gampetibor fórum hozzászólásai

gampetibor Elküldve: 2012-07-02 20:10 Társalgó

BarG írta:
csbalu írta: Lézerblokkoló?
Kinek van? (és persze nem használja)
Tapasztalatok esetleg?


Gyakorlatilag 8 éve használok blokkolót. Eleinte gagyit, mert nem volt infó arról, hogy mi a jó, majd amikor bejött az scs102 (nehezen blokkolható volt akkoriban), azóta jó minőségű lézerest. Ilyen ma kétféle van - Antilaser G9 és Laser Interceptor. A Blinder is kihozott valami lézerest, de arról még nincs infó, hogy miképp teljesít, a többi felejtős. Nekem elől 2 db G9 fej van, hátul 2 db LI, az bemondja, hogy mivel mérnek. Csekket utoljára akkor kaptam, amikor egyszer elfelejtettem bekapcsolni .....
Van társulat, akik rendszeresen összejönnek méregetni, mert van nekik többfféle lézeres sebességmérő és szeretik tudni, hogy mit produkálnak a különféle installációk a különféle gépeken. Jártam én is ilyenen, tudom, hogy engem nehéz elcsípni. Nem lehetetlen, de olyanfokú figyelem-rákészülés-tudás és a legjobb fajta mérőke kell, amire az egyenruhások nem szánják rá magukat. Inkább automata módban megy a masina, ők meg pihengetnek - Isten tartsa meg jó szokásukat.


Na ez kemény! Biztos fasza! De ezek a cuccok nem bagóba kerülnek a g9 majdnem 300 az li meg majdnem 200 mindegyikből kettő az majdnem 1 milla nagy jóindulattal 2 millát ér az autónk... Inkább betartom a sebességkorlátokat asszem. Arról nem is beszélve hogy "normál" gyorshajtásból értsd 30.000-es bünti mindjárt 34 et kell blokkoljon h visszajöjjön az ára. Nekem nincs blokkolóm de még csak érzékelőm se de az elmúlt 8 év alatt én is csak egy büntit kaptam. De hát nem vagyunk egyformák, sok sikert a blokkoláshoz ha meg tudod fizetni! Betartani olcsóbb!!!

gampetibor Elküldve: 2012-06-15 15:52 Társalgó

Coyote írta:
csbalu írta:
gampetibor írta: Le szerettem volna mosatni a vasat délután, de nem engedtek be a mosóba mert a lánc ami húzza az autót magasabb volt mint a gumim pereme! Köszönet érte a mosós srácoknak h szóltak, ritka az ilyen manapság! Sokan hagyták volna h körbe peremezze a felnit a lánccal az tuti.


Odalettek volna a szép Alufelgen


Gondolom az iMO-nál voltál. Baszki erre nem is gondoltam, lehet, hogy a lánc szokta megkúrni a bal oldali felnim peremét???


Jaja imo volt

gampetibor Elküldve: 2012-06-15 15:47 soltvadkert 2011

Én sötétkék e46 sedannal érkezem BMWfanatics matricával a hátsó szélvédőn és az oldalán!

gampetibor Elküldve: 2012-06-14 19:15 Társalgó

Le szerettem volna mosatni a vasat délután, de nem engedtek be a mosóba mert a lánc ami húzza az autót magasabb volt mint a gumim pereme! Köszönet érte a mosós srácoknak h szóltak, ritka az ilyen manapság! Sokan hagyták volna h körbe peremezze a felnit a lánccal az tuti.

gampetibor Elküldve: 2012-06-13 17:33 Társalgó

Bero írta:

Lehet benevezek,vesztenivalóm nincs Enyémen az a baj,hogy van kőfelverődésem mocitetőn, hátul 2-3 karistolás tehát a fényezés nem tökéletes Na akkor még kigondolom! Köszi!


Szerintem sima ügy az ilyesmi mivel használjuk az autót benne van a pakliban mindenkinél. Legyen szép tiszta kívül belül beleértve a mociteret is szerintem ennyi, a többi adott. Hajrá!

gampetibor Elküldve: 2012-06-13 15:05 soltvadkert 2011

Tano írta:
Bero írta: Na,kik jönnek Soltvadkertre ?


Szombat reggel én ott leszek a Cora parkolóban, tudok menni!


Melyik Cora parkolóban? Megyek én is egy haverommal XVII. ből indulunk olyan 9 körül jó lenne ha valahol csatlakozhatnánk és mennénk együtt!

