Ez egy archivált weboldal! bővebben
anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2014-02-01 20:44 Társalgó

Holnapra lesz egy pár roncs kocsi, itt tükör jég az út. Jég páncél. Discó töltelékek majd ölik egymást hazafelé

anubisz Elküldve: 2014-02-01 19:01 Autóvásárlás

verebke20 írta: Helló Fanok!
Legutóbb mikor segitségeteket kértem hasznát is vettem a tanácsoknak ki is derült hogy néhány nepper azt hiszi még a bab is hús igy meg is hiúsult az autóvásárlás! Az az autó teljesen más kategória volt árban is meg kicsit felszereltségben is. Igy néztem mást. .. Elöször nem akartamm ennyi pénzt autóra szánni de már tényleg vagy jót vagy semmit.. . ha lehet!
Most is van pár kérdésem:
----a két autó kb azonos felszereltségű de külsöre mintha nem lenne egyforma? ( bocs ha laikus vagyok)
----kell e már ennél a 143 le -nél tartani a benne lévö részecskeszürőtől?---
----ez a 143 lovas N47 D20A motorkóddal ellátott uj tipus mennyire megbizható az elözö 122 lovassal M47 N204D4 -el szemben ?

Illetve mi a vélemény a két autóról inkább a hazai vagy a kinti lenne jobb??
A link neve
A link neve

Ha már ilyet veszel, legalább a kijelző legyen benne a park radarral,a tv már csak hab a tortán, én biztos olyat vennék. Olyat meg se nézek ezekből amibe nincs benne az az infó képernyő. Bár van akit nem érdekelnek az ilyen apróságok.

anubisz Elküldve: 2014-02-01 18:56 Autóvásárlás

RyanWest írta: Üdv! Holnap ráér valaki hozzáértőként segíteni nekem autót nézni Budapesten?

Majd én cipelem a pézt. ( nem az enyémet )

anubisz Elküldve: 2014-02-01 14:31 Motorolaj

ember84 írta: Kivancsi vagyok mit szolnak a fanok,ki melette,ki ellene


Olaj, és kapcsolódó témába,itt örök háború van én se szeretek semmit töltögetni bele, egyszer belefért, kijött ami kijött, mert másik olajra álltam át, főleg azért, meg egy próbát megért.

anubisz Elküldve: 2014-02-01 14:28 Töltés hiány

Splr01 írta: Üdv srácok!

Új vagyok még itt, de ahogy észrevettem, mindenre tudtok valami okosat mondani, vannak itt félelmetesen nagy szakik, akik nagyon önzetlenek tudnak lenni, és segítenek ha baj van. Az ő segítségüket kérném most!

Adott egy e46 320d, még a 136 lovas gép, melynek meghalt a generátora. Hangos, szorul, és a töltése említésre sem méltó, 12,8, és 13,5 között ingadozik, bár ritka, amikor 13,2 felett tölt. Nem csodálkozom, hogy 3-4 nap alatt leszívta az aksit használat után, mert kvázi az akksiról mentek a fogyasztók.
Gondolkodás nélkül vettem egy Valeo felújított generátort, ami szintén egy 136 lovas gépből lett kiszedve, majd felújítva.

Akkor estem kétségbe, amikor láttam, hogy a hibás (Valeo) generátor 12V-os (matricára ez van írva), az új meg 14. Egy klímás gépjárműről van szó. Okozhat ez valamilyen gondot?

Az utolsó kérdésem, hogy egy 150 lovas, és egy 136 lovas motorhoz való generátor között mi a különbség?

Szép napot, és előre is köszönöm!


