csavargo fórum hozzászólásai

csavargo Elküldve: 2012-07-18 20:17 Fóliázás

norbeee írta: Sziasztok!

Valaki próbálkozott már fólia eltávolításával otthon? vagy jobban járok ha elviszem egy fóliáshoz?


Hali! célszerű megmelegíteni pl hajszárítóval aztán lehúz majd jóféle mosószer és sika-sika-sika,vizhólyag majd sika-sika-sika...

csavargo Elküldve: 2012-07-18 19:34 Turbo

szotakdavid írta:
csavargo írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Olyan problémám van.hogy a turbom néha leragad.Ezt az után kezdte el csínálni nem sokkal,hogy megcsínáltam a lyukas turbo csövemet.Egy tuo tisztitás segitene rajta??

Üdv Dávid


Mindenképpen a tisztitást ajánlanám! szakembernél! a változó geometriás szeret elkokszolódni és megszorulnak a lapátok!


Keresek valakit,ha tudtok valakit aki jó ne fogjátok vissza magatokat!
Volt már másnak is ilyen problémája??

Hétvégén megyek paksra valamelyik nap..tali?


szivesen megcsinálnám neked de csak hétvégére megyek haza aztán ez azért időigényes rendesen megcsinálni a taliban benne vagyok majd hivlak!!!

csavargo Elküldve: 2012-07-18 18:57 Turbo

szotakdavid írta: Sziasztok!

Olyan problémám van.hogy a turbom néha leragad.Ezt az után kezdte el csínálni nem sokkal,hogy megcsínáltam a lyukas turbo csövemet.Egy tuo tisztitás segitene rajta??

Üdv Dávid


Mindenképpen a tisztitást ajánlanám! szakembernél! a változó geometriás szeret elkokszolódni és megszorulnak a lapátok!

csavargo Elküldve: 2012-07-17 23:55 Társalgó

YELLOW írta: Mi változott 25 év alatt?

25 éve fiatalok voltunk.
Ma öregek vagyunk.

25 éve szocializmus volt.
Ma kapitalizmus van.

25 éve a Szovjetunió volt a szövetségesünk
Ma Kínát szeretnénk szövetségesnek.

25 éve Szűrös és Pozsgai elvtársak az emelvényen Kádár mögött ülnek.
Ma Szűrös és Pozsgai urak az emelvényen Orbán mögött ülnek.

25 éve Martonyi és Járai elvtárs jó MSZMP káder (miniszterhelyettes, stb.) volt.
Ma Martonyi és Járai urak a Fidesznél jó káderek (miniszter, jegybank elnök, stb.).

25 éve Kövér Laci az MSZMP KB Politikai Tudományok Intézetének politikai munkatársa volt.
Ma komcsi gyűlölő házelnök.

25 éve a politikusok kommunista naplopók voltak.
Ma a politikusok jól fizetett naplopók. (Orbán első tétele: Csak az én komcsim a jó komcsi.)

25 éve hangulatjelentést készített az MSZMP.
Ma Kubatov listát a FIDESZ.

25 éve volt május elsejei felvonulás.
Ma van márciusi, októberi tömeggyűlés az Astoriánál, a Kossuth téren.

25 éve Kádár a sakkot támogatta.
Ma Orbán a focit.

25 éve reform kommunisták voltak.
Ma fülkeforradalmárok vannak.

25 éve senki sem lehetett milliárdos, de mindenkinek szerény elfogadható élete, biztos jelene és kiszámítható jövője volt.
Ma bizonytalan a jelened, kiszámíthatatlan a jövőd.

25 éve az ország pénzét úgy osztották el a parlamentben, hogy jusson oktatásra, egészségügyre, a Te és a mi jólétünkre.
Ma a gazdagok, a milliárdosok kapják az ország kenyerének javát.

25 éve megbecsülték a tisztességes munkát.
Ma az ügyeskedőknek, a csalóknak áll a világ.

