panelsniper fórum hozzászólásai
« előző123következő »

panelsniper Elküldve: 2021-11-18 18:08 Vanos

YELLOW írta:
panelsniper írta:
YELLOW írta:
panelsniper írta:
YELLOW írta:
panelsniper írta:
YELLOW írta:
panelsniper írta: Sziasztok,
Nem biztos hogy a megfelelő helyre írok, de szerintem összefüggésben van a probléma a vanossal. Az átlagfogyasztás mérő a kocsiban eddig mindig 7,3/7,4 litert mutatott.
Ma elmentem vásárolni és miután elindultam a parkolból egy dörrenésre lettem figyelmes. Ránéztem a fedélzeti komputeben az adatokra és azt vettem észre hogy a fogyasztás hirtelen felugrott 13,5-re. Először arra gondoltam hogy megbolondult a Computer és reseteltem a korábbi mérést. Mentem a kocsival kb 40 km-t és most jelenleg 14,6-14,9 ír a gép. Nemrég cseréltem benne a vanos gyűrűket. Lehetséges hogy valamelyik gyűrű elszakadhatott és emiatt megugrott a fogyasztás? A motor ugyanúgy jár, nem vettem észre semmi változást rajta. M54 B22
Diaggal ki lehet olvasni az ilyen hibát, vagy dobnia kell hibakòdot?
Előre is köszönöm


honnan jött a dörrenés? vagy milyen dörrenést kell alatta érteni? nem kizárt, hogy a katalizátor összeszakadt. a kérdés az, hogy valós a többlet fogyasztás, vagy csak a computer mutatja többnek? a pill. mutatós fogyasztásmérő mit mutat?


hmm, igazabol mar nem tudom leirni, hogy pontosan milyen volt. a pill. mutatos fogyasztasmerö nem mutat irrealis ertekeket, csak maga a computer. Azon gondolkodom, hogy ha a motor egyenletesen jar akkor a gyertyakat kizarhatom, a vanost is, mert nem hallok semmilyen rendellenes zörejt. Amire en meg gondolok az a lambda szonda. 169.000 km van benne, elkepzelhetö hogy cserelni kell. Radugom majd a diagot a hetvegen es megprobalok valamit kiolvasni belöle. Ha esetleg a szonda krepalt be akkor tarolhat hibakodot?
Köszi!


attól függ melyik szonda. mivel a fogyasztás emelkedett, így a kati előttiek közül lehet valamelyik. ekkor azt írhatja, hogy rossz keverékképzés, dús, vagy szegény keverék. ha a kati utáni a rossz, akkor jellemzően valamilyen katalizátorral összefüggő hiba jelenhet meg. viszont ehhez társulnia kellene check engine lámpának is.

check engine nincs szerencsere. Meglatjuk mit mutat a diag. Illetve ranezek a gyertyakra is hogy mi a helyzet velük. Biztos ami biztos.
Köszi!


ha mást nem veszel észre, akkor a gyertyának nincs baja. max azt láthatod rajta, hogy dús keveréket kap-e vagy se.

Még nem vettem ki a gyertyákat, csak egy diagot csináltam.
1 hibakód volt benne

Illetve megnéztem az élőadatokat a vanosnál illetve a lambdaszondáknál, viszont nem láttam semmi különöset a mért értékekben
Jól vettem észre?
Köszi!


a fojtószelepre panaszkodik. kellene törölni a hibát, megnézni, hogy visszaírja-e.
levenni a szelep elől a csövet, és megnézni, hogy nem marad-e folyamatosan nyitva, normálisan mozog-e, nem akad-e gázpedál nyomásra. ha jó, még a DISA szelepet is meg lehet nézni. ha minden rendben, akkor adaptációtörlés kellene. INPA-ban meg tudod csinálni. de meg nem mondom, hogy hol van. utána nyilván nem lesz tökéletes egy darabig. vagyis előfordulhat.
ha nem javul meg, akkor lehet fojtószelepet kell cserélni. nem érzékeli az állását az elektronika.
ha meg van egyáltalán a szelep még....