Most újították fel az enyémet 17 ezer, csapágyak,és új fesz szabályozó komplett. Azóta 14.4 tölt, előtte 14,1 volt, de egy pillanat alatt halt meg,szó szerint.

anubisz Elküldve: 2014-02-01 14:24 Motorolaj

ember84 írta: Sokak szerint a motor moso art,mert mindent leold,es tobb helyen meg gondot okoz a motorba.Van ennek valosagalapja?Vagy ertelme kimosni a motort?Mik az elon

Hát én azért nem fogom mindig csinálni,mert elvégre azt a szerepet az olaj adalékok végzik, a kérdés csak az akkor mit csináltak, ha ennyi szar volt benne, nem sok szart szedtek le.

anubisz Elküldve: 2014-02-01 14:22 elektromos üzemanyagszivattyú

Bero írta: Sziasztok! Köszi a válaszokat! Az a baj,ha jól tudom diag nem mutatja ki az AC hibát. Így marad a kivárás,hogy rosszabb lesz-e! Akksi mondjuk gyanus lehet így belegondolva,mert hideg van,csak városban használom és kb 3-5 km-es utakat teszek meg (kivétel amikor leesett a hó akkor sokat csúszkáltunk). Első körben megnézem az aksit és rátöltök!

Akkor egyszer töltsd fel teljesen töltővel, de akkor is ha gyenge az aksi azt hallod,hogy gyatrán teker már, meg egy benzinesnek azért illik indulni, ha fél szufla is van benne, normálisan. Ha feltöltöd kiderül.

anubisz Elküldve: 2014-02-01 14:15 Motorolaj

ember84 írta: Nem árt a motornak a tisztitozas?ha nem milyet erdemes venni?Anubisz travel te milyet hasznaltal?


XADO Vitaflush motormosó 20ml 7 csomagot. 1l hez ír egy csomagot, ha nagyon trutyis 1,5 csomagot.

anubisz Elküldve: 2014-02-01 14:11 Motorolaj

YELLOW írta:
compact írta:
anubisz írta: Ma lefotóztam milyen olaj jött ki a kocsiból a motor tisztító adalékkel.
14 000 mentem vele, még 9000 írt az olajcseréig. Csak BMW olajat használtam mindig,vagy szervizbe, vagy netről rendelve. Mielőtt beleraktam a tisztítót még sárgás barna színe volt,mentem 120km a tisztítóval,utána engedtem le.Korom fekete szar jött ki belőle.
Most ilyen színe van az olajnak amit beleraktam, úgy 300km után, a fehér papírtörlőn.
Nem semmi ami a vödörbe van, mint egy dizelé. Ezt szedte ki a tisztító. kb 3 hónapja volt leszedve a hengerfej, és tisztítva, szimeringek cserélve, meg szelepvezetők.Tisztán lett feltéve,láttam a képen.




Érdekes dolog egyébként, hogy a nívón mindíg jobb állapotúnak/világosabbnak/ néz ki az olaj, mint leengedve.
Ha most leengednéd az olajat, a lavórban az sem úgy nézne ki, mint a kendőn, hanem sokkal sötétebb lenne.



persze mert a lavorban, vagy akármiben több a mennyisége "átláthatatlanabb"


Van igazság amit mondasz, mert megnéztem leengedés előtt, és a nívón nem volt fekete, de leengedés után látszik az eredmény. Amúgy vödör. Diszperzites.

anubisz Elküldve: 2014-02-01 03:33 Futómû és hibái

sindely írta:
anubisz írta:
sindely írta: udv minden forumtagnak! segitsegeteket szeretnem kerni. boldog tulaja vagyok 1999es e46 328ci nek 173e van benne. kovetkezo a gondom, 2000 fordulat folott barmelyik fokozatban remeg az autom igen eroteljesen kigyorsitaskor, amint egyenletes sebessegel kezdek menni bosszanto vibracio abba marad. menet kozben konyoktamasz mogott megfogom a kardanalagut tetejet eros vibraciot erzek. most lett cserelve a flexdisc meg a csapagy ami abban a gumiagyban van. valamivel jobb lett, valtasnal nem kottyan, csattan. de a vibracio megmaradt. kerekeim jok, mind ket garnituraval csinalja. nincs otletem mit csinaljak vele. kardan csere vagy felujitas segit csak? valaszotokat elore is koszonom!!


