alfatone fórum hozzászólásai

alfatone Elküldve: 2009-04-08 13:28 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta: hogy fogjátok betanítani?

Azt én nem tudom. Elvittem egy szervízbe ahol van gyári modic, és szépen otthagytam.

alfatone Elküldve: 2009-04-08 13:04 Ajtónyítási Gondok!

A DIS programmal a grund modulnál az ajtónyitó relélre jelent meg hibakód, ami szoftverfrissítés után is jelentkezett, újra beírta.
Most kicseréljük egy mûködõképes bontottra, aztán meglátjuk. A kulcsokat újra kell tanítani, de mivel az EWS-t nem bántjuk, nem kell új kulcs.

alfatone Elküldve: 2009-04-08 09:12 Ajtónyítási Gondok!

Chipcad777 írta:
Woockie írta:
alfatone írta: Hát ja. Az a legrosszabb, hogy reteszelve maradnak, mert nem kapja meg a jelet hogy már kikapcsoltad a riasztót. Mert ha már egyszer kinyílt, utána kézzel is nyitható. Igaz egy ladával vetekszik úgy, de legalább kézzel nyitható.

Ha kulccsal nyilik, akkor semmi gond. Kinyitod, beulsz, kulcsot be, gyujtas ra. Ezt par masodperc alatt meg lehet csinalni, annyi riaszto vinnyogast ki lehet birni... Inkabb, mint nyitva otthagyni valahol...


Ha melegben szarakodik, akkor lehet,h a tranzisztor munkapontja mászik el, ami a relé vezérlõáramkörébe van. Ez akkor így már nem biztos,h mechanika ...ha nem megy srácok, inkább szerintem keressetek meg egy autovillamosságist, vagy egy elektromûszerészt, technikust. Szerintem jobban jártok. Mindenesetre fejtörõ hiba...

Csak az a baj, hogy eddig az összes autóvillamosságis csak nézegetni tudta.
Korábban volt itt egy hozzászóló, akinek a teljes paneljét cserélték a Wallisban. Attól megjavult. Azért ezt még kerülném.

alfatone Elküldve: 2009-04-07 20:21 Ajtónyítási Gondok!

Padre323i írta: Az autóm nyitva áll a ház elõtt mert nem merem bezárni...
Ebben a melegben szinte egyáltalán nem nyílik.Tegnap kiszedtem az ablak emelõt,ma kicseréltem a fékbetéteket,de ennek a panel dolognak nem merek nekiállni..

Hát ja. Az a legrosszabb, hogy reteszelve maradnak, mert nem kapja meg a jelet hogy már kikapcsoltad a riasztót. Mert ha már egyszer kinyílt, utána kézzel is nyitható. Igaz egy ladával vetekszik úgy, de legalább kézzel nyitható.

alfatone Elküldve: 2009-04-07 19:41 Ajtónyítási Gondok!

Én már szét akartam szedni, de eléggé egybeöntött. Vagy bátran elõ a bicskát és feszegetés indul?

alfatone Elküldve: 2009-04-06 19:13 kormánymû

Robin68 írta:
alfatone írta: Érdekes jelenség. 100 és 110 között rázza a kormányt. Se alatta, se felette, és nem függ a fékezéstõl. Eddig arra gyanakodtam, hogy a téli kerékkel van a gond, de most lecseréltem a hibátlan nyárira, és azzal is csinálja. Találkoztatok már ilyennel?


Mielõtt felraktad a nyári kerekeket centíroztattad? Attól is lehet.
Nekem tavaly 100-120 között rázott a nyári, most kicentíroztattam és hibátlan.

Igen. Neked is csak egy bizonyos sebességtartományban rázott?

alfatone Elküldve: 2009-04-06 19:06 kormánymû

Érdekes jelenség. 100 és 110 között rázza a kormányt. Se alatta, se felette, és nem függ a fékezéstõl. Eddig arra gyanakodtam, hogy a téli kerékkel van a gond, de most lecseréltem a hibátlan nyárira, és azzal is csinálja. Találkoztatok már ilyennel?

alfatone Elküldve: 2009-04-06 16:45 Ajtónyítási Gondok!

Elvileg ezek dupla relék. Ha minden igaz, az is beállítható, hogy a vezetõ nyíljon elõbb, másodikra a többi.Ezért arra egyel több kell, de már bele is zavarodtam.
Nem cseréltem relét, mert az általam ismert elektronika boltokban nem tudtak ilyet adni.