töröltem a hibát, azóta nem dobta vissza, mentem is vele most vagy 100 km. Viszont még mindig 12 liter fele megy a fogyasztás.
Kérdés a DISAval kapcsolatban. Ha kiszerelem a helyéről és ráadom a gyújtást, akkor a szelepnek be kell zárnia? Nem szabad nyitva maradnia, ugye? Mert most arra gyanakszom hogy valahol falschot szív és lehet hogy nem zár vagy működik a DISA rendesen.
Erre gondolok pontosan
https://youtu.be/so6xLmg1zno





panelsniper Elküldve: 2021-11-13 13:19 Vanos

YELLOW írta:
panelsniper írta:
YELLOW írta:
panelsniper írta:
YELLOW írta:
panelsniper írta: Sziasztok,
Nem biztos hogy a megfelelő helyre írok, de szerintem összefüggésben van a probléma a vanossal. Az átlagfogyasztás mérő a kocsiban eddig mindig 7,3/7,4 litert mutatott.
Ma elmentem vásárolni és miután elindultam a parkolból egy dörrenésre lettem figyelmes. Ránéztem a fedélzeti komputeben az adatokra és azt vettem észre hogy a fogyasztás hirtelen felugrott 13,5-re. Először arra gondoltam hogy megbolondult a Computer és reseteltem a korábbi mérést. Mentem a kocsival kb 40 km-t és most jelenleg 14,6-14,9 ír a gép. Nemrég cseréltem benne a vanos gyűrűket. Lehetséges hogy valamelyik gyűrű elszakadhatott és emiatt megugrott a fogyasztás? A motor ugyanúgy jár, nem vettem észre semmi változást rajta. M54 B22
Diaggal ki lehet olvasni az ilyen hibát, vagy dobnia kell hibakòdot?
Előre is köszönöm


honnan jött a dörrenés? vagy milyen dörrenést kell alatta érteni? nem kizárt, hogy a katalizátor összeszakadt. a kérdés az, hogy valós a többlet fogyasztás, vagy csak a computer mutatja többnek? a pill. mutatós fogyasztásmérő mit mutat?


hmm, igazabol mar nem tudom leirni, hogy pontosan milyen volt. a pill. mutatos fogyasztasmerö nem mutat irrealis ertekeket, csak maga a computer. Azon gondolkodom, hogy ha a motor egyenletesen jar akkor a gyertyakat kizarhatom, a vanost is, mert nem hallok semmilyen rendellenes zörejt. Amire en meg gondolok az a lambda szonda. 169.000 km van benne, elkepzelhetö hogy cserelni kell. Radugom majd a diagot a hetvegen es megprobalok valamit kiolvasni belöle. Ha esetleg a szonda krepalt be akkor tarolhat hibakodot?
Köszi!


attól függ melyik szonda. mivel a fogyasztás emelkedett, így a kati előttiek közül lehet valamelyik. ekkor azt írhatja, hogy rossz keverékképzés, dús, vagy szegény keverék. ha a kati utáni a rossz, akkor jellemzően valamilyen katalizátorral összefüggő hiba jelenhet meg. viszont ehhez társulnia kellene check engine lámpának is.

check engine nincs szerencsere. Meglatjuk mit mutat a diag. Illetve ranezek a gyertyakra is hogy mi a helyzet velük. Biztos ami biztos.
Köszi!


ha mást nem veszel észre, akkor a gyertyának nincs baja. max azt láthatod rajta, hogy dús keveréket kap-e vagy se.

Még nem vettem ki a gyertyákat, csak egy diagot csináltam.
1 hibakód volt benne

Illetve megnéztem az élőadatokat a vanosnál illetve a lambdaszondáknál, viszont nem láttam semmi különöset a mért értékekben



Jól vettem észre?
Köszi!

panelsniper Elküldve: 2021-11-12 15:45 Vanos

YELLOW írta:
panelsniper írta:
YELLOW írta:
panelsniper írta: Sziasztok,
Nem biztos hogy a megfelelő helyre írok, de szerintem összefüggésben van a probléma a vanossal. Az átlagfogyasztás mérő a kocsiban eddig mindig 7,3/7,4 litert mutatott.
Ma elmentem vásárolni és miután elindultam a parkolból egy dörrenésre lettem figyelmes. Ránéztem a fedélzeti komputeben az adatokra és azt vettem észre hogy a fogyasztás hirtelen felugrott 13,5-re. Először arra gondoltam hogy megbolondult a Computer és reseteltem a korábbi mérést. Mentem a kocsival kb 40 km-t és most jelenleg 14,6-14,9 ír a gép. Nemrég cseréltem benne a vanos gyűrűket. Lehetséges hogy valamelyik gyűrű elszakadhatott és emiatt megugrott a fogyasztás? A motor ugyanúgy jár, nem vettem észre semmi változást rajta. M54 B22
Diaggal ki lehet olvasni az ilyen hibát, vagy dobnia kell hibakòdot?
Előre is köszönöm


honnan jött a dörrenés? vagy milyen dörrenést kell alatta érteni? nem kizárt, hogy a katalizátor összeszakadt. a kérdés az, hogy valós a többlet fogyasztás, vagy csak a computer mutatja többnek? a pill. mutatós fogyasztásmérő mit mutat?


