kalmaristi fórum hozzászólásai

kalmaristi Elküldve: 2014-01-26 13:59 Levegő hőmérséklet érzékelő

Pocses írta:
kalmaristi írta:
rece65 írta:
Neo954 írta:
rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Ma vettem észre hogy a külső hőmérsékletet nem jól mérte a gépem! (mentem vele kb 10 km-t)
-5-6 fokot írt amikor csöpög az eresz itt nálunk és érzetre sincs 0+1 foknál hidegebb..
Eddig sztem jól mért,mi lehet vele a gond?
Garázsban álltam,éjszaka tuti lehetett ennyi még több,esetleg "beragadt"az érzékelő?
Mit tegyek?

Üdv!


Szerintem a külső hőmérséklet érzékelő a rossz. Nekem is volt 1x igaz még az opelnél, hogy kapartam este 10-kor a szélvédőt az meg +17.5 fokot mutatott.
Érzékelő csere azt jó lett.


Mennyibe fájhat újonnan?



25 max 30 euro, de először nézd meg, lehet csak csatlakozó kontakt hiba. Valahol az első lökösnél van, M-eseknél lehet a fékhűtőcsatornában.

Üdv.:Neo

Majd a szerlőhöz elviszem és megnézzük holnap...

Köszi!


7-9 ezer azt jó volna tudni hol van a drága szerelöm vetetett velem egyet mert az adja a jelet a motorvezérlésnek(persze hogy nem) aztán kicserélném mert tényleg vad fokokat mutatott



Akkor a szerelőd sürgősen cseréld le.

Utóbbi idöben ért 1-2 megrázkódtatás amit tudok magam csinálok ha komoly baj irány a C-Mobil
:kiralyvalaha autószerelö voltam)


kalmaristi Elküldve: 2014-01-26 13:51 Levegő hőmérséklet érzékelő

rece65 írta:
Neo954 írta:
rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Ma vettem észre hogy a külső hőmérsékletet nem jól mérte a gépem! (mentem vele kb 10 km-t)
-5-6 fokot írt amikor csöpög az eresz itt nálunk és érzetre sincs 0+1 foknál hidegebb..
Eddig sztem jól mért,mi lehet vele a gond?
Garázsban álltam,éjszaka tuti lehetett ennyi még több,esetleg "beragadt"az érzékelő?
Mit tegyek?

Üdv!


Szerintem a külső hőmérséklet érzékelő a rossz. Nekem is volt 1x igaz még az opelnél, hogy kapartam este 10-kor a szélvédőt az meg +17.5 fokot mutatott.
Érzékelő csere azt jó lett.


Mennyibe fájhat újonnan?



25 max 30 euro, de először nézd meg, lehet csak csatlakozó kontakt hiba. Valahol az első lökösnél van, M-eseknél lehet a fékhűtőcsatornában.

Üdv.:Neo

Majd a szerlőhöz elviszem és megnézzük holnap...

Köszi!


7-9 ezer azt jó volna tudni hol van a drága szerelöm vetetett velem egyet mert az adja a jelet a motorvezérlésnek(persze hogy nem) aztán kicserélném mert tényleg vad fokokat mutatott

kalmaristi Elküldve: 2014-01-15 06:11 316i alapjárat

gzsazsi71 írta:
kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
Kristen76 írta:
Bero írta:
gzsazsi71 írta: Udv mindenkinek!

Megint a segitsegeteket szeretnem kerni.Meg mindig az alapjartommal van gond ,javulas nincs vagyis ideig oraig jo de inkabb rossz.Tobbek tanacsara feltettuk 1 normalis gepre de ott is csak ,lambda szonda hibat ir ki ,nosza bele 1 szonda hibat toroltuk, alapbeallitas, feliimertetes kb 30km es, eletem megrontoja kigyullad megint. Vissza gepre hiba ugyan az szonda es gyujtaskimaradas ! Aztan jon 1 tanacs nezzuk meg a befecskendezoket nem -e hugyozik valamelyik ,nem keresgeltem ,bele 1 masik injektor sor, de azzal is ugyan ez a hiba! Valaki azt mondta ,hogy nezzem meg a kartergaz szurot,meg a karter vezeteket lehet seges az ,hogy emiatt csinlalja ,nem csak a dieselek-nel lehet eltomodve?
Vagy ha van mas otlet szivesen vennem! 316ti e46 compact -rol beszelek teljes tanacstalansag van!
Eddig is koszonom a sok tanacsot!