25 éve a gyárak, az üzemek, a bankok, minden-minden magyar volt.
Ma az ipar, a kereskedelem, a szolgáltatások nagy része külföldiek kezében van. A magyar gyárakat bezárták, vagy privatizálták, jellemzően a külföldi tőke számára. A legtöbb gyárat azért vették meg, hogy a konkurenciát felszámolják, így a hazai gyárak többségét szétzúzták, bezárták, dolgozóit az utcára tették.

25 évvel ezelőtt volt nemzeti ipar.
Ma multik vannak.

Volt Ganz Hajó gyár, Láng Gépgyár Tungsram, Rico, Pannónia Szőrme.
Ma bankok és bevásárlóközpontok vannak a Váci uton.

25 éve volt magyar műszeripar, olyan nagyüzemekkel, mint a MOM, a Gamma. Volt önálló hadiparunk, olyan üzemekkel, mint a Diósgyőri Gépgyár, a Rába, a FÉG, a Danuvia.
Ma van fegyver a feketepiacon.

25 éve a magyar ruházati iparnak olyan gyárai voltak, mint a Goldberger, a Panyova, a Május 1, a Vörös Október, a Zalaegerszeg, a Keltex.
Ma ruházati ipar nincs, de van kínai termék.

25 éve volt magyar cipőipar. Martfűi termék nemzetközileg elismert volt.
Ma nem gyártunk magyar cipőt.

25 éve a magyar Ikarus évente 13 ezer autóbuszt gyártott, és a világ élvonalában volt. Szovjetuniótól, USA-ig
Ma nincs, felszámol­ták, hogy helyébe a német, svéd és más használt buszok jöjjenek.

25 éve a Ganz-MÁVAG vonatokat gyártott a világ számos országának.
Ma kínai piac van a helyén.

25 éve Csepel Művek 60 ezer embernek adott munkát.
Ma kis kft-k vannak a helyén.

25 éve az ország vezetése a magyar gazdaságot támogatta.
Ma a multikat, a külföldi tőkét szolgálja ki

25 éve az energiaszektor az állam kezében volt, nem kellett félni attól, hogy lekapcsolják a villanyt vagy nem tudunk fűteni, mert nem tudjuk kifizetni.
Ma a privatizált energiaszektor egekig emelt árai miatt az emberek nem tudják kifizetni
a rezsit: csak idén 700 000 embertől vonnak 30%-ot a fizetésükből köztartozás miatt.

25 éve a mezőgazdaság egymillió embernek adott munkát.
Ma alig százezren dolgoznak itt. 25 évvel ezelőtti mezőgazdasági termelésnek most csak egyharmadát termeljük.

25 éve olyan világhírű üzemek jelentették a magyar mezőgazdaságot, mint Bábolna, Mezőhegyes, Nádud­var.
Ma ez már a múlt.

25 éve hazánkban 8,7 millió sertést tenyésztettek.
Ma ebből csak 4,1 millió maradt.

25 évvel ezelőtt nem tudtuk, hogy mi az a parlagfű.
Ma annyi a parlagon heverő, megműveletlen föld, hogy parlagfűből és allergiás betegekből nagyhatalom vagyunk.

25 évvel ezelőtt majdnem kétszer annyi húst ettünk, mint ma. Nem csak azért, mert háromszor annyi tehén és disznó volt, mint ma. Ettünk, mert volt, mert jó volt, s főleg, mert tellett rá, bár ma azzal riogatnak, hogy ez egészségtelen.
Ma drága a hús, egyre kevesebb és egyre rosszabb minőségű külföldi húst eszünk. Fogyókúrázunk, mert nincs pénz kajára.

25 éve napi 8 óra munkából elfogadhatóan meg lehetett élni.
Ma sokszor 12-15 óra is kevés.

25 éve miénk volt Magyarország.
Ma a külföldiek szolgái vagyunk saját hazánkban. (Vásárhelyiek figyelmébe: Hódgép, Metripond, Hódiköt, Alföldi Porcelángyár. A termékekre az volt ráírva, hogy: Made in Hungary - pedig el voltunk nyomva...! Ma a kevés magyar termékre, ami még van rá van írva Made in CE - pedig szabadok vagyunk.)

