
anubisz Elküldve: 2014-02-01 19:01 Autóvásárlás
verebke20 írta: Helló Fanok!
Legutóbb mikor segitségeteket kértem hasznát is vettem a tanácsoknak ki is derült hogy néhány nepper azt hiszi még a bab is hús igy meg is hiúsult az autóvásárlás! Az az autó teljesen más kategória volt árban is meg kicsit felszereltségben is. Igy néztem mást. .. Elöször nem akartamm ennyi pénzt autóra szánni de már tényleg vagy jót vagy semmit.. . ha lehet!
Most is van pár kérdésem:
----a két autó kb azonos felszereltségű de külsöre mintha nem lenne egyforma? ( bocs ha laikus vagyok)
----kell e már ennél a 143 le -nél tartani a benne lévö részecskeszürőtől?---
----ez a 143 lovas N47 D20A motorkóddal ellátott uj tipus mennyire megbizható az elözö 122 lovassal M47 N204D4 -el szemben ?
Illetve mi a vélemény a két autóról inkább a hazai vagy a kinti lenne jobb??
A link neve
A link neve
anubisz Elküldve: 2014-02-01 18:56 Autóvásárlás
RyanWest írta: Üdv! Holnap ráér valaki hozzáértőként segíteni nekem autót nézni Budapesten?
anubisz Elküldve: 2014-02-01 14:31 Motorolaj
ember84 írta: Kivancsi vagyok mit szolnak a fanok,ki melette,ki ellene![]()
anubisz Elküldve: 2014-02-01 14:28 Töltés hiány
Splr01 írta: Üdv srácok!
Új vagyok még itt, de ahogy észrevettem, mindenre tudtok valami okosat mondani, vannak itt félelmetesen nagy szakik, akik nagyon önzetlenek tudnak lenni, és segítenek ha baj van. Az ő segítségüket kérném most!
Adott egy e46 320d, még a 136 lovas gép, melynek meghalt a generátora. Hangos, szorul, és a töltése említésre sem méltó, 12,8, és 13,5 között ingadozik, bár ritka, amikor 13,2 felett tölt. Nem csodálkozom, hogy 3-4 nap alatt leszívta az aksit használat után, mert kvázi az akksiról mentek a fogyasztók.
Gondolkodás nélkül vettem egy Valeo felújított generátort, ami szintén egy 136 lovas gépből lett kiszedve, majd felújítva.
Akkor estem kétségbe, amikor láttam, hogy a hibás (Valeo) generátor 12V-os (matricára ez van írva), az új meg 14. Egy klímás gépjárműről van szó. Okozhat ez valamilyen gondot?
Az utolsó kérdésem, hogy egy 150 lovas, és egy 136 lovas motorhoz való generátor között mi a különbség?
Szép napot, és előre is köszönöm!
anubisz Elküldve: 2014-02-01 14:24 Motorolaj
ember84 írta: Sokak szerint a motor moso art,mert mindent leold,es tobb helyen meg gondot okoz a motorba.Van ennek valosagalapja?Vagy ertelme kimosni a motort?Mik az elon
anubisz Elküldve: 2014-02-01 14:22 elektromos üzemanyagszivattyú
Bero írta: Sziasztok! Köszi a válaszokat! Az a baj,ha jól tudom diag nem mutatja ki az AC hibát. Így marad a kivárás,hogy rosszabb lesz-e! Akksi mondjuk gyanus lehet így belegondolva,mert hideg van,csak városban használom és kb 3-5 km-es utakat teszek meg (kivétel amikor leesett a hó akkor sokat csúszkáltunk). Első körben megnézem az aksit és rátöltök!
anubisz Elküldve: 2014-02-01 14:11 Motorolaj
YELLOW írta:compact írta:anubisz írta: Ma lefotóztam milyen olaj jött ki a kocsiból a motor tisztító adalékkel.
14 000 mentem vele, még 9000 írt az olajcseréig. Csak BMW olajat használtam mindig,vagy szervizbe, vagy netről rendelve. Mielőtt beleraktam a tisztítót még sárgás barna színe volt,mentem 120km a tisztítóval,utána engedtem le.Korom fekete szar jött ki belőle.
Most ilyen színe van az olajnak amit beleraktam, úgy 300km után, a fehér papírtörlőn.
Nem semmi ami a vödörbe van, mint egy dizelé. Ezt szedte ki a tisztító. kb 3 hónapja volt leszedve a hengerfej, és tisztítva, szimeringek cserélve, meg szelepvezetők.Tisztán lett feltéve,láttam a képen.
Érdekes dolog egyébként, hogy a nívón mindíg jobb állapotúnak/világosabbnak/ néz ki az olaj, mint leengedve.
Ha most leengednéd az olajat, a lavórban az sem úgy nézne ki, mint a kendőn, hanem sokkal sötétebb lenne.
persze mert a lavorban, vagy akármiben több a mennyisége "átláthatatlanabb"
anubisz Elküldve: 2014-02-01 03:33 Futómû és hibái
sindely írta:anubisz írta:sindely írta: udv minden forumtagnak! segitsegeteket szeretnem kerni. boldog tulaja vagyok 1999es e46 328ci nek 173e van benne. kovetkezo a gondom, 2000 fordulat folott barmelyik fokozatban remeg az autom igen eroteljesen kigyorsitaskor, amint egyenletes sebessegel kezdek menni bosszanto vibracio abba marad. menet kozben konyoktamasz mogott megfogom a kardanalagut tetejet eros vibraciot erzek. most lett cserelve a flexdisc meg a csapagy ami abban a gumiagyban van. valamivel jobb lett, valtasnal nem kottyan, csattan. de a vibracio megmaradt. kerekeim jok, mind ket garnituraval csinalja. nincs otletem mit csinaljak vele. kardan csere vagy felujitas segit csak? valaszotokat elore is koszonom!!