Én nekem is ingadozott az alapjáratom. Én anno a kartergázcsövet kicseréltem,mert lyukas volt,falsot szívott! Azóta nagyon szépen működik!


Én már 4-ik éve kínlódok ezzel.Egy tanács:Gyújtsd fel Én már több száz pénzt belefeceltem de senki nem tudja a baját.


Egyébként hol találom benne a karterszűrőt

Most a tiédben 1.6 motor van vagy 1.9-es 105 lovasra butítva

316ti e46 1.8-as motorral,116le.Miért kérded?

ja nekem 1.9 motorral van már elég jól eligazodok a motortérbe(lassan oda jutok ha valamit meg akarok csinálni normálisan azt magamnak kell)

kalmaristi Elküldve: 2014-01-14 13:29 316i alapjárat

Kristen76 írta:
Kristen76 írta:
Bero írta:
gzsazsi71 írta: Udv mindenkinek!

Megint a segitsegeteket szeretnem kerni.Meg mindig az alapjartommal van gond ,javulas nincs vagyis ideig oraig jo de inkabb rossz.Tobbek tanacsara feltettuk 1 normalis gepre de ott is csak ,lambda szonda hibat ir ki ,nosza bele 1 szonda hibat toroltuk, alapbeallitas, feliimertetes kb 30km es, eletem megrontoja kigyullad megint. Vissza gepre hiba ugyan az szonda es gyujtaskimaradas ! Aztan jon 1 tanacs nezzuk meg a befecskendezoket nem -e hugyozik valamelyik ,nem keresgeltem ,bele 1 masik injektor sor, de azzal is ugyan ez a hiba! Valaki azt mondta ,hogy nezzem meg a kartergaz szurot,meg a karter vezeteket lehet seges az ,hogy emiatt csinlalja ,nem csak a dieselek-nel lehet eltomodve?
Vagy ha van mas otlet szivesen vennem! 316ti e46 compact -rol beszelek teljes tanacstalansag van!
Eddig is koszonom a sok tanacsot!


Én nekem is ingadozott az alapjáratom. Én anno a kartergázcsövet kicseréltem,mert lyukas volt,falsot szívott! Azóta nagyon szépen működik!


Én már 4-ik éve kínlódok ezzel.Egy tanács:Gyújtsd fel Én már több száz pénzt belefeceltem de senki nem tudja a baját.


Egyébként hol találom benne a karterszűrőt

Most a tiédben 1.6 motor van vagy 1.9-es 105 lovasra butítva

kalmaristi Elküldve: 2014-01-14 13:23 Egyenetlen alapjárat

zmathe írta:
kalmaristi írta:
zmathe írta: Udv melegen nagyon ingadozik az alapjarat hidegen hibatlanul szepen mukodik, tobbnyire akkor csinalja amikor leszalok palyarol es huzamosabb idon at 130 folott utazok lambdaszondat csereltem, legtomegmerot is. Hibauzenet gyanant lambdaszondat ir ki meg mindig, emellett gyujtas pozicionalo szenzort meg uzemanyag ellato rendszert... ha torlom a hibauzenetet lehet h 10 perc utan visszairja magat es az is lehet hogy egy honapig hibatlanul mukodik. Amugy egy 316i e46 1.9. rol van szo.


YouTube videó


Az enyém is ezt játssza,most megspékelve azzal hogy indulás után nem sokkal kigyullad a kipörgésgátló lámpája!!
Cseréltem légtömegmérőt,főtengely jeladót,vezértengely jeladót??? Mostmár néha hörög és durrog is!!Majd jövőhéten talán be birnak sorolni diagnosztikára



Ok vagyis annyira nem de ez van. Ha esetleg valamit megtudsz jovoheten ird meg legyszives elvileg nem a motor miatt van, motor csere elott is ingadozott... Ami a hatso izzokat illeti vilagit az osszes nem az ultraledes fajta rendes gyari izzok vannak benne, gozom nincs hogy miert vilagit a visszajelzo de ha az lenne a legnagyobb gondom az autoval akkor en lennek az egyik legboldogabb BMW tulajdonos

Zoli

Ugy nez ki hogy megoldodott alapjarati motor csere es utana a mehanikus allito lehetoseggel az alapjarat utan allitottunk most hibatlanul mukodik


Akkor csak a tünet volt hasonló nálam a főtengely jeladó a bűnös /most tettem bele fasza spanyol ERA márkájút nemrég!
Az ASC problémám fennáll továbbra is bár szoftvert frissítettek de vissza jött ott is valami jeladó gond lessz!!

