Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2018-11-18 08:12 izzók / izzókészlet

Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!


ha sokat vezetsz sötétben, akkor megéri a jobb izzó, hiába rövid az élettartama. de itt ketté kell választani. szerintem autópályára viszont felesleges a jobb. mármint ha a sötétben vezetés nagy része pályán történik.
ha nem vezetsz sokat akkor is megérheti, de csak úgy ha nappal világíttatod feleslegesen, tehát mondjuk egy DRL funkció aktiválva van, és akkor a refi helyére mehet valami olcsóbb, ami nappal éghet 5-6V-ról DRL funkcióban.
az Osram Night Breaker állítólag tényleg jó.


Keveset vezetek, sötétben meg végképp Viszont azt a keveset akarom minőségien eltölteni. Nincs kifejezett autópálya vagy falvak között erdőkben kocsikázás, vegyesen mindkettő. nincs DRL-em. Angel eyes-t rakott be az előző tulaj, ha autópályán nem kapcsolom fel a tompítottat (nappal) csak a helyzetjelzőt, akkor azért nagyon szétkloffolják a hátsóm? Night breakert az előző autóm klubtagjai előszeretettel ajánlották.


hát az a helyzet, hogy hivatalosan egy utólagos karika nem felel meg DRL-nek.
talán akkor, ha van E jelzése, és úgy működik, hogy tompított kapcsolása esetén lekapcsol, vagy csökkentett fényerőre vált. illetve nappal pedig tudja azt a fényerőt amit kell.
mondjuk neked programozható a lámpamodulod DRL-re, és akkor ahogy az előbb írtam a refi világít 5-6V-on, mint nappali fény.
még az E39 gyári AE lámpái sem felelnek meg a DRL-nek, mármint a karikák.

lehet az esetedben helyzetjelző miatt nem szólnak, hatósága válogatja. ha normálisan közlekedsz és igazoltatáskor normális vagy, akkor szerintem nem kötelednek. de ki tudja.


Köszönöm! Ma megrendeltem a Nightbreakert, jövő hétvégén átszereljük a xenonról..nem közlekedek vele annyit, így remélem fogja bírni. Lámpamodult nem akarok programozni, szeretek mindent gyárin
Üdv
Bal1


attól, hogy a vezérlőt átprogramozod, még gyári lesz. direkt van benne egy funkció, amit aktiválni kell. vagy pipával, vagy a letöltött programban kell átírni dolgokat. ezt kérhetted akkor is, amikor az autót megvetted, csak akkor nem volt divat a DRL.
de elmondom mi a jó benne. úgy közlekedsz vele, hogy tulajdonképpen a 2 izzó 5-6V-on a felét fogyasztja. tehát a 2 izzó fog fogyasztani 55W-ot. míg normás esetben ha lakott területen kívülre lámpát kapcsolsz, a 110W a két első + 10W a két hátsó. ezek a jobbik esetek. tehát a 120W helyett 55W-ot használsz. azért nem mindegy.

YELLOW Elküldve: 2018-11-17 13:59 izzók / izzókészlet

Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!


ha sokat vezetsz sötétben, akkor megéri a jobb izzó, hiába rövid az élettartama. de itt ketté kell választani. szerintem autópályára viszont felesleges a jobb. mármint ha a sötétben vezetés nagy része pályán történik.
ha nem vezetsz sokat akkor is megérheti, de csak úgy ha nappal világíttatod feleslegesen, tehát mondjuk egy DRL funkció aktiválva van, és akkor a refi helyére mehet valami olcsóbb, ami nappal éghet 5-6V-ról DRL funkcióban.
az Osram Night Breaker állítólag tényleg jó.