25 éve 20 milliárd dollárral tartoztunk a világnak.
Ma 130 milliárddal tartozunk.

25 éve, gazdálkodtak a hitelekből.
Ma ellopják.

25 éve a kórházban az számított, hogy mi a bajod, mid fáj?
Ma az számít, hogy mennyi pénzed van.

25 éve nem voltunk gazdagok, de sok mindent megengedhettünk magunknak: üdülést, éttermet, szórakozást.
Ma sem vagyunk gazdagok, és egyre ritkábban engedhetjük meg magunknak az üdülést, az éttermet, a szórakozást, vagy az egyik, vagy a másik, de gyakrabban egyik se.

25 éve az emberek többsége nyaralni ment. Gyári üdülőkbe.
Ma a családok 59 százaléka nem megy nyaralni. A gyári üdülőket privatizálták.

25 éve a nyugalomba vonulás tisztes nyugdíjat és megbecsülést jelentett.

25 éve nem voltak hajléktalanok, s a biztos megélhetés miatt senkit nem fenyegetett az a veszély, hogy az utcára kerül.
Ma Magyarországon 85-90 ezer hajléktalan él, s évente több mint 2000 lakást árvereznek el.

A felmérések szerint magánemberek esetében gyakorta árvereznek a kifizetetlen villany-, gáz- és más rezsiszámlák következtében, de magas az illetéktartozások miatt elindított végrehajtások száma is.

25 éve a cigány is dolgozhatott, sőt dolgoznia kellett!
Ma szociális segélyért áll sorba, dolgozni meg már elfelejtett.

25 éve több mint tíz millióan voltunk.
Ma 10 millió alá süllyedt Magyarország lélekszáma.

25 éve a gyerekedre biztos jövő várt. Tanulhatott, munkát kapott, családot alapíthatott.
Ma nagyon sokak számára egy lehetőség marad: külföldre menni.

25 éve volt társadalmi ösztöndíj, és a diplomásokra munkahely várt.
Ma van diákhitel, amivel a jövő eladósodik. És várja a diplomásokat a munkanélküliség.

25 éve a pályakezdőket tárt karokkal várták a munkáltatók.
Ma körülbelül 80 ezer pályakezdő fiatal indítja életét munkanélküliként.

25 éve csak vízummal utazhattunk a legtöbb EU-országba.
Ma nem kell vízum, de csak az tud utazni, akinek pénze van. Neked van pénzed utazni?

25 évvel ezelőtt rend volt. Éjjel bátran sétálhattál. Tudtad, hogy mi a jó és mi a rossz. A rendőr melletted állt, a rendőr mögött meg ott állt az állam.
Ma félsz éjjel kimenni az utcára, félted vagyonkádat. A rendőr nem áll melletted, és a rendőrt se védi meg saját állama!!!

25 éve mindenki beszart a rendőrtől.
Ma rendőr szarik be a "zemberektől".

25 éve voltak korrupt politikusok, a hatalmukkal visszaélő állami emberek.
Ma Magyarország Európa legkorruptabb országai közé tartozik.

25 éve a munkatörvénykönyv a munkást, a dolgozót védte.
Ma a munkaadót védi.

25 éve a szakszervezeteknek csak véleményezési jogaik voltak az érdekvédelemben, szociális kérdések eldöntésében.
Ma a szakszervezeteknek nincsenek jogai.

25 éve kádári diktatúra volt és népi demokráciát ígértek mindenkinek.
Ma demokrácia van és orbáni diktatúra.

25 éve Aczél elvtárs osztotta a pénzt, a státuszt és az észt a kultúrában.
Ma Kerényi és Tarlós urak.

25 éve már lehetett politikai viccet mesélni.
Ma még lehet politikai viccet mesélni.

25 éve a demokrácia várt ránk.
Ma a diktatúra vár ránk.

25 éve ezt nem mertem volna elküldeni.
Ma ezt küldd tovább, ha mered!!!!



Sokszor bekostoltalak már itt a forumon én is ,de azthiszem mégis sok bennünk a közös!!!!

csavargo Elküldve: 2012-07-12 18:03 Mi lehet a baj?_

morrisday írta: Sziasztok!

