kalmaristi fórum hozzászólásai

kalmaristi Elküldve: 2013-10-21 08:56 E46 karosszéria, lámpák, indexek

[quote="Pocses"]
kalmaristi írta:
kalmaristi írta:
Pocses írta:
kalmaristi írta: Sziasztok!
Hátsó lámpákat akarok cserélni Az volna a kérdésem a csomi tető kárpit patentjait hogy célszerű kiszedni!Biztos van célszerszám de most nincs kedvem(pénzem)rohangálni utána


Itt a videó kukk+.


YouTube videó
Jajj tényleg a google a mi barátunk

Na ez a szívás a facceliftesnek más a panelja akkor vadászhatok azt is gondolom a csatlakozója is más


Nincs semmiféle szívás. szög egyszerű kiszerelni FL-ből és előttiből is. Hétvégén egair barátom és az enyémet is kikaptuk kipucoltuk. Hát nálam kevésbé lett látványos a javulás, de valamivel jobb lett, most nem olyan mattos. Még az izzók burái is rendesen porosak voltak. Ja meg cseréltem bal első lámpámban izzót az is totál 1xű nincs agyon bonyolítva mint sok más típusban.

Szétkapni összerakni nem is vészes! Csak izzótartó panelt is vadásznom kell mert az izzók helye nem stimmel

kalmaristi Elküldve: 2013-10-18 12:04 E46 karosszéria, lámpák, indexek

[quote="kalmaristi"]
Pocses írta:
kalmaristi írta: Sziasztok!
Hátsó lámpákat akarok cserélni Az volna a kérdésem a csomi tető kárpit patentjait hogy célszerű kiszedni!Biztos van célszerszám de most nincs kedvem(pénzem)rohangálni utána


Itt a videó kukk+.


YouTube videó
Jajj tényleg a google a mi barátunk

Na ez a szívás a facceliftesnek más a panelja akkor vadászhatok azt is gondolom a csatlakozója is más

kalmaristi Elküldve: 2013-10-18 10:02 E46 karosszéria, lámpák, indexek

[quote="Pocses"]
kalmaristi írta: Sziasztok!
Hátsó lámpákat akarok cserélni Az volna a kérdésem a csomi tető kárpit patentjait hogy célszerű kiszedni!Biztos van célszerszám de most nincs kedvem(pénzem)rohangálni utána


Itt a videó kukk+.


YouTube videó
Jajj tényleg a google a mi barátunk

kalmaristi Elküldve: 2013-10-18 07:59 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Sziasztok!
Hátsó lámpákat akarok cserélni Az volna a kérdésem a csomi tető kárpit patentjait hogy célszerű kiszedni!Biztos van célszerszám de most nincs kedvem(pénzem)rohangálni utána

kalmaristi Elküldve: 2013-08-30 11:40 hidegen rángat....

nobi03 írta: Sziasztok!
Nekem is ugyan ezek a problémák jönnek elö hidegen rángat meg ha több gázt adok nem gyorsul vagy szinte alig. Akkor is elő szokott jönni rángatás amikor üzemi hőmérsékleten van de akkor már rendesen gyorsul, viszont ha megállok az alapjárat ugrál leesik 500ig vissza 1000 és igy ugrál. mitől lehet ez valaki tudna segíteni? nagyon köszönöm

Nekem is hasonló problémáim voltak valami membránt cseréltek a szivótoroknál(sajna a cikkszámát nem irtam fel:vazze15000 volt! Azóta szép egyenletesen jár nem hullámzik alá a fordulat nem rángat!! Ezt diagnosztikán olvasták ki! Sztem az legyen az első!

kalmaristi Elküldve: 2013-08-27 19:11 festék javító stift

batigol09 írta:
kalmaristi írta: Sziasztok!
Jó helyen írok e az a kérdésem valaki tud olyan céget amelyik kód alapján kever festéket és spray flakonba töltik?
Köszi!


Szia!

Cégnevet sajna nem tudok, 17.ker, Hajdúcsárda utca, tulképp zsákutca az egész, ott van egy színkeverő, látni az utcafrontról, kevernek 1 decitől a végtelenségig. Asszem nekem 1 deci volt 2000 ft.

