
hil Elküldve: 2013-07-04 18:42 Chip tuning
ervin35 írta:ateszka86 írta: ajánljatok vkit aki tényleg rendesen ért a chiphez... ATC, Kollár Zsolt, Hantos Ricsiék ajánlották Münz Viktort, vagy autokorbel vagy más? most másodjára és utojára szeretném vinni a kocist...köszi a segítséget
Csaó.Látod látod, már a chipelés előtt mondtam hogy vagy az autokorbel-hez vidd vagy az ATC-hez,az autokorbelt nekem is a Mátyás Attila ajánlotta és nem bántam meg,nem netröl szedett programokat töltenek fel, a srác írja és teljesítményt is mér előtte meg utána is! Ha ránk hallgatsz most megúsztad volna ezt a haknit!)
hil Elküldve: 2013-06-27 22:20 Segítsetek!
kandracs írta:hil írta:kandracs írta: Sziasztok,
Az ABS és a kipörgésgátló sárga ikonja kigyullad a műszerfalon aztán kicsit késöbb eltűnik aztán ujra.(E36 316i)
Mi lehet a probléma? a kerekeket már leszedtem és megnéztem nem e sérült meg az ABS kábelje de nem láttam semmit.
Segítségeteket előre is köszi
Minden jót,
Peti
Szia!
keresd meg vsop14-et, neki volt ilyen gondja (e36)és sikerült lekűzdenie.
hil
köszi
hil Elküldve: 2013-06-27 17:12 Segítsetek!
kandracs írta: Sziasztok,
Az ABS és a kipörgésgátló sárga ikonja kigyullad a műszerfalon aztán kicsit késöbb eltűnik aztán ujra.(E36 316i)
Mi lehet a probléma? a kerekeket már leszedtem és megnéztem nem e sérült meg az ABS kábelje de nem láttam semmit.
Segítségeteket előre is köszi
Minden jót,
Peti
hil Elküldve: 2013-06-26 21:33 Kipuf. rendszer
Pocses írta:hil írta:Pocses írta: Hy!
Észrevettem, hogy "cirmog" a középdobom. Van másik amire majd kicseréli lakatos, de csak jövőhét csütörtökre kaptam időpontot.
A kérdésem:
ha vennék középre gázgyorsítós középdobot a gyári helyett azzal műszakin nem problémáznának majd?
Hangsúlyoznám nem amiatt, hogy jobb legyen a teljesítmény mert nem érdekel a "ratyi tuning" csak ez tűnik a legegyszerűbb és talán a legolcsóbb pénztárca barát megoldásnak. Arról nem is beszélve sokkal kisebb az esély rá, hogy ebben is fellazulhatna a belseje azt akkor kezdhetem előröl.....
Szia!
Az a "középdob" nem a katalizátor véletlenül??? Nálam legalábbis biztosan az. 30K szokott lenni a bontott.
hil
Szia!
Nem az a katalizátor, az elöl van, nem pedig a két üléssor között, természetesen alul.
hil Elküldve: 2013-06-26 16:24 bc
turbopolo írta: sziasztok, valaki tudna küldeni nekem egy kapcsolási rjzot a multikormány beszereléséhez? turbopolo@citromail.hu ra várnám.megnéztem a videót de a lényeg h melyik kábelt kell szétvágni nincs rajta.köszönöm a segítséget
hil Elküldve: 2013-06-26 16:20 Kipuf. rendszer
Pocses írta: Hy!
Észrevettem, hogy "cirmog" a középdobom. Van másik amire majd kicseréli lakatos, de csak jövőhét csütörtökre kaptam időpontot.
A kérdésem:
ha vennék középre gázgyorsítós középdobot a gyári helyett azzal műszakin nem problémáznának majd?
