jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2013-07-09 22:37 Motorolaj

Tano írta: Ismét egy tanulságos cikk a Totalcaron.


Igen! Nagyon tetszett a cikk. 10-12 ezrenként cserélt olajból még nem származott baj sosem.

jons Elküldve: 2013-07-09 21:13 NAVI

Tano írta: Érdekes újdonság a Garmintó. Utólagos HUD. Kiváncsi leszek rá milyen lesz, esetleg az E46-ba is betenni egy ilyet?


Én is néztem, nem is drága. Szivesen beruháznék egy ilyenbe, ha blutoothon össze tudna kapcsolódni az Igo-val.

jons Elküldve: 2013-07-09 18:32 Autóvásárlás

benkoszabi írta:
Persze, pont az ész érvek miatt kérdezlek titeket...


Én kicsit radikálisabb leszek, mint a többiek. Nem bántó szándékból!

Ezek közül egy se mozgatta meg a fantáziámat. Egyfelől dízelek, amik a világ legjobb konstrukciói természetesen, ezt nem vitatja senki, de ezek pont nem azok.
Csak úgy összesítve, amit hirtelen látok: Az enyém sincs túlszerszámozva, de azért tekergethetős klíma meg kazetta, elöl fehér index hátul sárga. Nagy felni, de a hátulja lóg. Nincs kép a belsejéről, kormányról, miért? Ezek nem erősítik a "jó vétel lesz ez" érzést.

Mindenképpen autószerelős, INPA/DIS-es emberrel menjél megnézni bármelyiket is nem csak ezekre értem természetesen. Porlasztók korrekciós értékei sok mindent elárulnak kapásból. A többit a többiek leírták.

Benzinesben semmi esetre sem gondolkozol? FL előtti 1,9 például? És még mielőtt a dízeles kollégák megölnének, megjegyezném, hogy számomra egy 2,5-3literes dízel, automatával lenne az igazi. Csak nem merném meglépni.

jons Elküldve: 2013-07-07 08:42 Autóvásárlás

nickname írta:
Ebből én semmit nem értettem


Zanza:
Nincs pénze, de bmw-t szeretne. 100k megy félre télig a beugróra, a többi hitel. Külföldről akar venni 325, kópét vagy sedant, benzinest természetesen. Tapasztalatot vár a tipussal, és gondolom a beszerzési lehetőségekkel kapcsolatban is. Mellékszálon felmerült még, hogy miként mehet a hitel külföldön, de szerintem ezt el is vethetjük, mint lehetőség.

Fordítsak még?

jons Elküldve: 2013-07-06 20:27 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Tano írta:
7" széles felninél ez még nem gond, 2,5 centivel lesz kintebb, ami még belefér.


Milyen igaz. Fordítva nem jó.

jons Elküldve: 2013-07-06 20:26 Autóvásárlás

szotakdavid írta:
Vagy akár Én is elmegyek megnézni Diaggal


Nha... Menjünk mind a ketten. Lesz egy minitali

jons Elküldve: 2013-07-06 18:41 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

batigol09 írta: Sziasztok!
Lenne egy jó vételem e46 ra, 7x16 osak a felnik, et 20. Rámegy a gépezetre?
köszönöm!


ET46 a gyári. Nem lesz az igazi...

jons Elküldve: 2013-07-06 18:41 Autóvásárlás

attig írta:
Max 1,5 milla, sajna több nincs rá :S


Akkor 1,1-1,2 környékén kell nézelődnöd, mert durván 100 az átiratás mindennel együtt és marad még pénzed ha valamit cserélni kell. Úgyis olaj+szűrő csere amit nem árt megejteni ami megint 20k kb.
Ennyi pénzért reálisan szerintem jó állapotú fl előtti e46-ot érdemes venni.
Ha linkelsz hahu-ról kiszemelteket, megköpködjük a srácokkal neked. Ha délutáni a történet akkor szerintem lesz olyan fórumtárs aki diagol is neked. Esetleg én.

A 316i nem fogyaszt szignifikánsan kevesebbet, hogy megérje, így a 318i lesz a te autód. Fl utáni N42-es motorokról ment itt a vita, tapasztalat csere korábban. Érdemes utánaolvasni. Az jött ki belőle nagy vonalakban, hogy az M43B19tu motoros változat a megbízhatóbb ebben az összehasonlításban.
Sok minden le van írva még ezen kívül a topicokban, érdemes rászánni 1-2 napot az olvasgatásra.
Ha lesz még kérdésed, írd csak le és megpróbáljuk megválaszolni.

jons Elküldve: 2013-07-06 18:02 Autóvásárlás

attig írta:
Nos ami nálam szóba jött eddig, az e36 vagy e46 316 vagy 318 (ezek kombinációi és csak benzinesben)


Mennyi pénzt szánsz rá, ez a legfőbb kérdés mielőtt bármit is írnánk.

jons Elküldve: 2013-07-06 14:57 Chip tuning

...

Nagyon jó ez a chip téma. Szerintem megéri beszereltetni ilyesmit.

jons Elküldve: 2013-07-05 16:47 Klíma

Sn4k3 írta: Üdvözlet a segítségeteket kérem vettem klímatiszitó habot amit a kondenzvíz leeresztőbe is kel fújni nah ezt nem találom e46 320 D esetleg vaki tudja merre van?


A habos dobozt be kell olajozni és jobb kézzel, bal váll felett elhajítani.

Olyan cumót kell venni, amit a hátsó lábtérbe teszel, lenyomod a gombját és kifújja a tartalmát. Eközben a klíma+belső keringtetést használsz.
Ennek van egy másik megoldása.
Klíma nélkül indítod a szellőztetést és a pollenszűrőt kivéve fújod be ezt a gázt. Preventet tudom ajánlani. Két flakon használata után nekem nincs állott szaga a klímának.

A hab azért necces, mert folyadék lesz belőle és becsoroghat oda ahova nem kéne...

jons Elküldve: 2013-07-04 22:36 Társalgó

YELLOW írta: többeknek rontott mint javított. zanzásítva kb ennyi.


Na erre mondjál példát, mert kiváncsi vagyok mit rontott el a spuri, a xado meg a metabond.

jons Elküldve: 2013-07-04 19:00 Társalgó

ember84 írta:
hil írta:
ember84 írta: Yellow te nagyon vicces GYEREK vagy!


Szia!
Bocsánat, de ebből nem nagyon jön le, hogy Yellow miért is "vicces GYEREK".
hil


Mert ha értelmeset nem tud hozzászólni,akkor hülyeséget ír


Ami őszerinte azért lényeges, mert ha nem tud senki hozzászólni értelmesen a témához, mondjuk tapasztalat hiányból, akkor ő legalább hozzászólt. Jelszava: egy komment se marad megválaszolatlanul.

jons Elküldve: 2013-07-04 18:08 Chip tuning

Kérdeznék egyet... tényleg csak viccből, bolondozásból:
Miért ragaszkodtok ennyire a chiphez?

jons Elküldve: 2013-07-03 22:12 Autóvásárlás

m_attila írta:
Hagyjuk ezt a "török kereskedő" dumát, Yellow hány autót vásároltál külföldön?
0.
Köszönöm


Ez a török a mániája... Én a Blahán vettem egy török étterem tulajtól a kocsit... semmi baja azóta se.