kalmaristi fórum hozzászólásai

kalmaristi Elküldve: 2013-07-28 17:44 Rugócsere

Preciz osztrákok A két rugónak semmi köze egymáshoz!

kalmaristi Elküldve: 2013-07-28 17:13 Lengéscsillapitó

Még annyit elöl a stab. rúd esetleg el tud hajolni?? Mikor cseréltem a gólyalábat a balos stab pálca kis feszitéssel visszament a helyére a jobbost keményen nagy pajszerral tudtam csak vissza tenni

kalmaristi Elküldve: 2013-07-28 17:05 Lengéscsillapitó

Üdv!
Kérdésem az volna a gólyalábról a toronycsapágyat levenni úgy lehet ha a rúgót összehúzatom??
Tettem az autó alá egy M es futómüvet nézegettem a t.csapágyat lehet cserélni kelett volnaKész lett roham léptekbe irány a balaton ha tekertem a kormányt ropogott,hazafele uton inkább kopog a jobb eleje Egyébként jó az M es futómü

kalmaristi Elküldve: 2013-07-14 21:11 Mi lehet a baj?

Stukker1987 írta: Értem.Ez logikus,de szerintem legalább 1 mindig nyitva volt és így nem volt "újraéledés"...

HA ez a forgatókönyv igaz,akkor mindenesetre nem 100%-os az akksi,hiszen sima belső világítás le tudja szívni.

Pocses írta:
Stukker1987 írta: Elalvás alatt mit értesz?

jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy E61 525d-nek.
Budapest környékéről hoztuk Egerbe,tehát bőven 130km felett utaztunk vele és semmi gond nem volt.

Este és ma délelőtt az asszonnyal alaposan kitakarítottuk kb 6-8 órás műveletben.

Dél környékén be akartam indítani az autót,de alacsony akkumulátor töltési szintre utaló hibaüzenet mellett az autó már nem akart elindulni.

Szerintetek mi szívhatta le ennyire az aksit???
Zene nem ment,a lámpa nem maradt égve. Annyit lehetett hallani hogy a navi lemezt állandóan tekeri....


Valószínű, hogy az akksi is gyengélkedik, de a másik, hogy ezek a kocsik tele vannak elektronikákkal amik ugye zabálják rendesen az akut. Ha 6-8 órán keresztül nyitogatva lettek mondjuk az ajtók akkor nem tudott elaludni az autó és folyamatosan merítette.




Szerintem ezen azt érti, hogy a computer folyamatosan figyeli az akku feszültségét, és a feleslegesen használt fogyasztókat kikapcsolja. Lásd a belső világítás is lekapcsol egy bizonyos idő után, hiába van nyitva bármelyik ajtó. De gondolom takarítás közben ki-be voltak csukva.....




Hááát én elhoztam a kereskedőtöl 1 hónap múlva akksit kellett vennem

kalmaristi Elküldve: 2013-07-09 19:49 Rugócsere

Sziasztok!
Kérdésem az volna mennyire kompatibilis az e36 e46 rugó és lengéscsillapító szempontból??
Köszi!

kalmaristi Elküldve: 2013-07-09 11:51 Lengéscsillapitó

YELLOW írta:
kalmaristi írta: Üdv néktek!
Kérdésem: Egy ideje feltünt hogy a jobb eleje mintha lejebb volna! Ma beálltam a garázsba vittem mérőszalagot és valóban kb 1 cm-rel lejebb van a jobb eleje Kérdésem a rugó gyengülhet el vagy a lengéscsillapitónak is lehet ilyen hatása??
Köszi


inkább rugó, a lengéscsillapítónak nincs tartó szerepe, csak csillapít. ám előfordulhat, hogy kimegy a töltet, de a rugó tart igazából...