hmm, igazabol mar nem tudom leirni, hogy pontosan milyen volt. a pill. mutatos fogyasztasmerö nem mutat irrealis ertekeket, csak maga a computer. Azon gondolkodom, hogy ha a motor egyenletesen jar akkor a gyertyakat kizarhatom, a vanost is, mert nem hallok semmilyen rendellenes zörejt. Amire en meg gondolok az a lambda szonda. 169.000 km van benne, elkepzelhetö hogy cserelni kell. Radugom majd a diagot a hetvegen es megprobalok valamit kiolvasni belöle. Ha esetleg a szonda krepalt be akkor tarolhat hibakodot?
Köszi!


attól függ melyik szonda. mivel a fogyasztás emelkedett, így a kati előttiek közül lehet valamelyik. ekkor azt írhatja, hogy rossz keverékképzés, dús, vagy szegény keverék. ha a kati utáni a rossz, akkor jellemzően valamilyen katalizátorral összefüggő hiba jelenhet meg. viszont ehhez társulnia kellene check engine lámpának is.

check engine nincs szerencsere. Meglatjuk mit mutat a diag. Illetve ranezek a gyertyakra is hogy mi a helyzet velük. Biztos ami biztos.
Köszi!

panelsniper Elküldve: 2021-11-12 15:17 Vanos

YELLOW írta:
panelsniper írta: Sziasztok,
Nem biztos hogy a megfelelő helyre írok, de szerintem összefüggésben van a probléma a vanossal. Az átlagfogyasztás mérő a kocsiban eddig mindig 7,3/7,4 litert mutatott.
Ma elmentem vásárolni és miután elindultam a parkolból egy dörrenésre lettem figyelmes. Ránéztem a fedélzeti komputeben az adatokra és azt vettem észre hogy a fogyasztás hirtelen felugrott 13,5-re. Először arra gondoltam hogy megbolondult a Computer és reseteltem a korábbi mérést. Mentem a kocsival kb 40 km-t és most jelenleg 14,6-14,9 ír a gép. Nemrég cseréltem benne a vanos gyűrűket. Lehetséges hogy valamelyik gyűrű elszakadhatott és emiatt megugrott a fogyasztás? A motor ugyanúgy jár, nem vettem észre semmi változást rajta. M54 B22
Diaggal ki lehet olvasni az ilyen hibát, vagy dobnia kell hibakòdot?
Előre is köszönöm


honnan jött a dörrenés? vagy milyen dörrenést kell alatta érteni? nem kizárt, hogy a katalizátor összeszakadt. a kérdés az, hogy valós a többlet fogyasztás, vagy csak a computer mutatja többnek? a pill. mutatós fogyasztásmérő mit mutat?


hmm, igazabol mar nem tudom leirni, hogy pontosan milyen volt. a pill. mutatos fogyasztasmerö nem mutat irrealis ertekeket, csak maga a computer. Azon gondolkodom, hogy ha a motor egyenletesen jar akkor a gyertyakat kizarhatom, a vanost is, mert nem hallok semmilyen rendellenes zörejt. Amire en meg gondolok az a lambda szonda. 169.000 km van benne, elkepzelhetö hogy cserelni kell. Radugom majd a diagot a hetvegen es megprobalok valamit kiolvasni belöle. Ha esetleg a szonda krepalt be akkor tarolhat hibakodot?
Köszi!

