Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2019-02-27 19:39 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

vajon lenne értelme annak, hogy ha a váltóban és diffiben olajat cserélnék, akkor amikor töltöm bele az újat, megbillenteném úgy az autót, hogy több olajat tudjak bele rakni?
van értelme a több olajnak vajon? ártani nyilván nem árt szerintem. igazából 5-5 decivel tennék bele többet. azaz cirka 1,5x annyit, mint kellene.
most ezen agyalok.

YELLOW Elküldve: 2019-02-27 08:23 Remeg az autó

Jenci87 írta:
YELLOW írta: porlasztó értékei alapjáraton és az adott fordulaton diaggal? esetleg érdemes lenne beméretni. feltehetően a kettőstömegű lendkerék sem oké már.
fesz. szabályzó? esetleg generátor szorulás, csapágy probléma, hosszbordás szíj feszítő probléma. főtengely szíjtárcsa probléma.


Porlasztóról és kettőstömegüről nincs infóm még. Alapjáraton viszont kettőstömegü szerintem nem befojásoló tényező, mert kuplung benyomása mellett is csinálja az ingadozást.
Fesz szabályzó és generátor felújítva, tesztpadon próbálva. Szíjak és feszítők rendben, nemrég cserélve.
Porlasztó viszont tünetek alapján gyenge pont lehet... itt lesz folytatva a hibakeresés.
Esetleg Fehérvár környékén BMW-hez értő szerviz ötlet? (nem ingyen dolgozóra gondolok, de reális kereteken belül munkálkodó emberkére gondolnék)


azért írtam először a porlasztót. utána meg azt, ami még okozhat hasonló jelenséget.
sajnos el kell mondani, hogy a frissen cserélt alkatrész, még nem jelenti azt, hogy jó is. simán megszorulhat a feszítő görgő, vagy félre mehet a szíj, vagy megsérült a főtengely szíjtárcsa.
sőt lehet a motortartó gumibak sem oké már. a rossz porlasztó, ami járásegyetlenséget okoz, pedig kihat a kettőstömegűre, főtengelyre, motortartóra.

YELLOW Elküldve: 2019-02-26 22:55 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!

YELLOW Elküldve: 2019-02-26 22:53 Remeg az autó

Jenci87 írta: Sziasztok!

a kérdésem egy 320.000km-es 204LE 3.0D-s motorra vonatkozna Enyhébbnek mondható rángatás érezhető gyorsításnál. Az első tünet hogy alapjáraton 7-800 as fordulatszám között ingadozik az alapjárat de már csak melegen.(világítás kapcsolása után valamivel erősebben csinálja) Feszültség mérés esetén alapjáraton 12,8V és 13,4V között ingadozik. Miután jobban meghajtom 4000-es fordulat környékére utána az esetek nagy részében abbahagyja, bár az utóbbi hetekre ez sem igaz. Mikor alapjáraton ingadozik, gyorsításkor is 2000-es fordulatszámtól rángatva gyorsít. OMW-n tankolok, próbálok jó anyagot rakni bele. Idegesítőbb a rángatás mint amennyire befolyásolja a gyorsítást...
Ami eddig el lett végezve:
1. Örvénycsappantyú kiszerelés, ledugózás
2. Generátor teljes felújítás
3. Akkumulátor csere próbakőr erejéig.

Hibakód nincs. Az autóhoz ezt a hibát leszámítva ragaszkodnék, és megtartós lenne.
Mi lehet a probléma?


porlasztó értékei alapjáraton és az adott fordulaton diaggal? esetleg érdemes lenne beméretni. feltehetően a kettőstömegű lendkerék sem oké már.
fesz. szabályzó? esetleg generátor szorulás, csapágy probléma, hosszbordás szíj feszítő probléma. főtengely szíjtárcsa probléma.

YELLOW Elküldve: 2019-02-25 20:21 Piros olaj lámpa!!

dorcii72 írta: sziasztok.

1 hete kimutatta az autom, hogy keves az olajnyomas. Levettuk a kupakot es letoroltuk az olajat a kupakrol, majd visszaraktuk. Egy hetig semmi baja nem volt, de ma ujra kiirta. Van valakinek otlete, hogy mi lehet a baja?


rosszalkodik a szintjeladó.

YELLOW Elküldve: 2019-02-25 05:17 Társalgó

csatis1 írta:
hil írta:
Talán azért van ott a sok ismétlődő kérdés, mert a régi posztokat és válaszokat szinte lehetetlen visszakeresni. Csak olvasgattam ott, már nem teszem és komolynak tűnő kérdésekre olyan kínos vicc válaszokat tettek, hogy az ember gyomra kifordult tőle.

Nálam az a zenész Hawer tette be a kaput FBon. Addigra már totál kiégtem, úgyhogy Hawer jött én léptem szinte az összes csoportból. Adásvételek maradtak, meg pár fórum.
De vannak még debilek, Kár h ezeket nem lehet szűrni. Na mindegy.
Kár egyébként, mert azért hasznos dolgokra is lehet akadni.


na hát az is érdekes volt. az egész a magamutogatásról szólt nála.
mondjuk ez tipikus minden csoportban is, de a neten, ha valaki hirtelen aktívabb, az sok embernek elkezdi szúrni a szemét. én ezt tapasztalom. mondjuk volt ami már túl ment esetében dolgokon, mármint amit kapott. de ő is túltolta azért.