Hangsúlyoznám nem amiatt, hogy jobb legyen a teljesítmény mert nem érdekel a "ratyi tuning" csak ez tűnik a legegyszerűbb és talán a legolcsóbb pénztárca barát megoldásnak. Arról nem is beszélve sokkal kisebb az esély rá, hogy ebben is fellazulhatna a belseje azt akkor kezdhetem előröl.....
hil Elküldve: 2013-06-25 21:17 Hűtővíz..:S
Amilo írta:hil írta:Amilo írta:
Az alsó szimbólum jelzi:
Szia!
Emlékeim szerint mintha műszert írtál volna és nem lápát, ezért kérdeztem, bár lehet, hogy ezt is rosszul olvastam.....
Ha nem levegős a rendszer és nem folyik sehol sem, akkor lehet, hogy hibás a szint érzékelő. Amikor az bejelez, akkor a szintet nem látod a betöltő nyíláson. Hidegen kell feltölteni, hogy az úszó a megfelelő helyen álljon. Ismétlem: hidegen! Ha túl töltöd és esetleg a sapka szelepe nem nyit ki, hogy leeressze a nyomást, vagy gyorsabban melegedik a folyadék, akkor rossz esetben valahol szétdurran a hűtő. Amennyiben jól beállítottad a szintet hidegen, majd a meleg motornál leveszed a kupakot, akkor az bizony le fog fröcskölni, mert nyomás alatt áll a rendszer.
hil
Nem olvastad rosszul, inkább nem jól értelmezted, de ha te így ismered jobban akkor legyen lámpa.
Ismerem a hőtágulást, és hogy olyankor ingadozhat egy kicsit a vízszint.
kb. 2hete légtelenítették fűtéscsap csere miatt.
Tehát: "elvileg" nem lehet levegős a rendszer.
Hűtővízfolyást nem tapasztaltam.
Hibajelzésnél a szintjelző teljesen leesik és nem is látok vizet a betöltő nyílásban, majd pár perc után szépen visszaáll max-ra. Ebből kiindulva jogos a figyelmeztető jelzés.
Hidegen megfelelő a szint.
hil Elküldve: 2013-06-25 20:46 Hűtővíz..:S
Amilo írta:
Az alsó szimbólum jelzi:
hil Elküldve: 2013-06-25 20:16 Hűtővíz..:S
Amilo írta:hil írta:Amilo írta: Üdv!
325CI E46 2001
A minap jelezte a műszerfal hogy alacsony a hűtővízszint. Megnéztem a szintet és tényleg alacsony volt. Ellenőriztem a kocsi alját, de sehol nem találtam folyást. Visszatekertem a kupakot és elgurultam a legközelebbi benzinkútra venni fagyállót. Amikor bele akartam tölteni a folyadékot láttam hogy a vízszint újra a maximumon van. Mitől lehet a hűtővízszint ingadozás? Az első észlelés óta már többször is előfordult.
Az ingadozás meleg motornál jelentkezik.
Szia!
Már megbocsáss, de a hőtágulásról nem hallottál? A hűtő folyadék szintet hidegen ajánlott nézni, Te elmentél a kútra, addigra meleg lett a folyadék, ami ezáltal kitágult, azért volt tele a tartály.
hil
Szia!
Igen, hallottam róla.
Nem hinném hogy normális lenne az a fajta hőtágulás ami üzem meleg motornál egyszer maxon van majd szépen eltűnik belőle a víz olyan szinten hogy a műszer is jelzi.
Serintem kicsit félreértetted a kérdést......
hil Elküldve: 2013-06-25 20:03 Hűtővíz..:S
Amilo írta: Üdv!
325CI E46 2001
A minap jelezte a műszerfal hogy alacsony a hűtővízszint. Megnéztem a szintet és tényleg alacsony volt. Ellenőriztem a kocsi alját, de sehol nem találtam folyást. Visszatekertem a kupakot és elgurultam a legközelebbi benzinkútra venni fagyállót. Amikor bele akartam tölteni a folyadékot láttam hogy a vízszint újra a maximumon van. Mitől lehet a hűtővízszint ingadozás? Az első észlelés óta már többször is előfordult.