panelsniper Elküldve: 2021-11-11 22:59 Vanos

Sziasztok,
Nem biztos hogy a megfelelő helyre írok, de szerintem összefüggésben van a probléma a vanossal. Az átlagfogyasztás mérő a kocsiban eddig mindig 7,3/7,4 litert mutatott.
Ma elmentem vásárolni és miután elindultam a parkolból egy dörrenésre lettem figyelmes. Ránéztem a fedélzeti komputeben az adatokra és azt vettem észre hogy a fogyasztás hirtelen felugrott 13,5-re. Először arra gondoltam hogy megbolondult a Computer és reseteltem a korábbi mérést. Mentem a kocsival kb 40 km-t és most jelenleg 14,6-14,9 ír a gép. Nemrég cseréltem benne a vanos gyűrűket. Lehetséges hogy valamelyik gyűrű elszakadhatott és emiatt megugrott a fogyasztás? A motor ugyanúgy jár, nem vettem észre semmi változást rajta. M54 B22
Diaggal ki lehet olvasni az ilyen hibát, vagy dobnia kell hibakòdot?
Előre is köszönöm

panelsniper Elküldve: 2021-09-17 20:01 Fékjavítás

Sziasztok,
E60-nál is úgy kell beállítani a kéziféket mint az E46-nál?
Köszi!

panelsniper Elküldve: 2021-08-31 18:47 Fék

Sziasztok,
mitől lehet az hogy ha benyomom a fékpedált akkor "ropogást" lehet hallani? Nem tudom szebben leírni, de tényleg ha megyek az autóval és fékezek akkor ahogy lenyomom a pedált, akkor ropog, illetve pattan valami. Mindegy hogy a motor jár vagy csak állóhelyzetben nyomom le a pedált. És ami még érdekes, hogy csak az első nyomásra jön elő ez a hang. Utána ha többször nyomom le a pedált akkor ez a hang megszűnik. Illetve ezt azután vettem észre, miután fékfolyadékot cseréltek az autón. Lehetséges hogy nem rendesen légtelenítették le a fékköröket?
Ha tudok akkor megpróbálok csinálni egy videót is róla.
Köszi!

panelsniper Elküldve: 2021-08-02 09:50 Hibakód

Sziasztok,

tegnapi nap folyaman felvillant a Check Engine lampa es hibakod olvasas utan P0444 hibakodot dobott a computer.
Korabban a hibakod olvasas utan is meg volt ez a hiba, a tanklegtelenitö szelepet irta hogy hibas,de akkor a Check Engine lampa nem vilagitott.

Hibakod olvasas es törles utan a hiba nem jött elö, illetve a Check Engine lampa nem vilagit. Lehetseges hogy valami elektromos hiba okozta ezt a hibakodot?

Ki szeretnem cserelni ezt a szelepet, de nem talalok utangyartottat, csak eredetit.
A REAL OEM szerint a cikkszam 13907557923
Sima egyszerü M54B22 (E60)
Letezik hogy nincs hozza utangyartott?

Köszi!



panelsniper Elküldve: 2021-06-07 20:32 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
panelsniper írta: Sziasztok
megpróbálom egyszerűen leírni a problémámat. (remélem jó fórumtémát választottam)
M54B22 motornál azt tapasztalom hogy kupplungoláskor fordulatszám gyorsan visszaesik, illetve annyira visszaesik a fordulatszám(a minimumra) hogy berezonál maga az egész kasztni. Ez a "dadogás" max 1 másodpercig tart majd az alapjárat beáll a normálisra. Viszont az autó nem fullad le. Ezt általában akkor tapasztalom, ha meg akarok állni piros lámpánál és benyomom a kupplungpedált. Hideg motornál nem(gondolom a dúsabb keverék miatt) de egy pár km után "előjön" Az autóban 167 ezer km van jelenleg.
Tervezem hogy kicserélem a VANOS gyűrüket de egyenlőre a fogyasztással nincs problémám, így még vacilálok hogy megbontsam a motort. A kérdésem az lenne hogy érdemes lenne megbontani a VANOST emiatt? Olvastam valahol korábban hogy ezt okozhatja a főtengely jeladó. Ez lehetséges a fenti problémánál? Vagy esetleg másfelé kellene keresgélnem?
Hibakód egyenlőre nincs.

Előre is köszönöm a segítséget.


hát akár lehet cserélni. nem mindig lesz hibakód. az eset 50%-ban főtengely jeladó. viszont mivel nem áll le (még), akár üzemanyag ellátási probléma is lehetne. ahogy hirtelen leesik a fordulat alapjáratra, elkezd befulladni az autó.
én próbaként tankolnék bele majdnem üres tankra egy 20-25 liter OMV 100-ast, és meghajtanám egy picit. gondolok itt arra, hogy van pályán, vagy országút 90-nél 4. fokozatban menni, egy jó 10-20 km-t. jó lenne a ha a fordulat 3000 felett lenne minimum.
a Vanos "O" gyűrű csere sem árthat. esetleg a DISA-t is érdemes megvizsgálni, nem lóg-e, nem zörög.

