Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2018-08-03 19:46 Hűtővíz..:S

steve45 írta: Hali!

Termosztát kicserélve, sajnos hiába, nem oldotta meg a gondot, ráqurtam a diagműszerrel is, persze hogy nem jó a BMW, ezen tipusához, vettem HAYNES féle manual service könyvet 6 ezerért, naná, hogy bban sincs semmi utalás a hibára, hogy rohadna meg ez az egész szar világ!!!! Szóval a hiba maradt, hogy a vízszint kontroll lámpa világít és a hűtőventi egész lassú fordulattal indul csak meg a hűtéskor, ilyet még nem is láttam korábban, azt gondoltam vagy indul, vagy nem!! Aztán lehúztam a venti csatiját és közvetlenül, aksival meghajtottam, úgy meg tökéletesen teszi dolgát, tehát a kérdésem marad, hogy akkor ezt a közp számítógép vezérli és berogyhatott akkor ez, vagy mi a bánatos q...a szar, mert felgyújtom esküszöm!!!!

Köszi a segítséget!!


úgy tudom a ventinek 2 fokozata van. most pontosan meg nem mondom neked mikor kapcsol, hány foknál. a 2-es fokozat olyan 108°C körül kapcsol.
szerk.: 1-es fokozat kapcsolása talán, benzines esetén olyan 95 vagy 102 fok rémlik.

YELLOW Elküldve: 2018-08-03 11:40 Hűtővíz..:S

Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta: Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy egy hete lecseréltem és át mostam a hűtő rendszert, azóta fogy a vízem, és sárga hab lett benne. Esetleg valaki tudja mi lehet a baj? 99es BMW e46 316i 1.9 motoros


szerintem még simán csak levegős a rendszer.


Amennyire csak bírtam légtelenítettem. Megtettem vele 350km-t azóta és 1 liter vizet kellett utána töltenem. De megpróbálom még egyszer, köszi a tippet.


én is sokszor öntöttem utána, és sokat légtelenítettem.

YELLOW Elküldve: 2018-08-03 10:56 Hűtővíz..:S

Asciitable írta: Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy egy hete lecseréltem és át mostam a hűtő rendszert, azóta fogy a vízem, és sárga hab lett benne. Esetleg valaki tudja mi lehet a baj? 99es BMW e46 316i 1.9 motoros


szerintem még simán csak levegős a rendszer.

YELLOW Elküldve: 2018-07-24 21:13 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

316Sapi írta: Sziasztok! Van egy 17 collos BMW fekete fenim nyàrigumival 225/45 R 17 kb mennyit érhet, nekem ez sok, kisebbre cserêlném.


az a helyzet, hogy qrva kevés az infó.
- milyen felni? (típusa, márkája, mérete, eredeti vagy replica)
- milyen állapotban van? (kép)
- gumi márkája (állapota, DOT szám, mintamélység, félre kopott, javított)

YELLOW Elküldve: 2018-07-24 21:10 turbo gond

raul227 írta:
Köszönöm mindenkinek, a vákuum tartály pucuja volt félig eltörve! Megragasztottam, nagyon jó.


YELLOW Elküldve: 2018-07-22 18:18 izzók / izzókészlet

mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Xenon ( DS2 ) izzót szeretnék cserélni, és az lenne a kérdésem, hogy mekkora a maximum Kelvin, amiért még nem szólnak?!

Előre is köszönöm.


igazából erre szerintem nincs szabály, max ha megállítanak, akkor kivetetik belőle, hogy van-e hivatalos jelzés az izzóban. ha van nagyon nem szólhat.
de amit nem értek, hogy mi értelme a nagy kelvin számnak? egy idétlen (szerintem), kettő rosszabbul látni vele.
4500-5200K teljesen optimális. de lehet már sok is.
ezek a színjátszós AE-k is hát annyira full gagyi. és valaki úgy közlekedik vele. egy találkozón elmegy, hogy legyen egy bohóc is, de más értelme nincs.
ha sokat vezetsz sötétben, akkor az legyen a fontos, hogy jól láss, ne az, hogy sötétben milyen "menő" színen világít a lámpád.


2naponta 2x autóval járok kb 22km-t. ( 2őt megyek 2 pihi )
ez télen is így lesz, viszont nem felvágni, villogni akarok, csak szeretem a fehér színt azért kérdeztem.
AE nekem a tompítotton van sima fehér és bőven elég mint ha még a távolságin is legyen.
A menőségből már kinőttem.
Maximum 6000K ig gondolkodtam, jelenleg nem tudom mennyi van msot benne mert nem babráltam.

Tanácsod megfogadom, és köszönöm!
Legalább "képben" vagyok

Viszont a távólságim úgy működik, hogy folyamatosan megy persze fél üzembe hogy ne vakítson addig míg a tompítottat fel nem kapcsolom, aztán elalszik és csak akkor világít teljesen ha én akarom.


Profilomba kép van erről.