kalmaristi Elküldve: 2014-01-09 16:52 Egyenetlen alapjárat

zmathe írta: Udv melegen nagyon ingadozik az alapjarat hidegen hibatlanul szepen mukodik, tobbnyire akkor csinalja amikor leszalok palyarol es huzamosabb idon at 130 folott utazok lambdaszondat csereltem, legtomegmerot is. Hibauzenet gyanant lambdaszondat ir ki meg mindig, emellett gyujtas pozicionalo szenzort meg uzemanyag ellato rendszert... ha torlom a hibauzenetet lehet h 10 perc utan visszairja magat es az is lehet hogy egy honapig hibatlanul mukodik. Amugy egy 316i e46 1.9. rol van szo.


YouTube videó


Az enyém is ezt játssza,most megspékelve azzal hogy indulás után nem sokkal kigyullad a kipörgésgátló lámpája!!
Cseréltem légtömegmérőt,főtengely jeladót,vezértengely jeladót??? Mostmár néha hörög és durrog is!!Majd jövőhéten talán be birnak sorolni diagnosztikára

kalmaristi Elküldve: 2014-01-06 16:54 M43TU motor

Sziasztok!
Az volna a kérdésem mi célt szolgál ennél a motornál a két külömbözö jeladó (fötengely,vezérmütengely) Valami nincs rendbe a motorommal
A multkor melegen nem akart beindulni Másik alkalommal félmeleg motornál húzatáskor
fulladt durrogott melegen is nagyon egyenetlenül jár!Kivettem a gyertyákat tiszta korom:leveleki is cseréltem)de a helyzet nem változott!! Gondolom valamelyik jeladó lessz a ludas

kalmaristi Elküldve: 2013-12-30 18:07 Légtömegmérõ

Pocses írta:
kalmaristi írta:
Pocses írta:
kalmaristi írta:
Pocses írta:
kalmaristi írta:
Tano írta:
kalmaristi írta: Üdv!
Azt szeretném kérdezni valaki tudja a motorvezérlés honnan veszi a beszívott levegő hőmérsékletének adatát?
Ma diagra kötöttük a gépet A BC -3 C mutatott üzemmeleg motornál a vezérlő -41 szerint
adagolja a benzint


Általában a légtömegmérőbe van integrálva, vagy pedig a beömlőre van rátéve néhány motortípusnál. Milyen típusú a motorvezérlőd? A WDS-ben meg tudod keresni hogy a tiedben melyik változat van.

Köszi!
Csak a BC jeladóját akarják kicserélni! De itt régebben olvastam valahol hogy a motorvezérlés nem arról kapja a jelet!!


Hát igen a légmennyiségmérő ha hibás akkor kettőféleképp vagy szerény keveréket produkál, vagy dúsat ugye attól függően mennyi beáramló levegőt mér.
Nekem nagyon elszegényítette a keveréket hidegen menni sem akart.
De diaggal simán látszott a műszer hibája.
Megint említeném nekem a csati lehúzása vs átlagot számol próba nem vált be, teljesen "meghülyült" ekkor a motor.

Tudod valamelyik nap irtam melegen nem akart beindulni Igy most végiggondolva meleg a motor és -40 et érzékel és úgy tolja bele a benzint hát nem csoda ha nem akar indulni


BC mennyi fogyasztást ír? Gyertyákat próbaképp meglested nem kokszosak?

Nyáron 7.5 volt ősz óta 8.2 ir ki de akárhogy finomkodtam nem megy lejebb(szeptemberben pedig hosszú úton voltunk) Hát a gyertyát is meg kéne néznem igaz a kereskedő előtte cserélte,de gondolom valami olcsó mocskot tett bele
Ja meg néha szabályosan fuldoklik alig akar gyorsulni néha meg mint a rakéta
Na még valami ha indulok előtte szoktam néhány percig járatni és ojankor beleszimatolok a gázba benzinszagot érzek




A gyertyát a gyertyakép miatt kellene meglesned, hogy milyen?!



Hidegen tolja a benyát nekem is rendesen, mivel ugye dúsnak kell lenni a keveréknek.
Nekem per pillanat 10.2 L/100 km amit ír a BC csak városban, és nem aggódok!
Öreg 8 szelepes 1.9 motor 1300 kg kasznival, de ettől még nagyon szeretem mert nyomatékos és forgatva gyönyörű a hangja, azért csak BMW kérem...

