jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2013-01-20 21:52 Heeelp...!

Bitu79 írta: Sziasztok ismét.
Ugye a bal oldali ficakban van az akkumulátor.
Nekem a tuloldali ficak kéne.
Ennek a tetejére a kédergumit kell rányomni.
Ahol a fékmunkahenger van vagy mi is az.Fehér flakon,meg a fekete kör alakú házas valami.
Ami azokat öleli körbe,arra lenne szükségem.Ilyen műanyag burkolat.Ez veszi körbe azokat,amiket írtam.
Ne haragudjatok,hogy ilyenekkel csesztetlek titeket.
Köszi a segitségeteket.
Realoemen nem találom ezt.
Kocsim: n40 motorkódu,2003-as,316-os magyarországi
Cikkszámát szeretném megtudni,mert szeretnék rendelni egy ujat.
Régiből letört egy darab


A 15-ös kell? http://bmwfans.info/parts/cata...ont_panel/

jrtom Elküldve: 2013-01-20 19:11 Társalgó

SzitasSzabolcs írta: Sziasztok Bmw fanok!Segitsegeteket kernem egy temaban.Az en autom egy 535d 2005 evjarat es olyan problema merult fel vele, hogy bizonyos fordulatszam tartomanyban(1000-2500) rangat a valltom. kernek szepen tippeket...Szervizben nem tudtak semmit mondani ezzel kapcsolatban
A segitseget elore is koszonom!!


Szerintem keresgélj egy megbízható autómataváltóst, aki ért is hozzá.

jrtom Elküldve: 2013-01-17 22:04 Autóvásárlás

asszem igen. e46-ban a 204-es az már olyan motor mint az e60-ban cak ott már 218 le-s.

jrtom Elküldve: 2013-01-17 21:51 Autóvásárlás

szotakdavid írta:
Alesi írta:
szotakdavid írta:
Alesi írta:
astor72 írta: Nem ezért linkeltem be.
Hanem azért, mert faceliftesnek írja, de csak az eleje lett átépítve. Évjárat alapján nagyon nem az...


Pedig ez siman az.

2001 vegen mar helyeztek uzembe 2002-es modelleket.


184le az még facelift előtti nem?


FL-be is volt. Most pontosan nem tudom mettol van a valtas.


én úgy tudtam Fl-be már csak 193le volt,ez érdekes lehet 2001 év végéig rakták bele..utána meg áttértek a 193le-ra.


184 és 204 le-s volt a 30d e46. asszem 2002 szeptembertől volt a 204-es, de akkor még lehetett 184-es is

jrtom Elküldve: 2013-01-16 20:03 E60 Kulcs probléma

Hát E60-nál ritkán volt kulcs gond, de akkor is vagy tényleg a kulcsal volt gond vagy levolt fóliázba az üveg és azért nem vette a kulcs jelét rendesen. Magával az antennával nem jellemző.

jrtom Elküldve: 2013-01-16 19:56 E60 Kulcs probléma

anubisz írta:
jrtom írta:
anubisz írta:
jrtom írta: Igen, de neki vezeték szakadás lesz a baja 100%.


Másik srácról beszélek, akinek Jobb kormányos, neki nem Touring van, az övé Sedan.
A Touringnál szakad a vezeték a nyíló hátsó ajtó miatt, nem?


Ja, az E60-ast nem olvastam, de szakad a limónál is csak ott max nem nyílik a csomi ajtó vagy nyílik ha kell ha nem, vagy a rendszámvilágítás nem müxik. Viszont az E61-nél a szpojlerben van az antenna erősítő meg a sok világítás az ajtóban, szóval van gebasz.


Mert Sedánnál a hátsó oszlopba van, ha jól tudom az erősítő, a hátsó ablak mellett a kárpit alatt. És az ablakba az antenna.


A hátsó szélvédő tetejére van felpattintva az antennamodul.

jrtom Elküldve: 2013-01-16 19:47 E60 Kulcs probléma

anubisz írta:
jrtom írta: Igen, de neki vezeték szakadás lesz a baja 100%.


Másik srácról beszélek, akinek Jobb kormányos, neki nem Touring van, az övé Sedan.
A Touringnál szakad a vezeték a nyíló hátsó ajtó miatt, nem?


Ja, az E60-ast nem olvastam, de szakad a limónál is csak ott max nem nyílik a csomi ajtó vagy nyílik ha kell ha nem, vagy a rendszámvilágítás nem müxik. Viszont az E61-nél a szpojlerben van az antenna erősítő meg a sok világítás az ajtóban, szóval van gebasz.

jrtom Elküldve: 2013-01-16 19:35 E60 Kulcs probléma

Igen, de neki vezeték szakadás lesz a baja 100%.

jrtom Elküldve: 2013-01-16 19:28 E60 Kulcs probléma

anubisz írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
cbsteve írta: Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!


ezek alapján én mindenképp kontakt hibára gondolok. leírom átnézési sorrendben, hogy szerintem mit kellene megnézni, annak ellenére, hogy a legvalószínűbb okot sejtem.