Ha van infótok, hol árulják, érdekelne.

alfatone Elküldve: 2009-04-06 13:46 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta: de tudunk, kérdezd alfatone usert bár rég nem láttam

itt egy kép, de ez 4 elektromos ablaké... a mi relénk amit keresünk, az a panel jobb szélén lévõ 2 db... sokan a 4 db siemens relére gondolnak pedig nem, mert nekem csak 2 db van abból, és nekem csak elõl elektromos az ablak, viszont a másik kettõ ami szélen van, abból az egyik a 4 ajtó a másik a csomagtér, azt érzésre meg is lehet nézni vagy fülre, hogy melyik húz meg vagy sem


Nahát, ez az én panelem.
Van low, és high kivitel, aszerint hogy hány ablakos a gép.
Mindent tudok már a témáról, csak azt nem hogy mi a baja. Egyszer kéne rájönni, mert akkor itt mindenkiét meg tudnánk csinálni.

alfatone Elküldve: 2009-04-02 16:02 Ajtónyítási Gondok!

Eapa írta: Mielõtt nekiestek az ajtókárpitnak, javaslom, hogy egy 8-as Crova segítségével szereljétek ki az ajtók villany csatlakozóit és kontaktspray-el fürdessétek meg. Amennyiben ezután sem jó, a groundmodult bányásszátok ki a kesztyûtartó és a biztosítéktábla mögül, kontaktspray, finom csiszolás, stb.

Én már annyira haragszom rá, hogy nem tudnám finoman megcsiszolni.

alfatone Elküldve: 2009-04-02 11:38 Ajtónyítási Gondok!

Én jövõ héten elviszem egy szervízbe, ahol már orvosoltak ilyet. A melegebb idõ nagyon izgalmas, mert a relé mûködése nem hõmérséklet érzékeny. Akkor inkább valami melegedés lesz egy IC-n? Na de mi lesz nyáron?
Jobb lenne egy madzag, mint ez az okoskodó komfortmodul.

alfatone Elküldve: 2009-03-28 18:04 kormánymû

pati írta: szerintetek az e90 kormánymû és az e46 ugyanaz?
azt látom hogy az öntési mintázat más de a mérete megegyezik ránézésre. Persze nem az ekrtomos kormányé
Ha valaki le tudná méregetni annak örülnék!

Tök mindegy, nem jobb. Egyébként mindkettõt itt gyártják Magyarországon.

alfatone Elküldve: 2009-03-24 15:52 kormánymû

Enkozpont74 írta: Sajna az átvizsgáláskor, azt mondta a szerelõ srác, hogy lóg a kormánymûvem. Hát nem voltam boldog. Elsõ körben véleménye szerint cseréltessem a lengõkarszilenteket. Mert akkor feszesebb lesz.
Csak azt nem értem, hogy elolvastam itt a témát és itt a lógó kormánymûvet érezték is, tehát kopogott szar úton. Namost nekem abszolút semmi jele sincs annak, hogy lógna. Nem koppan, nem csinál semmit.
Amennyit észrevettem, hogy ha gyorsan megyek intenzív fékezésnél kicsit ide-oda mozog a kormány. De ezt ha jól tudom a szilent és a féktárcsa okozhatja.

Kérdeztem a szerelõt, hogy most akkor mit csináljak ezzel a kormánymûvel. Õ azt mondta, hogy szerinte nincs értelme foglalkozni vele...

Namost errõl mi a véleményetek?

Egyetértek a szerelõvel, kár vele foglalkozni. Ha veszel egy zsír újat, 25-40ezer km és újra itt tartasz vele. A közepe kopik meg, így állítani nem lehet. Van persze olyan szintû kopás, amikor cserélni kell, de a tied még biztos nem tart ott. Akkor már a parkolásnál érezni, hogy kóvályog a kerék.

alfatone Elküldve: 2009-03-14 22:47 E36 gyári ülésfûtés kapcsolók

Hát ha már becézni kell, akkor inkább csati.

alfatone Elküldve: 2009-03-03 20:41 Üzemanyag fogyasztás

hil írta: Sziasztok!
Kérdezném, másoknak mi a tapasztalata: púposra itatom az autót és a titkos menüben 55-57 l-t mutat a kijelzõ, pedig úgy tudom, hogy 62 l-es a tank. Vagy azért lehet, hogy a tartalék 5 l-t nem számolja bele?
hil

Így van.