Keveset vezetek, sötétben meg végképp Viszont azt a keveset akarom minőségien eltölteni. Nincs kifejezett autópálya vagy falvak között erdőkben kocsikázás, vegyesen mindkettő. nincs DRL-em. Angel eyes-t rakott be az előző tulaj, ha autópályán nem kapcsolom fel a tompítottat (nappal) csak a helyzetjelzőt, akkor azért nagyon szétkloffolják a hátsóm? Night breakert az előző autóm klubtagjai előszeretettel ajánlották.


hát az a helyzet, hogy hivatalosan egy utólagos karika nem felel meg DRL-nek.
talán akkor, ha van E jelzése, és úgy működik, hogy tompított kapcsolása esetén lekapcsol, vagy csökkentett fényerőre vált. illetve nappal pedig tudja azt a fényerőt amit kell.
mondjuk neked programozható a lámpamodulod DRL-re, és akkor ahogy az előbb írtam a refi világít 5-6V-on, mint nappali fény.
még az E39 gyári AE lámpái sem felelnek meg a DRL-nek, mármint a karikák.

lehet az esetedben helyzetjelző miatt nem szólnak, hatósága válogatja. ha normálisan közlekedsz és igazoltatáskor normális vagy, akkor szerintem nem kötelednek. de ki tudja.

YELLOW Elküldve: 2018-11-17 12:44 e46 első lökhárító tartozékok?

Krapulax6 írta: Sziasztok.Hasonlo a kerdesem csak forditva.
Facelift elotti e46-on talaltam csak bontott mtech2-es lokost ,fel tudom rakni a sajat facliftesemre amin szinten mtech2-es volt?
Olvastam ilyet is olyat is...


lehet rosszul mondtam neked múltkor.
külön kell venni. amit tudni kell, hogy a gyári nem M-pack lökös felfogatása az a pre-FL és FL E46-on más. FL-en keskenyebb a csuszka.
ha FL-re M-pack lököst veszel, akkor a csuszkát (tartót) cserélni kell, pre-FL-nél nem.
az a baj, ha használtat veszel, hogy tudni kellene pontosan mire és hogyan vették.
ugye van M-pack 1 és 2, az 1 pre-FL-re és a másik az FL-re. de M-pack kettő lökös létezik pre-FL-re is. de az full illeszkedik. viszont valakik úgy vesznek M-pack 2-es lököst, hogy az FL-re való, de ráfaragja pre-FL-re. mint mondtam kicsit más a mérete és az ívek találkozása.
én ezért mondtam, hogy nyugodtan meg lehet venni az után gyártottat, mert azt ha FL-re kéred, akkor jó lesz a méret, míg a bontóból vett ki tudja. anyagban alig van különbség, jó minőség. van ahol azt írják, hogy ABS műanyag, de az ugyanúgy PP, ami jó, mert rugalmasabb anyag.

YELLOW Elküldve: 2018-11-17 12:36 izzók / izzókészlet

Bal1 írta: Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!


ha sokat vezetsz sötétben, akkor megéri a jobb izzó, hiába rövid az élettartama. de itt ketté kell választani. szerintem autópályára viszont felesleges a jobb. mármint ha a sötétben vezetés nagy része pályán történik.
ha nem vezetsz sokat akkor is megérheti, de csak úgy ha nappal világíttatod feleslegesen, tehát mondjuk egy DRL funkció aktiválva van, és akkor a refi helyére mehet valami olcsóbb, ami nappal éghet 5-6V-ról DRL funkcióban.
az Osram Night Breaker állítólag tényleg jó.

YELLOW Elküldve: 2018-11-14 17:19 Autóvásárlás

gueszka írta:
feko írta:
gueszka írta:
feko írta: Sziasztok!

2011-es 320d e90 (163le) közel 200.000-hez.
Van valakinek ezzel a motorral kapcsolatban tapasztalata?
Motorkód: N47D20C
Mikre érdemes figyelni, egy ilyen autó megtekintésekor?

Köszönöm!



