sanko fórum hozzászólásai
« előző12következő »

sanko Elküldve: 2013-11-09 17:16 Motorolaj

Neo954 írta:
anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Most akkor tehetek 0-30 as olajat a kocsiba? Alkalmazhatnátok már egy házi olajszakértőt.
Természetesen azért, hogy hidegindításkor is egyből legyen kenésem.


Az 5w30 bőven elegendő nem Szibériában indítasz gondolom -50 fokban.


Hát ezek az olaj cikkek azt írják a 0 ás se optimális csak annál kisebbet nem tudnak csinálni, természetesen a hidegindításkor.


Nem kell ám mindent elhinni..
Nem megy tönkre az autó attól, hogy 5 vagy 10 w-s olajat raknak bele télre.
Ami fontosabb az az indítás utáni fél perc addig ne legyen terhelve semmikép mert nem alakul még ki a kenőfilm réteg és fém a fémen forog.


a fűtést se kapcsolom be amíg nem 90 fokos a víz. ( mivel olaj hőfokot nem tudok nézni)
inkább megfagyok a kocsiba, de minél előbb üzemi hőfokon legyen. Ha elkezdek fűteni sose melegszik fel -10 fokba. meg minek,mikor meleget is alig nyom addig, a víz meg nem melegszik miatta.Max ha az ablakon nem lehet kilátni.


Látszik vigyázol az autódra, ha minőségi motorolajat teszel bele jó hosszú élete lesz!

Nekem relatív hamar bemelegszik, viszont ha 80-90-es tempóval megyek mondjuk két falu közt akkor olyan 1700-at forog a motor és majdnem visszahűl a kék jelzésig, már elgondolkoztam rajta, hogy így a téli időszakban leragasztok egy részt a hűtőn, mint annak idején a cbr-en hogy meglegyen az üzemi hőfokom.

Szia! Nem kell leragasztani semmit,hanem termosztatot kell cserélni. Nekem minusz 15fokban is üzemi höfokon van a viz ami az én esetemben 88fok,bármilyen sebességgel és fordulaton megyek! És a fütéssel kapcsolatban- dizeleseknek érdemes bekapcsolt fütéssel startolni hidegben mivel az elektromos kiegészitö fütés csak akkor aktiv ha bekapcsolod a fütést,ami hozzásegit a hütöviz bemelegedéséhez ezáltal a motor és az utastér bemelegedéséhez is.

sanko Elküldve: 2013-09-26 21:30 alapjárat leesik, ingadozik

Bima írta:
Plk89 írta:
Bima írta: kale Elküldve: 2013-08-06 21:23
Sziasztok!

Arra lettem figyelmes, hogy néha, amikor üresbe teszek menet közben az alapjárat ingadozik kb. 700 és 1100 között, majd beáll kb. 800-ra. Indítás után nincs ilyen probléma, a fordulatszám állandó. Furcsa, hogy nem minden esetben jön elő ez a probléma, csak ha olyan kedve van
Feltöltöttem egy videót. Ettől néha nagyobb mértékű az ingadozás..

Hello!

Nekem is csinál ilyet, de én még nem jöttem rá mi lehet a hiba. Nálad megoldódott?


nalam meg nem.el fogom vinni megenzetni ujjra de alaposabban.mar nagyon zavar mikor csinalja es nekem is csak neha ez a legidegesitobb.es epp ugy mint neked.ugyan azok a tunetei.


amikor elkezd ingadozni, akkor ha nyomsz egy kis gázt, megnyugszik? Vagy még nem próbáltad? Amikor elkezd ingadozni, akkor 1000-ig felpörgetem 1 pillanatra és utána normális lesz.
Mentem pályán egyhuzamba 500 km-ert és nem kíméltem, de utána is szar maradt.
Szerintem biztos, hogy valami jeladó gond lesz. Kiszedtem a légtömegmérőt és féktisztítóval megfújtam. Akkor egy kis ideig jó volt, legalább 10 km-ig.