A DISA-t csekkoltam, illetve "felujítottam" a fém felújítószettel, így nem szippant be semmit a mortor mostmár. Az alapjárattal szerencsére nincs gond, itt gondolok arra hogy rendesen tartja az alapjáratot, csak fordulatszám után esik le "néha" ha mondjuk 2000 rpmnél benyomom a kupplungot és gurul az autó. Hallottam olyat is hogy az M54-nél az olajszvattyú fogaskereke szeret eltörni csonkban ha forgatják, így én nem szoktam forgatni nagyon egyébként. A 100-as benzin nem tesz semmit tönkre benne? Gondolok a technikára. 2003-as a gép és nem tudom hogy anno volt e már 100 oktánszámú benzin vagy csak 98-as.

panelsniper Elküldve: 2021-06-04 21:45 Egyenetlen alapjárat

Sziasztok
megpróbálom egyszerűen leírni a problémámat. (remélem jó fórumtémát választottam)
M54B22 motornál azt tapasztalom hogy kupplungoláskor fordulatszám gyorsan visszaesik, illetve annyira visszaesik a fordulatszám(a minimumra) hogy berezonál maga az egész kasztni. Ez a "dadogás" max 1 másodpercig tart majd az alapjárat beáll a normálisra. Viszont az autó nem fullad le. Ezt általában akkor tapasztalom, ha meg akarok állni piros lámpánál és benyomom a kupplungpedált. Hideg motornál nem(gondolom a dúsabb keverék miatt) de egy pár km után "előjön" Az autóban 167 ezer km van jelenleg.
Tervezem hogy kicserélem a VANOS gyűrüket de egyenlőre a fogyasztással nincs problémám, így még vacilálok hogy megbontsam a motort. A kérdésem az lenne hogy érdemes lenne megbontani a VANOST emiatt? Olvastam valahol korábban hogy ezt okozhatja a főtengely jeladó. Ez lehetséges a fenti problémánál? Vagy esetleg másfelé kellene keresgélnem?
Hibakód egyenlőre nincs.

Előre is köszönöm a segítséget.

panelsniper Elküldve: 2021-02-09 19:01 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
panelsniper írta:
YELLOW írta:
panelsniper írta: Szaisztok,

furcsa sípolásra lettem figyelmes korábban, miután mentem az autóval kb 40-60 km-t és leparkoltam. Készítettem egy videót is és fogalmam sincs, honnan jöhet ez a hang, illetve hogy mi okozhatja. M54B22 Motor.
itt a link.:
https://youtu.be/MCKO2KGyPdE
Ha van ötletetek azt szívesen veszem, mert nekem ötletem sincs mi lehet ez.
Köszi!


nem néztem meg a videót, nem tudom honnan és hogyan jön a hang. holnap délután, ha nem felejtem el.
de sípolós hangot kartergáz lecsapató, szűrő is adhat ki, ha hibás. illetve a DISA szelep tud még hangot kiadni.
nehezen de meghallgattam... hát mintha a távolba fát gyalulnának, vagy körfűrésszel vágnának... én még ilyen hangot nem is hallottam. jó lenne behatárolni, honnan jön. ebben is van egy szekunder pumpa, ami hideg motornál van, talán annak lesz hangja, csapágyas. de lehet E60-ban nincs is olyan. ez egy emissziót csökkentő cucc. de nincs mindegyik motorban, vagy csak el van dugva. nekem ennyi a tippem.


én sem hallottam még ilyen hangot. Olyan mintha gyalu hang lenne de nem az. Ezt a felvételt még karácsonykor csináltam, ma is mentem vele és miután leállítottam a kocsit ugyanúgy hallottam. E60 520i M54-es motorral. Korábban M52TU-volt és ott ilyet én sem hallottam. A DISA-t én kizárnám, mert az a motor másik oldalán van. Én úgy hallottam hogy ez a hang a kipufogó oldalon a leömlők felől jön, ott ahol a klíma csöve is van. Bízom benne hogy nem ereszti valahol a klímagázt. Viszont érdekes hogy nem mindig csinálja. Illetve szakasosan ahogy a videóban is, egyre nagyobb szünetekkel majd abbahagyja. Utána nézek ennek a szekunder pumpának, merre leledzik, én is gondoltam már rá. Ez a kartergáz lecsapató szűrőt merre kell keresni?
Köszi!