Szia! Nekem ilyen motorkódú e90-em van már 3 éve. Amit írok, az nem mind hiba, egyszerűen 200E-t futott dízelnél normális ha elhasználodik ennyi idő alatt és cserés... és el is fog nyugodj meg

1.) Ennél a motornál típushiba a vezérműlánc nyúlása (Én vételkor cseréltem egyből)
Mivel a lánc hátul van a tűzfalnál így leginkább a füledre hagyatkozhatsz,
youtubeon sok videó van hogy mi a jó hang és mi nem ez... nem könnyű, mivel dízel motor és eleve zajos. Egy lánc csere cirka 3-400E Ft...
2.) Szokásos dolgok: kettőstömegű lendkerék állapota, mikor votl cserélve? Interneten van sok iromány ami leírja hogy tudod leellenőrizni az állapotát... Kipufogóvisszavezető rendszer (EGR+ szenzorok) tudnak vacakolni... Ha menetközben rángat vagy ránt egyet, részterhelésen vagy padlógáznál amikor zárnia kell az EGR-nek akkor ez IS lehet hiba...
3.) DPF szokott eltömődni, 200E-nél ez már sanszos ha még benne van... az ilyen mosás stb nem igazán működik... általában a csere vagy herélés szokott ilyenkor bekövetkezni...
4.) Turbó tud még megkotlani, ha nagyon füstöl vagy szintén rángat esetleg ránt egyet gáz adásnál az akár lehet a turbó... nekem 260E van az autóban és még gyári... de egyszer a turbó is bekakil még ha vigyáznak is rá legfeljebb később
5.) Fékeket nézd meg mennyire vannak vason próbálj ki mindent aminek működnie kell, lehetőleg hallgasd meg hidegen is az autót első indításnál és szerlővel nézesd át megvásárlás ELŐTT!. Ha valahol olajfolyás van vagy ilyesmi azt ő kiszűrja neked...

Most nagyjából ezek jutottak az eszembe

Én a 3 év alatt kötelező szervízekkel + ami elromlott cirka 2 misit költöttem: vezérlés, kuplung&kettőstömegű, évi 3 olajcsere (minden másodiknál gázolajszűrő is), első hátsó tárcsák és betétek, EGR csere... volt 1-2 elrepedt cső azt magamnak otthon kicseréltem ami nem volt vészes



Szia!
Köszönöm szépen a válaszod!
Lenne pár kérdésem, alapjáraton a váltó remegése mennyire jellemző?
Ebben a motorban is van az a pillangószelep, ami hajlamos leszakadni?

Köszönöm!


Szia,

Nekem is remeg a váltó alapjáraton (ha kinyomott kuplunggal nem remeg akkor a kettőstömegű csere megoldHATja a gondod), itt leginkább a váltótartó gumik tudnak elöregedni talán? Vagy ha a tulajdonos állandóan a karon pihentette a kezét akkor a váltó kulisszában lazultak meg a dolgok, de ennek nincs jelentősége szerintem... ha zavar akkor a váltós megcsinálja... Valaki esetleg tipp?

N47D20C motornál a 318D-ben nincs a 320D-ben van pillangó szelep, ezt a realoem.com-on az alváz szám alapján meg tudod nézni a robbantot rajzon... Elvileg ennél a motornál már nem tud belehullani a motorba, én ilyet olvastam... ezt egy bmw-re szakosodott szervízben szerintem megmondják neked pontosan...


a váltón pihentetett kéz a szinkron gyűrűknek nem tesz jót. főleg ha a váltószerkezet még passzentos, nincs lógása.

YELLOW Elküldve: 2018-11-14 17:17 Gyújtógyertya.

adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
peti9577 írta: Sziasztok N46b18a motorban most akarok gyertyát cserélni!
NGK ra gondoltam viszont nem tudom hány pólusút vegyek! Valaki tud segíteni? Esetleg linkelni?!

Vagy a Bosch jobb lenne bele?


NGK BKR6EQUP 4 pólusú


Én csak a gyárit ajánlanám. Az összes utángyártott szar. Sajnos erre én is csak most jöttem rá motorfelújítás után. Nagyon kényes a motoralkatrészeire a bmw.
Azt hittem a gyári a bosch vagy az ngk... Hát nem. Csak a gyári alkatrészt nehéz beszerezni, de be lehet. Van saját BMW gyertyája. Az már más kérdés hogy az is japán és az NGK gyártja azt is de valamiben még is más, másnem az árában.
Kb 5 ezer ft darabja a gyárinak. Cikkszám: 12120037607 !


nekem 30ezret már ment az NGK, és eddig ok. elvileg 3x ennyit is bír. mondjuk ez is volt vagy 3800/db ár...