Sziasztok!Úgy látom többünknek van ez a problémája megoldás nélkül.. Nekem úgy viselkedik hogy 10-től kb. 60Km/h.-ás sebességig mikor üresbe teszem és miután FELENGEDEM A KUPLUNGOT(pl.jelzölámpához közeledve)pár másodpercig elkezd ingadozni a fordulat olyan 500-1000közt.És arra jöttem rá,hogy így üresben gurulva ebben a sebességtartományban ha bármennyiszer lenyomom a kuplungot,ELÉG HA CSAK FÉL CENTIT NYOMOM LE a kuplungpedál jeladó kapcsolásáig a felengedés után mindig beingadozik. Szereintem a dsc modullal lesz valami gond,mivel sebesség függö a dolog.Már próbáltam úgy hogy kihúztam a dsc konnektorját vagy kivettem a biztositékját és akkor nem csinálta az ingadozást,vagy elég csak kiiktatni a bal hátsó keréknél az abs jeladót és úgy se csinálja,mivel erröl veszi a sebesség jelet ami a dsc-modulba megy be,és hát ennek a jelnek hiján azt hiszi hogy állsz az autóval és ugyebár álló helyzetben nincs gond a fordulatszámmal.Amúgy azt is megfigyeltem hogy ha kerek 10-20-30-40-50km/h sebességnél teszem üresbe akkor nem ingadozik,és 60km/h felett már végig minden ok. Diag nem mutatott hibát,pedig BMW-seknél is voltam.

sanko Elküldve: 2013-06-11 19:57 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

sanko írta: Sziasztok! Szeretnék valakit megkérni ha legközelebb fog diagnosztizálni INPÁVAL nézzen már rá a DSC-ben található voltage URef értékre,mert az egyém ugrál 0 és 9,9volt közt,vagyis az egyik pillanatban 0 voltot jelez a másik pillanatban meg 9,9voltot mutat,álló helyzetben és menet közben is,és nem tudom hogy ez igy megfelelő-e.? Hiba üzenet nincs a tárolóban..



Sziasztok. Valami fejlemény ezzel a problémával kapcs?

sanko Elküldve: 2013-05-26 15:31 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok! Szeretnék valakit megkérni ha legközelebb fog diagnosztizálni INPÁVAL nézzen már rá a DSC-ben található voltage URef értékre,mert az egyém ugrál 0 és 9,9volt közt,vagyis az egyik pillanatban 0 voltot jelez a másik pillanatban meg 9,9voltot mutat,álló helyzetben és menet közben is,és nem tudom hogy ez igy megfelelő-e.? Hiba üzenet nincs a tárolóban..

sanko Elküldve: 2013-03-18 16:25 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

csatis1 írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
sanko írta: Sziasztok! e46 320D-re felmegy a 225/45R17 8COLL ET34?


igen


Fel de a kerékcsapágyak nem nagyon fogják szeretni.


hát ez még nem az a méret, ami gondot jelentene. ET 15-20 már igen, de az meg úgysem férne el...


13 mm oldalanként az eltérés, az már hidd el hogy terhel rendesen


Én már a negyedik szezont kezdtem nem a gyári ET-jű felnikkel, ebből 3 volt 8.5x19 ET34 most pedig 9.5x20 ET30. A kerékcsapágyaknak semmi baja!
A 8x17 ET34-el jópár évig el lehet még kocsikázni, hidd el!

Ok,köszönöm az infókat..

sanko Elküldve: 2013-03-18 13:00 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Sziasztok! e46 320D-re felmegy a 225/45R17 8COLL ET34?

sanko Elküldve: 2013-02-13 21:10 320d Motor

SirToma írta: Sziasztok Srácok.

20d 150le-nek mennyi az üzemi hőfoka, hűtővíz-re gondolok.
Olyan, mintha nem állna be teljesen függőbe a mutatóm, hanem 1mm-el balra dől.
Néztem a titkos menüben, 84fokon van.
Melegszik a kocsi rendesen, fűtés is oks.

Köszi:Toma


Szia! 88fok.

sanko Elküldve: 2012-12-28 14:57 Mi lehet a baj?

xlzx írta:
xlzx írta:

megpróbálom holnap kitisztítani a hátsó szenzorokat, hátha az segít valami! ha nem,akkor majd rádugjuk gépre!



na kitisztítottam a szenzorokat, meg is örültem mert beültem a kocsiba,mért a km óra..mentem 3kmt,leállítottam,újra beindítottam majd hibakód sem volt aztán 2 perc múlva visszadobta és elkezdett szarakodni a km óra is. A jobb oldalt megnéztem, ott szerintem a vezetékek is rendben voltak, a balost elfelejtettem na mindegy, valószínüleg az egyik szenzor a ludas. mind2 oldalon azonos a szenzor vagy van balos és jobbos? még akkor ma megrendelném,ha azonos és akkor holnap meg is tudnám csinálni (gondolom csak az egyik kell)


