gampetibor fórum hozzászólásai

gampetibor Elküldve: 2012-01-26 17:19 Futómû és hibái

csavargo írta: Na cső! írtam a multkor,hogy ültetnék a szekéren,nézegettem sportfutóműveket találtam Ta-technix állíthatót (mind a 4) 2,5cm-12cm között van valakinek ilyen Ta-technix miujságja??? Yellow? vélemény?


Nekem TA van sima nem állitható 40/30 as, teljesen jó

gampetibor Elküldve: 2012-01-25 21:11 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Rosszimusz írta: Sziasztok. Új vagyok még itt. Ez volna az első fórumos böfögésem.... E87es 1es Bmw-en szeretnék ültetni, nem túl sokat, de egy picit igen. És később alá BBS RM vagy RS felniket nézegettem. Valószínű kell osztókör modosító is. De igazából az ültetésre lennék kiváncsi, mennyit ajánlatok, mi az amivel még lehet közlekedni szép magyar útjainkon, lengőket nem akarnék venni, csak rugót, igazából véleményt, esetleg linkeket termékekről, ilyenek volnának hasznosak,

Köszönettel Geri


én 40/30 al gurulok 18" on teljesen jó szerintem ez a kombó a legszebb

gampetibor Elküldve: 2012-01-14 09:02 Replika felnik

Gsx-rr írta: Sziasztok!

Felni vásárlás előtt állok de gondban vagyok ,hogy milyen ET a megfelelő az autómra.

330 Cabrio

Ha 18- ban gondolkozok akkor milyen szettet nézzek? 8 elől és 8 hátul,vagy hátul 8,5 esetleg 9?
És milyen ET-vel?

És ha 19-es 8,5 elől és 9,5 fél hátúl akkor milyen legyen az ET?

Légyszi segítsetek ,mert Amerikából hozna valaki ,3 hetem van a döntésre.

Előre is köszi.


A gyári méret 18" esetén elöl 8" hátul8,5" széles ET elöl 47 hátul 50 ettől biztos el lehet térni még bizonyos mértékben de szerintem nem ajánlott. De vannak klubtársak akik a végletekig elmennek felni méretekben Ők jobban tudják mi a plafon érték.

gampetibor Elküldve: 2012-01-12 20:49 Társalgó

Robinson írta:
YELLOW írta:
Robinson írta: Van valakinek e46 limója aminek az első ablakai nincsenek fóliázva, csak a b oszloptól hátra minimum 20-as fóliával?


ez minek?


Szeretnék róla fényképet néhány szögből
Barátkozom a gondolattal, hogy nem sokáig vállalható már a fólia az első ablakokon... Az utóbbi 1-2 hónapban többször is megállítottak miatta, és bár ugyan eddig ki tudtam sírni, hogy nézzék el, kezd unalmas lenni. Ráadásul ahogy alakul az ország helyzete, és egyre inkább behajtásorientált lesz a rendőrség is (nyilván nem véletlen, hogy mióta mélyponton vagyunk többször állítottak meg mint az elmúlt x évben), nem akarok ezzel hazárdírozni.


Nem fog tetszeni Nekem is körbe 20as és az is marad felesbe biztos nem hagyom az bután néz ki szerintem és még sosem szoltak érte persze ez nem azt jelenti h sosem fognak egyszer majd én is biztos belefutok egy olyanba aki szolni fog érte

gampetibor Elküldve: 2012-01-11 16:45 képek

seta írta:
csatis1 írta:



Ez a felni gyári?


Nem hinném!

gampetibor Elküldve: 2012-01-08 08:47 BMWfanatics.hu póló

jons írta: Én is vevő lennék egy 2db jó minőségű, galléros sötétkék és/vagy fekete pólóra.
Gallér, hát, mell bárhova jó lesz a hímzés.


Ha gallérosban is van akkor engem is érdekelne mindenképpen

gampetibor Elküldve: 2012-01-03 19:08 Valaki segítsen

Bero írta:
gampetibor írta: Tegnap reggel hidegindításkor elég furcsa dolgot produkált a gép. Felvette a fordulatot majd esni kezdett vissza a normális inditás utáni 800 környékére és egyszercsak csönd lett megált az egész egy pillanatra mint ha leállitottam volna majd magátol ujraindult és azota is ok minden. Alapból is ingadozik néha az alapjáratom menet közben amikor lelassitok megállok egy lámpánál és kinyomott kuplungal állok kétszer háromszor leesik a fordulat 500 körülire aztán beáll normálra és minden ok. Ezt nagyon rendszertelenül csinálja van hogy napokig nem de van hogy naponta töbször is. De ilyen pillanatnyi leállás inditáskor még sosem volt. Hidegen amugy se csinálta sosem csak melegen. Pár hete volt olajcserém meg az összes szűrő is cserélve lett akkor több géppel is kiolvasták a komputert de semmi hiba minden érték tökéletes. Valakinek ötlete?


