csavargo fórum hozzászólásai

csavargo Elküldve: 2012-01-26 18:15 Futómû és hibái

jons írta:
gampetibor írta:
csavargo írta: Na cső! írtam a multkor,hogy ültetnék a szekéren,nézegettem sportfutóműveket találtam Ta-technix állíthatót (mind a 4) 2,5cm-12cm között van valakinek ilyen Ta-technix miujságja??? Yellow? vélemény?


Nekem TA van sima nem állitható 40/30 as, teljesen jó


FK-t, TA-t nem szokták javasolni a nagy minőségi szórás miatt.
Egyébként felnézel a power-re, vagy a racing bazárra azt fogod észrevenni, hogy valami nagyon akciós kamionos tétel érkezett KW-rugóból meg telóból, mert mindenkinek ilyen lett eladó nagy hirtelen.



jóóóó! énis kamionos vagyok vajon én miért nem szállitok ilyesmit? talán ismer a fönök!!??

csavargo Elküldve: 2012-01-26 18:05 Társalgó

Te halljátok!? Találkozó lessz? vagy szokott lenni? vagy mivan má?

csavargo Elküldve: 2012-01-26 16:42 Futómû és hibái

Na cső! írtam a multkor,hogy ültetnék a szekéren,nézegettem sportfutóműveket találtam Ta-technix állíthatót (mind a 4) 2,5cm-12cm között van valakinek ilyen Ta-technix miujságja??? Yellow? vélemény?

csavargo Elküldve: 2012-01-24 22:12 Futómû és hibái

[quote="Kawataki"][quote="jons"]
bmw320i írta:
csavargo írta: hali! szeretnék kérni töletek! ültetni szeretném a gépet de a környezetemben nincs sok e46 és nem csak találomra akarom ültetni ugyhogy jol jönne néhány kép meg hogy hány centi a minusz nekem 225/45 R17 es gurigákon van a gép ugy szeretném hogy süti legyen de tudjak közlekedni is ha valakinek ilyen autoja,kerekei és ültetése van akkor nyomjatok képeket hadd lám! köszi!!!


Szerintem legyen az első kérdés amit felteszel magadnak ,hogy: Mire is használom az autót:
Amint megszületik a fejedben a válasz erre a kérdésre, tudni fogod mennyire ültesd le.
Ha csak ribiket szeretnél felszedni vele és villogni a haverok előtt a parkolóban akkor 60/40. Ez a legszebb!!!
Ha viszont reggel el kell vinned a gyereket az iskolába, majd visszafelé a macskakövesen felállsz a padkára amíg beugrasz a boltba és 110-el a melóba az 5-10 cm-es kátyúkkal tarkított úton, akkor hagyd úgy ahogy van!

Nekem is 225/45 R17 a nyári gumi felni kombinációm és én is eljátszottam az ültetés gondolatával,de inkább a komfortot választottam mivel viszonylag sokat megyek(100+ km/nap) és nem mindig tükörsima aszfalton.

Köztes megoldásként én a 40/20-ra szavaznék!



Helló! Igen,én nagyon sokat járok pályán a meló miatt Fadd-Bécs de falun lakom... az előző autóm yellow ugy mondaná foswágen azon 80!!! volt elöl hátul,döltek is a csajok az ut szélén,mint buzakalász a jégviharban viszont ha ráálltam egy 20-as ra megmondtam,hogy fej,vagy irás... ezt már nem szeretném azthiszem a köztes ajánlatod mellett szavazok! köszi

csavargo Elküldve: 2012-01-24 13:08 Dühöngő - 18+! :)



Vajon mennyivel futott a róka????

csavargo Elküldve: 2012-01-24 12:18 Futómû és hibái

RePTaiL írta:
bmw320i írta:
csavargo írta: hali! szeretnék kérni töletek! ültetni szeretném a gépet de a környezetemben nincs sok e46 és nem csak találomra akarom ültetni ugyhogy jol jönne néhány kép meg hogy hány centi a minusz nekem 225/45 R17 es gurigákon van a gép ugy szeretném hogy süti legyen de tudjak közlekedni is ha valakinek ilyen autoja,kerekei és ültetése van akkor nyomjatok képeket hadd lám! köszi!!!


Ne nyuly hozzá, ugy lessz jó.


Anyám, helyesírás
csavargo, állítható futómű vagy ültető rugókkal akarok leültetni a vasat?


Má megen helyesírás!!! sport futóművet szeretnék még nincs konkrét,hogy fix vagy állítható a pénztárcától is függ!

csavargo Elküldve: 2012-01-24 12:08 Futómû és hibái

troooger írta:
YELLOW írta:
Alesi írta:
csavargo írta: hali! szeretnék kérni töletek! ültetni szeretném a gépet de a környezetemben nincs sok e46 és nem csak találomra akarom ültetni ugyhogy jol jönne néhány kép meg hogy hány centi a minusz nekem 225/45 R17 es gurigákon van a gép ugy szeretném hogy süti legyen de tudjak közlekedni is ha valakinek ilyen autoja,kerekei és ültetése van akkor nyomjatok képeket hadd lám! köszi!!!