Levettétek? megnéztétek nem kotyognak e a keresztek?


hi anubisz! a hatso keresz volt ki benne, kb egy cm kotyogott.... ki csereltek, majd kibalanszoltak. 460euro volt cakkpakk. kb 300kmt mentem vele es szethullott a nemet autopalyan. ment vissza garis javitasra. de viszon most olyan gondom van hogy uresbol egyesben vagy egyesbol kettesbe teszem tompan puffan valami hatul. gondolom a szilentek adtak meg magukat. ilyenkor erdemes cserelni mindet vagy csak azt ami csere erett?? szerintem a komplett szett nem lehet tobb mint 150eur. koszi


Mondtam neked, általában azt szoktam írni,ami velem is megtörtént, azért tippeltem.
Szilentnél a pénztárca szabja a határt, mivel nem az a nagy kupac szilent a nagy pénz, azoknak a kibányászása,és berakása, na az nem lesz occsó!!
A gond az, ha kizárásos alapon kezded,és apránként cserélgeted, akkor 5x 6x fogsz újra munkadíjat fizetni, vagy szerencséd lesz, és pont azt cserélitek elsőnek ami a szar volt. Ha megnézed a rajzon menyi szilent van hátul,sírva fakadsz pesrze a difi szilentel szokták kezdeni, de basszus, még lehet a gardán szilent, vagy a difi szilen, lehet az is,hogy szarúl rakták fel,vagy össze a gardánt, vagy nem lett tokéletes, bár akkor rázna. A difinél is több szilent van,de általában a hátsót szokták csak cserélni, de lehet a többi is szar.
Lehet számolni
http://bmwfans.info/parts-cata...e_carrier/

http://bmwfans.info/parts-cata...uspension/

Ezeket neked nagyon súlyos euró százakért fogják onnan kinyomkodni, meg vissza, minden be van ott rohadva, az ott kint nagyon durva lóvé lesz.

anubisz Elküldve: 2014-02-01 03:23 elektromos üzemanyagszivattyú

Bero írta: Sziasztok! Ebben a hidegben azt vettem észre,hogy nehezebben indul az autó. indítózom és nem egyből indul be,hanem több ideig kell indítóznom,kb 2-3 mp-el többet. Persze,mindig beindult eddig is. Olyan is volt,hogy beindítottam az autót,de nem ment fel a fordulatszám csak kb 500-ig és gázadásra ''éledt'' fel! Ez mitől lehet ? Menet közben semmi baj,se hidegen se melegen csak ez az indítás! Akksi pár hónapos,az önindítót meg teljesen felújítottam! Köszönöm!


Gyanakodj az AC ra, nekem se indult hidegen egyből, vagy nehezen, sőt már 5 fok körül. Pumpa cserével azonnal pöccre indult -10 ben is. Lehet azért lett ilyen zizegős a hangja is. Persze attól még lehet más is, de ezt ellenőrizzétek.

anubisz Elküldve: 2014-02-01 03:15 Motorolaj

Ma lefotóztam milyen olaj jött ki a kocsiból a motor tisztító adalékkel.
14 000 mentem vele, még 9000 írt az olajcseréig. Csak BMW olajat használtam mindig,vagy szervizbe, vagy netről rendelve. Mielőtt beleraktam a tisztítót még sárgás barna színe volt,mentem 120km a tisztítóval,utána engedtem le.Korom fekete szar jött ki belőle.
Most ilyen színe van az olajnak amit beleraktam, úgy 300km után, a fehér papírtörlőn.
Nem semmi ami a vödörbe van, mint egy dizelé. Ezt szedte ki a tisztító. kb 3 hónapja volt leszedve a hengerfej, és tisztítva, szimeringek cserélve, meg szelepvezetők.Tisztán lett feltéve,láttam a képen.


anubisz Elküldve: 2014-01-31 00:48 Mi lehet a baj?

nagyadam1991 írta: Sziasztok Hátsókerekesek!

Még új vagyok itt és máris egy komplikált problémával állnék elő:

-egy E46 Coupe-m van és egyik kulcs se kommunikál az autóval. (hiába tanítottam semmi reakció)
-ha kulccsal manuálisan zárom le nem zárja le mindkét ajtót csak a vezető oldalit ráadásul azt is "kattanva" teszi nem pedig "rugalmasan"
-ha kulccsal manuálisan lezárom lehúzza az összes ablakot pár perc után és kinyitja az autót (bár ezt csak addig tette amíg kulccsal le tudtam zárni mindkét ajtót)

Kérlek titeket hogy segítsetek ha van pár másodpercetek mert ez nem csak kényelmetlen de veszélyes is!
Előre is köszönöm!