Az e36 e46 rugó és gátlók közt nagy a külömbség?? Esetleg csereszabatos

kalmaristi Elküldve: 2013-07-09 11:41 Lengéscsillapitó

Üdv néktek!
Kérdésem: Egy ideje feltünt hogy a jobb eleje mintha lejebb volna! Ma beálltam a garázsba vittem mérőszalagot és valóban kb 1 cm-rel lejebb van a jobb eleje Kérdésem a rugó gyengülhet el vagy a lengéscsillapitónak is lehet ilyen hatása??
Köszi
ja mégegy kérdés az e36 e46 rugó ill. csillapítók között nagy a külömbség???

kalmaristi Elküldve: 2013-06-10 19:13 alapjárat leesik, ingadozik

valaki100 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni a következő problémára:
a kocsi fordulatszáma ingadozik. ezt indítás után pár másodperc alatt beállítja. ha elindulok az autóval minden ok, aztán az első kuplungozásnál elkezdi elejteni a fordulatszámot, majd ha nem adok gázt leáll.
(Légtömegmérő 1 hónapja lett cserélve)

A diagnosztika meleglevegő mérő hártyajel hibát ír, de a szerviz nem tudta ez mit jelenthet.

Valakinek van ötlete?

Szia!
Valami hasonló gondom volt nekem is!És valami membránt cseréltek a szivótorok körül!!14000 volt +munkadíj aztán szép egyenletes lett az alapjárat,nem rángat

kalmaristi Elküldve: 2013-05-10 21:25 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
kalmaristi írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta: Helló mindenkinek !
Kérdésem az olajnyomásjelző kis kanna miért világit sárgán mire figyelmeztet??
Ha leállitom és nem veszem le teljesen a gyújtást(szóljon a rádió)akkor sárgán világít!
Ha ujra ráadom a gyújtást akkor piros és beindúl rögtön elalszik
Cseréltettem olajat 3000 km ezelőtt akkor vissza állították a számlálót asszem 25000 re
most 21000 körül mutat de megjelent fölötte egy óra szimbólum ez mit jelenthet::
Előre is kösz a tanácsokat


az olajszínt kevés. azt jelzi így ahogy leírod. ha jó a szint, akkor viszont beszart a szenzor, ami szokásos, olajcserénél, legalábbis legtöbbnek akkor jön elő. hogy melyik olajcserénél az jó kérdés, de utána szoktak panaszkodni.

szerk.: jah az óra szimbólum az a fékolaj csere, ami 2 évente esedékes, vagy 40ezer km.
Köszi!!
Hol található a szenzor mert a szint az megvan benne azt néztem



blokk alján a teknőben, olajat le kell ereszteni, ha ki akarod venni.
Na az f@sza!



kalmaristi Elküldve: 2013-05-10 21:21 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
kalmaristi írta: Helló mindenkinek !
Kérdésem az olajnyomásjelző kis kanna miért világit sárgán mire figyelmeztet??
Ha leállitom és nem veszem le teljesen a gyújtást(szóljon a rádió)akkor sárgán világít!
Ha ujra ráadom a gyújtást akkor piros és beindúl rögtön elalszik
Cseréltettem olajat 3000 km ezelőtt akkor vissza állították a számlálót asszem 25000 re
most 21000 körül mutat de megjelent fölötte egy óra szimbólum ez mit jelenthet::
Előre is kösz a tanácsokat


az olajszínt kevés. azt jelzi így ahogy leírod. ha jó a szint, akkor viszont beszart a szenzor, ami szokásos, olajcserénél, legalábbis legtöbbnek akkor jön elő. hogy melyik olajcserénél az jó kérdés, de utána szoktak panaszkodni.

