Ez egy archivált weboldal! bővebben
lantika fórum hozzászólásai

lantika Elküldve: 2015-11-08 21:08 Műszerfal kijelzés

rricsi86 írta: Sziasztok!
Kérdésem lenne, műszerfal ki majd vissza tétele után a mutatók nem maradnak nullán. Hogyan lehetne vissza állítani nullára? (E46 320 d 1999)
előre is köszönöm a segítséget.


Ki kell venni,szetszedni es a mutatokat le kell szedni es alap pozicioban visszatenni. Mutatot egyszerüen egy sima villäval le lehet szedni.

lantika Elküldve: 2015-11-06 15:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Van olyan diag pc-re amivel mäs autot lehet diagolni? Mondjuk asszony c corsäjät?

lantika Elküldve: 2015-11-04 12:00 Segítség!!!

GNoRbY88 írta: Helló. Még új vagyok itt. Szerettem volna nyitni egy témát hifis topikban, mert kérdésem nem nagyon vonatkozik egyik témához sem, de nem bírtam, mert azt írja, hogy még nincs jogosultságom hozzá, nem vagyok elég aktív, vagy valami hasonló. Szabályzatot végigolvasva nem találtam benne olyat, hogy mi számít aktivitásnak, vagy hány hozzászólás után lehet témát nyitni, csak azt írja benne, hogy minden regisztrált felhasználó tud létrehozni témát. Szóval ez így nem pontosan igaz. Ki kéne egészíteni leírást. Egyébként ez az első hozzászólásom, szóval üdv. mindenki


En ezt inkäbb a tärsalgo topikba irtam volna. Egyebkent gondolj bele. Hetente jelennek meg uj emberek itt,akik feltesznek egy kerdest,aztän soha többet nem jelentkeznek be az oldalra. Mi lenne itt,ha mindenki csak ugy nyithatna uj topicot???

lantika Elküldve: 2015-11-02 09:58 nagynyomású szivattyú

tamas741 írta: sziasztok olyan problémám van BMW x5 2002 es 3D néha betilt a motor nagyobb teljesítménynél pl 140 körül tartósan és gyorsítanék vagy emelkedőnek és nem megy, de nem mindig csinálja van egy 1260 as hibakód lehet a nagynyomású pumpa szarakodik köszi a válaszokat üdv Tomi



Nyugi nem a Common Rail pumpa. Vorförderpumpe nemetül (magyarul passz) Ott van az elsö ülesek magassägäban. Szerintem neked van egy legterelö müanyag burkolat az alväzon. Az alatt az üzemanyagszürö körül van egy henger alaku pumpa. Ez az amiröl beszelek. Egyebkent en lehet elsönek üzemanyagszüröt cserelnek. A Te problemäd,hogy az auto nem kap elegendö gäzolajat,ez miatt veszüzemmodba kapcsol.

lantika Elküldve: 2015-11-01 22:11 Tempomat - utólag?

tamas_e46_320i írta: Sziasztok!

tempomatot szeretnék az autómba (e46 320i nofacelift), van BC-s index, de nincs multikormány.

Nekem jobban tetszik a sima classic kormány. Lehet-e tempomatot a BC-s indexre tenni (a lentieket elolvasva arra jutottam, h lehet), vagy mindenképpen ki kell cserélni a kormányt multisra?

Előre is köszi! Tamás





A kettönek semmi köze egymäshoz. A tempomathoz kell käbel,meg kormäny,esetleg gombsor. Mivel neked a 4 küllös kormäny tetszik igy venned kell egyet kompletten. BC karra nem lehet tempomatot kötni.

lantika Elküldve: 2015-11-01 21:06 Részecskeszûrõ_

BarG írta:
F10 írta:
jrtom írta: A legfőbb probléma az a rossz termosztát miatt van. Nem tud üzemi hőfokra melegedni a motor és így nem regenerál a kocsi. Tartós 70 fokos víz kell, hogy elindítsa a folyamatot, ami egy rossz termosztáttal nincs meg főleg hideg időben városon kívül. Egy jó termosztáttal 90 fok környékén van. A sok városjárat is a DPF halálát okozza, mert ott se tud regenerálni.