YELLOW Elküldve: 2018-07-22 14:00 izzók / izzókészlet

mrdani írta: Sziasztok,

Xenon ( DS2 ) izzót szeretnék cserélni, és az lenne a kérdésem, hogy mekkora a maximum Kelvin, amiért még nem szólnak?!

Előre is köszönöm.


igazából erre szerintem nincs szabály, max ha megállítanak, akkor kivetetik belőle, hogy van-e hivatalos jelzés az izzóban. ha van nagyon nem szólhat.
de amit nem értek, hogy mi értelme a nagy kelvin számnak? egy idétlen (szerintem), kettő rosszabbul látni vele.
4500-5200K teljesen optimális. de lehet már sok is.
ezek a színjátszós AE-k is hát annyira full gagyi. és valaki úgy közlekedik vele. egy találkozón elmegy, hogy legyen egy bohóc is, de más értelme nincs.
ha sokat vezetsz sötétben, akkor az legyen a fontos, hogy jól láss, ne az, hogy sötétben milyen "menő" színen világít a lámpád.

YELLOW Elküldve: 2018-07-17 19:47 ASC hiba

Bal1 írta: Üdv.

Kocsivásárlás előtt állok és ahogy HAHU-n nézegetem az autókat, valamelyikben DSC valamelyikben ASR (gondolom ez ASC lenne, csak nincs olyan opció a hirdetésmegadáskor?) van. Elég sok videót és leírást elolvastam, de azt írják, hogy az ASR az csak kipörgésgátló, az ASC(+T) pedig már fékezi is az adott kereket.
Le tudná valaki írni mit is jelent a kettő közötti különbség a gyakorlatban?

Köszönöm szépen!


először is milyen autóról beszélünk? mivel DSC-t írsz, gondolom E46 facelift-es változat, vagy E39, E38 2001 utáni.
ASR elnevezést nem használja a BMW. ASC van facelift előtti modellekben, talán 30i, 30d, M3 az, ami 2000 után már kapott DSC-t. de ebben nem vagyok biztos.
az egy másik dolog, hogy éppen milyen feliratú gomb van benne. mert lehet csak a gombsorrész lett cserélve, vagy esetleg valaki utólag beleépítette a DSC-t.
az ASC is fékezget. de a DSC néz kormányszög elfordulást, külön-külön fékezi mind a négy kereket, az autó vertikális és horizontális helyzetét is figyeli, erősen beleszól a motorvezérlésbe.

YELLOW Elküldve: 2018-07-11 22:33 Motorolaj

316Sapi írta:
YELLOW írta:
316Sapi írta:
YELLOW írta:
316Sapi írta: Sziasztok! Nemrég vettem egy E46 318 ti gépet, és 4000 km múlva olajat kell cserélni. Milyen olajat vàlasszak? Köszönöm


0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 ACEA A3/B3
amúgy régen rossz, ha 4ezer múlva akarsz cserélni és már 18-20ezer van benne. ajánlatos 10 max 15ezrenként cserélni, ha jót akarsz.
ha sokat mész vele hosszútávot, akkor 15ezer. ha pedig még ősszel is cserélsz, akkor télre mehet a 0w-30, nyárra meg az 5w-40. ha nincs évi két csere, akkor 5w-30.
persze függ a motor állapotától. ha eszi az olajat nagyon, akkor motor generál.
inkább a nagyobb márkák olajai közül válassz.


Az előző tulaj 10ezer km-knt cserélte, szeretném ezt tartani. Valami Fuchs titan mondott 5w30. Az jó?


szerintem túl sztárolt BMW-s körben a Fuchs akár a Liqui Moly, de jó olaj. a 10ezer teljesen jó.

Ekkor kell a vàltó és hidraulika olajat is cserélni?


azokra más intervallumok vannak.
kormányszervóban olyan 40ezrenként kell, de valaki nem is szokott. váltóban ha manuális, akkor 80-100ezrenként, de sokan abba sem szoktak. automatában sokkal fontosabb, ott kb 60-80ezrenként célszerű szűrővel együtt. diffi is hasonló.

YELLOW Elküldve: 2018-07-11 22:20 Motorolaj

316Sapi írta:
YELLOW írta:
316Sapi írta: Sziasztok! Nemrég vettem egy E46 318 ti gépet, és 4000 km múlva olajat kell cserélni. Milyen olajat vàlasszak? Köszönöm


0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 ACEA A3/B3
amúgy régen rossz, ha 4ezer múlva akarsz cserélni és már 18-20ezer van benne. ajánlatos 10 max 15ezrenként cserélni, ha jót akarsz.
ha sokat mész vele hosszútávot, akkor 15ezer. ha pedig még ősszel is cserélsz, akkor télre mehet a 0w-30, nyárra meg az 5w-40. ha nincs évi két csere, akkor 5w-30.
persze függ a motor állapotától. ha eszi az olajat nagyon, akkor motor generál.
inkább a nagyobb márkák olajai közül válassz.


