cene fórum hozzászólásai

cene Elküldve: 2011-10-17 19:41 RDC guminyomás érzékelõ

Valaki le tudná nekem írni, hogy a gumiabroncs-defekt kijelzőt(rpa) hogyan tudom inicializálni??

cene Elküldve: 2011-10-12 13:54 Valaki segítsen

Még egy pá kérdés!
A guminyomást csak a gyári felnivel érzékeli?? A téli gumik nem gyári felnin vannak,abban az esetben is érzékeli a guminyomást?Egyáltalán hol van elhelyezve ennek az érzékelője?A felnibe?

cene Elküldve: 2011-10-12 13:38 Valaki segítsen

anubisz írta:
cene írta:
anubisz írta:
cene írta: Sziasztok!
Valaki tudja esetleg mit jelent a 12. képen látható felkiáltójeles piktogramm??
http://www.hasznaltauto.hu/gal...4095-0-0-0


Guminyomás ellenőrző rendszer.


És ilyenkor ara figyelmeztet ,hogy nem megfelelő a guminyomás??


Igen,ha defekt,vagy esik valamék kerékben a nyomás.Hát azt nem mutatja melyikbe,azt magadnak kel ellenőrizni.


Köszönöm

cene Elküldve: 2011-10-12 13:10 Valaki segítsen

anubisz írta:
cene írta: Sziasztok!
Valaki tudja esetleg mit jelent a 12. képen látható felkiáltójeles piktogramm??
http://www.hasznaltauto.hu/gal...4095-0-0-0


Guminyomás ellenőrző rendszer.


És ilyenkor ara figyelmeztet ,hogy nem megfelelő a guminyomás??

cene Elküldve: 2011-10-12 13:02 Valaki segítsen

Sziasztok!
Valaki tudja esetleg mit jelent a 12. képen látható felkiáltójeles piktogramm??
http://www.hasznaltauto.hu/gal...4095-0-0-0

cene Elküldve: 2011-08-05 07:35 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

vin99 írta:
Tano írta:
cene írta: Sziasztok!
A következő történt délután: munka után ülök be az autóba, kulcs a zsebembe, kuplung kinyom, start gomb benyom....semmi, ezt eljátszottam egy párszor úgy hogy közben a kulcsot a helyére illesztettem de úgysem reagált. Majd vártam egy picit megint próbálkoztam és mintha mi sem történt volna izzított és beindult simán. Tudom hogy így látatlanban nehéz és , hogy sok minden okozhatja ezt de első körben mégis mire kell gondolnom???


Vagy éppen potenciális tolvaj bácsik voltak a közelben. A korábban olvasottak alapján az ő kütyüik is hasonló jelenségeket produkálnak. Ezért nem előnyös a kulcs nélküli nyitás/indítás, mert le tudják másolni a rádiójeleket ha kellően közel vannak.


Nekem is pont ez történt, csak annyi volt a különbség, hogy haza kellett mennem a pótkulcsért... Mikor bedugtam a főkulcsot akkor sárgán megjelent a kulcs áthúzva, egyébként rádiósan nyitja zárja az ajtókat. Ez mitől történhetett? Tolvajok? Megsérült a kulcs?

A helyzet most a következő, van a főkulcs, ami távirányítóként és mechanikusan nyitja az ajtókat, de nem indítja se rádiósan se bedugva. A pótkulcs pedig már korábban is csak mechanikusan működött, rádiósan nem. 2006 E90-es a verda. Csak márkaszervíz tudná újraprogramozni a két kulcsot?





Szia!
Hát nem tudom, hogy ez mekkora segítség neked de nálunk az volt a gond, hogy elromlott az a jeladó ami érzékeli, hogy be van nyomva a kuplung és ezért nem indította az autót. Megtörtént a cseréje és azóta rendben van.

cene Elküldve: 2011-07-27 13:04 Autóvásárlás

SirToma írta: Sziasztok!

Erröl a darabról vélemény?

Link

A kormány eléggé megvan kopva, illetve a motortér burkolaton a logó nem kék-fehér, meg a levegő cső flexi része kicsit fura, meg marha karcos a műanyag burkolat.


Az e90-es szériának fekete-fehér logó van a motortér burkolatán. Ugyhogy ez nem jelent semmit, a műanyag burkolat meg inkább csak piszkos mint karcos.... A km-re kitérve szerintem olyan 200-220 körül lehet benne.



cene Elküldve: 2011-07-08 10:35 kettõstömegü lendkerék

csifamil írta: A kettőstömegű nem játék,sajnos én ráfáztam keményen. E91 320d-nél elszállt a kéttömegű,így a kuplung is cserés. Mellé megölte a negyedik hajtókar csapágyam, megrepedt a főtengelyem. Óra szerint 128e km.....