Az a jó ha jó. A Bosch egy rakat ****. Nekem rángatott tőle meg gyújtáskimaradást is produkált. Igaz csak tegnap óta van benne a gyári de már most is érezni, hogy ég és föld.
Egyébként mostmár tökéletes a gép...hf felújítás (új szelepek,vezetők,szimeringek), (csak nekem új ) valvetronic új gyári gyertyák és trafók. Új kipuf. végdob. Plusz a futómű is fel lett újítva. Mostmár egy jó darabig nem akarok rá költeni.


most vagy 4 napot íccakás leszek, de majd valamikor megyünk egyet.
hát amikor az NGK bekerült nekem, az is durva volt. sokkal erőteljesebbnek tűnt a motor mint előtte. szinte éreztem, hogy jobb a robbanás a hengerben, mint előtte. még a trafót is kivágta belőle.

YELLOW Elküldve: 2018-11-14 10:12 Gyújtógyertya.

adams22 írta:
YELLOW írta:
peti9577 írta: Sziasztok N46b18a motorban most akarok gyertyát cserélni!
NGK ra gondoltam viszont nem tudom hány pólusút vegyek! Valaki tud segíteni? Esetleg linkelni?!

Vagy a Bosch jobb lenne bele?


NGK BKR6EQUP 4 pólusú


Én csak a gyárit ajánlanám. Az összes utángyártott szar. Sajnos erre én is csak most jöttem rá motorfelújítás után. Nagyon kényes a motoralkatrészeire a bmw.
Azt hittem a gyári a bosch vagy az ngk... Hát nem. Csak a gyári alkatrészt nehéz beszerezni, de be lehet. Van saját BMW gyertyája. Az már más kérdés hogy az is japán és az NGK gyártja azt is de valamiben még is más, másnem az árában.
Kb 5 ezer ft darabja a gyárinak. Cikkszám: 12120037607 !


nekem 30ezret már ment az NGK, és eddig ok. elvileg 3x ennyit is bír. mondjuk ez is volt vagy 3800/db ár...

YELLOW Elküldve: 2018-11-13 19:39 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!


YELLOW Elküldve: 2018-11-11 09:04 Motor hibajel(sarga)

bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!

Nem teljesen idevágó, de egy hibakód miatt vetődött fel a kérdés.
Hogyan lehet egyértelműen megállapítani, hogy egy motor M52tu20 vagy m54b22-es?


hát a motorszámból a blokkon.


Basszus... Szóval kimaradt, hogy ezen kívül, ha nem elérhető\nincs\akármi...
Szóval mi az az alkatrész eseteg ami van az egyiknél, de tuti nincs, vagy más a másiknál.


elvileg az M52TUB20-on nincs a másodlagos levegőpumpa és szelep a jobb oldalon, míg az M54-en van. de ez lehet, hogy a legutolsó éveiben az M52TUB20-on is van, mert ez inkább környezetvédelmi besorolási osztály miatt került az autóra.
amúgy eléggé egyforma a két motor. igazából belül a hengerpalást nikasil bevonata a különbség, de az belül van.
mást nem nagyon tudok így hirtelen.
de VIN kód alapján ha rákeresel, akkor realoem is kidobja melyik van benne, vagy valamelyik éppen működő BMW VIN decoder oldal.

YELLOW Elküldve: 2018-11-10 22:55 Motor hibajel(sarga)

bricktopm írta: Sziasztok!

Nem teljesen idevágó, de egy hibakód miatt vetődött fel a kérdés.
Hogyan lehet egyértelműen megállapítani, hogy egy motor M52tu20 vagy m54b22-es?


hát a motorszámból a blokkon.