Városjárat miatt akarom majd kidobni.
Kb mennyiért csinálják?


Még valami. Azt vettem észre, hogy bizonyos időközönként a vezérlő a levegő/üzemanyag arányt rövid időre leveszi 0,92-re. Ezt a NOx katalizátor regenerálása miatt teszi. Ekkor nagyon durván füstölni fog az autó, ha nincs rajta a dpf! Ha kiszedeted, akkor ezt a funkciót is ki kell írni a vezérlőből, mert különben nagyon látványosan fogsz autózni néha.


Es akkor a NOx katalizätor regeneräläsänak hiänya miatt jön az ujabb problema. Utäna meg eladjuk az autot,es szidjuk a märkät,mert ugye "minden baja volt". Ha valaki nem tud fenntartani egy autot,akkor vegyen egy egyszerübbet,olcsobbat amit fennt tud tartani. Ha meg csak a fenntartäson akar sporolni annak javaslom az összvonalas berletet.

lantika Elküldve: 2015-11-01 12:39 Nem indul el

seti71 írta:
seti71 írta:
szotakdavid írta:
Bitu79 írta:
seti71 írta: Sziasztok!
E46 318i facelift elötti az autó.Tegnap 600 km-es úton háromszor jött elő a P0170 ma reggel pedig nem is indult be.Önidító teker de semmi,mintha nem lenne benzin.Hőfok jeladó,főtengely jeladó,olaj gomba két hete lett cserélve,mert 8 foknál hidegebb időben nem indult.Ötlet ?


Lambda szonda,üzemanyag szivattyú,katalizátor,légtömegmérő...sokminden lehet.
Kellene az is h. pontosabban mit ír a diag.Bank 1-2 ilyenek...

Első körben pucoljatok légtömegmérőt.
Szerintem az lesz.




M43-nál nincs Bank 1-2!!!!!!!! 2db szonda van benne összesen nem 4!

A kocsi hibájára:Gyári diagot kéne csinálni elsőnek.


Köszönöm az ötleteket!Elsőnek megnézzük a légtömeg mérőt azt meg rá a computer


Nos.
Diagnosztika után a hozzáértők gyertya cserét javasoltak.Megtörtént a csere de az autó reggel továbbra sem indul.Mivel minden egyebet kizártak az aksira gondolnék.Jelenleg egy Banner powerbull 60Ah 480 amperes aksi van benne szerinten 4 éves lehet.Töltés után gond nélkül indul az autó.


Merj rä az aksira,ällo helyzetben illetve inditäs utän.

lantika Elküldve: 2015-10-31 22:30 Heeelp...!

szotakdavid írta:
Bitu79 írta:
Dávid.
Kérlek ezt kifejtenéd?
Ez érdekelne.
Az autóm egy n40-es motorkódú 316-os,2003-as.
Alapba nem volt benne bc.
Titkos menüben szoktam nézegetni a fogyasztást,meg ilyeneket.
De szereztem egy bc-s kart.





Elvétve lehet találni olyan e46-at amiben hiányzik az az egy vezeték ami a Bc-hez kell.


Ugy tudom,hogy a klima nelküli benzines modellekböl hiänyzik 1 käbel. A BC-kar csatijära 4 vezeteknek kell mennie,ha csak 3 van akkor be kell käbelezni.

lantika Elküldve: 2015-10-31 12:44 Heeelp...!

Bitu79 írta: Bc-s karral kapcsolatban.

Ma azt is be szerelem.
Azt kábelezni ugye nem kell?
Csak simán a sima helyett be kell tenni ugyi?
Nincs multi kormányom.
Felokosítani a kocsit,ahhoz mindenképp programozni kell?
Nincs más út?

Kilinccsel kapcsolatban.

Az állító csavarokat(pici dugó alatt van a csavar ugye) merre felé kell tekerni?
Kur*a nehezen lehet ezeket tekerni imbusszal.

Köszi.