Ez az eset ennyi km-nél eléggé hihetetlen(úgy is mondhatnám: gyanús), mert nekünk is kellett komplett kuplungot és lendkereket is cserélni de nem 128 ezernél, hanem 190-nél.
Azért a kettőstömegűnek 170 - 180 ezret birnia kellene.

cene Elküldve: 2011-05-20 12:13 Autóvásárlás

Coyote írta:
Woockie írta:
hil írta: Sziasztok! Többször elgondolkoztam azon, hogy mi jár a hirdetés feladó fejében, amikor azt írja: hölgy tulajdonostól. Ezt most érték növelő, vagy csökkentő tényezőként kell tekinteni. Nálam az utóbbi.

Akik beirjak, pozitivnak ertekelik, legalabbis annak szanjak. Szerintem kb. tokmindegy, ismerek olyan not is sokat, akik vigyaznak az autora es sok olyat is, akik ugyetlenek/nem ertenek hozza es hidegen padlogazt nyomnak, h kialljanak az udvarbol. Ha nem ismeri az ember a konkret holgyet, semmi plusz informacioval nem szolgal, hisz ha torve volt, azt igy vagy ugy, de latja az ember, az meg mindegy, h ferfi vagy no torte meg. Talan annyibol negativ egy noi tulaj, h ha hosszu mukorme van, osszekarcol vele mindent...


Az én tapasztalatom szerint (ami a saját barátnőmön, a baráti körömben levő csajok és kolleginák autóin és vezetési technikáin alapul):
Hölgy sofőr esetén(a tulajdonos tökmindegy, mert 50 éves nőnek 22 éves hülyegyereke is hajthatja az autót) ezek a pozitívumok:
+ az autó kevésbé van széthajtva, ezért motorikusan gyakran jobb állapotúak - ez csak a blokkra igaz
+ sufnituningtól mentes
+ szakemberek által szervízelt (mivel a nő nem nyúl az autóhoz, egy kereket se cserél le)

És a negatívumok:
- el-elmaradozó szervízek, esetleg "elfelejtett" olajcsere-periódus (olajszint!), szűrőcserék hiánya
- rossz esetben a karbantartás teljes hiánya (amíg nincs furcsa hang, nem nyúlunk hozzá)
- rommá "őrölt" kuplung
- elhasznált fékek (a motorfék vajon miii?"
- hidegen padlózás, forró turbóval leállítás
- sok esetben nő létükre szemetesnek használják az autót, retkesek belülről
- a fényezés rommá van karcolva a gyakori gépi mosás miatt
- kutya vagy kisgyerek esetén lelakottak és szennyezettek az ülések vagy a csomagtartó
- megviselt sebességváltó
- a karosszéria ápolástól mentes, minden oldalról mélyen karcolt, esetleg horpadt
- kilincsek alatt karcos fényezés, a bazi nagy kulcstartók miatt
- kezelőszerveken szétkarmolt felületek a nagy körmök miatt, a váltókart a gyűrűk csiszolják szét
- a szőnyeg és az alatta levő szövet csúnyán kikoptatva a magassarkú miatt, télen szennyezett szőnyeg (mert a gumiszőnyeg vajon miii)
- gumikéderek nincsenek szilikonnal ápolva, a bőrülések sem kapnak törődést
- a gumik gyakran kopásjelzőig kopnak (a kopásjelző vajon miii)
- az autó alját meg kell nézni, mert parkoláskor gyakran kaphat padkát vagy egyebet,
- és ami a legrosszabb, hogy a futómű ramaty állapotban van a legtöbb esetben, mivel a kátyúk és csatornafedelek kerülgetése nem a hölgyek erőssége.