YELLOW Elküldve: 2018-11-09 20:00 Csomagtartó nyitás

hil írta:
Streetwolf írta: Sziasztok!
Megoldódott a probléma. Sajnos egy vezeték szakadás miatt nem lehetett kinyitni a csomagtartó ajtót. Ahogy lecsukódik, úgy elnyírta a vezetéket... Az, hogy kulccsal miért nem nyílt ki, nem tudom. De most már működik.
Üdv. Streetwolf

Szia,
lehet, hogy kulccsal azért nem lehetett nyitni, mert a kulcsos zár csak egy elektromos kapcsoló, nem mechanikus zár. Emlékeim szerint az e46 sedánnál így volt.
Bye: hil


nem is tudom használtam-e valaha a csomijtó kulcsos részét. kipróbálni talán már kipróbáltam.

YELLOW Elküldve: 2018-11-09 18:50 Motor hibajel(sarga)

hil írta:
Streetwolf írta:
YELLOW írta:
Hectorr írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
Hectorr írta: Sziasztok!

Adott egy 2005-ös 318I/2000es kocsi. A szívás márciusban kezdődött és még most is tart. A hiba jelenség, gyújtás kimaradás a kettes hengerben. ELső indításnál jó, kb 15-20 percig megy rendesen minden jó aztán beremeg az autó motor lámpa felvillan henger leáll, és randomra visz magával még egy hengert is néha..Amik cserélve lettek : gyertyák, trafók, légtömegmérő, AC pumpa. Injektorok ellenőrizve lettek, Az utolsó "szerelő" (ó igen volt egy pár..) a motort is szétkapta, de semmi eltérést nem talált , hengerek rendben stb... Végül annyiba maradtunk hogy "mechanikailag" rendben, elektronika probléma lesz. A kérdésem/kérésem hozzátok az lenne hogy tudnátok-e Hatvan 100km-es körzetében ajánlani egy tisztességes szerelőt aki ért az elektronikához, akár a Bmw-hz is, és szereti a kihívásokat..


milyen márkájú trafó lett belerakva, mindig ugyanoda írja, ugyanabba a hengerbe. összes trafó cserélve lett, vagy csak a hibásnak vélt?
a kopogásérzékelő nem lazult fel?


Valvetronic lett ellenőrizve? Tengely, villanymotor, szenzor.. ha már szét bontotta.
CSak mert nekem is ugyan ez volt és én is kicseréltem a világon mindent rajta, aztán most kiderült, hogy megkopott az excenter tengelyem és a tűgörgős csapágyazása is megszorult..így a villanymotor hiába állított volna a tengely nem vagy csak nehezen fordult el..(csoda hogy kibírta az a kis villanymotor )
Mondjuk nekem a 2-es, 4-es hengerre írta a kimaradást, de az teljesen mindegy.




Mind a négy trafó gyertya cserélve lett, nem mindig a kettes henger áll le, volt hogy a négyes, de jellemzően a kettes adja meg magát, Márkákat sajnos nem tudom, Kopogás érzékelőt szerintem nem nézték. Elvileg vanos alatt, szét tört egy görgő az cserélve lett (nézzétek el kérlek nem értek hozzá). Tegnap több szerelőt hívtam, de már motor vezérlőt emlegetik meg a márka szervizt


hát mint már sokszor elírtam nekem is a 2-es hengert dobta, de én tudtam, hogy trafó baja lesz. kapott 4 újat és hál isten megoldódott. szerintem a 2-es trafót is a 150km-rel korábban cserélt új gyertya nyírta ki, mert korábban 2 alkalommal indítás után volt már gond. de több 100km különbséggel hibázott.
egyébként tipikusan a trafó olyan, hogy vagy hideg motornál csinálja, vagy melegnél, mikor már üzemi a hőfok. nekem pl. mindig hidegen csinálta.
én a kettes trafóhoz menő vezetékelést még átnézetném, csatlakozók, kötések, mielőtt vezérlőt cserélnél. az is lehet javítható az is. csak egy jó elektronikást kellene találnod.


