csavargo fórum hozzászólásai

csavargo Elküldve: 2012-03-07 21:59 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Sziasztok! havernak van egy e36 amihez vett angel eye-t de nem tudja beszerelni csak simán karika nincs hozzá rögzitő elem a rajz azt mutatja hogy van a lámpában valami perem amibe be lehet pattintani ilyen van? irjátok le ha valaki csinált ilyet köszi!!

Megoldódott!!!!

csavargo Elküldve: 2012-03-07 20:48 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Zotyi35d írta:
Szili írta:
ZoliE36Compact írta:
BalaBMW írta: Sziasztok!

Egy olyan tünet lépett fel az autón, hogy amikor leállítom nyikkan egy hangosat valami a motortérben. Az autó pöccre indul, szépen teszi a dolgát, de mikor leállítom jön ez a nyikkanás. Volt már valakinek ilyen gondja? Vagy ötlet esetleg?

Köszi előre is!




hali.

nekem is volt ilyen gondom a céges autónál (mondjuk az tök más((amerikai sz*r))
de ugyanez a hiba amit leirsz. leállítás után nyikog.
ott a viszkokuplung volt rossz.

üdw
z



Én úgy tudom, hogy akkor csinálja az ékszíj ha utángyártott van rajta mert azok azok picit nagyobb méretüek a gyárihoz képest. Legalábbis nekem ezt mondták egyszer....


Sziasztok!
Gyári szíj és a feszítő patronokat kell megnézni.


cső! nekem is csinálta,időközben meghalt a generátorom (szépet füstölt) kicseréltem,azóta kuss van...

csavargo Elküldve: 2012-03-05 22:56 manuális váltó

ignasow írta: Sziasztok sajnos jobb helyet nem találtam a kérdésemnek, azaz hogy ki tudja mennyi olaj kell a diffibe E46-ba? Van valakinek erről infója? Üdv.


cső 1 egész liter

csavargo Elküldve: 2012-02-27 17:14 Üzemanyagszint-jelzõ hiba

Hali! hány literes az e46 20d tankja????

csavargo Elküldve: 2012-02-25 15:05 Klíma

ignasow írta:
csavargo írta:
ignasow írta: Hello mindenki! A klíma kompresszorba nálam bemegy 2 kábel, na abból az egyik nekem elszakadva lóg és nem tudom hova kéne visszakötni, a másik oldható kötéssel visszatér a kopresszorhoz, valaki megtudná mondani? Előre is köszi!


Csőőő ha ugyanarra a vezetékre gondolunk akkor az a testkábel lessz nekem elég rövid vezeték az és körsaruval csavarozva van a motorblokkhoz


Hát az egyik az itt is egy rövid kábel de sztem az lesz a test, a másik van elszakadva és nincs meg a másik fele, ez menne a kapcsolóhoz szted?


igen az elektromágneshez megy (kompresszor ékszijtárcsája mögé)

csavargo Elküldve: 2012-02-25 14:55 Motorgenerál!

bmwkoloni írta:
bmwkoloni írta:
Robin68 írta:
szeda írta:
bmwkoloni írta: Egy kis segítségre lenne szükségem...
VAn egy E-30 323i-m. full motor generálra vittem egy "szerelőhöz"
70 ezret fizettem felső tömítés garnitúrára. A fazon most vissza HÚZTA a kocsit, hogy annyit kell csinálni, hogy fel töltöm olajal és .............

V.N.


Így hogy lehet átvenni kocsit? Meg sem csinálta.Meg aztán felújítás 70.000-ért? Ez vicc? Mit cserélt? hengerfejtömítést? És ő miért nem üzemelte be? Hát én így egy büdös vasat nem adnék ki a kezemből az tuti.



Ez rémísztő! Egy szerelő hogy húzhatja vissza a kocsit a tulajnak??????? Nem a lábán kellene a szerelőtől kigurulnia????
Én tuti visszavinném hozzá két okból is. Vagy csinálja meg a pénzért tisztességesen és azonnal, vagy adja vissza a lóvét. Bár inkább csak a pénzt hoznám el tőle mert ez nem szerelő. Ez egy KÓKLER!!!!!!!!!!!





Az a baj, hogy nem voltam otthon mikor a kocsit vissza hozta a manus. A tömítés készlettel nem ő vert át. mert azt én vettem. Victor Reinz készletet vettem gyári BMW olajat, és gyári vezműszíj készletet. ezért a pakkért fizettem 69750Ft-t Az sok??



Nos! Megnéztem. A vezérlésem egy foggal van el szarva. ennyi jelenthet ekkora kompresszió vesztést?
orvosolom a problémát és meglátom, hogy mi lessz. Köszi mindenkinek aki segített... A szerelő írt facebookon. Most már hollandiában van. hogy ba...ná meg a jó k...va muterját a féreg...



hmmm a motorgenerál kicsit több dologból áll mint tömitések cseréje dugattyuk,hajtókarok,fötengely ellenőrzés,javitás,köszörülés,csere és sorolhatnám... amugy szerintem a cuccokért nem fizettél sokat reális a "szerelő" elég gáz ha a vezérlést sem tudja összerakni....

csavargo Elküldve: 2012-02-25 14:45 Klíma

ignasow írta: Hello mindenki! A klíma kompresszorba nálam bemegy 2 kábel, na abból az egyik nekem elszakadva lóg és nem tudom hova kéne visszakötni, a másik oldható kötéssel visszatér a kopresszorhoz, valaki megtudná mondani? Előre is köszi!


