laleeboy fórum hozzászólásai

laleeboy Elküldve: 2014-11-20 12:43 e36

Jack írta:
laleeboy írta:
Jack írta: Kellemetlen eset történt ma velem... Ki akartam cserélni a nyári kerekeket a téliekre már megvoltam a két hátsóval mikor is a bal első kerékhez értem, alá toltam a kroki emelőt. Elkezdtem szépen felemelni a kocsit, már majdnem elemelkedett a kerék a földtől és hirtelen egy tompa reccsenés és a kocsi vissza ült a helyére......... Annyira hinni akartam abban hogy csak az emelő adta meg magát..... de nem..
Beszakadt az emelőpont...



Pont ezért emelek én elöl mindig a lengőkar szilentnél hátul meg a difinél.

Sajnos elöl a doblemez betét mögé könnyen bejut a víz és a por és a kijutása gyárilag elég sz@rul van megoldva így a por és a víz sárt alkot ami elég nehezen szárad ki viszont remekül oxidál a környéken mindent.

Megoldás lehet hogy évente 1x 2x (pl a téli/nyári váltásoknál) kivenni a doblemezt kitakarítani ,és az esetleges oxidációt kezelni.

Sajnos ha már beszakadt akkor csak egy jó lakatos tudja orvosolni a hibát


Én elöl a bölcsőnél emeltem meg, gondolom nem gáz az sem. Hátul hol érted a difinél? Konkrétan a difi alá rakjam?
És igen.. most keresem a jó lakatost, illetve van egy csak sok a munkája.


A bölcső sem rossz csak eléggé "bent van" nehéz betolni az emelőt viszont a szilent tartó a formája miatt jól megáll az emelőn.

A difi tartó keretre gondoltam.
Alul van egy kb 150mm-es egyenes rész amiben van 2 db átm 10-es furat az is gyári emelési pont

laleeboy Elküldve: 2014-11-19 15:15 e36

Jack írta: Kellemetlen eset történt ma velem... Ki akartam cserélni a nyári kerekeket a téliekre már megvoltam a két hátsóval mikor is a bal első kerékhez értem, alá toltam a kroki emelőt. Elkezdtem szépen felemelni a kocsit, már majdnem elemelkedett a kerék a földtől és hirtelen egy tompa reccsenés és a kocsi vissza ült a helyére......... Annyira hinni akartam abban hogy csak az emelő adta meg magát..... de nem..
Beszakadt az emelőpont...



Pont ezért emelek én elöl mindig a lengőkar szilentnél hátul meg a difinél.

Sajnos elöl a doblemez betét mögé könnyen bejut a víz és a por és a kijutása gyárilag elég sz@rul van megoldva így a por és a víz sárt alkot ami elég nehezen szárad ki viszont remekül oxidál a környéken mindent.

Megoldás lehet hogy évente 1x 2x (pl a téli/nyári váltásoknál) kivenni a doblemezt kitakarítani ,és az esetleges oxidációt kezelni.

Sajnos ha már beszakadt akkor csak egy jó lakatos tudja orvosolni a hibát

laleeboy Elküldve: 2014-11-07 11:02 Tető kárpit csere

moire írta: Sziasztok!
Hát sajnos ez nem jött be, állítólag ehhez a típushoz rég elvitték mindet, ami jó volt, úgyhogy marad a javítás.
Nem félek tőle, mindent megcsinálok, amihez nem kell csápos emelő vagy akna, de egy tuti tippet meghallgatnék, mivel lehet ezt visszaragasztani, hogy fent is maradjon?
Van egy ilyen spéci 3M spray-m, ami mindent elég erősen megköt, az jó lehet szerintetek?
Egyszerű felvinni, kellően vékony és egyenletes réteget képez és mindenhez brutál jól tapad. (A típusszám nincs a fejemben, de ha kell megnézem, lent van a garázsban.)

De ha van valami bevált cucc, nem kísérletezgetnék... jó lenne csak egyszer megcsinálni, nem úgy, mint az ablakemelőimet...

Nagyon köszi előre is!
üdv,
M.


Sajnos a régit szépen visszatenni nem lehet.

Ha elkezd lógni az azért van mert a kárpit és a hordozó (papírszerű formára préselt lemez) között levő vékony szivacs az évek és a hő hatására elporlad.
A legegyszerűbb ha keresel valami hasonló kárpitanyagot, a régit lehúzod az újat ráhúzod.