Szia,
Csatlakozom Yellow-hoz! Nekem is ez volt a problémám. Trafót ill. gyertyákat cseréltettem benne. Ekkor is kiírta a hibaüzenetet, és a 2-es injektort hozta ki hibának. Injektor is cserélve lett. Hiba fennállt... 2 szerelőnél járt, nem tudták megmondani mi okozhatta. Ők is elektronikáshoz küldtek. De egy újabb szerelő átnézte és kimért mindent. Majdnem kifogott rajta is a történet, mikor egy sugallatra ellenőrizte a trafókat. Én úgy vittem oda, hogy mondtam mit is cseréltek, mielőtt hozzá került volna. Ekkor kiderült, hogy nem volt jó bele a trafó, és cserélte a megfelelőre. Bosch van most benne, természetesen új gyertyákkal. Az autó tökéletesen működik. Nem mindegy milyen alkatrészek kerülnek bele, mert a BMW kényes az alkatrészeire.Üdv.Streetwolf

Szia,
ne legyen igazam, de itt olvastam, hogy a Bosch trafók elég rosszak. Nekem is cserélni kellett egyet, vettem két trafót, hogy maradjon egy tarcsiba, de akkor még nem tudtam a Bosch hibáról, így azt vettem. Egyelőre nincs baj vele.
Bye: hil


én szándékosan nem is akartam Bosch-t. kicsit ódzkodom tőlük. Beru-t vettem.
mint írtam a haldokló, gyenge trafót egy új, prémium gyertya simán kinyírhatja.

YELLOW Elküldve: 2018-11-07 11:09 elektromos ablakemelõ_

Lacessz írta: Sziasztok segítséget szeretnék kérni tőletek adott egy e91 kombi az elektromos ablakok be lettek tanítva szakszerűen, ennek ellenére "Üzemzavar az ablak emelő becsípõdés elleni védelmének működésében" embléma váltakozó időben bevillan. Hibakód sincs. Kérdés hogy mi lehet a probléma hogy tudom megszüntetni a jelzést?


hát elhárítod a hibát. valahol kontakt hiba lehet, de lehet maga a becsípődésgátló rossz.
vagy ki kell programozni a becsípődésgátlót belőle.

YELLOW Elküldve: 2018-11-06 20:15 E90 vásárlás

gueszka írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta: Sziasztok!

Ismerős E90 318d/320d vásárlásán gondolkodik, konkrétan ezt a példányt nézte ki: https://www.hasznaltauto.hu/sz...d-11959287

Jól tudom, hogy a pillangószelepes probléma a 318d-nél nem játszik? Mire kell figyelni vásárláskor, mik lehetnek még a költősebb tételek azokon kívül, amik elvileg a hirdetés szövege alapján már cserélve lettek?


E46 esetében igaz, viszont 2007-es E90 esetén már nem lennék benne biztos. sajnos konkrétan egyik robbantott ábrás rajz sem jelöli. fizikálisan kell megnézni, hogy ott vannak-e a szelepek és annak segédegységei, vagy sem. az a legbiztosabb.


Ha meg van az alvázszám, akkor realoemen meg lehet nézni, hogy az adott típusban van e vagy nincs. Nekem 318D-m van n47d20c 2008/9-es és nekem nincs benne. Ha a motor csoport alatt ilyet látsz: INTAKE MANIFOLD AGR WITHOUT FLAP CONTROL akkor nincs benne pillangó...


hát E46 esetén pont kollégámnak néztem pár hete, de neki hozza mind a két robbantott ábrát. mintha fejből kellene tudnod, hogy van-e benne vagy sincs, és az alapján kiválasztani. mondjuk az M47N. az E90 2007-ben már N47. viszont a realoem E90 esetén már csak az egyiket hozza. és a 18d-ben nincs, a 20d-ben van. most néztem meg.

YELLOW Elküldve: 2018-11-05 20:52 N46 és N42 motorok

peti9577 írta: sziasztok! N46b18 hoz van szelepszár szimeringem, szelepfedél tömítés az jó b20 as motorhoz is?


igen, ugyanaz mindkettő cucc mindkét motorban.