No cseréltem tömegméröt német utángyártottat(most megköveznek)szerintem jó lett!
Karácsonyi kiránduláskor beletoltam 600 km normálisan gyorsult indult is hidegen melegen!! sztem az volt a ludas De azért a gyertyákat is megnézem ebbe a tavaszias idöbe

kalmaristi Elküldve: 2013-12-21 19:30 Légtömegmérõ

Pocses írta:
kalmaristi írta:
Pocses írta:
kalmaristi írta:
Tano írta:
kalmaristi írta: Üdv!
Azt szeretném kérdezni valaki tudja a motorvezérlés honnan veszi a beszívott levegő hőmérsékletének adatát?
Ma diagra kötöttük a gépet A BC -3 C mutatott üzemmeleg motornál a vezérlő -41 szerint
adagolja a benzint


Általában a légtömegmérőbe van integrálva, vagy pedig a beömlőre van rátéve néhány motortípusnál. Milyen típusú a motorvezérlőd? A WDS-ben meg tudod keresni hogy a tiedben melyik változat van.

Köszi!
Csak a BC jeladóját akarják kicserélni! De itt régebben olvastam valahol hogy a motorvezérlés nem arról kapja a jelet!!


Hát igen a légmennyiségmérő ha hibás akkor kettőféleképp vagy szerény keveréket produkál, vagy dúsat ugye attól függően mennyi beáramló levegőt mér.
Nekem nagyon elszegényítette a keveréket hidegen menni sem akart.
De diaggal simán látszott a műszer hibája.
Megint említeném nekem a csati lehúzása vs átlagot számol próba nem vált be, teljesen "meghülyült" ekkor a motor.

Tudod valamelyik nap irtam melegen nem akart beindulni Igy most végiggondolva meleg a motor és -40 et érzékel és úgy tolja bele a benzint hát nem csoda ha nem akar indulni


BC mennyi fogyasztást ír? Gyertyákat próbaképp meglested nem kokszosak?

Nyáron 7.5 volt ősz óta 8.2 ir ki de akárhogy finomkodtam nem megy lejebb(szeptemberben pedig hosszú úton voltunk) Hát a gyertyát is meg kéne néznem igaz a kereskedő előtte cserélte,de gondolom valami olcsó mocskot tett bele
Ja meg néha szabályosan fuldoklik alig akar gyorsulni néha meg mint a rakéta
Na még valami ha indulok előtte szoktam néhány percig járatni és ojankor beleszimatolok a gázba benzinszagot érzek


kalmaristi Elküldve: 2013-12-20 20:11 Légtömegmérõ

Pocses írta:
kalmaristi írta:
Tano írta:
kalmaristi írta: Üdv!
Azt szeretném kérdezni valaki tudja a motorvezérlés honnan veszi a beszívott levegő hőmérsékletének adatát?
Ma diagra kötöttük a gépet A BC -3 C mutatott üzemmeleg motornál a vezérlő -41 szerint
adagolja a benzint


Általában a légtömegmérőbe van integrálva, vagy pedig a beömlőre van rátéve néhány motortípusnál. Milyen típusú a motorvezérlőd? A WDS-ben meg tudod keresni hogy a tiedben melyik változat van.

Köszi!
Csak a BC jeladóját akarják kicserélni! De itt régebben olvastam valahol hogy a motorvezérlés nem arról kapja a jelet!!


Hát igen a légmennyiségmérő ha hibás akkor kettőféleképp vagy szerény keveréket produkál, vagy dúsat ugye attól függően mennyi beáramló levegőt mér.
Nekem nagyon elszegényítette a keveréket hidegen menni sem akart.
De diaggal simán látszott a műszer hibája.
Megint említeném nekem a csati lehúzása vs átlagot számol próba nem vált be, teljesen "meghülyült" ekkor a motor.

Tudod valamelyik nap irtam melegen nem akart beindulni Igy most végiggondolva meleg a motor és -40 et érzékel és úgy tolja bele a benzint hát nem csoda ha nem akar indulni

kalmaristi Elküldve: 2013-12-20 18:35 Légtömegmérõ

Tano írta:
kalmaristi írta: Üdv!
Azt szeretném kérdezni valaki tudja a motorvezérlés honnan veszi a beszívott levegő hőmérsékletének adatát?
Ma diagra kötöttük a gépet A BC -3 C mutatott üzemmeleg motornál a vezérlő -41 szerint
adagolja a benzint


Általában a légtömegmérőbe van integrálva, vagy pedig a beömlőre van rátéve néhány motortípusnál. Milyen típusú a motorvezérlőd? A WDS-ben meg tudod keresni hogy a tiedben melyik változat van.

