Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2013-01-31 20:01 elektronikai ember

szotakdavid írta:
hil írta: Sziasztok!
Lenne egy kérésem: akinek gyári első ködlámpája van, azt megkérném, hogy nézze meg, hogy az első és hátsó ködlámpa külön-külön is bekapcsolható-e?
Úgy emlékszem, az enyém úgy működött eddig.
A csomitető átvezetőben a kábelek eltöredeztek, már a csomi belső világítása sem működött az egyéb gondok mellet. Ma kicseréltem a kábel köteget (röpke 2 órában), amiben volt 3 db vékony barna spagi, ami nem a testre ment. Ezeket találomra tudtam csak bekötni. Most minden működik, de a hátsó ködlámpát csak akkor lehet bekapcsolni, ha az első is világít. Szerintem ez így nem korrekt, bár ki tudja....
Előre is köszönöm a válaszokat!


Szia Hil!

Nekem is külön kapcsolható.


Köszönöm a válaszokat, akkor ez nem jó hír, vajon mit hibáztam el???

hil Elküldve: 2013-01-31 17:21 elektronikai ember

Sziasztok!
Lenne egy kérésem: akinek gyári első ködlámpája van, azt megkérném, hogy nézze meg, hogy az első és hátsó ködlámpa külön-külön is bekapcsolható-e?
Úgy emlékszem, az enyém úgy működött eddig.
A csomitető átvezetőben a kábelek eltöredeztek, már a csomi belső világítása sem működött az egyéb gondok mellet. Ma kicseréltem a kábel köteget (röpke 2 órában), amiben volt 3 db vékony barna spagi, ami nem a testre ment. Ezeket találomra tudtam csak bekötni. Most minden működik, de a hátsó ködlámpát csak akkor lehet bekapcsolni, ha az első is világít. Szerintem ez így nem korrekt, bár ki tudja....
Előre is köszönöm a válaszokat!

hil Elküldve: 2013-01-24 20:30 e36 vásárlás

zoliika írta:

Eredetvizsgát,hogy lehet "simlisbe" csinálni???


Szia!
Te nem Magyarországon élsz???



hil Elküldve: 2013-01-22 20:10 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta: Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom akadt a 318 tds-emel hogy, mikor indítottam volna kattanást hallottam és se kép se hang! Második próbálkozásra már ha gyújtásra tettem akkor kialudt minden. próbálkoztam még egy párat de már fel se villan semmi! mintha teljesen le merült volna az akkumulátor... de az aksinak semmi baja! arra gondoltam valami relé vagy nem tudom! Ha valakinek lenne valami ötlete az nagyon megköszönném!


tutti biztos, hogy nem az akksi? mit mértél rajta? kipróbáltás másik akksit?


Biztos hogy nem az akksi, meg mértem 12.5 v mértem. Másik aksival nem próbáltam még.

Szia!
Ha annyit mértél terhelés nélkül, akkor nem biztos, hogy jó, illetve nincs lemerülve az aksi

hil Elküldve: 2013-01-20 20:36 E46 Szélvédő alatti müanyag

Bitu79 írta:

Köszönöm a válaszod.

Egy cikkszámot esetleg be tudnál nekem linkelni?
51 71 8 208 483 talán a cikkszáma.Ez a gyári cikkszám?
Kocsim:e46 316i,1.6-os magyarországi


Szia!
Én esetleg nem megfelelő rendelési számot nem adnék Neked, de itt: http://www.realoem.com/bmw/
Magad is megkeresheted, ha nem lenne ismert Előtted a RealOM

hil Elküldve: 2013-01-20 20:03 Egyenetlen alapjárat

kalmaristi írta: Nincs különösebb problémám csak még nem ismerem a BMW-ét A hőmérővel is csak annyi mivel számok nincsenek feltüntetve számszerüleg nem tudom hány fokon jár a motor! Elnézést ha zavartam

Szia!
Mail címedre elküldtem a titkos menü leírását, csak, hogy ne kelljen keresgélned

hil Elküldve: 2013-01-20 20:00 E46 Szélvédő alatti müanyag

Bitu79 írta:

