Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2014-08-27 17:11 Társalgó

Sziasztok!
Volna egy kérdésem, aminek a fogalmával nem vagyok tisztában: fűzött motorblok- ez mit is jelent pontosan???
Lehet, hogy buta a kérdés, de az tuti, hogy én vagyok tudatlan, ezért kérdezem.

hil

hil Elküldve: 2014-08-05 20:23 Féktárcsa és fékbetét

Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
sve21 írta: Hello Mindenki!Ki milyen tárcsát és betétet ajánl(első-hátsó) esetleg vélemények róla sima hétköznapi felhasználáshoz 136le E46 ba köszi Fanok!


Jurid és kész


Én EBC-t vettem és nagyon elégedett vagyok vele.


jó de a kérdés az volt, hogy átlagos felhasználásra... arra meg a Jurid bőven jó. és talán árban is igen jó. és iylen kategóriában szonte más márkát el lehet felejteni. mert pl a brembo ebben a szegmensben elég kaka, de lehetne még mondani. vágott, meg mart tárcsa felesleges normál hazsnálathoz, nekem is csak azért van mart, mert az tetszett


Az EBC-nek nem csak sport tárcsái és betétei vannak. A Premium Disc és a Blackstuff betét normál felhasználásra van.


na de árban azért az is több... erre fel írtam, hogy Jurid kategóriában a többi, ami hasonló árban lenne, azok meg mind szarok. így ár/értékben szerintem a Jurid a legjobb választás.


Tényleg nem szeretnék nagyon belemenni, de nem drágább az EBC.

Sziasztok!
A magam véleményét írom, nem kell elfogadni: nekem a Jurid nagyon bejött, nem túl drága. Láttam sok más újkorában gyönyörű foszfátozott, meg alu bevonatú gyönyörű tárcsát, amit akár még asztali díszként is elfogadnék, aztán egy év után bizony rozsdás volt az a peremén is, szóval ez csak szemfényvesztés. Nem egy tárcsáról írtam ezt a megállapításomat, többféléről több gyártmányról, egyszar az mind a bevonatot tekintve. Ismétlem: szerintem, amiért felesleges plusz pénzt kiadni
hil

hil Elküldve: 2014-08-05 19:02 Féktárcsa és fékbetét

Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
sve21 írta: Hello Mindenki!Ki milyen tárcsát és betétet ajánl(első-hátsó) esetleg vélemények róla sima hétköznapi felhasználáshoz 136le E46 ba köszi Fanok!


Jurid és kész


Én EBC-t vettem és nagyon elégedett vagyok vele.


jó de a kérdés az volt, hogy átlagos felhasználásra... arra meg a Jurid bőven jó. és talán árban is igen jó. és iylen kategóriában szonte más márkát el lehet felejteni. mert pl a brembo ebben a szegmensben elég kaka, de lehetne még mondani. vágott, meg mart tárcsa felesleges normál hazsnálathoz, nekem is csak azért van mart, mert az tetszett


Az EBC-nek nem csak sport tárcsái és betétei vannak. A Premium Disc és a Blackstuff betét normál felhasználásra van.

Sziasztok!
Ez megint a amilyen olajat vegyek kérdéshez hasonlatos, tehát csak vita van belőle.
Olyat veszel, amilyet akarsz, mindenkitől mást fogsz olvasni.
hil

hil Elküldve: 2014-08-05 18:59 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Bero írta: Sziasztok. Ajtózárási gondjaim vannak,sikerült szereznem a grundmodulba két relét. Ezt szeretném beforrasztani. Láttam pár videót,hogy kell. Az a kérdésem,hogy ez otthon mennyire macerás megcsinálni? Van itthon felszerelésem,de csak otthoni nem professzionális. Olvastam valahol,hogy van valami lakkréteg a nyákon és nehéz forrasztani? Valaki csinálta már otthon? Köszi!