YELLOW Elküldve: 2019-02-23 19:08 Társalgó

hil írta:
Adamyno írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta: Hellócső!
Boldog új évet!
Jó rég jártam már erre, de jó látni, hogy még megy a szekér!


beléd is!
ideje lenne visszarázódni.
szerencsére van pár új tag, akik megidézték egy picit a régmúltat, és kicsit pörgött a fórum. jó érzés volt.



Kár, hogy a FB ennyire utat tört. A jó kis hagyományos fórummal nem tudja felvenni a versenyt a FB csoportok hsz-fonala, 2 nap után már vissza se tudod keresni mit láttál/olvastál és újfent érdekelne.
Szerintem.


hiába van ott a kereső is, nem olyan. de ugye a legtöbben ott élnek FB-n, aztán így egyszerűbb nekik. gondolom. pedig annyi csoport van, hogy követhetetlen.


Épp a napokban töröltem magam onnan. Pontosan azért mert kezdett eléggé átláthatatlan lenni az egész.

Az FB-n többnyire hülyének nézés megy, kérdésedre idétlen válaszokat is kapsz (többnyire), teljesen komolytalan


hát mondjuk néha amilyen kérdések vannak. heti 4x hűtővíz piktogram kérdés minimum.
de az a durva, hogy többség saját profillal trollkodik. még hozzá sokan durván. nem is sejtve, hogy esetleg milyen következménye lehet/lehetne. mondjuk ettől a nick név sem mentesít, csak FB sokkal könnyebb dolga van az embernek.

YELLOW Elküldve: 2019-02-22 20:54 ASC hiba

Asciitable írta: Sziasztok!
Olyan bajom lenne hogy nedves időben mindig ki kapcsol az ABS. Ha száraz az út semmi baja működik rendesen. Ez mitől lehet?


kéri a csapatást
szerintem valahol valamelyik ABS szenzornál kontakt hiba van. ilyesmire gondolok. vagy az ABS tömb csatlakozásnál. ki kéne olvasni mit ír hibának be a vezérlőbe.

YELLOW Elküldve: 2019-02-22 20:52 Társalgó

csatis1 írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta: Hellócső!
Boldog új évet!
Jó rég jártam már erre, de jó látni, hogy még megy a szekér!


beléd is!
ideje lenne visszarázódni.
szerencsére van pár új tag, akik megidézték egy picit a régmúltat, és kicsit pörgött a fórum. jó érzés volt.



Kár, hogy a FB ennyire utat tört. A jó kis hagyományos fórummal nem tudja felvenni a versenyt a FB csoportok hsz-fonala, 2 nap után már vissza se tudod keresni mit láttál/olvastál és újfent érdekelne.
Szerintem.


hiába van ott a kereső is, nem olyan. de ugye a legtöbben ott élnek FB-n, aztán így egyszerűbb nekik. gondolom. pedig annyi csoport van, hogy követhetetlen.

YELLOW Elküldve: 2019-02-21 19:36 Társalgó

csatis1 írta: Hellócső!
Boldog új évet!
Jó rég jártam már erre, de jó látni, hogy még megy a szekér!


beléd is!
ideje lenne visszarázódni.
szerencsére van pár új tag, akik megidézték egy picit a régmúltat, és kicsit pörgött a fórum. jó érzés volt.

YELLOW Elküldve: 2019-02-19 07:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Fecoe46 írta: Sziasztok!! A problémán a következő: bontott km órát raktam a kocsiba de nem a valós futásteljesítményt mutatja hanem amiből kibontották hogy lehetne összehangolni a kocsoval? Köszi a válaszokat!!


át kell írni a VIN kódot és a km óra állást. megfelelő program, kábel, kell hozzá és aki meg tudja csinálni. szerencsére több vezérlő tárolja, így meg lehet nézni mennyi volt korábban, és arra átírni. azért kel a VIN kódot is, mert akkor ott marad a manipulációs pötty a műszerfalon a napi km számláló érték mellett. vagy előtte.

YELLOW Elküldve: 2019-02-16 22:27 váltó

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy honnan lehet felismerni hogy az autóban zf automata váltó van? Gondolom ez a zf lenne a kiejtés szerinti cetef váltó?
Ha hülyeséget írok bocsi, de hátha megtudom hogy is van ez .
E46, E60-61 ben érdekelne...
Köszi.


így van, német kiejtésben így ejtik a ZF-et. (czetef)
a váltó oldalán a tábláján látszik. de ha jól emlékszem a diag is mutatja.



És ha csak szimplán beülsz akkor a váltóra ránézve látszik valahogy, hogy ez az?


hát szerintem úgy nincs különbség. nem veszed észre.
még VIN kód alapján lehetne esetleg.

YELLOW Elküldve: 2019-02-16 19:47 váltó

Pitykoo írta: Hali.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy honnan lehet felismerni hogy az autóban zf automata váltó van? Gondolom ez a zf lenne a kiejtés szerinti cetef váltó?
Ha hülyeséget írok bocsi, de hátha megtudom hogy is van ez .
E46, E60-61 ben érdekelne...
Köszi.


így van, német kiejtésben így ejtik a ZF-et. (czetef)
a váltó oldalán a tábláján látszik. de ha jól emlékszem a diag is mutatja.

YELLOW Elküldve: 2019-02-15 07:31 világításmodul programozása

neo6911 írta: Sziasztok. Minap azt tapasztaltam, hogy a tompított fényszóróm akkor is világít ha lekapcsolom a világitást. Valaki találkozott már ilyen problémával? Tönkre ment volna a világitáskapcsoló? e46 20d az autó. Köszi a segítséget.


behúzva marad a relé, én azt mondanám. elgyengült, vagy össze van már égve.

YELLOW Elküldve: 2019-02-10 08:58 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!