Én megmondom őszintén, nem nagyon szeretnék női sofőrtől autót venni. A barátnőm aránylag ügyesen vezet, de ő is érzi, hogy a Ford Ka tökéletesen elég, a BMW-ben majd a jobb egyen lesz a törzshelye


Az általad felsoroltakkal teljes mértékben egyet értek, hölgy tulajdonos esetében sokkal de sokkal több negatív dolog van mint pozitív!

cene Elküldve: 2011-05-04 11:00 Műszerfal kijelzés

Sziasztok!
Elsősorban e90-es tulajoktól érdeklődnék, de hátha tudja más is!A Board Computer menüjében lépkedve van olyan pont, hogy INIT és egy felkiáltójel jelenik meg felette de semmi nem történik ha rányomok.Mit jelenthet ez? Eltárolt valami hibajelet a kocsi?

cene Elküldve: 2011-04-01 07:16 Hátsó futómû zajok

Sziasztok!
A héten arra lettem figyelmes, hogy amikor benyomom a kuplungot és 3-ból 4-be húzom a váltót közben egy kis ideig valami fémes súrlódó hangot lehet hallani szerintem hátulról, de nem minden váltásnál. Nincs egy éve ,hogy cserélve lett a komplett kuplung szett és a kettőstömegű lendkerék!Valakinek van ötlete,hogy mi okozhatja ezt a jelenséget?

cene Elküldve: 2011-03-29 10:34 Valaki segítsen

Sziasztok!
Tegnap észrevettem h a fedélzeti számítógép(bc) menüjében van olyan pont hogy : INIT.
Tudja valaki, hogy ez mi célt szolgál?

cene Elküldve: 2011-03-28 19:42 Motorolaj

funkilaci írta: Hali!

Mennyi olaj megy bele egy 320d-be az olajcsere során?

Köszi


Szia!
Ha jól tudom akkor 5,5 liter.

cene Elküldve: 2011-03-21 18:34 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

Sziasztok!
A következő történt délután: munka után ülök be az autóba, kulcs a zsebembe, kuplung kinyom, start gomb benyom....semmi, ezt eljátszottam egy párszor úgy hogy közben a kulcsot a helyére illesztettem de úgysem reagált. Majd vártam egy picit megint próbálkoztam és mintha mi sem történt volna izzított és beindult simán. Tudom hogy így látatlanban nehéz és , hogy sok minden okozhatja ezt de első körben mégis mire kell gondolnom???

cene Elküldve: 2011-03-20 17:49 Autóvásárlás

kempelen írta: Átírom ide, mert tényleg nem kellene ennyi autóvásárlásos topik:

csutekbp írta: Üdv mindenki!

Mivel rengeteg az átverés, és eszméletlen mennyiségű használt autót hoznak be mellyel igyekeznek becsapni a nem hozzáértőket, ezért minden részletre szeretnék figyelni kocsivásárláskor. Van egy két dolog amit nagyon nem értek hogy lehetséges, ezt leírom és kérek Benneteket adjatok tanácsot amennyiben tudtok!

Szeretnék venni egy használt E90-es 320d-t Szlovákiában, ami állítólag ott is lett véve - tehát nem behozott - ezt a márkakereskedés is megerősítette hogy náluk vették. Viszont nagyon gyanúsnak találom azt a tényt, hogy a kocsi felszereltségi listáján amit az ügyfélszolgálat küldött VIN alapján, az szerepel, hogy a kocsi nyelvi verziója NÉMET, ill. minden leirás és a szervízkönyv is német nyelven van! A kereskedés és a szervizek pecsétjei azok már szlovákok. A kocsit 2005 áprilisában gyártották, 2005 májusban került a tulajhoz. Maga a modell 2005 márciusában debütált és már kapható volt mind magyarországon mind szlovákiában (ha nem tévedek). Lehetséges hogy a korai rendelési idő miatt még nem álltak rendelkezésre az adott nyelvű dokumentumok? (ez talán az importőr kompetenciája az adott országban)
Esetleg vett már valaki idehaza zsír új bömöst amihez német papírok voltak?

Minden megjegyzésnek örülök,
köszönöm


Nem biztos, hogy ez rosszat jelent. Mivel szlovákiának nincs külön nyelvi SA kódja, ezért kapja a németet. (L801A) Elvileg létezik külön 'eastern europe' (L816A) kód, de állítólag a magyar piacra készült új átadású bmw-k is a német kódot kapják meg.

Azt kellene megkérdezni, hogy az L816A 'eastern europe' kód melyik országokat takarja. De ha meg is tudod, még készülhet német kóddal, mivel mint írtam slovákiának nincs külön nyelvi kódja.

Ami a szervízfüzetet illeti, ez szerintem az importőr dolga, ha nem készíttetnek külön szlovák nyelvűt, akkor a németet kapod.


Persze ez nem azt jelenti, hogy a simliskedés kizárt, de rögtön nem kell rosszra gondolni.




Sziasztok!
Az én kocsim is Magyarországon a Wallisnál lett vásárolva, szervizelve,..stb és mégis német nyelvű a szervizkönyve!!
Ugyhogy szerintem ez semmit nem jelent!