M5 inárcsi pihenő?

gampetibor Elküldve: 2012-06-09 21:35 Társalgó

Jövő hétvégén Soltvadkertre megy valaki srácok?

gampetibor Elküldve: 2012-05-23 14:04 Felni csere

kempelen írta: Hülyék vagytok mind! Én vagyok a helikopter.

Bár ahogy Alesi mondta a 205/55-nek a 225/50 a váltómérete, de ahogy Coyote írta érzékenyebb a szélesebb a nyomvájúra, viszont az igaz amit Yellow írt, hiszen a 225 már egy úthenger méret a 316i-nek még a végén kihagyna egy ütem vagy elszállna a szíjfeszítő ekkora kerék megmozdítása alatt.

De tényleg lehet 225/50 is, de felesleges, jó oda a 205/55. Viszont amint olvasom már vannak konkrét elképzelések.



Nekem is 225/235 méret van fent de 18" os és 8.5" széles a felni arra nem rakhatok 205 ös gumit szerintem az már nagyon terpesztene! Bár még lehet elmegy nem tudom. Egyébként nem fogja vissza és a fogyi sem nő meg különösebben, talán fél lityi!

gampetibor Elküldve: 2012-05-20 20:30 Fóliázás

BMW_0902 írta:
gampetibor írta:
Helioport írta: Tegnap reggel 5.45kor (!) elkezdték fóliázni a kocsimat, majd nyolc előtt tizenöt perccel kigurultam vele. 39e volt a vége, 70-es IR fólia az első, 5%-os fólia a B oszlop után, illetve 5%-os csík a szélvédőn.
A bestfolia.hu -nál a Szlovák út 79. szám alatt lett meg. (Csömöri és Szlovák sarok, szemben a cukrászdával)


Nekem is ők csinálták, már két éve és hibátlan!



Hm. Ha ennyien írnak erről a bestfolia.hu-ról akkor tényleg nem lehet rossz. Én Vp-ben 54.000 ért találtam egy helyet. Igaz ez (elvileg) nagyon jó minőségű 3M fólia, 7 év garanciával!

Kérdés, a bestfóliánál milyet használnak?



skyfol szintén 7 év gari és mindenféle UV-t szűr meg hőt tart kint stb nem mondom hogy nincs benn meleg ha napon áll de közel sincs benne olyan meleg mielőtt nem volt foliám. ja és csak 28.000 nem 54.000

gampetibor Elküldve: 2012-05-20 14:51 Fóliázás

Helioport írta: Tegnap reggel 5.45kor (!) elkezdték fóliázni a kocsimat, majd nyolc előtt tizenöt perccel kigurultam vele. 39e volt a vége, 70-es IR fólia az első, 5%-os fólia a B oszlop után, illetve 5%-os csík a szélvédőn.
A bestfolia.hu -nál a Szlovák út 79. szám alatt lett meg. (Csömöri és Szlovák sarok, szemben a cukrászdával)


Nekem is ők csinálták, már két éve és hibátlan!

gampetibor Elküldve: 2012-05-17 20:32 Extra gyors találkozó!

SoundkeY írta: Erre valaki ?
Ingyenes.....
http://www.timeattack.hu/hun/h...unius-17-/

MTA Hungaroring Kupa 2012 május 20.
Nevezési lista

MTA Sport:

Torma László BMW 328
Véninger Tamás Toyota Yaris TS
Toman Áron Toyota Corolla TS
Tóth Mihály Mitsubishi FTO
Bazsó Gábor Toyota Corolla
Polacsek Tibor Citroen Xsara VTS
Moser Károly Honda Civic Type-R
Lukács Márk Rover 620ti

MTA Pro:

Kiss Márton Caterham RS 120
Bordás Péter Alfa Romeo 156 GTA
Simon Ferenc Mitsubishi Lancer Evo
Bozóki Tibor Honda S2000
Bor Gergő Nissan 200 SX
Szendrei József Toyota Celica Turbo
Kárpáti Péter Porsche Carrera 4S
Illés Gábor Honda Accord Type-R
Buzási Bence Subaru Impreza STI
Alexandru Duta Nissan 350Z
Horváth Tamás Honda NSX

MTA Race:

Lázár Imre Honda Civic
Pintér András Mitsubishi Lancer Evo VI.
Szumega Péter Mitsubishi Lancer Evo VI.
Árvai Imre Nissan GTR
Gönczi Zsolt Mitsubishi Lancer Evo V.
Szalai Szabolcs Dodge Viper
Bozsó Attila BMW M3
Dóri Szilárd VW Polo
Ambrus Gábor Subaru Impreza STI
Bakos Gergő Nissan Skyline
Kovács Béla BMW M3 CSL
Jugovits István Nissan Silvia S14
Sarkadi Richárd Subaru Impreza STI
Baksay Gergő MNR Vortx
Hődör Ferenc BMW M3
Vida György Mitsubishi Lancer EVO VI.
Ponyiczki Gábor BMW E30 320
Bandri Miklós Suzuki Hayabusa (autó)



Versenynap: 2012.05.20
Helyszín: Hungaroring

16:00-17:45: regisztráció, gépátvétel, transzponderek átvétele
17:45-17:55: versenyzői eligazítás a boxban
18:00: boxutca nyit, Magyar Time Attack, Hungaroring Kupa
20:00: boxutca zár
20:15: eredményhirdetés
20:20: szerelés, transzponderek leadása, hazamenés vagy ott maradás (fakultatív) Az alábbi linken megtalálható a nevezési lap. Indulási szándékod ennek kitöltésével és elküldésével jelezd.
Nevezési díj: 30.000 Ft/autó
Előre utalással -10% kedvezményt tudunk biztosítani: 27.000 Ft/autó
Számlaszám: 10918001-00000085-28850008 Top Challenge
A közlemény: Time Attack nevezés.


Én neked drukkolok Márk!
Mik az esélyeid?

gampetibor Elküldve: 2012-05-12 19:28 Motor-váltó

YELLOW írta: nem ez a lényeg én is csináltam már ilyen "gyorsulást", hogy alapjáraton és váltottam felfelé a gázhoz nem értem. dízelnél lehet nem is hallani azt, amiről én beszélek, mert a motorzaj elviszi.
nem tom, hogy írjam le a jelenséget. 850-900 fordulatról lassan vagy padlózva nyomva a gázt el kezd gyorsítani. kuplunghoz nem nyúlok. a gyorsítás (szép lassú gyorsulás) első 1-2 másodpercében van az a hang, ami zavar. olyan mintha két nehezebb fémet húznál el egymáson, az elején morgósabb, aztán finomodik a hang. de mondom kb 2 sec alatt lejátszódik a folyamat. én nem emlékszem, hogy régebben csinálta volna. a motornak persze van hangja, mert alacsony a fordulat és úgy kell megindulnia, így az a kis vibrálás az oké.
majd bmw320d4 megnézi, amint eljutok hozzá. (legalábbis remélem)


Yellow, lécci had tudjam már nekem mi a lényeg! Köszönöm előre is. sajna nem tudom mi okozza a hangot a kocsidban reméljük Mikinél kiderül. de ha normál fordulaton monjuk 1500 felett nem csinálja akkor nekem gyanús hogy úgy kéne használni az autót és nem alapjáraton. még ha spórolás miatt is csinálod így lehet több kárt okozol mint amit a benyán spórolsz. ha egyáltalán spórolsz bármit is mert nem vagyok benne biztos.

gampetibor Elküldve: 2012-05-12 19:16 Motor-váltó

BarG írta:
gampetibor írta:
csbalu írta:
20d-nél az alapjárat 3.-ban ilyen 30km/h-t jelent. én is szoktam 3.-ban alapjáratok kanyarodni de olyankor már nem nyomok semmilyen pedált, szépen elkanyarodik és húz. Én városban is szoktam használni araszolásnál a 3.-at alapjáraton, gyönyörűen viszi a kocsit 30-al és 4L-t ir ki a computer. 20d elinduláson kívül gyönyörűen húz alapjáraton majdnem minden fokozatban. 4. alapjáratot még nem próbáltam annak valahol 40 körül kéne lennie. 5. alapjárat már kizártnak tartom hogy elvigye a kocsit magától de annak ilyen 50-55 körül kéne lennie.



Na jó de a tiéd nagyobb moci, ráadásul diesel, tehát a nyomaték is sokkal nagyobb, tehát jobban bírja az alacsony fordulaton autózást. Mondjuk nekünk van 20d e90 is de azzal se járok alapjáraton soha.


