krissz fórum hozzászólásai

krissz Elküldve: 2014-10-21 20:06 E46 hátsó dob

YELLOW írta:
krissz írta: Kicsit mélyebb, erőteljesebb "hathengeres" hangot szeretnék a kocsimból, mivel érdemes próbálkozni? Nézegettem, E36 M3 kipuffja hogy szólhat, ha egyáltalán fel lehet rakni? Nem szeretnék straight pipe-ot, katalizátor kivágást. A 170 lovas 320ci-ről van szó. Köszönöm!


nem neked írtam korábban, ajénlottam pár márkát? szerintem elég ha csak a hátsó dobot kicseréled, Magnum, Magnaflow, vagy ha ahsználtan találsz egy Remus-t az is jó lehet. szinte bármilyen sportosabb dob nagyon sokat segít a hátsó hangokban.


Nem én voltam, körülnézek, de nem nagyon árulnak használtan ilyen kipuffokat

krissz Elküldve: 2014-10-21 17:55 E46 hátsó dob

Kicsit mélyebb, erőteljesebb "hathengeres" hangot szeretnék a kocsimból, mivel érdemes próbálkozni? Nézegettem, E36 M3 kipuffja hogy szólhat, ha egyáltalán fel lehet rakni? Nem szeretnék straight pipe-ot, katalizátor kivágást. A 170 lovas 320ci-ről van szó. Köszönöm!

krissz Elküldve: 2014-10-16 21:10 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
krissz írta:
YELLOW írta:
Igor1885 írta:
Totyasrac írta:
Igor1885 írta:
Szoval a helyzet ma reggel valtozott... Computer szerint 11,7 a fogyasztas, de a valos az 19,5... Mi lehet a baj?


No a nullázást tényleg tedd meg - akkor valósat fogsz látni.
Az enyém is automata, de a 18-as 255-ös kerekek nyilván nem a fogyasztás barátai... Szerintem a te kocsiddal az említett feltételek mellett 205/55R16-os kerekeken 15 liter körüli érték várható (+/- 1 liter); a nehéz és széles kerekek is dobnak szépen... Jól mutatnak, de ha nem a versenypálya ördöge vagy (bár F1-ben 13-as kerekeken mennek mondjuk ), teljesen öngól mind fogyasztásban, mind gumi/felni árában.


Na, szoval nullaztam, sott legszurot is csereltem Valoban, nem szaguldozok es indokolatlanok a szeles gumik, de annyira jol mutat a 18-as MV1-es felni, hogy azt a par liter pluszt megeri nekem Szoval a lenyeg, hogy nem az a bajom, hogy sokat eszik, hanem attol felek, hogy nehogy valami baja legyen a kocsinak Szeretem, ha jo állapotban van muszakilag Igy vettem az autot, 80 szazalekos gumikkal, meg egy ideig nem kell cserelni Koszonom szepen az infot, tehat, ha 17 korulire lemegy varosi hasznalatban, akkor ezen nem kell gorcsoljek


érdekes én nem veszek észre jelentős változást a téli 195 R15 és a nyári 245 R17 között fogyasztásban. volt olyan, amikor májusban is a téli még fent volt, akkor sem tapasztaltam kevesebb fogyasztást. a nyári szettel autópálya üzemben 6,7-7,2 között el tudok járni, attól függően mennyire van megpakolva és megy-e a klíma.


Nekem is 2.2 van, manuális, 18-as 255-ös kerekekkel, nekem átlagban 9-11 között mozog, mostanság kipróbáltam, ha vigyázok a lábamra 7-8ra is le tudom vinni. Indokolatlanul magas a te fogyasztásod szerintem Ja, ezek nem computer adatok, tankolásból számoltam. (computer nekem többet ír, mint a valóság)


ezt most nekem írtad, vagy még az előzőnek, akinek 2.2-es a mocija?


Természetesen az előzőnek

krissz Elküldve: 2014-10-16 20:04 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
Igor1885 írta:
Totyasrac írta:
Igor1885 írta:
Szoval a helyzet ma reggel valtozott... Computer szerint 11,7 a fogyasztas, de a valos az 19,5... Mi lehet a baj?


No a nullázást tényleg tedd meg - akkor valósat fogsz látni.
Az enyém is automata, de a 18-as 255-ös kerekek nyilván nem a fogyasztás barátai... Szerintem a te kocsiddal az említett feltételek mellett 205/55R16-os kerekeken 15 liter körüli érték várható (+/- 1 liter); a nehéz és széles kerekek is dobnak szépen... Jól mutatnak, de ha nem a versenypálya ördöge vagy (bár F1-ben 13-as kerekeken mennek mondjuk ), teljesen öngól mind fogyasztásban, mind gumi/felni árában.