persze nem DISA. csak már nem töröltem ki. utána megnéztem a videót. vagyis sikerült hangot varázsolni ott, ahol voltam.
ami eszembe jutott, hogy nem lehetséges, hogy állófűtésed van? mert ha nem megy a motor és úgy is csinálja, akkor amit írtam, kizárható mind, az állófűtés meg lehet sanszos. már ha van. hiába benzines, külföldön tettek olyanokba is.


nem, sajnos nincs állófűtés benne. Szerintem ez a szekunder pumpa lesz, 1000%. Megnéztem TIS-ben, pont azon az oldalon is van a sárvédő mögött ahonnan a nyikorgást is hallottam. Biztosan kellemes hozzáférhető helyen van/lesz... Csak a fél elejét kell majd lebontani miatta. Egyébként milyen jelei vannak ha bedöglik ez a pumpa ? Indítás lesz rosszabb vagy a teljesítményre is befolyással lesz?





panelsniper Elküldve: 2021-02-07 22:10 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
panelsniper írta: Szaisztok,

furcsa sípolásra lettem figyelmes korábban, miután mentem az autóval kb 40-60 km-t és leparkoltam. Készítettem egy videót is és fogalmam sincs, honnan jöhet ez a hang, illetve hogy mi okozhatja. M54B22 Motor.
itt a link.:
https://youtu.be/MCKO2KGyPdE
Ha van ötletetek azt szívesen veszem, mert nekem ötletem sincs mi lehet ez.
Köszi!


nem néztem meg a videót, nem tudom honnan és hogyan jön a hang. holnap délután, ha nem felejtem el.
de sípolós hangot kartergáz lecsapató, szűrő is adhat ki, ha hibás. illetve a DISA szelep tud még hangot kiadni.
nehezen de meghallgattam... hát mintha a távolba fát gyalulnának, vagy körfűrésszel vágnának... én még ilyen hangot nem is hallottam. jó lenne behatárolni, honnan jön. ebben is van egy szekunder pumpa, ami hideg motornál van, talán annak lesz hangja, csapágyas. de lehet E60-ban nincs is olyan. ez egy emissziót csökkentő cucc. de nincs mindegyik motorban, vagy csak el van dugva. nekem ennyi a tippem.


én sem hallottam még ilyen hangot. Olyan mintha gyalu hang lenne de nem az. Ezt a felvételt még karácsonykor csináltam, ma is mentem vele és miután leállítottam a kocsit ugyanúgy hallottam. E60 520i M54-es motorral. Korábban M52TU-volt és ott ilyet én sem hallottam. A DISA-t én kizárnám, mert az a motor másik oldalán van. Én úgy hallottam hogy ez a hang a kipufogó oldalon a leömlők felől jön, ott ahol a klíma csöve is van. Bízom benne hogy nem ereszti valahol a klímagázt. Viszont érdekes hogy nem mindig csinálja. Illetve szakasosan ahogy a videóban is, egyre nagyobb szünetekkel majd abbahagyja. Utána nézek ennek a szekunder pumpának, merre leledzik, én is gondoltam már rá. Ez a kartergáz lecsapató szűrőt merre kell keresni?
Köszi!


panelsniper Elküldve: 2021-02-07 20:11 Mi lehet a baj?_

Szaisztok,

furcsa sípolásra lettem figyelmes korábban, miután mentem az autóval kb 40-60 km-t és leparkoltam. Készítettem egy videót is és fogalmam sincs, honnan jöhet ez a hang, illetve hogy mi okozhatja. M54B22 Motor.
itt a link.:
https://youtu.be/MCKO2KGyPdE
Ha van ötletetek azt szívesen veszem, mert nekem ötletem sincs mi lehet ez.
Köszi!

panelsniper Elküldve: 2020-11-11 18:52 Fékjavítás

Sziasztok,
fékfolyadék csere után lettem figyelmes, hogy ha benyomom a fékpedált, akkor nyikorgó hangot hallok. Csináltam róla videót. Létezik hogy rosszul cserélték le a fékfolyadékot, vagy rosszul légtelenítettek?
https://youtu.be/j2BbK2gaKBs

panelsniper Elküldve: 2020-10-25 12:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok,

Ezt a hibakódot mi okozhatja?
IBS szenzort kellene cserélni?
Köszi!
« előző123következő »