Szia! A ket hatso jelado egyforma,de a sebessegjelet a bal oldalirol veszi..

sanko Elküldve: 2012-09-02 18:51 manuális váltó

Sziasztok!Errol mi a velemenyetek? Esetleg valaki ismeri ezt az olajat? Tapasztalatok?




sanko Elküldve: 2012-06-19 03:17 Egyenetlen alapjárat

[quote="sanko"]
Bianconero írta:
wagusty írta:
Bianconero írta:
sanko írta:
Bianconero írta:
sanko írta: Sziasztok! Egyszer már írtam ide,de sajn.senki nem tudott segíteni,ezért godoltam írok még egyszer,hátha most hozzá fog tudni szólni valaki..Szóval olyan probléma van az autómmal,hogy 60-tól kb. 10Km/h.-ás sebességig,mikor üresbe teszem és miután FELENGEDEM A KUPLUNGOT(pl.jelzölámpához közeledve)pár másodpercig elkezd ingadozni az alapjárat,olyan 500-1000között,majdnem be is döglik a motor(és információként elmondanám,hogy arra jöttem rá,hogy így üresben gurulva ebben a sebességtartományban ha bármennyiszer lenyomom a kuplungot,ELÉG HA CSAK FÉL CENTIT NYOMOM LE a kuplungpedál jeladó kapcsolásáig a felengedés után mindig beingadozik)Voltam 3x diagon,ebböl egyszer BMW-seknél,de nem mutatott hibát a gép. Szerintetek mi lehet a gond?



Nálam ugyan ez a hibajelenség van. Légtömegmérő lehet a ludas? Sanko,azóta van esetleg valami fejlemény az ügyben?


Sajnos nincs sok fejlemény. A légtömegméröt már kitisztítottam kipróbáltam úgy is h.lehúztam a csatlakozóját,a kartergázszüröt kicseréltem(az egészet házzal-menbránnal együtt)de a hiba ugyan úgy megmaradt.Most arra tippelek,h.lehet h.a nagynyomású pumpában rossz az elektromos üzemanyag mennyiség szabályozó,amit amúgy már szintén kiszereltem és kitisztítottam(de amúgy nem is volt koszos)de ettöl sem javult meg.Megpróbálom még valahogy kimérni h.ez-e a rossz,aztán ha sikerül valamit megtudnom akkor tudatom h.mi a helyzet..És ha nem itt lessz a hiba,akkor a következö tippem a nagynyomást szabályzó szelep lessz.



Faxa..Pedig jó volna tudni..én is beugrottam ma hazafelé a szerelőmhöz, de ott is csak hümmögtek..Mondtam nekik a karterszelepes tippet is, meg légtömegmérőt stb...mindegy, jövőhéten megnézik. Ezen felül a váltóm sem túl remek, az 1-est elég nehezen, vagy sehogy sem veszi be néha..erre a váltóolajcserét javasolták. Szerintetek?
Ja, meg ha már ott leszek motor-és váltótartó bakok cseréje, hogy ne rázzon úgy a traktor Az a zsír, hogy mennyibe kerülnek a gyári bakok..hagyjuk is


Sziasztok

Az alapjárat ingadozás nekem sem szünt meg pedig már szinte mindent kicseréltem ami csak volt.
Kicseréltem gyári újra a következő alkatrészeket.
légtömegmérő,kartergáz szűrő,AGR szelep,az összes vákum szelepet illetve csöveit,ki lett tisztítva a szívósor ki lett cserélve az összes befecskendező , ehhez semmi köze az tuti de az izzító gyertyák is ki lettek cserélve (nem ezért a hibáért mindezt!) . Így megmondom őszintén fogalmam sincs mi a megoldás pedig a kocsi kb: 230000km-el ezelőtt is csinálta ezt és most is! Nem változott semmit a helyzet. Pillanatnyilag a járgányban 430000km van és ezen a hibán kívűl minden OK (városban/országúton 6,5L átlag fogyasztás) bár most adta meg valamiért magát a klima bár ebben az időben ez egyenlőre kisebb mértékben zavar. Ha kiderül számotokra ,hogy mi a megoldás ne tartsátok magatokban!