Nekem egy Eibach Pro Kit-em van, ez -30/20 mm. Ha gondolod, nézz képeket a galériámban (nevemre kattintva).


nekem meg egységesen -35mm

de csavargo, ahogy nézem, neked olyan mintha az eleje ülve lenne...


Nekem 40/30. És 17es kerek vannak fent. Képek a képtárban.


Köszi mindenkinek! nem ül az eleje szerintem csak azért látod ugy mert orral lefelé áll a bejárón.

csavargo Elküldve: 2012-01-24 00:25 Futómû és hibái

hali! szeretnék kérni töletek! ültetni szeretném a gépet de a környezetemben nincs sok e46 és nem csak találomra akarom ültetni ugyhogy jol jönne néhány kép meg hogy hány centi a minusz nekem 225/45 R17 es gurigákon van a gép ugy szeretném hogy süti legyen de tudjak közlekedni is ha valakinek ilyen autoja,kerekei és ültetése van akkor nyomjatok képeket hadd lám! köszi!!!

csavargo Elküldve: 2012-01-10 12:19 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

Tano írta:
csavargo írta: HALI egy olyan kérdésem lenne a kulccsal kapcsolatban hogy tényleg nem lehet szétszedni? melyik akksis már? az enyém 99 év végi e46 ebben elem van? köszi


Az enyém is 99-es és elemes, ha neked sem a rombusz alakú kulcsod van, hanem a félköríves, akkor elemes. Szét tudod szedni, ha a hátulján lévő kis lapot lepattintod, akkor ott találsz 2 csavart. Azokat kicsavarva hozzá fogsz férni az elemhez.


yes yes az enyém rombusz akkor megnyugodtam köszi!

csavargo Elküldve: 2012-01-10 11:57 Turbo

[quote="tarkanyif"]
tarkanyif írta:
tarkanyif írta:
Tano írta:
tarkanyif írta: ez is az 1-es elem

Valami manuális tesztre gondoltam!Ha befogom a vákumcső végét kell-e szívnia? Vagy csak menet közben dolgozik?
A vízhűtő zsanérja pl kinyit-bezár ha leveszem a vákumcsövet!
Azért kérdezem, mert elég szar helyen van a turbó, és ha nem megyek semmire a húzgálással, akkor nem is állok neki.


Igen, ott is az 1-es, de neked a töltőlevegő vezérléshez írta a hibát, az pedig a turbónál lévőt jelenti.
A turbónál annyit meg tudsz nézni, hogy ha leveszed a légszűrőhöz menő beömlőt, akkor rálátsz a turbó állító rudazatra. Ha azt látod mozogni beindítás után valamint leállításnal, akkor működik a vákumos állítás, ergo a szelep is működik.
De azt is tudni kellene, hogy a beírt hiba milyen jellegű. Jelenleg is megvan, vagy csak szórványosan fordul elő? Ha utóbbi, akkor valószínűleg kontakthiba lehet, vagy vezeték kezd megtörni valahol.
Nyilván a vákum csak járó motornál lesz, ha akkor befogod az EGR-nél lévő cső végét, akkor érezned kell a szívást, ahogy írtad.


megnéztem amit írtál vákumcső kicserélés után és működik a turbó vákumállítója. Csere előtt is megkellett volna nézzem, hogy műkszik-e, de ez utólag jutott eszembe.diag törlésen még nem voltam!
1500-2300 fordulat közt továbbra sem akar rendesen gyorsulni. Utána egyszer hirtelen megindul.olvasgattam a porlasztós topicot is de nem tudom merre induljak. Csípős a kipuff füstje is,nem tudom ez összefügg-e v.mivel.

Ha van v.mi tapasztalatod 7 év alatt akkor szívesen venném.




Tano???? merre jársz?


szeva szerintem nézdd meg a szivotorok hátulján a turbonyomás érzékelöt annál is jellemzö a 1500-2300 as fordulatnál a gyengélkedés

csavargo Elküldve: 2012-01-10 11:31 Üzemanyag fogyasztás

Coyote írta:
csavargo írta:
Alesi írta: Egy kis tapasztalat:

Nekem most az izzítás cseréjénél mondtam, hogy tisztítsák meg az EGR-szelepemet, mert annak ellenére, hogy egyszer már korábban az egyik olajcserénél mondtam a szerelőnek, hogy tisztítsa ki, mert benne van a hivatalos BMW szervízlistában, volt egy olyan érzésem, hogy nem tette meg.

A gyanú beigazolódott, mert kb fél centi vastagon állt a korom a szelep falán, az autóban 106ezer van, szerintem még sose volt kitakarítva.