Kösz!
Majd rá keresek néha járok is pesten!

kalmaristi Elküldve: 2013-08-27 18:54 festék javító stift

Sziasztok!
Jó helyen írok e az a kérdésem valaki tud olyan céget amelyik kód alapján kever festéket és spray flakonba töltik?
Köszi!

kalmaristi Elküldve: 2013-08-22 15:56 Hűtővíz..:S

Sziasztok!
Én is megjártam Tatán voltunk egy kis utó nyaraláson!Utolsó nap nekem is elkezdett huggyozni a tartály!! Bár érdekes volt mert utántöltöttem kevés vizet járattuk akkor meg nem csinálta!! Mindegy hozattak 1-et kicserélték az a tuti!

kalmaristi Elküldve: 2013-08-13 18:37 Rugócsere

jlaci74 írta:
kalmaristi írta: Igaza van anubisznak én is M-es Eibach rugókat raktam alá( nem újat ) Azt hittem majd milyen kemény feszes lessz a futómü aztán olyan mint egy hajó


Szar gátlókkal nem lesz feszes soha...
Egyébként a használt mindig lutri, honnan tudod nincs-e benne kb. 300 000 km ?
A rugó is fárad, öregszik, kilágyul...

Ez igaz

kalmaristi Elküldve: 2013-08-13 17:55 Rugócsere

Igaza van anubisznak én is M-es Eibach rugókat raktam alá( nem újat ) Azt hittem majd milyen kemény feszes lessz a futómü aztán olyan mint egy hajó

kalmaristi Elküldve: 2013-08-10 21:46 316 i Kartelgázmembrán

Pocses írta:
kalmaristi írta: Üdv!
Tanácsot kérek mert ma kicseréltettem a kartergáz membránt! Azt hittem helyreáll a motor müködése,de nem Hiába cseréltük most ha leveszem az olajbeöntőt köpködi az olajat és sivító hang hallatszik ha a nivót húzom ki akkor picit meginog a fordulat ( régen majdnem leállt) A szelepdekniben van valami szelep??? Ott elkoszolódhat??
Kösz előre is!


Anno az Astrámnál kettő cső volt, a kartergázt hivatott vezetni. Csak túrócsőnek hívtam, évente ajánlatos volt leszedni és féktisztítóval befújni majd sűrített levegővel kipucolni.
A vastagabbikban ( hüvelyk új ) kb cigi átmérőjű lyuk volt már csak a vékonyabbik ( kis új ) teljesen el szokott addigra tömődni. ( gyári GM olaj ) Ettől ha túlságosan megnő a kartergáznyomás, az tönkre vághatja a szelepszár szimeringeket is.


Az a baj hogy olyan sz@r helyen van azért nem fogtam hozzá a membrán cseréhez(nekem lett volna annyi eszem hogy átnézzem a csöveket)a szerelönek nem volt!!Sajna

kalmaristi Elküldve: 2013-08-10 07:21 316 i Kartelgázmembrán

anubisz írta:
kalmaristi írta: Üdv!
Tanácsot kérek mert ma kicseréltettem a kartergáz membránt! Azt hittem helyreáll a motor müködése,de nem Hiába cseréltük most ha leveszem az olajbeöntőt köpködi az olajat és sivító hang hallatszik ha a nivót húzom ki akkor picit meginog a fordulat ( régen majdnem leállt) A szelepdekniben van valami szelep??? Ott elkoszolódhat??
Kösz előre is!


pedig ez arra utal. Az összes csövet cseréltétek vele? akkor azok se lehetnek eltömődve.
Sajna a csöveket nem cseréltük már későn jutott eszembe(nem egy horror tétel lenne) A szelepdeknit vegyem le és próbáljam kitisztítani valahogy??

kalmaristi Elküldve: 2013-08-09 18:47 316 i Kartelgázmembrán

Üdv!
Tanácsot kérek mert ma kicseréltettem a kartergáz membránt! Azt hittem helyreáll a motor müködése,de nem Hiába cseréltük most ha leveszem az olajbeöntőt köpködi az olajat és sivító hang hallatszik ha a nivót húzom ki akkor picit meginog a fordulat ( régen majdnem leállt) A szelepdekniben van valami szelep??? Ott elkoszolódhat??
Kösz előre is!

kalmaristi Elküldve: 2013-08-03 07:15 Üzemanyag fogyasztás

BarG írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta:
BarG írta: És még egy dolog.
Volt már nem egy húzósabb utam, általában M3, Pest-Miskolc. Volt, hogy addig nyomtam, amíg gyorsult, vagy akadály nem keletkezett előttem. Ez azt jelenti, hogy jelentékenyen 200 fölött mentem. Nem 10-20-szal. Garantáltan volt egy-két életveszélyes szituáció út közben, mert senki nem számít arra, hogy hiperűrsebességgel jön valaki. Mo-on nem divat se a szétnézés, se az, hogy hagyunk másokat menni. Kijön az idióta 110-zel megelőzni a 90-nem menő kamiont akkor is, ha belehal, legfeljebb az lesz az utolsó gondolata, hogy bezzeg ő volt a szabályos.
Tehát Mo-on ma nem lehet sietni, mert elég nagy az esélye, hogy meghalsz. Mióta meg van ez az objektív felelősségnek nevezett baromság, azóta a birkák vannak még jobban bátorítva, megtámogatva, hogy nekik van igazuk, ők az etalon. Azelőtt jobban odafigyeltek a sofőrök. Talán 150-160 km/h az a sebesség, amivel még értelme van közlekedni, ott könnyebb a szituációkat kivédeni, ott is le fognak szarni, de nem kerülsz át egy másik dimenzióba, könnyebben visszafékezel, ha az öngyilkosjelöltek próbálkoznak. 200-nál állandó a gáz-fék módszer, az le tudja szívni az embert rendesen.

