Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2018-09-01 09:21 Motorgenerál!

andrew írta: Sziasztok!
Szervizelés után szerelőm azt mondta, hogy hamarosan hengerfejes lesz a motor.
De nem részletezte annyit mondott eléggé folyik az olaj a tömítésnél.

Szerintetek ezt valóban meglehet állapítani külső ránézésre hogy a hengerfej tömítés hamarosan megadná magát?

vizet minimálisat kell utána töltenem évente kb 1-2decit.
e46 320ci 2.2
üdv.


erre alapozni nem feltétlen lehet. de nyilván a külső látható részen rossz állapotú a tömítés, akkor lehetnek gondok bentebb is.

YELLOW Elküldve: 2018-08-28 18:37 Remeg az autó

srácok!
leírta, hogy nem fékezés közben ráz, nem kanyarban, hanem egyenes futásnál, nagy sebességnél, de amin a kormányon picit teker, már nem ráz.
ez tipikusan kormánymű kopás hiba. főleg mert cserélte a kormányösszekötőket nem olyan rég, és nem is gagyi került bele.

YELLOW Elküldve: 2018-08-28 09:45 Remeg az autó

Zoli33 írta:
YELLOW írta:
Zoli33 írta: Sziasztok!

Olyat produkál az autó, hogy autópálya sebességnél finoman elkezd remegni a kormány tipikusan úgy mintha szar lenne a centír. De nyári és téli szettel frissen centirozva is csinálja. Ami feltűnt, hogy ha finoman mozgatom a kormányt van olyan pozíció amikor megszűnik és ha kicsit elkezdek kanyarodni akkor előjön, mindegy melyik irányba húzom a kormányt. Első nagy születek újnak, lengéscsillapító új, egyedül a kerékcsapágyra tudok gondolni de azt nem tudom képes e ennyire rázni? Valami ötlet? Szerk: féktárcsák is jók, fékezésnél nem változik semmi.



ha a kerékcsapágy miatt rázna, már régen rossz
inkább kormányműre, vagy kormányösszekötőre gondolj.


Ott sem lóg semmi, a kormanyösszekötők kb egy évesek lemforder. Kezdem feladni


de a kormánymű lóghat... álló motornál tekerd a kormányt középállásban. egyik majd másik irányba. nézd meg menni a holtjáték. de felemelt állapotban is lehet vizsgálni.
amit írtál jelenség, az egyik jele annak, hogy kopott a kormánymű. az összekötőt csak azért írtam, mert okozhatja az is, és olcsóbb. de mivel cserélve volt....

YELLOW Elküldve: 2018-08-27 18:56 Remeg az autó

Zoli33 írta: Sziasztok!

Olyat produkál az autó, hogy autópálya sebességnél finoman elkezd remegni a kormány tipikusan úgy mintha szar lenne a centír. De nyári és téli szettel frissen centirozva is csinálja. Ami feltűnt, hogy ha finoman mozgatom a kormányt van olyan pozíció amikor megszűnik és ha kicsit elkezdek kanyarodni akkor előjön, mindegy melyik irányba húzom a kormányt. Első nagy születek újnak, lengéscsillapító új, egyedül a kerékcsapágyra tudok gondolni de azt nem tudom képes e ennyire rázni? Valami ötlet? Szerk: féktárcsák is jók, fékezésnél nem változik semmi.



ha a kerékcsapágy miatt rázna, már régen rossz
inkább kormányműre, vagy kormányösszekötőre gondolj.

YELLOW Elküldve: 2018-08-26 23:00 Vizhőmérséklet jeladó

Sparta írta: Sziasztok.
Egy 99es 318i-n hol talalom a vizhőmérséklet jeladot?


13-as víz/olaj motorhőfok


11-es vízhőfok

YELLOW Elküldve: 2018-08-26 14:11 légzsak_

SimonD írta: Sziasztok! E87 vásárlás előtt állok. A légzsák és az öv lámpa világit. Az eladó megígérte hogy rendbe teszi, de ez kb egy kód kiütés lesz, 2 hét múlva újra világítani fog, már most tudom.
Van valaki, aki felelelősen, emberi áron meg tudná csinálni nekem Budapesten?
Köszönök előre is minden segítséget!


ezeknél és E90 szériánál jellemzőbb az ülés alatti csatlakozó kontakt hibája.
de hogy konkrétan miért jelez, azt BMW spec diaggal lehetne megmondani.

YELLOW Elküldve: 2018-08-25 06:36 Hűtővíz..:S

balazska0888 írta: Sziasztok! Az en problemam az lenne, hogy a mai nap folyaman felment a vizhofok jelzo a piros ala, menni sem birt, visszabb vettem a gazt , klimat kikapcsoltam es igy lement vissza 90-re , utana megalltam egybol , viz nem forrt , nem volt semmilyen hangja, tudtommal a nagyobbik termosztatom rossz, az lehet a baja? e46 320d 136 le


lehet, sőt biztos.... ilyen melegben ha nem nyit ki, akkor simán ez van.... ráadásul amíg a nagy körben nem indul meg a víz, addig a venti sem fog kapcsolni.