A gép lehet kidobta volna,de nekem is csinált hasonlót és akkor a légtömegmérőm volt a rossz. Kicseréltük és azóta nincs ilyen hiba. Persze ez nálam volt így,nálad lehet más a hiba,nekem ez volt a tapasztalatom!


a légtömegmérőm tavaly lett cserélve BMW szakszervizben gyári alkatrésszel két év garival de az a legmeglepőbb h semmi hibát nem irt be még eddig a kis hamis

gampetibor Elküldve: 2012-01-03 19:01 Valaki segítsen

Tegnap reggel hidegindításkor elég furcsa dolgot produkált a gép. Felvette a fordulatot majd esni kezdett vissza a normális inditás utáni 800 környékére és egyszercsak csönd lett megált az egész egy pillanatra mint ha leállitottam volna majd magátol ujraindult és azota is ok minden. Alapból is ingadozik néha az alapjáratom menet közben amikor lelassitok megállok egy lámpánál és kinyomott kuplungal állok kétszer háromszor leesik a fordulat 500 körülire aztán beáll normálra és minden ok. Ezt nagyon rendszertelenül csinálja van hogy napokig nem de van hogy naponta töbször is. De ilyen pillanatnyi leállás inditáskor még sosem volt. Hidegen amugy se csinálta sosem csak melegen. Pár hete volt olajcserém meg az összes szűrő is cserélve lett akkor több géppel is kiolvasták a komputert de semmi hiba minden érték tökéletes. Valakinek ötlete?

gampetibor Elküldve: 2011-12-31 16:04 Fóliázás

Tiba írta:
xlzx írta:
Bero írta:

Ha már lúd,legyen kövér! Én elől is a legsötétebbre fóliáztam volna Amúgy szép a verda


hátul sem a legsötétebb!


Hehe
Láttam a kocsidat ma. Én voltam a kis egyessel előtted.
Én az legvilágosabbat rakattam fel, 50 est körbe.



Szia Tiba 1 es az új projekt? nem lesz az kicsi az ötös után?

gampetibor Elküldve: 2011-12-24 10:00 Boldog Karácsonyt

Boldog karácsonyt minden klubtársnak és családjának!

gampetibor Elküldve: 2011-10-23 10:17 Üzemanyag fogyasztás

Bero írta:
gampetibor írta:
Bero írta:
gampetibor írta: Srácok az létezik, hogy 205 helyett 235-ös gumival 1-1.3 literrel megnőtt a fogyasztásom?
Eddig 7-8 litert evett városban most pedig 9,2 litert produkált. 600km mentem és utána 55 litert tudtam rátankolni.


Úgy látom ugyanolyan autónk van,én 16 collról 205/55 ről váltottam 18 coll 255/35 225/40-re és max fél literrel nőtt a fogyasztásom! Itt valami más lehet a gond. Váltóméretek okék?


Elöl 225 40 18 hátul 235 40 18 a hátsónak 255 35 a tökéletes váltó de ez is bőven határon belül van.
Lassan ugyis felkerül a téli ami 195 ha visszaesik akkor a nagyobb méret a hunyó ha nem akkor más a baj.
valami ötlet?

Neked mit fogyaszt városban most komolyan tehát be ne ird hogy 6.5.


Nekem a téli váltóméret: 205/55 R16. Nekem a mostani 18-as kerekekkel városban (Szolnokon) 6,9 litert eszik! Ez nem vicc,de hozzá kell tennem,hogy úgy vezetek mostanában mint,ha hímes tojást szállítanék, semmi gázfröccs,2 ezer fölött már felváltok,nem versenyzek stb.. Tehát ez hihető. Miért a te kis 1.6osod mennyit eszik?


Hát nekem a Pesti forgalomban 16-os kerekekkel olyan 7-8 liter kb 700km egy tankal. De most 18ra váltás óta 600km nél már világitott a sárga lámpa és 55 litert tankoltam rá. ez kicsivel több mint 9 liter 100on!

gampetibor Elküldve: 2011-10-22 23:55 Üzemanyag fogyasztás

Bero írta:
gampetibor írta: Srácok az létezik, hogy 205 helyett 235-ös gumival 1-1.3 literrel megnőtt a fogyasztásom?
Eddig 7-8 litert evett városban most pedig 9,2 litert produkált. 600km mentem és utána 55 litert tudtam rátankolni.


Úgy látom ugyanolyan autónk van,én 16 collról 205/55 ről váltottam 18 coll 255/35 225/40-re és max fél literrel nőtt a fogyasztásom! Itt valami más lehet a gond. Váltóméretek okék?


Elöl 225 40 18 hátul 235 40 18 a hátsónak 255 35 a tökéletes váltó de ez is bőven határon belül van.
Lassan ugyis felkerül a téli ami 195 ha visszaesik akkor a nagyobb méret a hunyó ha nem akkor más a baj.
valami ötlet?