Van egy 96-ös évjáratú E38-asom.A nagy melegben vater nyitva hagyta mind a 4 ajtót, és az akkumlátor teljesen lemerült. Az aksit feltöltöttem, de nem tudom beindítani az autót. Mikor visszateszem a sarukat valami elkezd kattogni majd 4-5 kattogás után abbahagyja, aztán próbálom indítani, ráadom a gyújtást úgy nézz ki minden tökéletes, de csak egyet villan a műszerfal megint kattog egy kicsit, aztán a műszerfal úgy világít mintha a gyújtás lenne ráadva. Semmi hibajelzés vagy akármi. Az aksi 100 Ah, próbáltam egy 85 Ah-sal bebikázni, de ott is ugyananezt csinálja. Én az aksira vagy az indításgátlóra gyanakszom.
Kérlek segítsetek! Jah, és az autó eladó!

Balázs


Csá valószínűleg az indításgátló... mennyit kérsz a kocsiért???

csavargo Elküldve: 2012-07-12 17:57 Fûtés - Klíma

yoe írta: Hello.
Kis segítség kellene nem indul el a klima, gáz van benne bizt jók süni kicserélve de a klima még mindig nem megy ha bekepcsolom a klimát a motor vzérlés magasabb fordulatot ad csak nem indul el a kompresszor viszont a fütéscsapom mindig forró lehet hogy zárlatos?



Hali! az elektromágnes nem húzza oda a tárcsát? csak üresben forog az ékszijtárcsa? lehet az elektromágnes,vezetéke esetleg vagy a nyonásérzékelő a kompresszorban az utóbbihoz le kell fejteni a gázt!!!!

csavargo Elküldve: 2012-07-12 17:50 Társalgó

YELLOW írta: tyűű gecc! ma aszongya két tizenéves:

"milyen szexis audi"

oszt ne sértődjek meg?
aztán leálltak szabadkozni, hogy audi a fenét, meg minek nézi meg mittudom én de a BMW szót nem mondta ki


Ezeket a te kocsidra mondták?

csavargo Elküldve: 2012-06-28 21:27 Gyújtósnak való!!!

YELLOW írta:
lelkespeter írta: Könyvet írhatnék már a 320d e46 hibákról!Most éppen a klíma hülyűlt meg össze vissza fúj!Az ablakra meleget középen langyosat,széleken hideget és attól függöen hogyan állítom ugy variálja!A fogyasztás jelző nagyon furán jelez vissza,az autó néha nagyon beráz mikor lépésben megyek mintha le akarna fulladni,de a fordulat nem esik vissza!A biztosíték táblánál a felső sor jobb szélén lévő kb. 10 biztosíték alsó része(műanyag) megrepedve, és mintha zsíros lenne.Ma ennyit produkált!


téged le kéne már tiltani topic nyitás ügyileg....


téged meg beszolás ügyileg mr topic biztos úr...

csavargo Elküldve: 2012-06-28 20:52 Gyújtósnak való!!!

Hali hát az enyém 99-es olajkályha millio-millio km-el belgiumbol 2 éve hajtom elég rendesen de birja és erős is amikor baja van én javitom de eddig semmi extra hiba nem volt rajta csak a szokásos kopo alkatrészek mint más tipusoknál... lehet kifogtam az aranyhalat????

csavargo Elküldve: 2012-06-28 20:47 Gyújtósnak való!!!

érdekes az enyém 99-es olajkályha millio-millio km-el belgiumbol 2 éve hajtom mint állat igaz ha baja van én javitom de nem igazán volt még neki csak a kopo dolgok mint bármelyik tipusnál ezekszerint én kifogtam az aranyhalat...

csavargo Elküldve: 2012-06-22 14:08 Üzemanyag folt

fanta2 írta: Sziasztok!

Most nyáron ha tele tankolok szinte mindig lesz másnapra az autó alatt gázolajfolt. Gondolom a túlfolyón keresztül jön ki a felesleg az üzemanyag tágulása miatt a melegben. Kérdésem hogy van-e valakinek ötlete hogy hogyan tudnám megnézni hogy esetleg a túlfolyó nem csúszott-e szét vagy valami hasonló?