Nem attól függ, hogy nagy-e a motor vagy kicsi. A dízeleknek olyan a szabályzása, hogy minden körülmény között megpróbálja tartani az alapjáratot - az alapjárati fordulatszámot. Ha 6.-ban vagy, akkor 6.-ban. Én alapjáratban, finom kuplunggal egészen 6.-ig gyorsítottam az 1,9pdtdi-vel, meg a 3d bmw-vel is, 1-gyel kezdve, majd végig az összes fokozaton. Ez nem azt jelenti, hogy így kell járni vele, de ha van időd, kipróbálhatod, hogy a dízel így működik. És az se biztos, hogy ez nem árt az erőátvitelnek!


az igen nem is hittem volna hogy minden fokozatban viszi én olyan 3.ig gondoltam de még sose probáltam a 20d vel sem. a 16i vel meg eszembe se jutna. a nagyobb motornál meg a nagyobb nyomaték miatt gondoltam h könyebben elviseli. de a lényegben egyetértünk

gampetibor Elküldve: 2012-05-12 18:41 Motor-váltó

csbalu írta:
20d-nél az alapjárat 3.-ban ilyen 30km/h-t jelent. én is szoktam 3.-ban alapjáratok kanyarodni de olyankor már nem nyomok semmilyen pedált, szépen elkanyarodik és húz. Én városban is szoktam használni araszolásnál a 3.-at alapjáraton, gyönyörűen viszi a kocsit 30-al és 4L-t ir ki a computer. 20d elinduláson kívül gyönyörűen húz alapjáraton majdnem minden fokozatban. 4. alapjáratot még nem próbáltam annak valahol 40 körül kéne lennie. 5. alapjárat már kizártnak tartom hogy elvigye a kocsit magától de annak ilyen 50-55 körül kéne lennie.



Na jó de a tiéd nagyobb moci, ráadásul diesel, tehát a nyomaték is sokkal nagyobb, tehát jobban bírja az alacsony fordulaton autózást. Mondjuk nekünk van 20d e90 is de azzal se járok alapjáraton soha.

gampetibor Elküldve: 2012-05-08 15:03 Motor-váltó

YELLOW írta:
gampetibor írta:
YELLOW írta: igazából lehet a kettőstömegűbe kellene írom. én sem tudom.
szóval 2-3 napja vettem észre, persze lehet korábban is csinálta.
pl 90°-os kanyarban kanyarodok 3. fokozatban (kuplung nincs benyomva) a fordulatszám 1000 alatt és ahogy elkezdek kigyorsítani innen, (amúgy nem csak kanyarban csinálja, csak ott tünt fel) akkor ilyen érdekes fémes mély hangot hallani, ami a gyorsítás hatására picit véknyul a hang. ez kb 1-2 sec alatt játszódik le. amúgy mindegyik fokozatban csinálja, ha a fordulatszám 1000 alatt van, olyan 800-on. korábban is így kanyarodtam és nem tűnt fel, bár az alacsony fordulat miatt értem, hogy erőlködik. ha 1000 felett van a fordulat, akkor nincs iylen probléma. néha váltásnál kuplung felengedésnél is hallom, mondjuk azt már régebb óta. kuplung nem csúszik elvileg, nézegettem, próbálgattam. valamiért kettőstömegűre gondolok, de 89ezer km-nél furcsa lenne.
valami ötlet? esetleg másnál is iylen?


Miért kanyrodsz 3.ban 1000es fordulat alatt? Ezt nem értem... Persze h erőlködik, szerencsétlennek minden baja lehet ilyenkor és a túlélésért küzd szegénykém. Még ha dízeled lenne akkor is azt mondanám h kevés az a fordulat pláne benzinesnél.


jó csak RWD-vel úgy szokás kanyarodni, hogy a kanyarba már az adott fokozatban mész be. én előtte vissza 3. motorfék, aztán fordulok és nyomom neki. így fék mentesen kanyarodok. a 2-es nagyon visszafogja+váltás plusz kuplungolás. azé majd megnézetem amit hancurozo írt.

de amúgy pl Tibor kipróbálhatnád neked mit csinál az adott esetben. kivi lennék.


Na, kipróbáltam ma ezt a mutatványt. Kb 90 fokos kanyar 3. fordulat 1000 alatt ez kb 15-20 km/h jelent ahogy néztem, erőlködik rettenetesen, kigyorsításról nem beszélhetünk mert azt ebből a helyzetből nem tud inkább lassú szenvedő elindulás volt viszont semmi kattogás vagy fémes zaj nem volt. Normál esetben is 3. ban veszem ezt a kanyart / minden reggel / de jó íven kanyarodva tempósan 2000-3000 fordulat között és akkor nincs szenvedés! Én amúgy is álltalában minden fokozatban 2000-3000 között autózok cruisin üzemmódban, van jó motorfék és van tartalék kigyorsításhoz. Hát ennyi.