rad2 Elküldve: 2009-10-18 17:05 XENON utólag
Hori írta: szerintem lassan tul van lihegve a téma
szerintetek azok közül akik utolagos xenont raknak bele hányan foglalkoznak ezekkel a dolgokkal? aki ennyire preciz akar lenni vegyen gyári xenon lámpát
rad2 Elküldve: 2009-10-18 16:25 XENON utólag
Robinson írta:YELLOW írta:
eleve minden izzócsere után lámpát kell állítani, ugynais az üveg a fémlapra nem 90 fokos szöget zár be, és így máshogy világít minden izzóval...
Ezt azért erõsnek tartom
rad2 Elküldve: 2009-10-18 15:52 Termosztát
rad2 Elküldve: 2009-10-18 15:41 Termosztát
Hori írta:rad2 írta:Hori írta:valdii írta: nekem 75 és 80 fok között váltakozik a hõfokom, a termosztátom valószínüleg rossz, de melyik?
Lehetséges, hogy 80 fok alatt nem megy úgy az autó 6. padlógázon csak 16l/100km a pillanatnyi fogyasztás!
A termosztátod tuti kuka valoszinüleg a nagy de mind a 2db cserés!!!
A másik meg valoszinüleg a légtömegmérö hiba
Miért lenne légtömegmérõhiba??? A 20d 5.-ben padlón 16l, 6.-ban 12l pillanatnyi fogyasztással megy.
olvass vissza az elözö kommentjébe és nézd meg a többi hibát amit leirt
rad2 Elküldve: 2009-10-18 15:34 Termosztát
Hori írta:valdii írta: nekem 75 és 80 fok között váltakozik a hõfokom, a termosztátom valószínüleg rossz, de melyik?
Lehetséges, hogy 80 fok alatt nem megy úgy az autó 6. padlógázon csak 16l/100km a pillanatnyi fogyasztás!
A termosztátod tuti kuka valoszinüleg a nagy de mind a 2db cserés!!!
A másik meg valoszinüleg a légtömegmérö hiba
rad2 Elküldve: 2009-10-05 22:57 Segítsetek!
rad2 Elküldve: 2009-10-05 22:53 Chip tuning
Robin68 írta:rad2 írta:
Az meg milyen kuplung 50 papírért? Nem gyári az biztos.....
Megnyugtatlak nem olyan gagyi az a kuplung 50-ért. Nekem is tavaly ennyiért lett berakva a szett (plusz szerelés) igaz nem M_Attilától de ez szerintem nem mérvadó és tökéletesen elégedett vagyok vele a mai napig.
A másik dolog, hogy amióta itt vagyok a fórumon, M_Attiláról még negatív véleményt nem hallottam.
De ez már egy másik topik témája.......
rad2 Elküldve: 2009-10-05 20:30 Chip tuning
Robinson írta: Na gyerekek. Hogy tapasztalatból tudjak véleményt mondani, meg lett chipelve a jószág múlt hét elején.
Eredmény: Elõször nem nagyon éreztem, csak sejtettem, hogy van valami változás: hét közepétõl már nagyon megtaláltuk egymást, rohdatul dinamikus lett a verda!
Szombaton mentem hosszabb útra, elkezdett csúszni a kuplungom
A mester szerint a biztonságos határon belül 80%-ra húzta a vasat (még nem lett bemérve padon, az még hátra van), de már ez is elég lett ahhoz, hogy a valószinüleg már gyengébb, ám még nem panaszkodó, erre utaló jeleket nem produkáló kuplungomat elkezdje enni.
Ergo a chip után most a következõ lépés az új kuplung
facelift elõtti 20d-nél ez m_attila-nál 50 papír..
rad2 Elküldve: 2009-09-26 01:20 Hifi beszerelése e46-ba
rad2 Elküldve: 2009-09-25 14:17 Hátsó futómû hiba
lacaca írta: Tisztelt rad2 Egyáltalán nem kell,hogy egyetérts velem ! A lényeg,hogy amit leírtam az tény,amit pedig Te gondolsz az elméleti frázis. Mellesleg megnézném azt a személyautó kereket amelyik 3-10 tonna nyomóerõvel a "nyakában "pattogni kezd !
rad2 Elküldve: 2009-09-24 23:10 Hátsó futómû hiba
lacaca írta: No akkor tisztázzuk. Azt a tévhitet,hogy a lengéscsillapítónak köze van a fékúthoz (kivétel az esetek 1%-a "extrém helyzet) a gyártók terjesztették el a minden szakmai tényt mellözö reklámfilmjeikkel ,a" megfelelõen buta" (betanított munkás) "szerelõk" által vagy akiket meg tudtak" gyõzni". Ugyanis normál használat mellett a lengéscsillapító gyakorlatilag egy autó teljes élettartamáig megfelelõen mûködik kb. 10-15 év - és akkor mit kezdenének azzal a rengeteg legyártott lengéscsillapítóval? A lengéscsillapító az autó stabilitásáért "felelõs" alkatrészek csoportjába tartozik és annyi köze van a fékúthoz mint PL a segédkormánymûnek.
Tehát,hogy mindenki értse- az autózás kényelmesebbé tétele érdekében "lap "" spirál" és torziós rugókat építettek be ,hogy az utazók minél kevésbé érezzék a kerekek által a karosszériához továbbított út egyenetlenségeket ,rövid rázkódásokat.Ezek elnyelték vagy meghosszabbították( idõben) az amplitudót, viszont túlzott esetekben instabillá tették a jármûvet.Ezen káros lengések csillapítására fejlesztették ki a LENGÉSCSILLAPÍTÓT ami a fent leírtakon kívül még az úttartásban és a kanyarstabilitásban vállal komoly szerepet!
Mivel a lengéscsillapító egy irányba mûködik éspedig a kaszninak az úttesttõl való távolodását hivatott lassítani(megakadályozni ?) ezért ha magad elé képzelsz egy fékezõ hatás alatt lévõ autót láthatod,hogy a kaszni súlypontja teljes saját és terhelt súlyával együtt a mozgás és ezen keresztül az úttest irányába mozdul !! És most gondolkozz!-Mit is csinál ilyenkor a lengéscsillapító? :
rad2 Elküldve: 2009-09-14 22:48 NAVI Language?
Bombolo írta:rad2 írta: Bömbölõ! Ti se tudtok E60-at magyarítani?rad2 írta: Sziasztok!
E60-prof navira tud valaki magyar szoftvert rakni?
(úgy értem; magyar szöveg, és ha lehet magyar hang)
Egyelõre nincs rá megoldás.
rad2 Elküldve: 2009-09-14 21:03 NAVI Language?
rad2 írta: Sziasztok!
E60-prof navira tud valaki magyar szoftvert rakni?
(úgy értem; magyar szöveg, és ha lehet magyar hang)
rad2 Elküldve: 2009-09-14 17:40 NAVI Language?