bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2014-11-01 12:39 Ülés

gfeco írta: Sziasztok
Van valakinek ötlete mit tudnék kezdeni a kikopott ülésemmel?
Ezt eg kárpitos megtudná javitani vagy vegyek ujakat?
Köszönöm



A bontott olcsó és jó megoldás lehet.

bmw320d4 Elküldve: 2014-11-01 12:26 320d Motor

Kasas írta: Tudna valaki segíteni abban, ki foglalkozik itt BMW alkatrészekkel?
Elérhetőség esetleg e-mail cím?


http://www.bmwfanatics.hu/tagok/m_attila.html

bmw320d4 Elküldve: 2014-11-01 12:17 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:

1. nem fogok védekezni ezzel
2. nem én írtam azt amire gondolsz hanem maga a kérdező. 10w-60-assal annyit írtam, hogy tök fure egy mostani dízelnél, mikor sport benyás motoroknál ajánlott az a viszkó, és hogy most ez jó vagy rossz, mármint a kérdésem arra irányult volna, hogy ez jó motorra vagy rosszra következtet vajon. de ezt megbeszéltük. szóval nem én kérdeztem ott azt. nyugodtan keresd vissza, hacsak a saját igazad miatt nem törölted azt a kommentet. de gyorsan nyomok is róla egy print screen-t


Itt ki kombinált?

"igen én is erre gondoltam, csak nem akartam kimondani. viszont elgondolkoztam azon, hogy vajon ez jó vagy rossz? hisz régen is a tartós blokkokba sűrű olaj kellett, akkor lehet, hogy tartós és nincs agyonillesztve? vagy csak elcsesztek valamit? gondolom ilyen olaj mellé télre járt olajelőmelegítő is "

Veled szemben bizonyítani az igazam?

De ha tényleg arra van szükség, hogy hülyeségekkel vezessünk félre fórumozókat, akkor legyen.

bmw320d4 Elküldve: 2014-11-01 10:19 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
Szasza91 írta:
YELLOW írta:
Danibattya írta: Sziasztok,
nekem olyan jelenség van az autómon, éppen haladok a lámpák fele ami pirosra vált, üres kis fék és elkezd sokkal erősebben csattogni az autó és mikor megállók akkor visszamegy a fordulat a normálisra!
Ötletek?

320d e46 2000 évj

Köszi
Dani


én azt mondanám, hogy ahogy fékezel a fékrásegítőből vissza jut levegő a szívótorokba és emiatt elégtelen lesz az égés. volt valami hasonló témázgatás pár hónapja. remélem jól emlékszem.


Szia Yellow!
olvasgatva ezt a témát, szeretném megkérdezni, hogy ha a fékrásegítőből vissza jut a levegő, azt mi okozza, és pontosan hogy tudnám megállapítani, hogy ez a hiba, vagy mit kellene megnéznem, kicserélnem? Nekem a diag üzemanyag keverék hibát ír, elvileg lambaszondát jónak mondják, légtömegmérő jó, kartergáz + cső jó.ú


hi! úgy gondolom valószínű a rásegítő a ludas. nem volt még ilyen hibám, nem szedtem még szét, ezt tőlem tapasztaltabbak mondták, hogy előfordul ilyen.


Jeló esete a szivattyúval, aminek semmi köze a szívótorokhoz.


Az emelt alapjárat teljesen normális gurulás közben, néha még fordulatszám ingadozás is előfordul. A kattogás is normális, ha nem erős.

Gyorsíts fel 80-ig, motorfékezz egészen 700-as fordulatig, aztán 2-esbe kapcsolsz, ismét 700-as fordulat és valószínűleg megszűnik a csörgős emelt alapjárat.

Jeló légyszíves ne kérdezd meg, hogy mi történik ilyenkor, és ne kezdj el kombinálni, és azt se kérdezd meg, hogy hol olvastam.
Köszi.


1. a fékrásegítős dolgot, még talán pont te írtad, de ha nem te, akkor valaki más innen, hogy kuplung és fék nyomásra is termelhet a fékrásegítő vissza nyomást, ha valami bibi van.
2. miből gondolod, hogy én pont tőled azt fogom kérdezni, hogy mit hol olvastál? miért kombinálnék? vagy mire? nem is írtam volna erre, ha nem említesz meg benne.


1. Dieselben továbbra sincs semmi köze a vákuumnak a szívótorokhoz, de gondolom ezt kivéded azzal, hogy te benzinesre gondoltál.

2. Pl 10W60-as olaj.

bmw320d4 Elküldve: 2014-10-31 20:19 Társalgó

andree írta: Sziasztok,

Cserélt valaki mostanában elektromos víz előmelegítőt (remélem jól fogalmazok).
A lényeg hogy az enyémben lévő cikkszáma: 64126918806
A Realoem pedig már ezt hozza: 64129145439
Mi a véleményetek?