És most akkor ,így vetted meg a kocsit?

anubisz Elküldve: 2014-01-29 15:12 Mi lehet a baj?

Zoli90 írta:
hancurozo írta:
andree írta:
hancurozo írta:
Zoli90 írta: sziasztok! problémám a következő! valami koppan hátul! menet közben, mondjuk lámpánál, dugóban ilyesmi, mikor hintázik az autó egy kicsit jobb hátulról egy kottyanást hallok mint amikor az ember a régi fotelből feláll és a rugók helyükre ugranak... szerelőm felemelte, megbizgatott hátul mindent (nem szedte szét, annyi időm sajna nem volt) de "megrángatott" rendesen mindent, aztmondta így fogalma sincs. ötlet? esetleg lengéscsillapító? nem tudom miért valahogy úgyérzem az lehet, de nem értek hozzá sajna. meg mi baja lehet?


A differenciálmű szílentjét is nézzétek meg.


Sziasztok, E39-ben a hátsó lengőkar külső szilentje okozza ezt a hibát. Ott elindulásnál is hallani a koppanást.
A difi nagy szilentjének milyen egyértelmű hiba jelenségei vannak?


Ránézel, és látod, hogy a gumiban folytonossági hiány keletkezett. (el van repedve)
Gázadásnál, gázelvételnél mély dobbanó hang hátulról.


Értem, bár nekem nem mély és nem is dobbanó a hang, inkább magasabbnak mondanám a hangot, és mintha pattanna dobbanás helyett. De az tuti hogy nem mély és nem dobban. Olyan vékony pattanó hang.

Elküldtem a videót E-mailben, a kenés nem oldja meg, csak 20 percre, utána megint kezdi.
Úgy tudjátok megnézni, hogy csáposra felemelitek a kocsit, és a hátsó kerekek alá tesztek hidraulikus akármit, és emelitek, eresztitek a hátsó kereket, nálam akkor is roppant mindig. A roppanás egész a difitől jött, mert szétvezeti a hangot, de köze nem volt hozzá, megkenték, nem ropogott,mikor elindultam vele, 20 méter után már csinálta. Beraktam 2 Power szilentet hátra megszűnt. El volt hervadva a sima gumi szilent.
Persze lehet más is, de ezt nézzétek meg.

anubisz Elküldve: 2014-01-29 15:03 Mi lehet a baj?

Zoli90 írta:
hancurozo írta:
andree írta:
hancurozo írta:
Zoli90 írta: sziasztok! problémám a következő! valami koppan hátul! menet közben, mondjuk lámpánál, dugóban ilyesmi, mikor hintázik az autó egy kicsit jobb hátulról egy kottyanást hallok mint amikor az ember a régi fotelből feláll és a rugók helyükre ugranak... szerelőm felemelte, megbizgatott hátul mindent (nem szedte szét, annyi időm sajna nem volt) de "megrángatott" rendesen mindent, aztmondta így fogalma sincs. ötlet? esetleg lengéscsillapító? nem tudom miért valahogy úgyérzem az lehet, de nem értek hozzá sajna. meg mi baja lehet?


A differenciálmű szílentjét is nézzétek meg.


Sziasztok, E39-ben a hátsó lengőkar külső szilentje okozza ezt a hibát. Ott elindulásnál is hallani a koppanást.
A difi nagy szilentjének milyen egyértelmű hiba jelenségei vannak?


Ránézel, és látod, hogy a gumiban folytonossági hiány keletkezett. (el van repedve)
Gázadásnál, gázelvételnél mély dobbanó hang hátulról.


Értem, bár nekem nem mély és nem is dobbanó a hang, inkább magasabbnak mondanám a hangot, és mintha pattanna dobbanás helyett. De az tuti hogy nem mély és nem dobban. Olyan vékony pattanó hang.


Nézd meg a hátsó stabilizátor rúd szilentjét. Ha kopott az miatt csinál ilyet,kis sebességnél roppan,minden kicsi mozdulásra,szinte lépésbe.