Csőőő ha ugyanarra a vezetékre gondolunk akkor az a testkábel lessz nekem elég rövid vezeték az és körsaruval csavarozva van a motorblokkhoz

csavargo Elküldve: 2012-02-25 14:17 Hova kössem...

ute107 írta:
csavargo írta: sziasztok! turbónyomás mérő órát szeretnék bekötni van valakinek??? hova kötötte? vákuumcsőre vagy lehet a szivotorok végén lévő nyomásérzékelőre is? tudok onnan jelet venni neki?


Egr és a szívócső csatlakozó csatlakozása meg lett nekem fúrva, és ott egy specko adagoló csavar lett beillesztve. Arra csatlakozik a cső, ami az órához megy.

Ez a mechanikus óra bekötési alapja.

Amit te írtál, ott nem fog mutatni semmit. Nyomásérzékelőnél max.a digitális óra.


Ja ja ja még nincs órám a nyomásérzékelős megoldásnál természetesen digitális órára gondoltam. szuper köszi az infót!!!!!

csavargo Elküldve: 2012-02-23 17:29 Hova kössem...

sziasztok! turbónyomás mérő órát szeretnék bekötni van valakinek??? hova kötötte? vákuumcsőre vagy lehet a szivotorok végén lévő nyomásérzékelőre is? tudok onnan jelet venni neki?

csavargo Elküldve: 2012-02-10 19:47 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
csavargo írta: Halli srácok lenne egy kérdésem az e46 om műszerfalán ahol az időt kéne kijelezze (a beállitóm törött) ugyhogy csak a vonalak vannak szóval ott a külső hőmérsékletet is tudja írni? hogy kell átváltani? vagy nem mindben van ez a funkció? az enyém '99 es.


van BC gomb az index karon?


pff asszem nincs rajta semmi gomb gondolom akkor nem... ugye??

csavargo Elküldve: 2012-02-08 23:29 Műszerfal kijelzés

Halli srácok lenne egy kérdésem az e46 om műszerfalán ahol az időt kéne kijelezze (a beállitóm törött) ugyhogy csak a vonalak vannak szóval ott a külső hőmérsékletet is tudja írni? hogy kell átváltani? vagy nem mindben van ez a funkció? az enyém '99 es.

csavargo Elküldve: 2012-02-01 00:40 Valaki segítsen

vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
vivaladiesel írta:
Egyébként sokan nem tudják, hogy a légtömegmérő meghibásodásának leggyakoribb oka az eltömődött légszűrő!



na neee... azért romlik el a légtömegmérő, mert eltömődik a légszűrő? ha nem tud elég levegőt megmérni, akkor megfullad légszomjban?
"a dircsiszürcsi "


Baszki... Te vagy itt az ügyeletes okostojás?!





igen... ő az... látom teis új vagy itt.

csavargo Elküldve: 2012-01-30 13:52 Társalgó

ja,igen vágom! mindenre van megoldás... a hivatalos max tachográf hitelesitésénél 90 km/h ez a csávo lemaradt ezekröl....
lejtön énis meggurultam már 135-el de pssszt!!!

csavargo Elküldve: 2012-01-30 13:38 Társalgó

amugy ezzel a korrekcioval nem értek egyet én kamionsofőr vagyok autopályán kamionnal max 80 de 90 nél vannak leszabályozva és a 90 re sem jött soha bünti én ugy tudom 142 nél villan el a trafi személyautora pályán. azért is tartom ezt valoszinünek mert ugye elöbb irtam nekem sem jött csekk pedig sokszor mértek fostam is de nem lassitottam 140 röl

csavargo Elküldve: 2012-01-30 13:29 Társalgó

Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
kempelen írta:
jons írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta: Na most meglepődtem!Jöttek apósomék hozzánk és "lekaszálták" őket a 50-es táblánál 57-elRendőr leintette őket és 5000 huf-os csekk boldog tulajdonosai lettek.Én ezt nem értem.Nem 65 felett büntetnek?


65 felett központi, ami alapból 15 vagy 30ezer asszem.
ez helyszíni bírság.


Én nyugodtan 60-nal közlekedtem mert eddig úgy tudtam,hogy 65-ig nincs büntetés...


60-on áll a mutató nálam is. GPS szerint az 57. Jó tudni amit leírtál.



Az objektív felelősség alapján tuti nem kapsz semmit. De mivel ez is sebességtúllépés, ha lemeszelnek, akkor helyszíni bírságot bármikor kaphatsz.



Azt a sztorit nem olvastátok, hogy én 137-ért kaptam az M7-en helyszíni bírságot POSTÁN, UTÓLAG.


igazából ebben az a gáz, hogy sokan azt mondják autópályán 160 felett mérnek. sok helyen olvasni ezt. sokan meg ezért mennek 150-nel. aztán meg kopp.
a 137-ért mennyi büntetést kaptál?


Autópályán 130-tól mérnek, ami jóindulatú korrekcióval kb. 133 km/h.
133-150: helyszíni bírság ami 5-30.000 Ft között van. Nekem 10.000-es csekk jött 137-ért.
150-től felfelé: a szokásos 30-300.000 táblázat az érvényes, büntetőpontokkal.

Autópálya esetén nem állítanak meg (balesetveszélyes), hanem postán küldik a "helyszíni" bírságot.


én állandoan pályán járok évek ota tempomat 140 és még egy csekk sem érkezett...