Az előző tulaj 10ezer km-knt cserélte, szeretném ezt tartani. Valami Fuchs titan mondott 5w30. Az jó?


szerintem túl sztárolt BMW-s körben a Fuchs akár a Liqui Moly, de jó olaj. a 10ezer teljesen jó.

YELLOW Elküldve: 2018-07-11 22:11 Motorolaj

316Sapi írta: Sziasztok! Nemrég vettem egy E46 318 ti gépet, és 4000 km múlva olajat kell cserélni. Milyen olajat vàlasszak? Köszönöm


0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 ACEA A3/B3
amúgy régen rossz, ha 4ezer múlva akarsz cserélni és már 18-20ezer van benne. ajánlatos 10 max 15ezrenként cserélni, ha jót akarsz.
ha sokat mész vele hosszútávot, akkor 15ezer. ha pedig még ősszel is cserélsz, akkor télre mehet a 0w-30, nyárra meg az 5w-40. ha nincs évi két csere, akkor 5w-30.
persze függ a motor állapotától. ha eszi az olajat nagyon, akkor motor generál.
inkább a nagyobb márkák olajai közül válassz.

YELLOW Elküldve: 2018-07-11 11:55 Car key memory

sampi írta: Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni? E91 2009 autóm gondol egyet és letiltja a kulcsot. A távirányító nem nyit nem zár csak ha a kulcs részét használom. ha beülök az autóba megjelenik a kulcs logo lehúzva és csak ha bedugom a helyére akkor érzékeli. És utána gondol egyet és újra működik minden. mi lehet a baj?


ha jól sejtem neked nem cserélhető elemes a kulcsod. nem lehet szétszedni. így akksi van benne. amit az autó tölt, ha be van helyezve. gyanús, hogy gyenge az akksi, több hosszútávot kellene menni vele. még nem felejti el a kódját, de már nem nyit távolról, esetleg közelről sem.

YELLOW Elküldve: 2018-07-11 07:41 turbo gond

Tano írta:
raul227 írta: Sziasztok segítseget szeretnék kérni. Bmw E46 320d 2000 évjáratrol lenne szó. Hirtelen elment a nyomaték, kb 2 hónapja félre álltam 1 óra múlva mentünk tovább akkor visszajott. Egy hónapra rá megint elment de azóta nem jött vissza, nem tudom az közre játszott e hogy az egyik rokonom használta és ment vele 120 km-t de nagyon alacsony fordulaton 70 el ment 5-ösbe nem porgette normálisan. Másnap jelentkezett a hiba először. Esetleg bekormolódott? Ezt a turbót lehet pucolni, vagy mi a teendő vele? Hibajel nincs a műszerfalon. Egyik szerelő nézte de más ügyben, diagolta , azt mondta a turbó cső nem keményedik fel, és nézte hogy nincs valami turbó nyomás vagy nem tudom pontosan, szóval a diag se mutatta ki hogy menne a turbó, nem értek hozzá de kb ennyi hogy nem adott élő adatot vagy nem működött. Kb olyan az autó mintha csak 80 lóerő lenne benne...


Nyitott motortérnél meg lehet nézni, hogy mozgatja-e a geometria állító rudazatot a vákumszelep. Ha nem, akkor nem biztos hogy a geometria ragadt be, lehet hogy a vákumrendszer ereszt ami vezérli. Ezt meg kell nézni, máshogy nem megy.


már én is elmondtam neki ezeket

YELLOW Elküldve: 2018-07-06 11:49 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!

YELLOW Elküldve: 2018-07-06 09:51 manuális váltó

bmwsanya írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Van esetleg valakinek tapasztalata erről a váltó út rövidítőről?
Megéri-e ? Mennyire nehéz beszerelni? vagy esetleg hülyeség az egész?

A link neve

Köszi!


Szia.Nekem volt bent 1 fél évig,mert a gyári már kopott volt,az igaz hogy a váltókar űtja rövidebb lesz de a váltás sokkal nagyobb erőt igényel,meg a szinkron gyűrűk jobban kopnak,meg zajosabb,ha érdekel ingyen adok 1 ilyet nekem már nincs rá szükségem.


a váltás nehézségét a kar hossza tudja befolyásolni, mert ha rövidebb, akkor kisebb az erőkar, azaz nagyobb erővel kell mozgatni a váltókart. de a váltás út rövidítéséhez kis adapter is van, ami egy úgymond köztes darab. az a lényege, hogy kisebb karmozgásra többet mozdul a rudazat.
azért írtam, hogy többféle váltórúd van. van ami a váltás mozgását rövidíti, azaz a csuklógömb alul előrébb áll, de van olyan ahol, maga a váltórúd hossza is rövidebb.
én sem tudtam zöldágra vergődni, meg már nem mozgat ez a mindenféle tuning. sima 1.8 minek ilyenek? attól nem lesz sportautó. "a kevesebb néha több" elvét követem.