Gusztikám, ezek után nem is tudom, hogy én küzdjek-e vele

Na,van némi fejlemény..kiiktattam a sebességjeladót(ami a bal hátsó ABS szenzor 1ben)és ekkor nem ingadozott a fordulat,de ez valójában logikus is,mivel így a motorvezérlö azt hitte hogy áll az autó,és ugyebár állóhelyzetben minden ok.De ezáltal legalább elég sok"általános"gyakrabban elöforduló hibalehetöséget ki lehet zárni,és egész máshol kell keresni a hibát,mint pl. az DSC-vezérlöben,mivel ez dolgozza fel a sebesség jelet,majd küldi tovább a motorvezérlöbe,vagy pedig lehet hogy maga a motorvezérlö rossz.Voltam motorvezérlö software frissítésen,de nem segitett..





sanko Elküldve: 2012-06-02 01:29 Egyenetlen alapjárat

Bianconero írta:
wagusty írta:
Bianconero írta:
sanko írta:
Bianconero írta:
sanko írta: Sziasztok! Egyszer már írtam ide,de sajn.senki nem tudott segíteni,ezért godoltam írok még egyszer,hátha most hozzá fog tudni szólni valaki..Szóval olyan probléma van az autómmal,hogy 60-tól kb. 10Km/h.-ás sebességig,mikor üresbe teszem és miután FELENGEDEM A KUPLUNGOT(pl.jelzölámpához közeledve)pár másodpercig elkezd ingadozni az alapjárat,olyan 500-1000között,majdnem be is döglik a motor(és információként elmondanám,hogy arra jöttem rá,hogy így üresben gurulva ebben a sebességtartományban ha bármennyiszer lenyomom a kuplungot,ELÉG HA CSAK FÉL CENTIT NYOMOM LE a kuplungpedál jeladó kapcsolásáig a felengedés után mindig beingadozik)Voltam 3x diagon,ebböl egyszer BMW-seknél,de nem mutatott hibát a gép. Szerintetek mi lehet a gond?



Nálam ugyan ez a hibajelenség van. Légtömegmérő lehet a ludas? Sanko,azóta van esetleg valami fejlemény az ügyben?


Sajnos nincs sok fejlemény. A légtömegméröt már kitisztítottam kipróbáltam úgy is h.lehúztam a csatlakozóját,a kartergázszüröt kicseréltem(az egészet házzal-menbránnal együtt)de a hiba ugyan úgy megmaradt.Most arra tippelek,h.lehet h.a nagynyomású pumpában rossz az elektromos üzemanyag mennyiség szabályozó,amit amúgy már szintén kiszereltem és kitisztítottam(de amúgy nem is volt koszos)de ettöl sem javult meg.Megpróbálom még valahogy kimérni h.ez-e a rossz,aztán ha sikerül valamit megtudnom akkor tudatom h.mi a helyzet..És ha nem itt lessz a hiba,akkor a következö tippem a nagynyomást szabályzó szelep lessz.



Faxa..Pedig jó volna tudni..én is beugrottam ma hazafelé a szerelőmhöz, de ott is csak hümmögtek..Mondtam nekik a karterszelepes tippet is, meg légtömegmérőt stb...mindegy, jövőhéten megnézik. Ezen felül a váltóm sem túl remek, az 1-est elég nehezen, vagy sehogy sem veszi be néha..erre a váltóolajcserét javasolták. Szerintetek?
Ja, meg ha már ott leszek motor-és váltótartó bakok cseréje, hogy ne rázzon úgy a traktor Az a zsír, hogy mennyibe kerülnek a gyári bakok..hagyjuk is


Sziasztok

Az alapjárat ingadozás nekem sem szünt meg pedig már szinte mindent kicseréltem ami csak volt.
Kicseréltem gyári újra a következő alkatrészeket.
légtömegmérő,kartergáz szűrő,AGR szelep,az összes vákum szelepet illetve csöveit,ki lett tisztítva a szívósor ki lett cserélve az összes befecskendező , ehhez semmi köze az tuti de az izzító gyertyák is ki lettek cserélve (nem ezért a hibáért mindezt!) . Így megmondom őszintén fogalmam sincs mi a megoldás pedig a kocsi kb: 230000km-el ezelőtt is csinálta ezt és most is! Nem változott semmit a helyzet. Pillanatnyilag a járgányban 430000km van és ezen a hibán kívűl minden OK (városban/országúton 6,5L átlag fogyasztás) bár most adta meg valamiért magát a klima bár ebben az időben ez egyenlőre kisebb mértékben zavar. Ha kiderül számotokra ,hogy mi a megoldás ne tartsátok magatokban!