Akkor a normál tempóban közlekedő ne is merjen soha előzni,vagy irányt váltani,mert mi lessz ha egy autó hátulról belerohan250-el,vagy egy motor 300-al.Aki tudja a gázt nyomni,az tudjon fékezni is.Egyébként,ha valaki tud vezetni,az nem egyenlő azzal,hogy tudja nyomni a gázt.


nem itt van a problem. vagyis inkább összetettebb.
vagyok én, aki megy tempomat 130-cal. alig tudok a külső sávban menni, mert az autósok nagyrésze 110-120-szal megy, a kamionosok, meg 100 környékén, vagy lassabban. ugye mindenki tanulta azt az egyszerű dolgot, ami nem teljesen igaz, de ugye ahhoiz, hogy megelőzzünk valakit a megfelelő táv alatt, ahhoz 20km/h-s sebességtöbblet kell. én ahhoz, hogy egy 120-szal haladó autót megelőzzek, ahhoz kb 140-nel kell mennem, másképp sokáig tart. én nem akarom kockáztatni a dolgot (eltekintve attól, hogy általában 149-től fotóznak), ezért a szép 130-as tempómban behúzódok belülre. ugye egy mögöttem valahol 200-zal közlekedő autót nem fogok látni, vagy ha látom, akkor mire felfogom, már el is ment mellettem. nos ha az a valaki sem 200-zal jön, akkor le tud lassítani, és egyik pillanatról a másikra nem lesz a seggemben, miközben én szabályosan közlekedem. szóval ne vegye senki magára, de húzza bele az a facát, aki 130-tól eltérő sebességgel utazik, legalábbis ne neki álljon feljebb.
arról nem is ebszélve, hogy sokan azt hiszik, az autópálya az autópálya télen is, oszt ugyanúgy 130-cal mennek vagy gyorsabban.

Na meg jó magyar kúltúr szokás:ha kimegy az útra autóval,senki elé ne kerüljön,mert akkor le akar dudálni,integet,hogy kinyír,stb...Ilyenkor inteni szoktam,hogy álljunk csak félre öreg,aztán megvitatjuk,de kevés az aki olyankor is igazi férfi lenne,nemcsak mikor kurvaanyázni kell.Illedelmesebbnek,kulturáltabbnak kellene lenni.Vannak ilyenek is,de a többség nem.


Nem az a lényeg, hogy ki mennyivel megy. AZ A LÉNYEG, HOGY SZÉTNÉZ-E, AMIKOR SÁVOT VÁLT, VAGY LESZARJA, HOGY JÖN-E VALAKI, ESETLEG GYORSABBAN. Az ilyeneket nevezem én birkának, pedig valójában öngyilkosjelöltek. És bármilyen meglepő, de be lehet állni egy kamion mögé 10 !!! másodpercre, amíg a gyorsabb elmegy. De a birkák nehogy már beáldozzák a zavartalan közlekedésért azt a 10 másodpercet. Mert NEKI joga van másokat feltartani. Ha nem sietek, akkor én ügyelek arra, hogy ne tartsam fel a forgalmat, mégha az egy 1,0 literes Suzuki is.
BarG teljesen igazad van! Mondjuk én nem szoktam dudálni integetni de jobb ha nem készül hangfelvétel az autóban!Pld. balatonról haza jövet volt egy kemény szitum(sárga suzuki) és ha ott hagyom a fogam ugy is csak én mint BMW-s lettem volna az oka!!

kalmaristi Elküldve: 2013-07-28 17:57 Lengéscsillapitó

csatis1 írta:
kalmaristi írta: Még annyit elöl a stab. rúd esetleg el tud hajolni?? Mikor cseréltem a gólyalábat a balos stab pálca kis feszitéssel visszament a helyére a jobbost keményen nagy pajszerral tudtam csak vissza tenni


Ha egyszerre emeled mindkét oldalon (vagy felbakolod), akkor nem feszül be.

Mindkét gólyalábat csréltem rugóstól a jobb elsö kerék még mindig 1 cm-rel lejebb ül azért gondoltam erre de majd megpróbálóm kimérni