BC-t käbelezni nem kell,de be kell kapcsolni diaggal.

lantika Elküldve: 2015-10-31 10:59 Részecskeszûrõ_

YELLOW írta:
jokerface írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
Tuti nem szednem ki. "Európa számos városában, már környezetvédelmi zónákat jelöltek ki vagy hamarosan fognak. Magyarországon is tervezik Európa több városával együtt, környezetvédelmi zónák létrehozását."


ezzel is kényszerítik az embereket, hogy ezeket vegyék. az addig oké, hogy fekete és piros matricásakat kitiltanak, de csak részecskeszűrősöket beengedni az eléggé nem kóser.
Mazda5-nél konkrétan láttam mérést, minimálisan volt rosszabb, mint DPF-el. mondhatnám, hogy humbuk az egész. félre értés ne essék, nem rábeszélni akarom, hogy vegye ki.


A legapróbb,szemmel láthatatlan,legkárosabb részecskéket a környezetre,élö szerveztre nem fogja meg. De lényeg az,hogy amit nem látunk,az nem is létezik. Ez van. Attól még én sem vetetném ki.


de most gondolj bele.
különleges olaj kell bele. a legtöbb DPF-es autóban hígul az olaj, mert gázolaj kerül bele. szerintem annyira nem jó az. az a abj, hogy jóval több kerül bele, mint kellene, de ugye valahogy regenerálni kell a szűrőt. egy plusz hibaforrás. a normális olajok drágák, a szűrő drága, és úgyis cserélni kell majd. plusz üzemanyga fogyasztás, stb. ez nem a környezet védelmét szolgálja. tisztasor, mint számos oylan dolog, amik feleslegesen vannak az autóba, hasonló címszavakkal telepítve. persze amíg jó én sem venném ki. viszont ha cserélni kell, nem költenék rá. pedig ahhoz képest elég környezet tudatos vagyok. csak ezzel valójában semmire nem mennek. az emberiség nagy része elszegényedés útján van. régi autókkal járnak, amikben nincs, vagy ha később ezeket veszik meg, nem elsz pénz, cseréltetni. szóval semmire nem leszünk előre. viszoint elég jó út egy apokliptikus világ felé, ahol a gazdagok külön élnek, elszeparálva. lassan a filmek valóságok lesznek.


En pont most akarom beletenni. Hiäba tiltakozik valaki a szabälyok ellen,attol azok megmaradnak,es be kell tartani. Persze mäs olaj kell bele,stb de ha egyszer benne van. Azonos autonäl a DPF-es es anelküli autok produkälhatnak hasonlo meresi eredmenyt,de azt a motor teljesitmenyenek szabälyozäsäval szoktäk elerni. A nem DPF-es gyengebb igy ugyan azt tudja mint egy DPF-es. E46-ban is van 320d 150 lovas DPF nelkül,ami euro 4-es. Ezek mind 6 sebesseges vältoval,mäs turboval vannak szerelve. Viszont ami pl nekem van az 5-ös vältos,igy csak DPF-el tudja hozni az euro4 szintet.

lantika Elküldve: 2015-10-30 21:15 Részecskeszûrõ_

YELLOW írta:
F10 írta: Műszakin nem lesz gondja?
Am érdekes számomra ez a fórum-válasz funkció főleg telóról.

YELLOW írta:
F10 írta:
YELLOW írta:
F10 írta:
F10nél lehet manuálisan elinditani részecskeszűrő tisztítást?


nem tudom BMW-nél ez hogy van. de off márkáknál állítólag tudja a rendszer hogyan közlekedtek vele, fordulatokból, fogyasztásból, sebességből. így ha autópályára mész, azt pár km után érzékeli a rendszer és elindítja a tisztítást, ami kb 10-20km-en ekresztül tart. tehát manuális indítás úgymond ez lehet. talán ha országúton, egyel kisebb fokozatban mész, akkor is elkezdheti a fordulat miatt.


