jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2013-06-17 16:39 Autóvásárlás

SirToma írta:
spinyhert01 írta: Sziasztok

BMW e46 -vásárlás ellőtt álok, ezt néztem ki, egy kicsit irreális az ára, de biztos alku képes.

Tudd róla valaki valamit esetleg ?

A link neve


Uhh, durva az ára, ez már kicsit túlzás szerintem....


A kék kárpit elnöki. Tényleg hibátlan materializációja a pénz és az izlés külön síkjának.

jons Elküldve: 2013-06-15 15:04 angel eye

zsotyi írta: Adnak hozzá mindent,a tartót is.Nekem csak a helyzet jelzőre van kötve,ott nem jelez hibát.


A helyzetjelzők hidegtesztjét majd nem árt kikapcsolni, hogy ne villogtassa kikapcsolt állapotban a karikákat.

jons Elküldve: 2013-06-14 18:45 bc

dbtibi írta: Sziasztok,
az után érdeklődnék hogy valószínű nem jó BC gomb a bajuszkapcsolón, semmire nem reagál, ha veszek egy használtat akkor...


Ha fel van kódolva az óracsoportban, akkor kicseréled és jó lesz.

jons Elküldve: 2013-06-14 17:26 bc

Butcher írta: Valaki tud segíteni abban h ki programozná fel budapesten a bc-s karomat mostanában??


Például én.

jons Elküldve: 2013-06-11 20:50 kormánymû

andree írta: Sziasztok,
Futóműben minden cserélve és még mindig kopog valami.
Üdv!


Mi az a minden?

jons Elküldve: 2013-06-08 10:52 Ki tapasztalt ilyet?

TheMan írta:
Ha esetleg valakinek van más tippe szívesen veszem.


Bár nem szedtem még szét ilyesmit, de a fűtésboxból jövő légcsatornáknak is vannak csappantyúik.
A fűtéscsap megnézése sem butaság, e34-es időkben szeretett random beragadni a csap és akkor vagy volt fűtés vagy nem volt.

De mielőtt bontanál bármit is, én akkor is a diagot javaslom... elég sok mindent ki lehet vele vezérelni, amiből látszik, hogy valami rossz-e vagy sem.

jons Elküldve: 2013-06-07 21:39 Ki tapasztalt ilyet?

YELLOW írta:
de belső levegő keringetéssel, még deres is szokott lenni a szélvédő. tehát akkor nekem ott tutti hideg jön.

de pl van olyan beállítási lehetőség, ami nagyobb klíma, teljesítményt ad, melegebb országokba. nem tudom alapból az európai modellek milyenre vannak állítva, még nem néztem meg az enyém sem.


Nem lehet deres, nem fagyponti levegőt fúj a klíma.

Nem a klíma teljesítménye lesz nagyobb, hanem a felső és alsó fújás intenzitása lesz kisebb, hogy középre több jusson. Egyszóval a terelőlapát szögeken állít. NCS-vel tudod állítani az IHKA-ban.

Diag, kölcsön panel tényleg behatárolná a problémát.

jons Elküldve: 2013-06-07 19:07 E46 futómű állítás

Laser írta:
A szaki azt monsta biztos azért húz jobbra, mert különböző gátlók vannak elől.
Lehet ez a hiba?
Üdv. András


igen

jons Elküldve: 2013-06-07 08:40 Autóvásárlás

sunyman írta: 500 000-el olcsóbban veszem meg mint amit most látsz! ha rá kéne költenem az 500 ezret képzeld el milyen autó lesz a másikból :


Hiú ábránd.



jons Elküldve: 2013-06-06 20:49 Gyári telefonkihangosító

YELLOW írta:
nem olyan sok az, csak hosszú a lista, ugye sok benne a járulékos dolog


azért néhány járulékos dolog jól esne:
S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sports suspension settings
S313A AUSSENSPIEGELPAKET Fold-in outside mirror
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A REGENSENSOR Rain sensor
S522A XENON-LICHT Xenon Light
S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON Hi-Fi system Harman Kardon
S710A M LEDERLENKRAD M sports steering wheel, multifunction
Azt hiszem ennyi elég is lenne

jons Elküldve: 2013-06-05 21:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Akkor sorban:
ELM: nem BMW-hez való elsődlegesen. A facelift előtti modellekben csak a motort tudod vele nézni. A progik elég általánosak, általános obd nézelődéshez jó lehet. Specifikus hibakódokat nem ismer.

Carsoft 6.5: jobb már, mint az előző, gyorsabb a kommunikáció, egyszerű windowsos felület hibakódokat illetően sokszor hazudik. Specifikus hibakódokat nem ismer.

Bmwscanner: Amire tervezték, arra nem igazán lehet használni. Hibakód olvasást el kell felejteni, mert egyrészt az is írja ami nincs is, illetve a hexa kódokat a mai napig nem sikerült megfejteni. Elvileg CKM funkciókat lehet vele állítani, inspekciót nullázni ilyesmi.
Amire igazán jó lehet óracsoport km óra állást állítani, de e46-nál csak m35080-as chip-ig tudja írni az EEPROMOT. Utólagos extrázásnál lehet hasznát venni, de elég bonyolult a kezelése, nem nehéz marhaságot csinálni...

DIS V44: gyári program. Diagnosztikára, élőadatra és az utólagos extrázásra, tökéletes, hiszen erre találták ki.
DIS V57: gyári program. Diagnosztikára, élőadatra való mert extrázásra már ott az SSS.

INPA: gyors diagnosztikára, hibatörlésre, élőadat nézésre a legjobb, én legtöbbször ezt használom. Hibahatároknál tud marhaságot mutatni, néha fenntartással kell hozzáállni. Utána kell nézni mit is lát az ember és mi fér bele abba a tűrésbe.

NCS utólagos extrázásra, CKM állítgatásra, funkciók ki, be kapcsolására tökéletes.

A leírás korántsem tökéletes. Elsődlegesen bmw320d4 tudna egy esszét kerekíteni, hiszen neki ez a szakmája. De Tano is vágja mit hogy. Szotakdavid-hoz is lehet fordulni, ha arról van szó.

jons Elküldve: 2013-06-04 20:10 Társalgó

kempelen írta:
Egy egész komplett ebből. Kerekek, kormány, ülések és motor, ja és lámpa is...


Olvasom olvasom... amíg a végére nem értem mondom te nyertél a francba

jons Elküldve: 2013-06-04 19:13 Társalgó

na mim lesz nekem kb 2 hét múlva? Egy egész készlet ebből(előre,hátra, kerekek, kormány):

jons Elküldve: 2013-06-03 18:37 alufelni

rossitibi írta:
18-as,és 140-et kérnek érte. Szerinted ér annyit?


nem

jons Elküldve: 2013-06-02 21:11 Társalgó

nickname írta:
de akkor suzukit kell venni nem BMW-t.


Ezt itt ne. Vagy ne nekem. Egy kendácsolós hozzászólást nem tudsz tőlem idézni a 3év alatt amióta itt vagyok. Most lett ráköltve a kocsira a múlt héten 200k aminek a nagy része megelőző karbantartás volt. Drága olaj van a kocsiban, gyári szűrőkkel. Polírozva van évente kétszer, ápolva van nem preventes cuccokkal. Szóval nekem ne suzukizzál.