Rorybreaker írta:
notoriusbg írta:
Oliv3r írta:
Üdv!
Éppen autóvásárlás előtt állok, e36-os a kiszemelt. Mindenképpen benzines, 318 , de inkább nagyobb majd meglátom meddig ér a takaró...
Szóval nem vagyok nagy rutinos a témában ezért az a kérdésem, hogy mire érdemes figyelnem a vásárláskor?Mik lehetnek a típushibák, azt hallottam sokszor rohadnak, meg sok a törött (erre utaló nyomot hol keressek)? Még talán annyi hogy Németországban élek ott is venném.
Előre is köszönöm.
Szia!
Nem tudom, mennyire segít a döntéshozatalban, de ha elfogadsz egy tanácsot, én inkább 6 hengerest (320i vagy nagyobb) vennék a helyedben.
Egy jóbarátomnak van 318i-je és nem fogyaszt (lényegesen) kevesebbet, viszont gyengébb és ugyebár a 6 hengeresek hangját külön szokták dícsérni... Apukámnak volt anno kéziváltós 320i-je és simán elmászkált vele 9L-ből, aminél a spanom kocsija sem eszik kevesebbet.. (Meg talán azt is szokták mondani, a 6 hengeresekkel kevesebb a gond, de ezügyben nincs személyes tapasztalatom.)
Sok sikert a vásárláshoz! 
A fogyasztást osztom!
nekem 316 1.8L, de városban 9L, és akkor nem tolom neki... egy 320i 2.0L sem zabál sokkal többet ahogy hallom... viszont nagyobb a móka azért, vagyis inkább úgy mondom, lehet hogy van 1 kis móka benne. Na meg 4 hengerest én sem vennék többet. Nem mintha bármi bajom lenne vele, de a BMW 6 hengeres 
4 hengeresből max az 1,8 iS-t venném mert kb egyforma a 20i-vel (fogyasztás, gyorsulás...) a hátránya az hogy csak coupe és compact volt belőle (volt sedan is de azok ritkábbak)
Azt kell eldönteni hogy hol használod a legtöbbet
Ha sokat városozol akkor max 20-as ha inább országút/pálya akkor meg 25-28.
E36-nál a rozsdára kell figyelni
Elsősorban az első sárvédők alja "A"oszlop töve küszöb hátsó sárvédő csomagtér ajtó és a hátsó homlokfal.
Az ajtók alja is szeret hervadni de azok csavarozható elemek.
Rozsda szempontból előny ha Olaszból származik az Osztrákot viszont kerülni kell(mert ott durván sóznak)