Na, szoval nullaztam, sott legszurot is csereltem Valoban, nem szaguldozok es indokolatlanok a szeles gumik, de annyira jol mutat a 18-as MV1-es felni, hogy azt a par liter pluszt megeri nekem Szoval a lenyeg, hogy nem az a bajom, hogy sokat eszik, hanem attol felek, hogy nehogy valami baja legyen a kocsinak Szeretem, ha jo állapotban van muszakilag Igy vettem az autot, 80 szazalekos gumikkal, meg egy ideig nem kell cserelni Koszonom szepen az infot, tehat, ha 17 korulire lemegy varosi hasznalatban, akkor ezen nem kell gorcsoljek


érdekes én nem veszek észre jelentős változást a téli 195 R15 és a nyári 245 R17 között fogyasztásban. volt olyan, amikor májusban is a téli még fent volt, akkor sem tapasztaltam kevesebb fogyasztást. a nyári szettel autópálya üzemben 6,7-7,2 között el tudok járni, attól függően mennyire van megpakolva és megy-e a klíma.


Nekem is 2.2 van, manuális, 18-as 255-ös kerekekkel, nekem átlagban 9-11 között mozog, mostanság kipróbáltam, ha vigyázok a lábamra 7-8ra is le tudom vinni. Indokolatlanul magas a te fogyasztásod szerintem Ja, ezek nem computer adatok, tankolásból számoltam. (computer nekem többet ír, mint a valóság)

krissz Elküldve: 2014-10-14 21:49 Valaki segítsen

Bero írta:
Bitu79 írta:
Bero írta:
Bitu79 írta:
Bero írta: Itt a fórumon olvastam,hogy valaki talált egy speciális ragasztót erre a problémára,de hogy mi a neve azt sajnos nem tudom... Keresőbe próbálj kereseni,vagy másik topicban,mert másoknak is volt ezzel baja. A gyári gumis tömítés 70.000Ft körül van...


51338194696 cikkszámu kédergumi engedett el egy kicsit.Elvált ugye a karosszériától.
A schmiedmann.hu -n 20 000 ft ez a cucc.De nem akarok venni ezért újat.Esetleg meg tudnád keresni nekem azt a hozzászolást?Köszönöm.


Tessék:
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...keder.html


Közben meglett nekem is.





Én voltam, ha valakit érdekel a cucc azóta teljesen fix, az S részen is gyönyörűen tart. Nyáron nagy melegbe se engedett el vagy nyúlt meg!

krissz Elküldve: 2014-10-11 10:47 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Hali!

Jelenleg Stlye 72 18-as felnik vannak a kocsimon, gyári M-es futóművel. Ezek ET47 illetve ET50-esek. Jön a tél és kellene valami 15-ös felni, 195-205 gumival. Kérdésem: egy 15-ös gyári bmw (E34-es BBS-e style 5) felni ET20-al felmenne a kocsira? Kilógna? Feltehetem vagy ne? Köszi!



krissz Elküldve: 2014-10-02 08:38 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
krissz írta: Vettem INPA kompatibilis kábelt, felraktam az INPA-t egy régebbi xp-s laptopra.. Rádugom kocsira, látja szépen, hogy akksi és gyújtás ON, de amikor kiválasztom E46-M54 motorkódot leáll a kövi üzenettel: "IFH-0003: Data transmission to interface disturbed"
Egyszerűen nem tudom működésre bírni. Fogtam felraktam egy tök másik win7-es laptopra, rádugom, ugyanaz a hibaüzenet és nem enged tovább. Regedit, OBD driverezés stb mind volt.. Mit tegyek?

szerk: 7.-8. láb össze van forrasztva


az interfave hibája. az ilyen olcsó kábelekkel nem férsz ám hozzá mindenhez. mondjuk nekem engedi. a portnak COM1 van beállítva? vagy a környezeti változók jól lettek beállítva?