Üdv.




bmw320d4 Elküldve: 2014-10-31 20:03 Fékjavítás

Ferko írta:
ervin35 írta: Szia. durván 20e ft, ezek 2012-es árak, fékolaj nélkül számoltam,de kell cserélni azt is plusz munkadíj


A légtelenítést egy speciális diagnosztikai eszközzel végeztétek vagy hagyományos módon is ki lehet légteleníteni. Egyik ismerősömnek is borzalmasan rosszul néznek ki a fém fékcsövei hátul. Rosszul van kitalálva, mert a bal hátsó kerék a sós latyakot a fékcsövekre veri.
Szóval aki már cserélt ilyen fékcsövet, fékcsöveket a kérdésem ,meg lehet oldani a csövek cseréjét hagyományos légtelenítéssel?
Köszi.


Nem ajánlott a DSC-ben maradó buborékok miatt.

bmw320d4 Elküldve: 2014-10-31 19:25 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
Szasza91 írta:
YELLOW írta:
Danibattya írta: Sziasztok,
nekem olyan jelenség van az autómon, éppen haladok a lámpák fele ami pirosra vált, üres kis fék és elkezd sokkal erősebben csattogni az autó és mikor megállók akkor visszamegy a fordulat a normálisra!
Ötletek?

320d e46 2000 évj

Köszi
Dani


én azt mondanám, hogy ahogy fékezel a fékrásegítőből vissza jut levegő a szívótorokba és emiatt elégtelen lesz az égés. volt valami hasonló témázgatás pár hónapja. remélem jól emlékszem.


Szia Yellow!
olvasgatva ezt a témát, szeretném megkérdezni, hogy ha a fékrásegítőből vissza jut a levegő, azt mi okozza, és pontosan hogy tudnám megállapítani, hogy ez a hiba, vagy mit kellene megnéznem, kicserélnem? Nekem a diag üzemanyag keverék hibát ír, elvileg lambaszondát jónak mondják, légtömegmérő jó, kartergáz + cső jó.ú


hi! úgy gondolom valószínű a rásegítő a ludas. nem volt még ilyen hibám, nem szedtem még szét, ezt tőlem tapasztaltabbak mondták, hogy előfordul ilyen.


Jeló esete a szivattyúval, aminek semmi köze a szívótorokhoz.


Az emelt alapjárat teljesen normális gurulás közben, néha még fordulatszám ingadozás is előfordul. A kattogás is normális, ha nem erős.

Gyorsíts fel 80-ig, motorfékezz egészen 700-as fordulatig, aztán 2-esbe kapcsolsz, ismét 700-as fordulat és valószínűleg megszűnik a csörgős emelt alapjárat.

Jeló légyszíves ne kérdezd meg, hogy mi történik ilyenkor, és ne kezdj el kombinálni, és azt se kérdezd meg, hogy hol olvastam.
Köszi.

bmw320d4 Elküldve: 2014-10-29 12:00 320d Motor

toki24 írta: Hali

Most lesz vizpumpa csere a kocsin, és szeretném kérdezni hogy a kis 20D-be milyen fagyálló való illetve hány liter?!

értem ezalatt,hogy nyilván nem tescos zöld lötyit akarok hütöfoyladéknak hanem honnan lehet beszerkálni az eredetit ami bele való illetve na értitek..

köszi!


Gyári, -38 fokosra keverve.

bmw320d4 Elküldve: 2014-10-28 12:14 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Prof írta:
csbalu írta:
Prof írta:
hld írta: Hello,

Van egy kis problémám 2008/1 havi CCC modulos professional navimmal. Az előző tulaj nem használta a navit, én töltöttem rá a 3 dvd-s 2014-es térképet. Ott kezdődött a probléma hogy a cél megadásánál többször befagyott, néha rövid - néha hosszabb időre. Aztán elkezdett később a disc error-t kivágni, mikor új címet akartam megadni. Nem mindig, de akkor dvd kivesz és vissza. Vagy navi restart (Eject+hangerő szabályozó nyomásával), vagy autó újra indítás. Valamelyik után helyre szokott állni. Illetve most már többször előfordult hogy gondol egyet és újra indul a navi menet közben vagy elindulásnál nem kapcsol be egyből.

Egy szoftver frissítés nem oldaná meg a problémát vagy modul cserés?

Köszönöm a segítségeteket.


Ez bizony a DVD egység cseréjéével oldható meg csak. kb 28.000 ft a szerkezet.

Persze lehet benne cserélni külön lézer fejet is, de állítólag nem jó megoldás mert a mechanika is eldobja magát nemsokára.


Sajnos ennyiből csak a drive vagy csak a lézer csere van meg, a kettő együtt nem. A drive nem szokott azért annyira sűrűn tönkremenni, de lézerfej simán eldobja magát, elég egyenlőre azt cseréltetned szerintem!