Megnéztem a patentok lyukait.Azok nem voltak eltömődve.De ettől lehet még rossz.A patentok is jóknak tűnnek szemre.
Nekem nem gumi volt a műanyag alján,hanem valami ajtó tömítő szalag.Szürke színű.Rá volt ragasztva aműanyag elem aljára,a karosszéria élének a nyomvonala mentén.Ilyen vékony csik.Az valoszinű már utolag lett rátaknyolva ugye?Legalábbis eléggé ugy nézett ki.
Azért kapartam le a maradékot,mert igy is le volt szakadva,és nem tudtam,milyen célt szolgál.
Ha veszek uj műanyagot,akkor ahhoz adnak valami gumit is akkor gyárilag,ami a karosszéria szélére(peremére) ráilleszkedik,mint amilyen megoldás volt rajta,amit irtam?
Mondjuk a gyári nem hiszem h. ragasztva lenne.Ha meg mégis,nem hiszem h. lejönne.Meg gondolom,az nem ilyen pilinszka kis gumi,mint ami rajta volt,hanem inkább kédergumiféle,mint amik vannak is az autón.De világositsatok fel.Az a sima ablak/ajtószigetelő gumi is jó lenne nekem?Arról ha tudsz tegyél fel kérlek képet.És hogy rögzitsem majd?Ha lehet megspórolnám ennek a műanyagnak az árát.Vagy ha veszek újat,honnét rendelhetek olcsón?Köszi a segitséget.


Szia!
Ha veszel gyári lapot oda, kb 12-14k, akkor azon rá van ragasztva az a gumiszerű valami. Mint írtad, a lap jó állapotban van, javaslom a Tesa gyártmányú kör alakú ablak tömítőt oda, ami öntapadós, de egy kis Pálmatexel még megsegíteném. Több színben is kapható.A tömítés átmérője kb 5-8 mm emlékeim szerint.

hil Elküldve: 2013-01-20 19:34 E46 Szélvédő alatti müanyag

Bitu79 írta: Nekem az a bajom,hogy mikor leszedtem,akkor észrevettem,hogy alatta volt ilyen abalkszigetelő csik ráragasztva...ami a karosszériaperemének az iveit követte.
Az már eléggé le volt jőve,igy leszedtem róla.Fura volt,mondom ez tuti nem gyári megoldás...Mikor visszaraktam az ablakra a műanyagot,hézag maradt az ablak,és a műanyag gumija között,valahol középtájban.Ahol a pici patentok vannak épp.A nagy patentoknál mindenhol jól illeszkedik.Arra gondoltam,hogy biztos az előző tulajnál leesett valami erről a műanyagról,és igy pótolta ki.Ezzel az ablakszigetelő csikkal.Ha ez igy van,akkor azt lehet külön rendelni?Ha nem igy van,akkor mi lehet a gondd?
Hogy tudom ezt megoldani?A műanyag jó állapotban van,nem repedezett,vagy ilyesmi.


Szia!
Az a gumi valami bíza gyári megoldás! Ha letépted, akkor vegyél hasonló méretű ajtó tömítő szalagot, de gumit, ne a szivacsot! Az, hogy nem pattan be a helyére lehet attól: a karosszériába lévő ellendarabba bement a kosz (onnan kifolyni nem tud, mert zsákfurat), ki van kopva, a takaró műanyagon lévő patent nem talál bele a hüvelybe, el van görbülve, deformált. Azt külön nem tudsz venni, mert a műanyag lap tartozéka (javaslom: bontóból)

hil Elküldve: 2013-01-19 16:02 Balesetek BMW-vel...

Coyote írta:

Hasonlóan látom én is - két dolgot lehet csak felhozni mentségükre: 1. kényelem (nem kell mélyre ülni) és 2. biztonság (jobban látsz és ütközéskor általában a SUV-ban ülők élik túl)

Ilyen szempontból elgondolkodtam rajta, de meggyőztem magam, hogy jobb lesz nekem a kombi 3-as, ha lesz gyerek.

A 4x4-et totálisan nem értem én sem, arra mi szükség van városban...


Szia!
Igen, Te jobban látsz belőle, de a hölgyek általában kisebb termetűek, ezért ők már nem. Sokszor látok autókat, nem csak SUV-ra gondolok és mintha senki nem vezetné, mert a hölgy szinte a kormány tetejét sem éri el. Izgalmas lehet úgy közlekedni és sok ilyen van.

hil Elküldve: 2013-01-17 21:17 Balesetek BMW-vel...

anubisz írta: Jaj a Dzsipósok, 20 al a városba, amikor meg mennek, akkor azt hiszik a 4 kerék mindent elbír.
Ez is kivégezte az utasát. Fránya anyósülés.
http://www.kisalfold.hu/kepek/...s/2030406/

Szia!
Igen, ez a baj a négykerék hajtással, ha tudatlan gépészkedik benne. Azt gondolják, ők a fizika törvényei felett állnak, mert 4 kerék hajtásuk van. A legszörnyűbb az, és ebből sokat látni: városban, nő (aki méretei miatt ki sem lát az autóból), parkolni próbál egy esetleg akkora helyre, ahová az autó be sem férhet (de ő megpróbálja), aztán maga körül mindent és mindenkit összetör, majd hát ez nem sikerült legyintéssel továbbmegy.
Gyűlölöm a SUV-okat és tulajaikat, na ezekre kéne extra adókat kivetni, mert városban minek is az, terepre meg soha nem mennek.

hil Elküldve: 2013-01-16 20:51 Féktárcsa és fékbetét

anubisz írta:
BarG írta:

Ángliusul a szilícium silicon.


igen utána néztem én is, furcsálltam is, hogy fémet mutat a siliconnál.