Az eredmény: főleg alacsony fordulaton érezhetően nyomatékosabb motor, alacsonyabb fogyasztás, és ami meglepett, hogy az eddig kb 1-1,5 liter között csaló BC-m megtanult számolni, és pontos lett.


igen az EGR rohadt egy dolog... én teljesen levakitottam 6,5 literrel járok ugy hogy tolom is neki és igy a szivotorokban sem fog lerakodni a korom mivel visszavezeti a kipufogogáz egy részét,bekerül a szivotorokba de ha levakitod akkor a korom megáll az EGR csöben...


rohadt környezetvédők
műszakin kiderülhet, hogy ki van iktatva az EGR?
hibaüzenetet be kéne dobnia, az sincs?


nekem a zöldkártyás mérésnél (müszakin ugye egyben mérik is) teljesen jo lett az értékem igy is hibaüzenetet nem dob be mivel az enyém mechanikus EGR vákuumcsö lehuz,ledugoz és padlogáz!!! csak annyi hogy 2-3 havonta leveszem az EGR csövet és kitakaritom. amugy azelött egy másik német márka szervizében dolgoztam ott kérésre a szakmühelyben simán levakitottuk öket

amugy elektromoshoz is megvan a gyogyszer...

csavargo Elküldve: 2012-01-10 11:24 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

Coyote írta:
csavargo írta:
Coyote írta:
csavargo írta: HALI egy olyan kérdésem lenne a kulccsal kapcsolatban hogy tényleg nem lehet szétszedni? melyik akksis már? az enyém 99 év végi e46 ebben elem van? köszi


Természetesen szét lehet szedni.
Gondolom az akksis meg az elemes ugyanolyan (javítsatok ki ha nem) csak az akksisban újratölthető az akku, ami ugyanakkora mint az elem.

Amúgy mennyi idő alatt szoktak ezek lemerülni? Fél éve nem használta a saját kulcsát a barátnőm, érdemes lehet rádugni?


ja igen igy bármit szét lehet szedni.. az akksisat tölti a gép menet közben vagyis nem kell szétszedni azért nem mindegy!!


ja, az igaz, hogy az elemes lehet, hogy nem kap naftát, így hiába cserélnéd akkura.


ez a baj hogy nemtom mi van benne akku vagy elem mert ha akku akkor tölti de csak ugy tudom meg ha szétkapom amit szeretnék elkerülni ugyhogy azért kérdeztem hátha valaki tudja évjáratra (ja amugy még müködik 2 éve vettem a gépet jo a távrecso csak jo lenne elöre tudni...)

csavargo Elküldve: 2012-01-10 11:06 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

Coyote írta:
csavargo írta: HALI egy olyan kérdésem lenne a kulccsal kapcsolatban hogy tényleg nem lehet szétszedni? melyik akksis már? az enyém 99 év végi e46 ebben elem van? köszi


Természetesen szét lehet szedni.
Gondolom az akksis meg az elemes ugyanolyan (javítsatok ki ha nem) csak az akksisban újratölthető az akku, ami ugyanakkora mint az elem.

Amúgy mennyi idő alatt szoktak ezek lemerülni? Fél éve nem használta a saját kulcsát a barátnőm, érdemes lehet rádugni?


ja igen igy bármit szét lehet szedni.. az akksisat tölti a gép menet közben vagyis nem kell szétszedni azért nem mindegy!!

csavargo Elküldve: 2012-01-10 10:56 Üzemanyag fogyasztás

Alesi írta: Egy kis tapasztalat:

Nekem most az izzítás cseréjénél mondtam, hogy tisztítsák meg az EGR-szelepemet, mert annak ellenére, hogy egyszer már korábban az egyik olajcserénél mondtam a szerelőnek, hogy tisztítsa ki, mert benne van a hivatalos BMW szervízlistában, volt egy olyan érzésem, hogy nem tette meg.

A gyanú beigazolódott, mert kb fél centi vastagon állt a korom a szelep falán, az autóban 106ezer van, szerintem még sose volt kitakarítva.

Az eredmény: főleg alacsony fordulaton érezhetően nyomatékosabb motor, alacsonyabb fogyasztás, és ami meglepett, hogy az eddig kb 1-1,5 liter között csaló BC-m megtanult számolni, és pontos lett.


igen az EGR rohadt egy dolog... én teljesen levakitottam 6,5 literrel járok ugy hogy tolom is neki és igy a szivotorokban sem fog lerakodni a korom mivel visszavezeti a kipufogogáz egy részét,bekerül a szivotorokba de ha levakitod akkor a korom megáll az EGR csöben...

csavargo Elküldve: 2012-01-10 10:37 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

HALI egy olyan kérdésem lenne a kulccsal kapcsolatban hogy tényleg nem lehet szétszedni? melyik akksis már? az enyém 99 év végi e46 ebben elem van? köszi