Ilyenkor szokták fekete kárpittal vagy műbőrrel behúzni mit ha M-tech lenne (ilyenkor az oszloptakarókat is érdemes áthúzni főleg azt ami nem fekete)

laleeboy Elküldve: 2014-10-30 10:12 Segítsetek!

YELLOW írta:
takimark írta: Helló egy Bmw e36 316i ről lenne szó ha a km óra nullázót nyomva tartom mik azok a.számok amiket be hoz? Kis bord van benne az meg csak az időt,dátumot illetve a külső hőmérsékletet mutatja?


titkos menü. nyomkodd a 8-asig
E36-nál pontosan nem tudom hogy vannak a dolgok


E36-nál ezeket "tudja"

http://www.bmw-m.net/techproc/test.htm


laleeboy Elküldve: 2014-10-30 10:08 Légtömegmérõ

Szasza91 írta: Sziasztok!

A múlthéten sikerült beszereznem használtan egy légtömegmérőt 15 e forintért, amelyet be is szereltem. Azóta a kocsi tökéletesen húz és nem dadog hidegen sem, viszont elviselhetetlenül dadog az alapjárat ha üresben van a kocsi vagy menet közben váltok és benyomom a kuplungot.
Olvastam, hogy pár embernek hasonló dolgot csinál, és nekem is megvolt ez a jelenség, de az új tegnap sajnos már zavarón sokszor csinálta.

Ötletek esetleg mi lehet?
Eddig cserélve lettek: Légtömegmérő, Ac pumpa, kartergáz szűrő +cső.

Üdv.
Szabolcs


Vedd le az akksit egy pár percre (kb 10-15 elég lesz) ezzel újra indítod a vezérlőt és újra "tanulja" a szenzorokat.

Nem biztos hogy ez a megoldás (lehet hogy más is rossz) de egy próbát megér.

laleeboy Elküldve: 2014-10-30 10:06 légzsak_

papaiatis írta: Sziasztok,

Szétkaptam az ülésfűtés csatlakozóimat, gondoltam megfújom kontakt spray-vel, hátha megjavul, mind hiába. Viszont mióta széthúztam az ülés alatt illetve az ülésfűtés gombsor panelről a kábeleket, azóta világít a légzsák lámpám. Furcsállom, hogy a kettőnek mi köze van egymáshoz. 6 légzsákom van: 1 kormányban, 1 kesztyűtartónál, 2 függöny légzsák és 2 az ajtókban.

Ki lehet valahogy kapcsolni, hogy ne világítson? Ha igen, mivel?
INPA és DIS installációim vannak.

Köszi,
Attila


Széthúztad az ülés foglaltságjelző csatlakozóját.
Ez azt befolyásolja hogy nem nyit a zsák az anyós előtt ha nem ül ott senki.
Tehát van köze a légzsákhoz, ha széthúzod olyan mintha a zsákot húznád le.
Diaggal kiüthető a hibakód.

Legközelebb pedig megelőzheted a "bajt" ha szerelés előtt lekötöd a akksit

laleeboy Elküldve: 2014-10-07 09:01 E46 magyar kézikönyv

E 36-hoz valami magyar leírás szerelési útmutató Bentley...

Előre is köszi

laleeboy@gmail.com

laleeboy Elküldve: 2014-10-06 14:36 Motorolaj

szferii írta: Sziasztok !

Az eredeti BMW motorolaj jobb,mint a CASTROL ? 5W-30 -as kategóriában. Esetleg tud valaki jobbat ? Az autó amibe tenném E60 535 D 2008 évj

Köszi a segítséget !



Ha jól tudom a gyár BMW olajat is a Castrol gyártja

(igen most is lehetne beszélgetni a gyári VS utángyártott témában : ) )

laleeboy Elküldve: 2014-10-06 14:34 Heeelp...!

Frici29 írta: Sziasztok!
Segitseg kellene e36 325i-ben van e gyarilag sperr difi?


Az attól függ hogy az első gazdi beixelte vagy nem

Alvázszám alapján meg tudod nézni

http://www.realoem.com/bmw/

Vagy alánézel és a hátlapot lefogató csavarok közül az egyiken kell lenni egy lemezkének amin jelölik a áttételt és azt hogy sperres vagy nem

Ha nem túl rozsdás akkor a difi házán is fel van festve egy fehér S-betű

Felemeled úgy hogy mindkét hátsó kerék a levegőben legyen üresbe teszed és megforgatod az egyik kereket , ha a másik is ugyanabba az irányba forog akkor sperr van benne ha ellenkezőleg akkor nem

laleeboy Elküldve: 2014-09-24 09:10 E46 Touring Gumiszőnyeg

rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Tud vki jó minőségű gumiszőnyeget E46 kombihoz?
Hótálca még jobb lenne mivel jön a tél..
Ti egyáltalán mit használtok az esős,havas időszakban?
Gondolom nem a vászon szőnyeget..