Levettétek? megnéztétek nem kotyognak e a keresztek?
hi anubisz! a hatso keresz volt ki benne, kb egy cm kotyogott.... ki csereltek, majd kibalanszoltak. 460euro volt cakkpakk. kb 300kmt mentem vele es szethullott a nemet autopalyan. ment vissza garis javitasra. de viszon most olyan gondom van hogy uresbol egyesben vagy egyesbol kettesbe teszem tompan puffan valami hatul. gondolom a szilentek adtak meg magukat. ilyenkor erdemes cserelni mindet vagy csak azt ami csere erett?? szerintem a komplett szett nem lehet tobb mint 150eur. koszi
anubisz Elküldve: 2014-02-01 03:23 elektromos üzemanyagszivattyú
Bero írta: Sziasztok! Ebben a hidegben azt vettem észre,hogy nehezebben indul az autó. indítózom és nem egyből indul be,hanem több ideig kell indítóznom,kb 2-3 mp-el többet. Persze,mindig beindult eddig is. Olyan is volt,hogy beindítottam az autót,de nem ment fel a fordulatszám csak kb 500-ig és gázadásra ''éledt'' fel! Ez mitől lehet ? Menet közben semmi baj,se hidegen se melegen csak ez az indítás! Akksi pár hónapos,az önindítót meg teljesen felújítottam! Köszönöm!
anubisz Elküldve: 2014-02-01 03:15 Motorolaj
anubisz Elküldve: 2014-01-31 00:48 Mi lehet a baj?
nagyadam1991 írta: Sziasztok Hátsókerekesek!
Még új vagyok itt és máris egy komplikált problémával állnék elő:
-egy E46 Coupe-m van és egyik kulcs se kommunikál az autóval. (hiába tanítottam semmi reakció)
-ha kulccsal manuálisan zárom le nem zárja le mindkét ajtót csak a vezető oldalit ráadásul azt is "kattanva" teszi nem pedig "rugalmasan"
-ha kulccsal manuálisan lezárom lehúzza az összes ablakot pár perc után és kinyitja az autót (bár ezt csak addig tette amíg kulccsal le tudtam zárni mindkét ajtót)
Kérlek titeket hogy segítsetek ha van pár másodpercetek mert ez nem csak kényelmetlen de veszélyes is!
Előre is köszönöm!
anubisz Elküldve: 2014-01-29 15:12 Mi lehet a baj?
Zoli90 írta:hancurozo írta:andree írta:hancurozo írta:Zoli90 írta: sziasztok! problémám a következő! valami koppan hátul! menet közben, mondjuk lámpánál, dugóban ilyesmi, mikor hintázik az autó egy kicsit jobb hátulról egy kottyanást hallok mint amikor az ember a régi fotelből feláll és a rugók helyükre ugranak... szerelőm felemelte, megbizgatott hátul mindent (nem szedte szét, annyi időm sajna nem volt) de "megrángatott" rendesen mindent, aztmondta így fogalma sincs. ötlet? esetleg lengéscsillapító? nem tudom miért valahogy úgyérzem az lehet, de nem értek hozzá sajna. meg mi baja lehet?
A differenciálmű szílentjét is nézzétek meg.
Sziasztok, E39-ben a hátsó lengőkar külső szilentje okozza ezt a hibát. Ott elindulásnál is hallani a koppanást.
A difi nagy szilentjének milyen egyértelmű hiba jelenségei vannak?
Ránézel, és látod, hogy a gumiban folytonossági hiány keletkezett. (el van repedve)
Gázadásnál, gázelvételnél mély dobbanó hang hátulról.
Értem, bár nekem nem mély és nem is dobbanó a hang, inkább magasabbnak mondanám a hangot, és mintha pattanna dobbanás helyett. De az tuti hogy nem mély és nem dobban. Olyan vékony pattanó hang.
anubisz Elküldve: 2014-01-29 15:03 Mi lehet a baj?
Zoli90 írta:hancurozo írta:andree írta:hancurozo írta:Zoli90 írta: sziasztok! problémám a következő! valami koppan hátul! menet közben, mondjuk lámpánál, dugóban ilyesmi, mikor hintázik az autó egy kicsit jobb hátulról egy kottyanást hallok mint amikor az ember a régi fotelből feláll és a rugók helyükre ugranak... szerelőm felemelte, megbizgatott hátul mindent (nem szedte szét, annyi időm sajna nem volt) de "megrángatott" rendesen mindent, aztmondta így fogalma sincs. ötlet? esetleg lengéscsillapító? nem tudom miért valahogy úgyérzem az lehet, de nem értek hozzá sajna. meg mi baja lehet?
A differenciálmű szílentjét is nézzétek meg.
Sziasztok, E39-ben a hátsó lengőkar külső szilentje okozza ezt a hibát. Ott elindulásnál is hallani a koppanást.
A difi nagy szilentjének milyen egyértelmű hiba jelenségei vannak?
Ránézel, és látod, hogy a gumiban folytonossági hiány keletkezett. (el van repedve)
Gázadásnál, gázelvételnél mély dobbanó hang hátulról.
Értem, bár nekem nem mély és nem is dobbanó a hang, inkább magasabbnak mondanám a hangot, és mintha pattanna dobbanás helyett. De az tuti hogy nem mély és nem dobban. Olyan vékony pattanó hang.