szerk.: jah az óra szimbólum az a fékolaj csere, ami 2 évente esedékes, vagy 40ezer km.
Köszi!!
Hol található a szenzor mert a szint az megvan benne azt néztem

kalmaristi Elküldve: 2013-05-10 21:12 Műszerfal kijelzés

Helló mindenkinek !
Kérdésem az olajnyomásjelző kis kanna miért világit sárgán mire figyelmeztet??
Ha leállitom és nem veszem le teljesen a gyújtást(szóljon a rádió)akkor sárgán világít!
Ha ujra ráadom a gyújtást akkor piros és beindúl rögtön elalszik
Cseréltettem olajat 3000 km ezelőtt akkor vissza állították a számlálót asszem 25000 re
most 21000 körül mutat de megjelent fölötte egy óra szimbólum ez mit jelenthet::
Előre is kösz a tanácsokat
Ja 144 000 van benne lehet valami inspekcióra figyelmeztet??

kalmaristi Elküldve: 2013-02-28 09:14 Remeg az autó

tomy320ci írta: Sziasztok.
Nekem is ilyen problémám van, hogy alapjáraton ráz/remeg az autó. Ahogy olvastam légtömegmérő lehet a gond, gyertyának van köze hozzá? Vagy valakinek van tippje? Benzines autóról van szó..
Szia!Nekem csináltak motordiagot az alapján cseréltek a szivotoroknál valami vákumos szelepet/nem kartergáz/15 ezer volt!!Azóta faszán müködik szépen indul alapjáraton szinte észre se venni hogy jár a motor és nem rángat Persze nem egyforma a motorunk

kalmaristi Elküldve: 2013-02-27 21:37 Felni csere

kalmaristi írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta: Üdv Mindenkinek!!
Alufelnit szeretnék venni a gépemre 205/55x16 -os gumival találtam többet is de ami igazán tetszik az ET 20-as MI ez az ET?? 20-as az jó nekem??
Előre is kösz!


ilyen gumimérettel jó lehet az ET20, amennyiben a felni nem szélesebb, mint 8coll, ami 205-ös guminál nem valószínű.
az ET20 inkább E39, E38, E60 méret. valószínű a felniközép nagyobb, így neked tehermentesítő gyűrű fog kelleni.
A fotón is e 46 on van csak olyan furcsán áll az autó(mintha nem ültetve volna hanem ki van emelve)



muta a képet...
A galériámba tudtam feltenni

Újra nekifutottam

hát az autós kép elég pici lett sokat nem látok belőle






kalmaristi Elküldve: 2013-02-27 21:36 Felni csere

YELLOW írta:
kalmaristi írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta: Üdv Mindenkinek!!
Alufelnit szeretnék venni a gépemre 205/55x16 -os gumival találtam többet is de ami igazán tetszik az ET 20-as MI ez az ET?? 20-as az jó nekem??
Előre is kösz!


ilyen gumimérettel jó lehet az ET20, amennyiben a felni nem szélesebb, mint 8coll, ami 205-ös guminál nem valószínű.
az ET20 inkább E39, E38, E60 méret. valószínű a felniközép nagyobb, így neked tehermentesítő gyűrű fog kelleni.
A fotón is e 46 on van csak olyan furcsán áll az autó(mintha nem ültetve volna hanem ki van emelve)



muta a képet...
A galériámba tudtam feltenni



hát az autós kép elég pici lett sokat nem látok belőle




kalmaristi Elküldve: 2013-02-27 21:30 Felni csere

ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta: Üdv Mindenkinek!!
Alufelnit szeretnék venni a gépemre 205/55x16 -os gumival találtam többet is de ami igazán tetszik az ET 20-as MI ez az ET?? 20-as az jó nekem??
Előre is kösz!


ilyen gumimérettel jó lehet az ET20, amennyiben a felni nem szélesebb, mint 8coll, ami 205-ös guminál nem valószínű.
az ET20 inkább E39, E38, E60 méret. valószínű a felniközép nagyobb, így neked tehermentesítő gyűrű fog kelleni.
A fotón is e 46 on van csak olyan furcsán áll az autó(mintha nem ültetve volna hanem ki van emelve)



muta a képet...


ET=
http://www.gumiker.hu/index.php/mi-az-az-et-szam Köszi igy már kapisgálom !!
http://skodaklub.com/wiki/inde...%A9sek,_ET