YELLOW Elküldve: 2018-08-25 06:34 légzsak_

peti9577 írta: Sziasztok egy hete kb kicseréltem az ablakemelőt és a légzsák meg lett piszkálva a csatija és a azota világít a légzsák lámpa! Hiába jól van vissza rakva a csatlakozó csak írja. És a hiba olvasó azt irja nincs hiba! Valaki valami ötlet?


"hiba olvasó azt irja nincs hiba" - mert valami nem megfelelő olvasóval olvasod, ami mondjuk a légzsákmodulhoz nem fér hozzá.
légzsák lehúzásnál, vagy bármilyen légzsákhoz köthető javításnál, de nyugodtan bármilyen elektromos dolog lehúzásánál érdemes az akksit lekötni.
megfelelő diaggal törölni kell a légzsákhibát, aztán jó lesz.

YELLOW Elküldve: 2018-08-24 16:45 Autóvásárlás

Edmond írta: Üdv tagok. A segítségeteket szeretném kérni. Első BMW-m lesz,tehát nem ismerem a típusokat. Adott egy 2003 E46 sorhat 2200ccm, ill. egy 2005 E90 320i.Melyik lenne a szerencsésebb választás,gondolok itt a típusok esetleges hibalehetőségeire,km szinte megegyezik 170 ezer,a tulajok elmondása szerint jó állapotnak örvend mindkettő, mint motorikusan, mint pedig esztétikailag. Az építő jellegű hozzászólásokat előre is köszönöm.


hát az E90 20i az 4 hengeres. N43 vagy N45 motorkódú, de éppen lehet N46 is. annyira egyik sem jó, főleg, hogy a km mennyire valós.
az E46 2.2-ese 6 hengeres. az olajat szereti enni (a fentebb lévők is ha olyanja van már), de amúgy jó motorok. az olajfogyasztáson kívül, más motorokra is jellemző általános dolgok fordulhatnak elő. trafó hiba, de az jellemző már minden autóra.
ha nem számít, hogy újabb típus legyen és az E46 állapota is olyan, én akkor azt választanám.
nekem az E90 nem ad többet, de lehet csak engem nem győzött meg. mindenképp állapot alapján válassz szerintem, de az E46-ot én jobbnak tartom.

YELLOW Elküldve: 2018-08-21 18:52 Autóvásárlás

Pocses írta:
Vj181 írta:
Pocses írta:
Vj181 írta: Sziasztok!
Kinéztem egy gyönyörű BMW-t (első bmw m lenne) segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy mennyire megbízható ez a model, és hogy mennyire lenne jó vétel.
Egy 2005 ős e90 325i ről lenne szó, 238ezer km-el. Elvileg német országról behozott.
Külsőre gyonyoru, igényes, viszont félek hogy túl sok ez a km és hogy nem lenne megbízható. 2,2m ért kínálja a kereskedő, voltam megnézni, valóban nagyon gyonyoru, beindítottam, szépen indult hidegen, és szépen is járt. Szerintetek vágjak bele? Esetleg mondanatok nekem jó tanácsokat?
Azt olvastam hogy ezek a sor hatos szivo benzines motorok megbízhatóak ha megvannak becsülve, igaz ez?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-13041577



Szia!
Vedd meg csak de tartom magam a korábban leírtakhoz úgy, hogy a szerelőm 6 évig fejlesztőmérnökként dolgozott a bájeréknél, ezután vagy 10 évig volt szervizvezető az A1-ben majd lett maszek na Ő utána írtam le amit nekem mondott. Így nekem több nácibárka nem lesz ha ez kipusztul alólam. Pedig az E90 FL bejönne nem kicsit.


Szia!
Köszönöm válaszod, akkor úgy néz ki én is kihagyom ezt a vételt nagyon sajnálom, gyonyoru autó, de nem akarok folyton a szervizbe ülni vele..


Barátom asszonyának van egy 120i bájere nagyon faja megy is gyári sport futóművel, nemrég 190ezer volt a javítása valami kábelkorbácsban volt a gebasz éktelen szar traktor hangja lett a motornak. Attila akkor már cserélt vezérműláncot is nem akarta anélkül kiadni a kezéből, erre egyik nap megint ugyanaz a tünet megállt körforgó közepén. Majd újraindítás után haza lehetett vele poroszkálni.
Attila elmondása szerint a jó öreg M43 ba a vez.lánc gyári garija 400ezer futásteljesítmény de mondta simán elfutja ennek a dupláját! 16 évig gyártották ezt a kőkori blokkot itt még nem fogott a piros ceruza. A 6 hengeresekről amúgy azt olvastam az évek alatt, hogy jóval tartósabbak mint az újabb sor4 blokkok.


2005-ben még talán lehetett M54-es blokk, csak a műanyag burkolat változott, de lehet már az is az N-es motorkódú.
ha M54, érdemes lehet megvenni, igaz olajfogyasztás lehet ott is, de amúgy baja nincs általában, csak a szokásos, ami minden más motor esetén lehet probléma.