Az ingadozás meleg motornál jelentkezik.
hil Elküldve: 2013-06-25 19:51 Motorolaj
YELLOW írta:szotakdavid írta:YELLOW írta:hil írta:YELLOW írta:
nem érted hawer! a lényeg, hogy honnan tudod, hogy mindegyiket a BMW adja hozzá? erre irányult a cimkenyomtatási irományom...persze ez minden olajra elmondható.
Szia Y!
Nem okoskodni akarok, de ha már tudnak gyártani dobozt, címkét, akkor gondolom a vonalkóddal is megbirkóznak.
A GM olaj az a Dexoz vagy milyen nevű nem is rossz olaj, BMW LL04 minősítése van. Nejem Corsájában nagyon jól használható.
hil
igaz. én még jót most először tőled hallok a GM olajról...
Csatlakozom Hil véleményéhez Opelba tökéletes a GM olaj.
faternak H astrába Castrol Professional Longtec 0w-30-ak voltak rendelve (GM minősítéses). az utolsó alkalommal, már nem német vonalkódos volt, hanem asszem olasznem akartam visszaküldetni, hát belement. mostanában rosszalkodott az autó, ezért végül hivatalos Opel szervízbe is elkerült, ahol ugye mint már írtam, azt mondták dízel olaj van benne, mert olyan fekete. nem az olajtól lesz fekete, hanem az üzemtől, mármint a dízel üzemű motortól lesz sötétebb az olaj. na mindegy. én még nem néztem meg, de legközelebb Eneos megy az Opelba. mondjuk a fogyasztása megnőtt, a rángatástól, valószínű keverékképzés miatt. mostanában sokat ment hosszútávot, gyanakodom sok volt a kipuf rendszerben a kondenzvíz, mert hosszú ideje csak dolgozni vagy horgászni járt fater. a GM olaj minőségéről opel fanatikusok nyilatkoztak.
hil Elküldve: 2013-06-25 18:03 Motorolaj
YELLOW írta:
nem érted hawer! a lényeg, hogy honnan tudod, hogy mindegyiket a BMW adja hozzá? erre irányult a cimkenyomtatási irományom...persze ez minden olajra elmondható.
hil Elküldve: 2013-06-20 19:41 Motorolaj
Neo954 írta:Stubiflex írta: Castrol 5W-30 van a motorban, minimum szintig. Felönthetem egy liter Castrol, 5W-40-el?
Szia!
Ha minőségben nincs különbség, illetve szintetikus mindkettő akkor szerintem nincs akadálya. Biztos belemegy egy liter a minimum és a maximum szint között? Szerintem nem.
Üdv.:Neo
hil Elküldve: 2013-06-20 06:24 M43TU motor
hil írta: Sziasztok!
Lenne egy problémám, amit csak most vettem észre(M43TU motor)a nyitott ablakos autózás következtében: amikor meleg a motor, akkor 1500 és 2000 fordulat között 5.ben mindig megcsörren, mint amikor az ember nem vált vissza időben. Alacsonyabb fokozatban is, de ott nem annyira vehető észre. Hidegen ezt a hangot soha nem tudom előidézni. Egyszer volt torpanás is, aznap diaggal megnéztem és vagy főtengely, vagy vezérműtengely jeladó hiba volt, amit okosan töröltem is és sajnos pontosan nem jegyeztem meg, hogy mi is volt, mert mindkét szó eleje hasonló (crankshaft/camshaft). Ez a beírás azután soha többé nem jött elő. Én a főtengely jeladóra gyanakszom, mert hibakódot az nem szokott beírni. Van folyamatosan még egy beírás:control grid-controlled cooling néven, ez a termosztát fűtés, de nem gondolnám, hogy köze lenne a dologhoz.
Van-e valami ötlet, vagy inkább vegyek bele egy másik motort???
Előre is köszönöm a válaszokat.
bye:hil