1. GM modul csatlakozóit átnézni, kontakt sprayvel áttisztítani.
2. ha nem javul, akkor viszont reléket kell cserélni a GM-ben, ugyanis a relén belűl kokxzolódás van az érintkezők végén, ezért ad át kevés áramot és nem nyit. ez lesz a valószínűbb, de néha csak csati kontakt, előbb azzal érdemes.


én meg már melóhelyen vettem észre, hogy nem E46-ról van szó


Nem is akartam mondani, hogy E61-ben nincs Ground Modul. Gondoltam, hogy észreveszed

E60 ba még GM van? a másik srácnak is ilyen gondja van. Neki E60 van 2003 as.


Nincs benne. KBM (Karosseria Basic Modul) van benne, meg még pár más

jrtom Elküldve: 2013-01-13 21:39 Akkumulátor

Puli írta: Az akksi töltéshez ki kell venni az akksit,mert olvastam már pro és kontrát is?! :


Nem kell kivenni. a motortérben a bikapontról simán töltheted.

jrtom Elküldve: 2013-01-13 13:44 320d Motor

hun_tigoo írta: Hali!

Jelenleg itt tartunk...
Csináltam egy kis videót .
Kikötöttem a webastót mivel furcsán melegszik és ha bekötöm akkor alulról a ház alól furcsa füst jön fel kb 5mp után...
Az az érdekes hogy a kilométerórát ha megfigyelitek akkor amikor odalépek a gázra a fogyasztásmérő ki sem akar mozdulni..
Óra ugye nem mér és a kézifék sincs behuzva, a kipörgésgátlót meg valamiért nem tudom kikapcsolni
egyébként azt vettem észre hogy az autó nem mindig húz de hogy miért azt nem tudom...
A vizhőfokot is figyeljétek ettől feljebb nem megy..
Pénz hiányában jeleneleg igy üzemel az autó, de ha picit helyre jövök anyagilag költök rá..
Íme a videó:

YouTube videó

Ha a pillanatnyi fogyasztásmérőre gondolsz akkor az üresbe nem is fog mérni csak amikor mész vele tehát terhelésen. A füst a webastoból az normális mert amikor elindúl akkor füstől, de ha nincs lekokszolódva az égőfej nagyon akkor elis hagyja a füstöt. Gépen volt már a kocsi, mert lehet, hogy abs jeladó rossz vagy maga a vezérlővel van gond.

jrtom Elküldve: 2013-01-12 19:56 Autóvásárlás

YELLOW írta:
BalaBMW írta:
Az e46 automatája is 5 sebességes.


remélem azt is beleszámoltad, amiből indulsz, és nem csak a váltások számát
ismerős E34 525i-jében is 6 sebességes az automata... én sem hittem el, de kipróbáltuk...



Akkor ott valamit elszámoltatok. Vagy a rükit is beleszámoltad. Az 4 vagy 5 sebességes max.

jrtom Elküldve: 2013-01-12 19:44 E60 Kulcs probléma

YELLOW írta:
YELLOW írta:
cbsteve írta: Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!


ezek alapján én mindenképp kontakt hibára gondolok. leírom átnézési sorrendben, hogy szerintem mit kellene megnézni, annak ellenére, hogy a legvalószínűbb okot sejtem.

1. GM modul csatlakozóit átnézni, kontakt sprayvel áttisztítani.
2. ha nem javul, akkor viszont reléket kell cserélni a GM-ben, ugyanis a relén belűl kokxzolódás van az érintkezők végén, ezért ad át kevés áramot és nem nyit. ez lesz a valószínűbb, de néha csak csati kontakt, előbb azzal érdemes.


én meg már melóhelyen vettem észre, hogy nem E46-ról van szó


Nem is akartam mondani, hogy E61-ben nincs Ground Modul. Gondoltam, hogy észreveszed

jrtom Elküldve: 2013-01-12 19:41 320d Motor

Milo írta:
jrtom írta: Szerintem akkor ott más baj lesz. Termosztátok jók?

igen minden érték jo állohelyzetben is és terhelés közben is,hidegen,melegen is.
hidegindításkor írja mindig vissza a hibát ami erre a kiegészítö fütésre utal.
amikor meleg a motor semmi gond,nem is ír be semmi hibát


Tuti, hogy termosztát gond lesz.

jrtom Elküldve: 2013-01-12 19:32 320d Motor

Szerintem akkor ott más baj lesz. Termosztátok jók?