YELLOW Elküldve: 2018-08-19 20:09 Mi lehet a baj?

Asi írta: Sziasztok ! E46 330 Ci Kicseréltem egy kilóméterórát egy angol autóbol való szép gyári kilóméterórára,tudja valaki hogy mit hogyan kell csinálni hogy az eredeti kilómétert és a mérfőld helyett km ill mpg helyett litert mutasson..meg a kis apróság hogy se a kipörgésgátló se a menetstabilizátor nem megy azóta..természetesen ha visszateszem a régit akkor ezek a hibák nem állnak fent csak a török dizájn nem jön be..Előre is köszi aki tud valami okosat


hát ezt leírni....
meg eleve megfelelő program, kábel kell hozzá. át kell programozni az órát. meg pár dolgot átírni, hogy ne legyen semmi gubanc.
vidd el olyanhoz, aki már csinált ilyet.

YELLOW Elküldve: 2018-08-19 20:07 Féktárcsa és fékbetét

jtomas írta: Sziasztok. Olyan gondom lenne, hogy van egy 2008-as évjáratú n47d20a motorkódú e91 320d autóm. Rendeltem rá előre gyári bmw féktárcsákat, de a rajta levő régi tárcsám 312mm átmérőjű, az új 300mm átmérőjű. A 300mm-es szerintem elég necces, a fékbetét teljesen kiér a tárcsa széléig. Nézegettem minden féle webshopot, 2 helyen láttam 300mm-es tárcsát az én autómra, de azt lehet csak elírták, szinte mindenütt a 312mm-es tárcsát írják hozzá. A kérdésem az lenne hogy van e valakinek tapasztalata ezen a téren, rajta hagyjam-e a 300mm-es tárcsát, vagy vegyek rá 312mm-est?


én úgy tudom mind a kettővel szerelték. alvázszám alapján kell lekérni, hogy milyennel szerelték. igazából csak egy vékony csíkot kell hagynia. olyan 1 mm-t.
meg olyat vegyél, ami rajta volt.

YELLOW Elküldve: 2018-08-17 18:39 Alufelni méretek

horvathkornel írta:
YELLOW írta:
horvathkornel írta:
YELLOW írta:
horvathkornel írta: Na szóval akkor az érdekelne, hogy a 8 jot/et 35, 17 zolos felni jó leenn-e az E46 touring autómra? Nem lenne túl széles?


igen elfér. 225/45 R17-es gumikkal ideális.


Másik kérdésem az lenne, hogy az első és hatsó gumik profilja és szélessége egyforma legyen?


mint írtam, nem tudom mi a célod.
touringra nem látom értelmét, de ha valami sportosat akar építeni az ember akkor mehet.
lényeg, hogy váltóméretei legyenek egymásra.
de ha nincs ültetve az autó sok értelme nincs, mert nem adja ki úgy sem.
245 széles gumi már neccesen jó 8" széles felnire. gyártók között vannak különbségek, van ami szélesebb és beleérhet valahova.
szóval inkább 215/45 R17 és 235/40 R17 lehet jó a választás.


köszönöm a válaszokat, 225/45 R17 bumik jók volnának az első és hátsó kerekekre?


ezt írtam az előzményekben, aztán jöttél a két széles gumikkal belekavarni.

YELLOW Elküldve: 2018-08-16 12:32 Ülésfoglaltság érzékelő

matyerka írta: Sziasztok!

Két hónapja van meg az e46om és most jutottam el odáig,hogy meg akarom szüntetni a légzsák lámpa hibajelzését. Amikor benéztem az anyósülés alá feltűnt hogy nincs meg az a kis fekete dobozka amire az emulátort lehet csatlakoztatni.
Ilyenkor milyen lehetőségek maradnak a hiba megszüntetésére?


hát nem sok. ugyanis a kiprogramozáshoz ugyanúgy kell a dobozka.
legalábbis ha lehúztam, akkor nem programozta ki, hiába átírtam a vezérlőbe, ugyanúgy hibát dobott rá és hiába töröltem a hibát.

YELLOW Elküldve: 2018-08-16 09:22 Alufelni méretek

horvathkornel írta:
YELLOW írta:
horvathkornel írta: Na szóval akkor az érdekelne, hogy a 8 jot/et 35, 17 zolos felni jó leenn-e az E46 touring autómra? Nem lenne túl széles?


igen elfér. 225/45 R17-es gumikkal ideális.


Másik kérdésem az lenne, hogy az első és hatsó gumik profilja és szélessége egyforma legyen?


mint írtam, nem tudom mi a célod.
touringra nem látom értelmét, de ha valami sportosat akar építeni az ember akkor mehet.
lényeg, hogy váltóméretei legyenek egymásra.
de ha nincs ültetve az autó sok értelme nincs, mert nem adja ki úgy sem.
245 széles gumi már neccesen jó 8" széles felnire. gyártók között vannak különbségek, van ami szélesebb és beleérhet valahova.
szóval inkább 215/45 R17 és 235/40 R17 lehet jó a választás.