Előre is köszi.


ez "normális" jelenség azért hivják tulfolyónak a melegben tágul az üzemanyag valahol annak engedni kell tele tanknál

csavargo Elküldve: 2012-06-22 14:05 Klíma

lbalog írta:
Coyote írta:
lbalog írta:
Coyote írta:
lbalog írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
lbalog írta: Sziasztok! remélem jár erre valaki mostanság.....
Szóval a szitu: beül "hideg" motorú (40 fok van kint) autó, klíma bekapcs, ami jól működik, megy 25km majd leáll 2 órára , újra beül indít és klíma NEM HŰT!
- a digit panel mindent jól mutat, a ventik mennek és szabályozható minden csak a hideg nem akar jönni
- a biztosítékok jók, megnéztem ( 28,62,63)
- olyan mintha a klíma kompresszor nem indulna el: nincs az a jellegzetes hang, sem a fordulatszám nem emelkedik alapjáraton amikor ki-be kapcsolgatom a hópihét (világít-nem világít)
E46 320D 2004 kombi
valaki esetleg????
Kint vagyok Horvátba és a szervíz itt nem a legolcsóbb, főleg magyar rendszámmal
thnx


Elképzelhető, hogy fűtéscsap... Nincs véletlenül kevés gáz a rendszerben? Mikor volt töltve utoljára?


Nálunk egy gázfeltöltés 10.000 alatt van, szóval annyira azért nem is horror, mint amennyit ér...


töltve bizony régen volt de eddig jól hűtött, azt gondoltam, hogy ha már csak hűvöset lehel akkor kell tölteni, ha elér egy kritikus szint alá a gáz mennyisége, akkor 1x csak nuku hideg? és még a kompresszor sem kapcsol be



A kevés gáznál nuku hideg, egyik pillanatról a másikra: velem is előfordult Mazdánál. A kompresszor be nem kapcsolását nem tudom, hogy ez megmagyarázza-e, talán figyeli a nyomást? Nem tudom

remélem igazad lesz: még ez a leg 1xűbb és azt még itt kint is meg tudom csináltatni nagy lehúzás nélül
majd visszajelzek mi volt a gigszer /már ha elkészült /
köszi mindenkinek a gyors infokat



Azért ahol feltölteted, előtte nézzenek rá - lehet, hogy ránézésre megtalálják, hogy problémád van. Ha kételkedsz, akkor inkább hozd haza, nehogy lehúzzanak.

Az is igaz, hogy jobb szeretném olyan helyen megcsináltatni, ahova aztán visza is tudom vinni, gond esetén


valószinüleg kevés a gázod ugyanis ha kevés vagy tul sok a gáz a nyomásérzékelö nem engedi bekapcsolni a kompresszort hogy ne károsodjon. ellenőriztesd a gáz mennyiséget,vákuumoltasd le és nézesdd meg a szivárgást (töltenek bele neonzöld lötyit) és uv lámpával megkeresik a szivárgást

csavargo Elküldve: 2012-05-31 13:56 Hűtővíz..:S

YELLOW írta:
csavargo írta:
YELLOW írta: egy kollega kérdezi:

közben kiderült, hogy a műanyaglapátos vízpumpa eltört, éski lett cserélve fémlapátosra. a tartályban talált darabokat. lehetséges, hogy attól tömődött el valahol.