Szia Bero!
Én csináltam, nem kell megijedni tőle. Aki gyakorlott a forrasztásban, az akár a legócskább (pl Miniforr) pákával is meg tudja csinálni, de kell még hozzá ónszippantó is! Akinek nincs gyakorlata, az a legprofibb felszereléssel se fogjon neki. 220V-os páka használata nem javasolt, mert esetleg az áramkörök elhalálozását okozhatja! Processoros, C-MOs környezetben az nem való, csak ha a forrasztás idejére ki van húzva a konnektorból a páka.
Én a lakkon kívül más bevonatot még soha nem láttam a GM modulon.
hil

hil Elküldve: 2014-07-23 21:38 Hűtővíz..:S

Janthomas írta:
hil írta:
Janthomas írta:


Mibe van igazság?? Én nem arra voltam kíváncsi hogy a neten hol lehet venni, azt mimdenki megtudja oldani, kb 1000ft os postaköltséggél meg is kapod!
Én arra gondoltamnhogy esetleg valami autosbolt vagy ilyesmi forgalmazza esetleg??
Bemegyek megveszem, és nem kell 2-3 napot várni plusz költséggel!!



Szia!
Látom Dkeszin laksz, akkor nincs messze Neked az NT autó (Budakalász). Én ott vettem hordóból gyári fagyállót, azzal tuti nem fogsz mellé.





Szia!
Köszi a választ, de ezt a hozzászólást nem én írtam. A bolt/szerviz nevét megjegyeztem, biztos meg fogom látogatni őket a jövőben



Szia!
A sok piramisból mellé nyúltam, de akkor ez Spartanak szól, bár Ő Fehérváron lakik, onnan már nincs annyira közel az NT Autó.
hil

hil Elküldve: 2014-07-23 17:30 Hűtővíz..:S

Janthomas írta:


Mibe van igazság?? Én nem arra voltam kíváncsi hogy a neten hol lehet venni, azt mimdenki megtudja oldani, kb 1000ft os postaköltséggél meg is kapod!
Én arra gondoltamnhogy esetleg valami autosbolt vagy ilyesmi forgalmazza esetleg??
Bemegyek megveszem, és nem kell 2-3 napot várni plusz költséggel!!



Szia!
Látom Dkeszin laksz, akkor nincs messze Neked az NT autó (Budakalász). Én ott vettem hordóból gyári fagyállót, azzal tuti nem fogsz mellé.



hil Elküldve: 2014-07-21 18:48 Társalgó

jokerface írta: Nem semmi vasárnap délután




meleg+száraz tarló+forró katalizátor=tüz Erre azért kellett volna gondolniuk

hil Elküldve: 2014-07-17 22:08 km óra

Rick25 írta: Sziasztok!

Múlt héten vettem egy E46 coupét, 2000-es évjárat. Hogy tudnám beállítani az órát? (Kétszer kettő vízszintes vonal közte egy kettőspont: -- : -- )

+ ráadás kérdés: Mit jelent ha gyújtáskor az "Inspection -4300 km" üzenet jelenik meg. Elmulasztott szervíz? Nagy gond ez? Nullázható?



Előre is köszi a válaszokat!


Szia!
1. a műszer egység jobb oldali gombjával tudod az időt beállítani. Óvatosan tekerd, mert törésre hajlamos
2.azt jelenti, ha időben nullázták az insp számlálót, akkor 25000+4300Km-t tettek meg azóta. Nullázáskor 25000Km-ről számol visszafelé. Javasolt nem figyelembe venni, illetve legalább fele intervallumban (12500) olajat cserélni
hil

hil Elküldve: 2014-07-16 18:58 Társalgó

hancurozo írta: Ez vajon érinti a "társaságot" ? Visszahívás!


Szia!
Régen jártál errefelé....
hil

hil Elküldve: 2014-07-16 18:54 ABS-rõl általában

Kasas írta:

Sajnos nem tudom milyen progi volt, a szerelő nem mondta, amikor ott voltam, akkor még nem tudtam hogy ez is számít .