Köszi!
Csak a BC jeladóját akarják kicserélni! De itt régebben olvastam valahol hogy a motorvezérlés nem arról kapja a jelet!!

kalmaristi Elküldve: 2013-12-20 18:07 Légtömegmérõ

Üdv!
Azt szeretném kérdezni valaki tudja a motorvezérlés honnan veszi a beszívott levegő hőmérsékletének adatát?
Ma diagra kötöttük a gépet A BC -3 C mutatott üzemmeleg motornál a vezérlő -41 szerint
adagolja a benzint

kalmaristi Elküldve: 2013-12-18 19:14 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Ma megtréfált az autóm!Hazajöttem egy hosszabb útról a nagykapu előtt leállítottam!
Kapu kinyit indítanék motor pörög,de egy két durranáson kivül semmi Mégegyszer indítottam de már tövig nyomva a gázt így "beindult" majd néhány durranás és leállt!!
3-dik nekifutásra (padlógáz)indult néhány másodpercig alapjáraton majd 1-2 durranás után hajlandó volt felpörögni Túráztattam kicsit de nem pörgött rendesen a motor!
Beálltam az udvarba és később próbáltam inditani akkor meg indult
Valami ötlet tapasztalat??

kalmaristi Elküldve: 2013-11-26 22:16 Üzemanyag minõsítés és átverések!

nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta: azért nem írom a fogyasztáshoz, mert valószínű más az eset.
az elmúlt 1-1,5 évben Agip kúton tankolgattam, mert városi kártyával van kedvezmény, és mivel az opelunknál nem okozott gondot az anyag, ezért álltam rá. korábban mindig shell-nél tankoltam. a legutóbb 52 liter-t tankoltam a shell-nél, mert volt 10Ft/l kedvezményes kuponom, meg mondom hátha mégis csak jobb lesz. jelzem ez akkor volt, mikor hosszú ideje a legolcsóbb volt az üzemanyag, azóta megitn drágult. a lényeg, hogy szemmel láthatóan a mutató nagy mértékben csökkent. 200 km-t mentem és majdnem a felénél van, holott majdnem tele ment a tank. vezetési stílusban nincs változás. igaz most hírtelen úgy csökkent lentebb, hogy bementem melóhelyre, aztán megint keveset mentem, lehet csak elkalkulálta magát, de a mutatónak csak a szint alapján kéne működnie.
egyenlőre azt mondom, soha többet shell sem. korábban, akkor tapasztaltam ezt, amikor 95 V-power-t tankoltam.


Ez olyan mint a Castrol. Sokan erre verik, de egy fos. 10L helyett 12L volt az átlagfogyasztásom.


A gyári olaj és CASTROL olyan szar mégse lehet

Üzemanyagból meg csak AZ OMW re esküszöm abból is MAXX MOTION, még nem csalódtam benne.




már egy ideje én is agyaltam, hogy kipróbálom az OMW-t, de mondom kérdeztem a maszek Agip kúton több eladótól is, MOL-os anyagot visznek hozzájuk is. hétvégén 15Ft mínusz/liter, meg most már csak 3-4 Ft-tal olcsóbb mint itt helyben a shell, mol, de tényleg nem volt gondom azzal az anyaggal, amit én magam sem gondoltam volna. de most a shell-lel szerintem megjártam vagy nem tudom. asszem egy darabig megint nem fogok ezt tankolni.


A MAXX MOTION "pestre" 100% hogy a bécsi finomítóból hozzák közvetlen. Még az átfejtés is zárt rendszerbe történik. Persze 40-50 forinttal drágább is.

Agip-nál tankoltam én is sokáig,de egyszer a Shell-nél tankoltam tele és az istennek se akart kifogyni a benya! Azóta oda járok igaz mostanába kevesebbet tankolok akkor is inkább a prémiumot teszem bele!! A molt meg elvből kerülöm

kalmaristi Elküldve: 2013-10-29 19:50 Segítsetek!

szotakdavid írta:
ember84 írta: Érdeklődni szeretnék,faceliftes hátsó lámpát facelift előttibe be lehet tenni?Ha igen,mit kell átkötni?Köszi,aki tudja.


Igen,be lehet,Lcm csere plusz hátra kell húzni egy szálat majd programozás kb ennyi

Kedves szotakdavid!Bővebben leírnád már csak 1 jobb hátsó lámpapanelt kell szereznem,és kezdődik az eksön De nem gondoltam hogy vezetékhúzás és programozás is kell Akkor valami normális vill szerelőt is keresni kell