Gusztikám, ezek után nem is tudom, hogy én küzdjek-e vele

Na,van némi fejlemény..kiiktattam a sebességjeladót(ami a bal hátsó ABS szenzor 1ben)és ekkor nem ingadozott a fordulat,de ez valójában logikus is,mivel így a motorvezérlö azt hitte hogy áll az autó,és ugyebár állóhelyzetben minden ok.De ezáltal legalább elég sok"általános"gyakrabban elöforduló hibalehetöséget ki lehet zárni,és egész máshol kell keresni a hibát,mint pl. az ABS-vezérlöben,mivel ez dolgozza fel a sebesség jelet,majd küldi tovább a motorvezérlöbe,vagy pedig lehet hogy maga a motorvezérlö rossz.Mondjuk mindenkép megfogok próbálni 1software frissítést,mivel nincs igazán jobb ötletem..(és mert olvastam hogy hasonló hibával néhány automataváltós E46-nál ez segîtett)


sanko Elküldve: 2012-03-07 11:32 Egyenetlen alapjárat

wagusty írta:
Bianconero írta:
sanko írta:
Bianconero írta:
sanko írta: Sziasztok! Egyszer már írtam ide,de sajn.senki nem tudott segíteni,ezért godoltam írok még egyszer,hátha most hozzá fog tudni szólni valaki..Szóval olyan probléma van az autómmal,hogy 60-tól kb. 10Km/h.-ás sebességig,mikor üresbe teszem és miután FELENGEDEM A KUPLUNGOT(pl.jelzölámpához közeledve)pár másodpercig elkezd ingadozni az alapjárat,olyan 500-1000között,majdnem be is döglik a motor(és információként elmondanám,hogy arra jöttem rá,hogy így üresben gurulva ebben a sebességtartományban ha bármennyiszer lenyomom a kuplungot,ELÉG HA CSAK FÉL CENTIT NYOMOM LE a kuplungpedál jeladó kapcsolásáig a felengedés után mindig beingadozik)Voltam 3x diagon,ebböl egyszer BMW-seknél,de nem mutatott hibát a gép. Szerintetek mi lehet a gond?



Nálam ugyan ez a hibajelenség van. Légtömegmérő lehet a ludas? Sanko,azóta van esetleg valami fejlemény az ügyben?


Sajnos nincs sok fejlemény. A légtömegméröt már kitisztítottam kipróbáltam úgy is h.lehúztam a csatlakozóját,a kartergázszüröt kicseréltem(az egészet házzal-menbránnal együtt)de a hiba ugyan úgy megmaradt.Most arra tippelek,h.lehet h.a nagynyomású pumpában rossz az elektromos üzemanyag mennyiség szabályozó,amit amúgy már szintén kiszereltem és kitisztítottam(de amúgy nem is volt koszos)de ettöl sem javult meg.Megpróbálom még valahogy kimérni h.ez-e a rossz,aztán ha sikerül valamit megtudnom akkor tudatom h.mi a helyzet..És ha nem itt lessz a hiba,akkor a következö tippem a nagynyomást szabályzó szelep lessz.



Faxa..Pedig jó volna tudni..én is beugrottam ma hazafelé a szerelőmhöz, de ott is csak hümmögtek..Mondtam nekik a karterszelepes tippet is, meg légtömegmérőt stb...mindegy, jövőhéten megnézik. Ezen felül a váltóm sem túl remek, az 1-est elég nehezen, vagy sehogy sem veszi be néha..erre a váltóolajcserét javasolták. Szerintetek?
Ja, meg ha már ott leszek motor-és váltótartó bakok cseréje, hogy ne rázzon úgy a traktor Az a zsír, hogy mennyibe kerülnek a gyári bakok..hagyjuk is


Sziasztok

Az alapjárat ingadozás nekem sem szünt meg pedig már szinte mindent kicseréltem ami csak volt.
Kicseréltem gyári újra a következő alkatrészeket.
légtömegmérő,kartergáz szűrő,AGR szelep,az összes vákum szelepet illetve csöveit,ki lett tisztítva a szívósor ki lett cserélve az összes befecskendező , ehhez semmi köze az tuti de az izzító gyertyák is ki lettek cserélve (nem ezért a hibáért mindezt!) . Így megmondom őszintén fogalmam sincs mi a megoldás pedig a kocsi kb: 230000km-el ezelőtt is csinálta ezt és most is! Nem változott semmit a helyzet. Pillanatnyilag a járgányban 430000km van és ezen a hibán kívűl minden OK (városban/országúton 6,5L átlag fogyasztás) bár most adta meg valamiért magát a klima bár ebben az időben ez egyenlőre kisebb mértékben zavar. Ha kiderül számotokra ,hogy mi a megoldás ne tartsátok magatokban!