én simán a vásznasat használom. mindig lecsapom a lábam, max minimálisan viszek be egy kis havat. nekem szoci a gumiszőnyeg, a régi zsigás korszakra emlékeztet. persze, ki hogy gondolja.

A hó a legkevesebb sztem,a sárra és a őszi esőkkel járó "latyakos",letakaríthatatlan cipőre gondoltam.
Lehet hogy csak nekem gond,de rühellem amikor koszos,foltos a szőnyeg.(én is leverem a lábam amennyire sikerül de mindíg marad rajta kosz..)
A gumiszőnyeg nekem sem tetszik de hasznos dolog amikor takarítani kell az autót!:kiralya hótálca elég ronda de a "sok" víz és kosz egyszerűen kiönthető/takarítható!)

A vászon szőnyeget te hogyan takarítod?Megvárod míg megszárad és utána porszívó és tsai,vagy máshogy?
Esetleg lehet ezeket alacsony hőfokon mosógépben is mosni,rövid programon?
Én mindíg szárazon szoktam porszívózni.


Nekem PETEX-es van az E36-ban, teljesen jól illeszkedik a gyári lefogatókhoz, jó minőségű, már a 4. télen használom és semmi baja (igazából már 1 hónapja betettem a sok eső miatt)

http://csomagtertalca.com/inde...p;limit=10

laleeboy Elküldve: 2014-07-22 14:15 Gumiabroncs

lalada írta: sziasztok!

egy kis segédlet kéne:
8J x17' felnire mi a legkisebb (legkeskenyebb) gumiméret ami felrakható? 205/50/17-re gondoltam.. ugyanígy..
8,5J x17' felnire mi a legkisebb gumiméret ami felrakható? 225/45/17-re gondoltam.
Van egy kétméretű felniszett (Styling 161) , amit beszereztem és arra kéne.
köszi!


Ajánlás
http://auto.pasztoy.hu/gumi_felnire.html

Valóság
http://tyrestretch.com/




laleeboy Elküldve: 2014-07-16 14:23 Pepita kárpit, Balázska (+3670-254-3861)

Volt nekik egy egész jó weboldaluk, de most nem találom.
Nem tudja valaki hogy mi lett vele?

laleeboy Elküldve: 2014-07-16 14:20 Kézi váltót keresek

YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
Sajnos a V12-höz csak a 850Csi-ben volt kézi váltó, ami olyan ritka hogy hozzá képest a "fehér holló csordaállat"




...hogy neked mindenkihez van egy jó szavad...



most mi van?


Semmi

Ott van a



laleeboy Elküldve: 2014-07-16 13:57 Kézi váltót keresek

YELLOW írta:
laleeboy írta:
Sajnos a V12-höz csak a 850Csi-ben volt kézi váltó, ami olyan ritka hogy hozzá képest a "fehér holló csordaállat"




...hogy neked mindenkihez van egy jó szavad...

laleeboy Elküldve: 2014-07-16 10:53 Kézi váltót keresek

V12 írta: Sziasztok! M73b54 re keresek kézi váltót! 5400-es v12 kuplung is érdekel. Esetleg van valaki, aki épített dízel váltót erre a motorra?

Sok sikert a kereséshez

Sajnos a V12-höz csak a 850Csi-ben volt kézi váltó, ami olyan ritka hogy hozzá képest a "fehér holló csordaállat"

Kézi váltót a legegyszerűbben úgy tudsz feltenni rá hogy ha a 4,0 vagy 4,4 V8 váltót teszel fel rá.
Ha ismereteim nem csalnak akkor 1 vagy 2 csavar nem fog passzolni de a többi jó lesz.
Egy másik megoldás ha találsz egy döglött V12 automata váltót, levágod a váltóharangot és egy V8 vagy egy 30D válót hegesztesz rá (persze a megfelelő helyen levágva annak a harangját is).

Ezzel a váltót megoldottad, de még mindig nincs kuplungod hozzá, és a motor vezérlőjét is át kell vágni mert elektromos gázpedálos és keresi a vezérlő az automatát.

Nem egyszerű de megoldható.

Pár V12-es projekt

http://www.powerfanatics.com/f...;start=325

http://www.powerfanatics.com/f...;start=125