F10 ből kilehet dobni a dpfet?
Youtubon vannak fennt kiszedett dpfel.


na ezt jól meg varriáltad alig győztem kibogozni
szerintem ki lehet venni, viszont szintén off márkák esetében tudok nyilatkozni, az ECU-ban módosítani kell a progit ennek megfelelően. nem tudom ki vállal ilyet BMW-nél.




nem szokás felülre írni. anno én is úgy írtam mindig, mert sok helyen úgy van, mondjuk ott másképp van a szerkezet kialakítva.
mindig az utolsó
keresd meg és az után írj. sokan képesek sok ENTER-t beleütni, és akkor nagyon lentre kerül az idézet vége parancs lezáró, nem látszik pl. de nekem pl mobilon rögtön odaugrik. Opera. más böngészőben enm tudom, meg sokat nem írok mobilról.

szerk.: műszakin elvileg nem lesz gondja ha olyan helyre viszed, mert én amit eddig hallottam, és tudok, zöldkártya mérésen nem teljesít rosszul az autó. ha nem nézik konkrétan, hogy ott van-e akkor nincs gond. max ki kell herélni. de most szintén OFF márkákról tudok nyilatkozni.[/quote]

Tuti nem szednem ki. "Európa számos városában, már környezetvédelmi zónákat jelöltek ki vagy hamarosan fognak. Magyarországon is tervezik Európa több városával együtt, környezetvédelmi zónák létrehozását."

lantika Elküldve: 2015-10-30 17:41 Elektromos tükrök

Bero írta:
Marcipan írta: Sziasztok! Olyan problémám van,hogy ha hátramenetbe teszem az autót nem fordul le a tükör.Tisztitóba volt az autó,miután elhoztam jelentkezett ez a probléma.Nem gondolom,hogy elrontották,csak valami beállítási probléma lehet.
Szerintetek?
Köszönöm!


Szia!

Fordítsd át a tükörállító kapcsolón a csúszkát a másik oldalra!

Üdv: Bero



Szerintem memoriäs ülese van,es az tud olyat,hogy ha rükibe teszed,akkor lebillen a tükörlap,hogy läsd a padkät. Bordsteinfunktion a hivatalos neve.

lantika Elküldve: 2015-10-29 18:05 Tolató radar

YELLOW írta:
csiatt írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy az e46 PDC-je és az e39-é csereszavatos-e vagy más?
Illetve e46-ban minden PDC egyenes végű vagy van olyan ahol lefelé hajló a csatlakozó rész? Amúgy a kábel mennyit enged (lefelé hajlósat be lehet rakni) elbírja?


én úgy tudom kétféle szenzorokkal jött ki az E46. sajna ennyit tudok, hozzá fűzni.


Szedd ki,es nezd meg. 2 különbözö PDC szenzor nem fer meg egy rendszerben. Käbel egyebkent van böven. Illetve mär irtam koräbban,hogy az utängyärtott szenzort nem szabad a szelere tenni,mert nem fog müködni a PDC rendszer. Azt ne kerdezd miert.

lantika Elküldve: 2015-10-28 18:35 Fûtés - Klíma

englert írta:
lantika írta:
englert írta:
szotakdavid írta:
englert írta: Sziasztok! Még mindig fent áll az a hiba, hogy bekapcsolom a klímát+első szélvédőre szeretném fújatni a hideg levegőt és meleget nyom, akár hogy állítom ! klíma panelt+vízcsapot+sünit+acu senzort márt cseréltem!!! Hiba: C 1 Automatikus belsőtéri levegőellátás érzékelő, nyitott áramkör!!


Vin kód??


WBAAS71030FY16121


7-es alkatreszre panaszkodnak sokan nemet forumokon.


Cseréltem már vízcsapot!!



Jah. Nem tudtam,hogy a Zusatzwasserpumpe magyarra forditva vizcsap.

lantika Elküldve: 2015-10-28 16:27 Fûtés - Klíma

englert írta:
szotakdavid írta:
englert írta: Sziasztok! Még mindig fent áll az a hiba, hogy bekapcsolom a klímát+első szélvédőre szeretném fújatni a hideg levegőt és meleget nyom, akár hogy állítom ! klíma panelt+vízcsapot+sünit+acu senzort márt cseréltem!!! Hiba: C 1 Automatikus belsőtéri levegőellátás érzékelő, nyitott áramkör!!


Vin kód??


WBAAS71030FY16121


7-es alkatreszre panaszkodnak sokan nemet forumokon.