Nem azt mondtam, hogy a bal oldalon is van szivattyú.
Ahogy mondtad Te is, a jobb oldalon van egy és az hülyéskedik (volt már rá példa bőven).
Tano írta:
jrtom írta:
Szia!
Valszeg behalt a tanknban lévő üzemanyagpumpa, ami kiegyenlíti a tank két felében a szintet.
adee9 írta:
Sziasztok emberek!
Még hétfő délután történt velem a következő eset. Jöttünk haza felé munkából, autópálya, tempomat 110-re állítva és egyszer csak lefulladt a gép. Lehúzódtam, motorháztető felnyit és azt láttuk, h mikor indítózok, az üzemanyagcsőben buborékok vannak. Olyan volt mintha kifogyott volna az üzemanyag, pedig a BC szerint volt még 150km-re való. Nem tudtuk, mi lehet a baj, de addig indítóztam, h egyszercsak beindult. Elmentem párszáz métert, épphogy lehajtottam az autópályáról, majd a körforgalom közepében ismét lefulladt. Szerencsére 4en voltunk az autóban, ezért ki tudtak tolni a körforgalomból. (szép látvány lehetett kívülről) Még mindig nem tudtuk, hol a probléma, de aztán eszembe jutott, h a titkos menüben meglehet nézni, mennyi liter üzemanyag van a tankban. A bal tankban volt 10-11 liter, a jobb tankban 0,2! liter, tehát szinte üres volt. Ekkor elkezdtük az autót lökdösni jobbra-balra, mint a hülyegyerek, h follyon át gázolaj a másik tankba is. Hatásos volt, mert utána el tudtunk gurulni a közeli benzinkúthoz, megtankoltam és végül haza tudtunk vele jönni, de elég kellemetlen volt ez a történet. Hozzáteszem, előtte 3 nappal ugyanez az útvonal volt kicsit kevesebb üzemanyaggal és semmi gond nem volt. Lehetséges az, h a hosszú nyílegyenes autópályán annyira lenyugszik az üzemanyag a tankban, h nem folyik át egyikből a másikba? Szerintem nem szabadna ilyennek megtörténni. Mi lehet a baj? Találkozott valaki ilyen problémával?
A bal oldalból nem külön pumpa nyomja az üzemanyagot, hanem sugárszivattyú. Tehát a jobb tankban lévő pumpa által pumpált üza szívja ki onnan. Lehet eldugult ennek a csöve, és akkor nem tudja kiüríteni a bal oldalról, és csak a jobb fogyott.