Hát igen, így utólag már én is úgy gondolom, hogy egyszerűbb lett volna. De az egész csak egy szaros jeladótól indult...Fene se tudta hogy ide jutok


Szia!
Csak, hogy megnyugtassalak: én először Carsoftal néztem, bár volt már akkor is IMPA-m, meg DIS-em is, csak lusta voltam elővenni és én is jeladót cseréltem (olcsóért vettem (8K)), de maradt a hiba. Akkor néztem meg INPA-val és bontottam szét a vezérlő egységet. Azóta (a leírásomon látod a dátumot)rendesen működik, nem volt hibajelzés. Aztán javítottam néhány vezérlő egységet szívességből (ingyért!!!), de senki sem jelzett vissza, hogy maradt a hiba.
hil

hil Elküldve: 2014-07-16 06:23 ABS-rõl általában

Kasas írta:

Erre a leírásra gondoltál?
http://www.bmwfanatics.hu/cikk...itasa.html
Mert ezt már olvastam, és én is erre gyanakodok(ABS vezérlőegység hiba)


Szia!
Igen, és nem válaszoltál arra, hogy milyen diaggal olvastátok ki a hibát.
hil

hil Elküldve: 2014-07-15 21:03 Autóvásárlás

Whole01 írta: Sziasztok!

Kinéztem 1 autót,kiváncsi lennék a véleményetekre:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...al-7973833

Leugrott a lánc róla aztán új motort tettek bele,azóta szépen jár.
Vélemény,tapasztalat?

Köszi!

Szia!
147K km-nél leugrott a lánc??? Vagy nem annyi van benne, vagy tényleg nagyon nem jó az N42/N46-os motor, pedig én is olyat akarok venni.....
hil

ui: egyébként elég régóta hirdeti már ezt az autót, én is néztem (na nem élőben)



hil Elküldve: 2014-07-15 21:00 ABS-rõl általában

Kasas írta:
Pocses írta:
Kasas írta: Sziasztok !

Végigolvastam ezt a topicot, hasonló problémám van nekem is, de nálam nem oldódott meg.
Amikor megvettem az autót, a kereskedő a kezembe nyomott egy új ABS jeladót, hogy ezt csak be kell tenni és elmúlik a hibakód(ABS, ASR, kézifék lámpák égnek) illetve ugye nem működik a km óra és a pillanatnyi fogyasztás mérő.
Beraktam a jeladót és semmi sem változott..Megkérdeztem pár autószerelőt, 50%-ban azt mondták 15 km-re való felgyorsítás után eltűnik a hiba magától, 50%-uk meg azt mondta diaggal törölni kell. Egyikkel se sikerült. A diag kimutatta hogy a bal és jobb hátsó jeladó nem jó. Hibatörlés után a hiba ugyanúgy fennállt. A szerelő azt is megállapította hogy a jobb hátsó csapágy nagyon gáz, azt is cserélni kell.
Bementem a Unixba és rendeltem hozzá két új jeladót(HÜCO gyártó, más nem volt nekik) darabja 32.000 Ft(ha nem lenne kedvezményem franc se tudja mi lenne :) meg egy hátsó csapágyat.
A jeladókat beraktam és még mindig nem jó, a diag ugyanazt írja(bal és jobb hátsó jeladó).
Egyik szerelő azt mondta, lehet gyári jeladó kell bele, de én már abban sem hiszek...
Lehetséges hogy a csapágy csere megoldaná a gondot? A héten viszem cseréltetni.
Lehetséges hogy tényleg gyári jeladó kell? Mert ha az utángyártott kerül 32k-ba, akkor gyári???

Segítségeteket előre is kösz.


Szia!

A csapágyban is van jeladó, mindenképpen cseréld ki. Nekem ugyanez volt, csak a bal hátsó keréknél. Plusz a jeladó cserénél el is tűnt a hiba, mert ugye minden indítás után csinál a rendszer egy ellenőrzést. Azért +ban ránézettem Attilával géppel is, ekkor már semmi hibát nem talált. Nagyon noném csapágyat ne vegyél, én is az Unixban vettem SKF-et.