A lézerfejet tartalmazza a mechanikai egység. tehát az ár az változatlan, tudom mert kb 2 hónapja cseréltem.

65839273195 29.800 ft.


Az utolsó válasz a helyes.

bmw320d4 Elküldve: 2014-10-25 22:05 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

andree írta: Sziasztok,
Egy pár gondolat és benyomás a Wepp2030 diesel tisztítóról. Először is mindig OMW Maxmotion üzemanyaggal járok, amennyire lehet vigyázok az adagolóra és a porlasztókra egyaránt. Az üzemanyaghoz öntött adalékokat nem kedvelem, és ezért jutottunk Szotakdavid fórumtársunk ajánlásával a Wepp2030 tisztító kipróbálásához.
Észrevételek: csendesebb, egyenletesebb motorjárás, csökkenő rezonancia, padlógázas füstölés minimálisra csökkent, egyenletesebb teljesítmény minden fordulatszám tartományban.
A fogyasztásra és a hosszabb távú tapasztalatokra még várni kell, de amint tudok beszámolok róla.
A költségek nem eget rengetőek, mindenképpen ajánlom annak aki gondolkozott hogy kipróbálja vagy csak szeretné a rendszerét kicsit karbantartani.


Lassan kipróbálom én is.

bmw320d4 Elküldve: 2014-10-24 23:15 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

LGabor írta:
Olyan opció nem létezik, hogy az oilservice/inspection adatokat ne reseteljem, hanem csak, és kizárólag a fékolajcsere időpontját?


Dehogynem. Nézd meg a videót.

bmw320d4 Elküldve: 2014-10-24 23:04 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

LGabor írta: Sziasztok!

Kezdő BMW-s ként kérném a segítségeteket:
Az esedékes fékolaj csere időpontját hogy lehet resetelni (visszaállítani, hogy újra induljon a 2 éves időtartam?) e46 318d 2003

Köszönöm.



YouTube videó

bmw320d4 Elküldve: 2014-10-24 21:59 Futómû és hibái

anubisz írta:
Főleg,hogy ez egy Pirelli. Néha illik a kocsik alá nézni,mert ez látszik emelés nélkül is, csak hát nehéz lehajolni fél métert. Arról nem is beszélve ez már nem is tart, biztos voltak jelei,hogy valami gáz van, vagy szólt a gumi,vagy instabil volt. még hátul is,nem hogy a kormányzott keréken. Ez ha elszáll nem egy defekt. Ez a felniig robbant volna, mint a kamion gumik a pályán,amik cafatokra szakadnak. No mindegy....


Ha a talpán van a kocsi, alig-alig észrevehető egy ilyen hiba a gumikon. Emelőn viszont egyértelműen látszik.

Az meg más kérdés, hogy vajon megfelelő volt-e az abroncsnyomás, kerékdőlés stb.

bmw320d4 Elküldve: 2014-10-24 20:14 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
általában KKL VAG-COM kábelnél van ez, hogy ott a 8-as láb van bekötve, de a BMW a 7-esen kommunikál. sokat amit BMW-s kábelnek árulnak is ugyanaz, csak drágábban eladható, de ugyanúgy össze kell forrasztani, rövidre kell zárni.


A BMW a 7-es ÉS 8-as lábon kommunikál, nem pedig kizárólag a 7-esen.

Ezt a forrasztgatást egyébként bukod, ha ethernet is van a kocsiban.



akkó sorry!
jah igen lehet valami olyasmi van, hogy egyik egység egyik láb, másik pedig másikon, de mégis ugyanaz a vonal. vagy ilyesmi. vagy valami, vagy megy valahová.


Diagnosztikában a "olyasmi, ilyesmi, valami" szavak erősen kerülendők.
Fehér van meg fekete. Szürke nincs.

bmw320d4 Elküldve: 2014-10-24 20:09 Motorolaj

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
azé az durva akkor is, hogy egy dízelbe 10w-60-as olaj kell, ami sport motorokba szokás tenni. ez kb olyan mint nekem a 245-ös gumi az 1.6-on (mondjuk egy kanyar ezzel si 90km/h, meg egy 3.0-val is)



A gyárilag nagyobb hézagok és a dezaxiálás mértéke miatt is kell bele ez az olaj.


igen én is erre gondoltam, csak nem akartam kimondani. viszont elgondolkoztam azon, hogy vajon ez jó vagy rossz? hisz régen is a tartós blokkokba sűrű olaj kellett, akkor lehet, hogy tartós és nincs agyonillesztve? vagy csak elcsesztek valamit? gondolom ilyen olaj mellé télre járt olajelőmelegítő is


Jaja, elcseszték, benézték a fúrást Jürgenék a pecuban. A BMW ilyen.

Télen meg ajánlatos alágyújtani, hogy melegedjen az olaj.