Környezeti változók alatt mit értesz? COM1 van beállítva. Sok ilyen kábelt használnak probléma nélkül, nekem persze nem megy..

krissz Elküldve: 2014-10-01 21:22 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Vettem INPA kompatibilis kábelt, felraktam az INPA-t egy régebbi xp-s laptopra.. Rádugom kocsira, látja szépen, hogy akksi és gyújtás ON, de amikor kiválasztom E46-M54 motorkódot leáll a kövi üzenettel: "IFH-0003: Data transmission to interface disturbed"
Egyszerűen nem tudom működésre bírni. Fogtam felraktam egy tök másik win7-es laptopra, rádugom, ugyanaz a hibaüzenet és nem enged tovább. Regedit, OBD driverezés stb mind volt.. Mit tegyek?

szerk: 7.-8. láb össze van forrasztva

krissz Elküldve: 2014-10-01 18:53 karbantartás

YELLOW írta: van némi error, valahogy a szmájli képek kicserélődtek



De király, ott a kocsim! Egyébként nekem tökéletesen működik!

krissz Elküldve: 2014-09-27 14:50 Kipufogó

ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Sziasztok!

Gyári kipufogó végemet szeretném lecserélni, egy olyanra, ami egy kicsit jobban illik a kétezres benzines motorhoz. Nem akarok semmi tuning hangot, csak valami szebbet, kicsit mélyebbet. Lehet, h hülyeség, amit akarok, egyáltalán elegendő a végét cserélni?
Ha igen tudnátok nekem mutatni egyet, h milyet érdemes?
Köszi!


hát a végtől nem lesz jobb hangja
a gyári dob nagyon le van fojtva. olyan dob kell, ami nem annyira. célszerű kész dobokat venni, magnum, magnaflow típusoknál, árban jók, és lehet választani, hogy hangra mennyire legyen mély.


Köszönöm Yellow!

Egy picit bíztam a végében, van egy ismerősöm, akinek elvileg csak az van cserélve és tetszik a hangja.

Köszi a típusokat, utánanézek!


változhat a hangja az tény, de az nem olyan. ez ugyanaz, mint amikor, egy celofános, vagy egy törlőpapír gurigába adsz ki hangokat
egy próbát megér, hogy levágod a gyári véget és felhegesztetek egy nagyobb átmérőset, de ha már amúgyis kivan a hátsó dob, akkor egyszerűbb kompletbe cserélni. illetve ha így próbálod, max a vég árát bukod. hisz mindnekinek van haver hegesztő ismerőse, aki max egy sörért megcsinálja


Valóban van.
Egyébként jó állapotban van, szóval ez a módszer nem hangzik rossznak.
Lehet, h nekem már elég a törlőpapíros hang is egyébként!



Egyébként egy gyári M-es teljes kipufogó csere, kb. mennyi teljesítmény javulást hozna és mennyiből lehetne kihozni?


a Te autódra nem létezik olyan, csak 4 hengeres.


Ha bírod még velem, kifejtenéd ezt légyszíves? Köszönöm!


Nekem 6 hengeres van, mégse megy be alá az M-es kipuff. Vagy E36-oséra gondolsz?

krissz Elküldve: 2014-09-25 16:36 Adalék dízelbe

Methos írta: Sziasztok,

Eddig mindig Shell Premiumot tankoltam adalék nélkül. Füstcsíkot bizony tudok húzni vele, ha nagyon kell.

- Átlag fogyasztás város és pálya vegyesen, de többnyire város 6.1 l/100km.

Most próba kedvéért OMW Maxxmotion került bele tele tank, és Spuri Kék.

Kíváncsi vagyok mi lesz az változás. Valakinek van ilyen tapasztalata?


Sosem értettem azokat, akik BÁRMILYEN adalékot öntenek olajhoz, üzemanyaghoz.. Többet ártasz vele, mint használsz!

krissz Elküldve: 2014-09-24 20:10 Heeelp...!