Üdv.: Pocses


A csapágy nem zörög úgy mint az állat, csak amikor fel volt emelve padon, kotyogott rendesen. Szóval kivan a csapágy, de menetközben a hangját még nem hallom.
Ahol a jeladót rácsatlakoztatom az alján, a vezérléstől jövő kábelben milyen értéknek kell lennie? Mert én 2,4 V-t mértem, a szerelő azt mondta hogy 5 V-nak kéne lennie(bár annyira nem hiszek neki).

Szerk.: mindkettő jeladó ugyanaz amit vettem. De hát istenem, a Unixban nem kellene tudniuk hogy a két jeladó nem ugyanaz???
Szerk2.: mivel mindkettő jeladó ugyanaz, és a diag mindkettőnél még mindig hibát jelez, valószínűsítem hogy nem a jeladók a rosszak. Félek attól hogy az ABS vezérlőegységében lesz a bibi. Amiről van is egy részletes leírás itt a fórumon(új aranyár, bontott 30-35k, vagy javítás).

Üdv Kas

Szia Kas!
Milyen diggal néztétek a hibát? A Carsoft pl hajlamos arra, hogy minden ABS hibára a jeladót hozza fel, ami félrevezető. (saját tapasztalat).
A csapágyban nincs semmiféle jeladó, a kerékagynál látod azt a bordázást, az adja az induktív érzékelőknek a forgás jelet.
Van egy ezzel kapcsolatos írás a csináld magad oldalon, javaslom figyelmedbe (ha még nem olvastad volna), mert az Általad leírtak kísértetiesen hasonlóak.
hil

hil Elküldve: 2014-07-14 21:35 Motorolaj

anubisz írta: xadót elkezdte hamikálni a kocsi, most hogy kezd elhasználódni, már 2 liter ment bele mióta cseréltem. Pedig nem járok 160 200 al mostanában. szerintem még 10 et se mentem vele, vagy még kevesebbet.

Szia Anubisz!
Mint ahogyan Y írta: nekem nagy csalódás volt a Xado, 2x próbáltam, mert nem hittem amit tapasztaltam. Nekem soha többé, meg a belevaló méregdrága szar sem. Viszont a Mobil super nagyon bejött (nekem).
hil

hil Elküldve: 2014-07-05 20:00 Mûszerfal világítás

Zoli200 írta:
b_imi írta:
Zoli200 írta:
Robin68 írta:
bmw320d4 írta:
Bero írta:
Zoli200 írta: Elkészült

A link neve


Erre véleményt szeretnél?


Nem tetszik.

A lényeg, hogy neked tetszik hiszen Te fogod használni. Este zavaró lesz tuti.
De ezért kár volt szét bontani az órát.......
Gondolom most jön majd az összes kapcsoló színeinek kékre cserélése.....


Fényerő állítható,és ha megunom 4 csavar és már kint is van


Erre még azt mondom, elmegy, de ez a plazma számlap elég bazári...


Óra megbontás 4 csavarból állt,ha megunom kiveszem,és visszateszem a régi lapot,semmi zavaró nincs benne,mert fényerőt tudsz állítani,nagyon is kellemes szerintem

Szia!
Bocs, hogy belevaú, de szerintem szörnyű,igazán semmi közöm benne, fosvágenes beütés . A Bimmerben pont az a szín a szép, ami gyárilag van, valamint nem véletlenül van az a pirosas, ugyanis a szemnek a sötétben a vörös a legkedvezőbb alkalmazkodásilag, élettanilag pedig az az a szín, ami késlelteti az elfáradást, ez viszont tudományos és orvosi tény.
De ez csak az én véleményem, a Te autód, teszel vele amit akarsz, csak megjegyeztem, amiért előre is bocsi!
hil