YELLOW Elküldve: 2012-05-30 20:05 Mi lehet a baj?
mclane írta:Helioport írta:mclane írta: Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, és friss BMW tulajdonos, ráadásul első hibával.
A hétvégén az egyik gyújtástrafóm megadta magát, így távolban ragadtam, de sikerült cserélni. Azt olvastam, hogy a gyári szériahibás. Szóval célszerű ilyenkor a másik hármat is cserélni? Mennyi az esélye, hogy a többi is megadja magát?
Előre is kösz, a válaszokat.
Szériahibás gyújtótrafó? Fura lenne.9 év után beszart? Ennyit bírt. Bizony, a dolgok nem működnek GOD MODEban. Egy 9 éves Xtízezer-százezret ment autóban óhatatlanul elromlanak dolgok. De kijelenteni, hogy szériahibás lenne, csak mert elromlott, slendrián kijelentés. Egy 1999-es típusról beszélsz, ha típushiba lenne, szerinted ma lehetne kapni? BMW-t vettél, nem tucatautót.
Nem típushibás az, csak a szerelőd óccsóé' tud utángyártottat...
Kösz a választ. Itt olvastam(oldal alja): http://www.bmwfanatics.hu/kere...kapcsolat=
Annak én csak örülök, ha szó nincs szériahibárólJegyzem meg teljesen laikus vagyok, de hát féltem a kis kocsit
pedig széria hiba... amivel szerelték azt nem is lehet kapni, az a gyári számú kifutott. nagyon sokban 50ezer után tönkre megy. nekem 85ezernél kellett cserélni.
(megjegyzem off új autonkban 15ezernél tönkre ment, cak ott komplett trafó híddal együtt lehet cserélni)
és igen célszerű mind a 4-et cserélni. hisz ugyanolyat már nem fog kapni. és csak idő kérdése, a többi mikor adja meg magát. én M. Attilától vettem nagyon jó áron Beru-t.
szerk.: realoem, és egyebek a régihez már oda is írja, hogy ENDED, azaz gyártása befejezve