Bitu79 írta: Sziasztok ismét.
Lenne egy pár újabb kérdésem.
Ugye ezek a jó magyar rendszámkeretek alapban hozzáérnek a karosszériához.
Nálam is így volt.
A lényeg,hogy kicsit le is szántotta a festéket a keret 10 év alatt.
Közben raktam kétoldalú ragasztó csíkot a rendszámkeret és a karosszéria közé,hogy ne dörzsölődjön le jobban a fényezés.
Voltam ezzel a kis hibával több autófényezőnél.
Mindegyik azt mondta,hogy ezért ne fújjuk az autót,majd csak akkor,ha nekiáll ettől rozsdásodni.
Anyagilag ugyanannyi lenne így is,és úgy is a fényezés javítása,ezzel érveltek...
Ne csesszem ki feleslegesen a pénzt az ablakon.
Jól teszem,ha szót fogadok nekik?
És egy hasonló dolog.
A jobb hátsó kerékjárat ívnél pattant le a festék úgy fél centi hosszon.
Pont az élbe.
Azt lekentem ecsettel és kész.
Ezt a részét anno javították.
Szerintem a gitt pattant le ott...
Ezzel sem akar senki foglalkozni,ugyanezen ok miatt,amit fentebb is írtam,hogy ráérek majd ezzel foglalkozni,ha majd elkezd rohadni.És amúgy is belülről rohad kifele.
Lehet tényleg túl aggódom a dolgokat kissé? Mondjuk vigyázok is a kocsimra,ez tény.
Fújassam le az elemeket,vagy egyenlőre várjak velük amíg nem kezdenek el rozsdásodni?
Igazság szerint nem hagy nyugodni ez a dolog.
Eszembe jutott még egy dolog.Ez a dübbenés szerű hang hirtelen gázadáskor,vagy gyors kuplungoláskor.
Erre is azt mondták 2-3 helyen,hogy ne foglalkozzam vele.
Állításuk szerint semmi baja a diffinek.
Ez a hang azért van,mert valamennyi holtjátéka van a dolgoknak,és ezért van a hang,tehát ne foglalkozzam vele.
Mondjuk 2 éve így használom a kocsit,és nem változott semmit a dolog.
Működik minden rendesen.
Ha rendesen váltok és nem ugrálok a kuplungon ,akkor nem ad semmilyen hangot amúgy.
Javító ívet nem találtam hátra e46-hoz sehol.
Ha netán egyszer tényleg elkezd rohadni pár év múlva,akkor csak a gittelés marad?
Javítóív esetleg létezik hátra?
Elöl nem para,mert oda lehet venni mindent elég olcsón.
Hátsó kerékív viszont zavar.Elég ha lekentem ecsettel és kész?


Besz@rás! Pont ugyanezek a problémáim! Dübbenésre diffi-t mondtak, de nem kell cserélni.
Nekem is kicsit megindult a rozsda hátul kerékívnél mint neked és nem tudom érdemes lenne e megcsinálni..

krissz Elküldve: 2014-09-24 06:09 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
krissz írta: Xenonnál a jobb oldali lámpa random kapcsolódik csak fel, legtöbbször nagyon sokadik próbálkozásra, ha felkapcsolódik egy napig jó kb és egyből felkapcsol, egyébként ugyanúgy szar.. Időjáráshoz nincs köze. Ha mindkét lámpa felkapcsol, a jobbos egy másodpercet késik. Ballast vagy a gyújtó a hibás? Honnan deríthetném ki?



én a trafót mondanám. ha az izzó lenne, akkor ilyen +fogyasztó felkapcsolásának nem kellene befolyásolnia a dolgot. de max cseréld meg a két oldal izzóit, aztán ha viszi a hibát, akkor izzó, ha nem, akkor biztos trafó.


Yellow, felreerted, az izzók jók, hiba csak jobboldalt áll fenn. Két alkatrész lehet szar, ezeknek angol nevük "ballast" és "igniter", csak foggalmam sincs melyik..

krissz Elküldve: 2014-09-23 20:22 Mi lehet a baj?

Xenonnál a jobb oldali lámpa random kapcsolódik csak fel, legtöbbször nagyon sokadik próbálkozásra, ha felkapcsolódik egy napig jó kb és egyből felkapcsol, egyébként ugyanúgy szar.. Időjáráshoz nincs köze. Ha mindkét lámpa felkapcsol, a jobbos egy másodpercet késik. Ballast vagy a gyújtó a hibás? Honnan deríthetném ki?

krissz Elküldve: 2014-09-20 00:09 Mi lehet a baj?

krissz írta:
YELLOW írta:
krissz írta: Most vettem észre, hogy a jobb oldali ajtó bezár ugyan, de nem nyílik se kulccsal, se belső gombbal. Ha meghúzom a belső kilincset kinyílik probléma nélkül. Amikor kinyitom-bezárom kulccsal, olyan mintha nyitna-zárna, de mégsem. Mit csináljak vele, találkozott már valaki ilyennel? Köszi!

szerk.: az automata (15km/h) ajtózáró se csukja be..


először a kontaktokat nézném át. ajtózsanér körül, a GM modulon, leszedni megmozgatni befújni tuner tisztítóval. kiszedni a GM-et és megkocogtatni a relét. ha az után nyílik, akkor relé csere, mert a pogi összeégett.
belső kilinccsel azért tudod nyitni, mert az manuálisan direktbe nyit bowdennel. nem hazsnálja a motort. a többi esetben a kp. zár motorja nyitna, de valahol elvész a delej.


Na jó, de olyan hangja van, mint szokott, mikor kinyitom. Ajtókárpitot vegyem le? Találok valami leírást, ilyet nem igazán csináltam eddig. GM-et hol találom?


Így kell elképzelni a dolgot, csak jobboldalt. Video