"Adott az E46 318i-m, aminél egy olyan hiba lépett fel pár napja, hogy csepegett a hűtő, kétnaponta kellett úgy másfél liter vizet utánatölteni.
A hűtő oldalán levő tartályt szemrevételezve láttam,hogy megrepedt, így elvittem műanyaghegesztőhöz. Ugyanakkor azt iss észrevettem,hogy a vízcsövek kemények voltak, a termosztát nem nyitott ki időben valszeg.
Nahh, kiszedtem a termosztátot, tartály meghegesztve, gondoltam, ideiglenesen jó lesz..
El is indultam vele, mentem kb. 25 km-t, amikor a vízhőfok felment. Na, megáll, láttam,hogy a tartály oldala az eddig ép oldalon végigrepedt,az összes víz off.
Más választásom nem lévén, hazajöttem vele kb.25 km-t, víz nélkül. A motor jár, igaz érdekes hangja van, bár hajtókarcsapágyhangot nem hallok, de az olaj ég benne mint a szar, az biztos, mert levettem a betöltősapkát és ömlött kifelé a fehér füst. De a motor indul, a kipufogónál nem füstöl, rettenetesen büdös, pattog, ropog, serceg, de alapjárata is van, fordulatot veszi, tehát megy..
Elképzelhető,hogy ez kibírta, vagy sem, ennyi ami érdekel. Mondjuk sejtelmem nincs mi a fasztól nyomta szét a hűtőtartályt.. Most kétségeim vannak, hogy az egész motornak annyi, vagy sem. Szerintetek?"


szerintem GATYA! röviden,tömören a hütőrendszer javitása után talán egy friss olajjal megprobálni de.... nemhiszem...


aszondja, most, hogy lehült beindította és szépen jár. olaj világos barna, szint megvan. lehet szerencséje lesz. csak a kérdés, hol dugulhatott el.


igen meg hogy meg főtt e a motor azon a víz nélküli szakaszon vagy nem mert ha hengerfejes lett attol keményedhet a vizcső

csavargo Elküldve: 2012-05-31 13:38 Hűtővíz..:S

YELLOW írta: egy kollega kérdezi:

közben kiderült, hogy a műanyaglapátos vízpumpa eltört, éski lett cserélve fémlapátosra. a tartályban talált darabokat. lehetséges, hogy attól tömődött el valahol.

"Adott az E46 318i-m, aminél egy olyan hiba lépett fel pár napja, hogy csepegett a hűtő, kétnaponta kellett úgy másfél liter vizet utánatölteni.
A hűtő oldalán levő tartályt szemrevételezve láttam,hogy megrepedt, így elvittem műanyaghegesztőhöz. Ugyanakkor azt iss észrevettem,hogy a vízcsövek kemények voltak, a termosztát nem nyitott ki időben valszeg.
Nahh, kiszedtem a termosztátot, tartály meghegesztve, gondoltam, ideiglenesen jó lesz..
El is indultam vele, mentem kb. 25 km-t, amikor a vízhőfok felment. Na, megáll, láttam,hogy a tartály oldala az eddig ép oldalon végigrepedt,az összes víz off.
Más választásom nem lévén, hazajöttem vele kb.25 km-t, víz nélkül. A motor jár, igaz érdekes hangja van, bár hajtókarcsapágyhangot nem hallok, de az olaj ég benne mint a szar, az biztos, mert levettem a betöltősapkát és ömlött kifelé a fehér füst. De a motor indul, a kipufogónál nem füstöl, rettenetesen büdös, pattog, ropog, serceg, de alapjárata is van, fordulatot veszi, tehát megy..
Elképzelhető,hogy ez kibírta, vagy sem, ennyi ami érdekel. Mondjuk sejtelmem nincs mi a fasztól nyomta szét a hűtőtartályt.. Most kétségeim vannak, hogy az egész motornak annyi, vagy sem. Szerintetek?"


szerintem GATYA! röviden,tömören a hütőrendszer javitása után talán egy friss olajjal megprobálni de.... nemhiszem...

csavargo Elküldve: 2012-05-07 19:31 Társalgó

hancurozo írta: Ez ugye csak 1 megkésett áprilisi tréfa!?: http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=1975
Ennén már csak a használt hengerfejcsavar lenne jobb vétel. Még a teljesen fém tömítések is megváltoznak lehúzáskor, a hő hatására pedig a keménységük is változik.

(Sajnos, valamiért engem nem enged semmilyen hirdetéshez sem hozzászólni.)


igen érdekes és valószinüleg visszatette a régit!!!!! mivel nem ez a baj!
a legnagyobb hülye mégis az aki megveszi!!!