Szia! Már bocsánat, de kéne csiszolgatni azt az angol nyelvtudást.......

hil Elküldve: 2013-01-16 17:47 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta: Megkérnék mindenkit,aki szeretne segíteni az nézze meg,hogy nála hogy működik a levegőkeringetés,amiről szó van,és irja le kérem.Előzményeket megtalálja lejjebb a hozzászólásokban.Köszönöm előre is.Amiben tudok,én is szívesen segítek bárkinek itt a fórumon



Szia! Kérésedre: nálam úgy működik, ha meleg már a motor, akkor nyomkodom a + jelet és növekszik a bejövő levegő hőmérséklete. A - gombot nyomkodva értelemszerűen csökken. Ha a venti gombot nyomkodom, azzal a befújt levegő mennyiségét tudom szabályozni. A belső keringtetés gombbal azt tudom szabályozni, hogy külső levegőt küldjön be, vagy külső nélkül csak a belsőt forgassa. Lehet, hogy a fentiek szerint nekem is rossz, de nem számít, ennyi elegendő nekem.

hil Elküldve: 2013-01-15 21:09 Motorolaj

gampetibor írta: Megcsinaltuk az olajcseret. Tegnap meleg de nem jaro motor mellett beletoltottem a xado motortisztitojat, jarattam par percet majd a mai olajcsereig 50 km- mentem a kocsival. Mielott belement volna a motortisztito mar szivargott az olajam az olajszuro tomites alol amit gondosan letorolgettem. A kiszivargott olaj vilagos sargasbarna volt. Amikor ma leengedtuk az olajat megdobbenve lattam h korom fekete olaj fojt ki a blokkbol. Engem ez a motortisztito ezalltal teljesen meggyozott es ezentul minden olajcsere alkalmaval hasznalni fogom. Az ezt megelozo olajcsereim alkalmaval a leengedett olaj mindig vilagos sargas barna szinu volt, majdnem mint az uj es az olajszuro is hasonlo, most pedig korom fekete mindketto. A valtoba is belekerult az adalek mert az 1-es, 2-es es hatramenet fokozatoknal akadva vette be a fokozatot. 15 kilometer varos volt a hazaut es mar ezido alatt sem akadt meg egyszer sem a valto. Ez is mukodik ugytunik. Amikor hazaertem beletoltottem a motorba is az adalekot majd jarattam 5 percet. Jaras csendes egyenletes konnyed, es finomabban allt meg mint szokott. Egyenlore ennyi, de majd az elso szaz kilometer utan leirom az addig tapasztaltakat. Koszi a segitseget Szoták Dávid!
Ami belekerultado atomic 5w-30 sm/cf szintetikus olaj, xado stage1 motoradalék, xado manuális válto adalék, xado vitaflush belső motortisztitó.



?????

hil Elküldve: 2013-01-14 21:35 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:

Itt van:

The fresh air/re-circulation flaps are controlled
by a separate stepper motor for the left and
right side.
The stepper motors are controlled by the Mbus
and are located on the left and right sides
of the housing inside the passenger compartment.
The fresh air flaps are closed and the re-circ
doors are opened when the re-circ. button is
pressed with the system switched on.
When the key is turned off with re-circulation on, the fresh air flaps will open. Re-circulation
memory in the IHKR control unit is 15 minutes. If the vehicle is started within 15 minutes
the re-circulation setting will be restored.
If the system is shut off with the blower switch, the re-circulation function will have to be reenabled.






Szia!
Azt írja: a friss levegő beengedő lap bezárul és a belső levegő (ajtó door)lap kinyit ha a belső keringtetés gombot megnyomod. Tehát nem az autó ki/be szállásra használandó ajtóiról van szó.


Ahogyan azt Yellow írja.....





hil Elküldve: 2013-01-14 06:40 légzsak_

Tano írta:

Ha kitöltenéd a profilodon a tartózkodási helyet, lehet tudtunk volna ajánlani a közelben?
Nem értem az embereket. Úgy titkolják a lakhelyüket, mintha atombunkerben laknának.