Neked mit fogyaszt városban most komolyan tehát be ne ird hogy 6.5.

gampetibor Elküldve: 2011-10-22 19:03 Üzemanyag fogyasztás

Srácok az létezik, hogy 205 helyett 235-ös gumival 1-1.3 literrel megnőtt a fogyasztásom?
Eddig 7-8 litert evett városban most pedig 9,2 litert produkált. 600km mentem és utána 55 litert tudtam rátankolni.

gampetibor Elküldve: 2011-10-16 11:32 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Coyote írta:
gampetibor írta:
Coyote írta:
gampetibor írta:
Coyote írta: Végigolvasva a topikot, még nem derült ki számomra, hogy megoldható-e a következő: lámpakapcsolás automata módban, angel eye mindig világítson DRL-ként amíg a tompított fel nem kapcsolódik.

Valaki? Tipp ezzel kapcsolatban? Szeretném kényelmesen DRL-ként hasznalni az angel eyest, nappal lakott területen kívül.


Nekem úgy kötötték be h amint a kulcsot 2. kattanásig fordítom onnantól kezdve világitanak az angyalszemek még ha nem is inditok rá akkor is és persze utánna is. Amikor pedig leállitom az autót és kiveszem a kulcsot még kb tiz másodpercig világit és csak utánna alszik el. És ehhez nem kell állitani a lámpakapcsolón hanem marad nulla álláson. Erre gondolsz?


Pontosan!

Tudnál segíteni részletekkel ezügyben? Nappal lakott területen kívül te is csak ezt használod? Szerintem elég erős a fénye, rá lehet fogni, hogy DRL


Persze, sötétedésig nekem csak az angyalszemek világítanak annyi kiegészítéssel, hogy a lámpakapcsolót helyzetjelző állásba fordítom h hátul is világítson valami. Tompítottat csak sötétben tolom rá. Egyébként sötétedéshez közeli szürkületben néz ki a legfaszábban a cucc. De nappal is simán látható, még jobban mint a gyári sárga, mert nekem LED-es van. Bekötésben sajnos nem igazán tudok segíteni mert nem én csináltam és nem is értek hozzá. Annyit tudok hogy a vezetékdobozba kötötték be a fehér vagy a sárga vezetéket valahova és annyi.



Köszi, utánanézek!
Egyébként nem tudom, hátul is kötelező a nappali fény? Nem csak elöl?
Az is jó lenne, ha folyamatosan fel lenne kapcsolva a helyzetjelző, csak kapcsolja le őket a gyújtás levétele... persze lehet, hogy ez bonyolultabb.

Vettem krómszínű irányjelző-izzókat is (borostyánsárga a fénye, de ha nem világít, akkor krómszínűnek látszik, nem sárgának!) Eszméletlen sokat dobott az autó megjelenésén az angel eyes-szal együtt...


Nem tudom hátul kell e, én fel szoktam nyomni abból baj biztos nem lesz. Nekem folyamatosan fel van kapcsolva és ha leveszem a gyujtást akkor kialszik, még a tompitott is. Szal nekem be lehet kapcsolva folyamatosan minden és nem kell kapcsolgatnom sosem, hanem egyszerűen leállitom és lekapcsolnak a lámpák maguktól pedig a lámpakapcsolo tompitotton vagy helyzetjelzőn marad. Ez azért is jó mert nem tudom felkapcsolva hagyni véletlenül sem a lámpát. Indexet én már régóta ilyet használok mert fehérek a buráim és abban nagyon bután nézett ki a sárga izzó.

gampetibor Elküldve: 2011-10-16 10:40 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Coyote írta:
gampetibor írta:
Coyote írta: Végigolvasva a topikot, még nem derült ki számomra, hogy megoldható-e a következő: lámpakapcsolás automata módban, angel eye mindig világítson DRL-ként amíg a tompított fel nem kapcsolódik.

Valaki? Tipp ezzel kapcsolatban? Szeretném kényelmesen DRL-ként hasznalni az angel eyest, nappal lakott területen kívül.


Nekem úgy kötötték be h amint a kulcsot 2. kattanásig fordítom onnantól kezdve világitanak az angyalszemek még ha nem is inditok rá akkor is és persze utánna is. Amikor pedig leállitom az autót és kiveszem a kulcsot még kb tiz másodpercig világit és csak utánna alszik el. És ehhez nem kell állitani a lámpakapcsolón hanem marad nulla álláson. Erre gondolsz?


Pontosan!

Tudnál segíteni részletekkel ezügyben? Nappal lakott területen kívül te is csak ezt használod? Szerintem elég erős a fénye, rá lehet fogni, hogy DRL


Persze, sötétedésig nekem csak az angyalszemek világítanak annyi kiegészítéssel, hogy a lámpakapcsolót helyzetjelző állásba fordítom h hátul is világítson valami. Tompítottat csak sötétben tolom rá. Egyébként sötétedéshez közeli szürkületben néz ki a legfaszábban a cucc. De nappal is simán látható, még jobban mint a gyári sárga, mert nekem LED-es van. Bekötésben sajnos nem igazán tudok segíteni mert nem én csináltam és nem is értek hozzá. Annyit tudok hogy a vezetékdobozba kötötték be a fehér vagy a sárga vezetéket valahova és annyi.