wagusty
A befecskendezöket újakra cserélted? Már csak azért mert néztünk élöadatot és mikor ingadozik az alapjárat,vele együtt ingadozik az üzemanyag nyomás is,ezért aztán mértem résolajat és kiderült hogy az 1-ik(a 4-es)befecskendezön kétszer annyi üzemanyag folyik vissza mint a többin,és hát lehet hogy ennek a cseréje megoldja majd az ingadozás problémát..mivel ott elszökhet(szökik)a nyomás. (Amúgy a mennyiség szabályzóval(a nagynyomású pumpában) nem lessz gond,mert próbáltam úgy hogy lekötöttem a csatiját,és ingadozott így is)


sanko Elküldve: 2012-03-07 10:06 Egyenetlen alapjárat

Bocs,ezt veletlen rossz helyre kuldtem,de nem tudom torolni..









sanko Elküldve: 2012-01-31 22:28 Egyenetlen alapjárat

Bianconero írta:
sanko írta: Sziasztok! Egyszer már írtam ide,de sajn.senki nem tudott segíteni,ezért godoltam írok még egyszer,hátha most hozzá fog tudni szólni valaki..Szóval olyan probléma van az autómmal,hogy 60-tól kb. 10Km/h.-ás sebességig,mikor üresbe teszem és miután FELENGEDEM A KUPLUNGOT(pl.jelzölámpához közeledve)pár másodpercig elkezd ingadozni az alapjárat,olyan 500-1000között,majdnem be is döglik a motor(és információként elmondanám,hogy arra jöttem rá,hogy így üresben gurulva ebben a sebességtartományban ha bármennyiszer lenyomom a kuplungot,ELÉG HA CSAK FÉL CENTIT NYOMOM LE a kuplungpedál jeladó kapcsolásáig a felengedés után mindig beingadozik)Voltam 3x diagon,ebböl egyszer BMW-seknél,de nem mutatott hibát a gép. Szerintetek mi lehet a gond?



Nálam ugyan ez a hibajelenség van. Légtömegmérő lehet a ludas? Sanko,azóta van esetleg valami fejlemény az ügyben?


Sajnos nincs sok fejlemény. A légtömegméröt már kitisztítottam kipróbáltam úgy is h.lehúztam a csatlakozóját,a kartergázszüröt kicseréltem(az egészet házzal-menbránnal együtt)de a hiba ugyan úgy megmaradt.Most arra tippelek,h.lehet h.a nagynyomású pumpában rossz az elektromos üzemanyag mennyiség szabályozó,amit amúgy már szintén kiszereltem és kitisztítottam(de amúgy nem is volt koszos)de ettöl sem javult meg.Megpróbálom még valahogy kimérni h.ez-e a rossz,aztán ha sikerül valamit megtudnom akkor tudatom h.mi a helyzet..És ha nem itt lessz a hiba,akkor a következö tippem a nagynyomást szabályzó szelep lessz.

sanko Elküldve: 2012-01-09 19:26 Egyenetlen alapjárat

Sziasztok! Egyszer már írtam ide,de sajn.senki nem tudott segíteni,ezért godoltam írok még egyszer,hátha most hozzá fog tudni szólni valaki..Szóval olyan probléma van az autómmal,hogy 60-tól kb. 10Km/h.-ás sebességig,mikor üresbe teszem és miután FELENGEDEM A KUPLUNGOT(pl.jelzölámpához közeledve)pár másodpercig elkezd ingadozni az alapjárat,olyan 500-1000között,majdnem be is döglik a motor(és információként elmondanám,hogy arra jöttem rá,hogy így üresben gurulva ebben a sebességtartományban ha bármennyiszer lenyomom a kuplungot,ELÉG HA CSAK FÉL CENTIT NYOMOM LE a kuplungpedál jeladó kapcsolásáig a felengedés után mindig beingadozik)Voltam 3x diagon,ebböl egyszer BMW-seknél,de nem mutatott hibát a gép. Szerintetek mi lehet a gond?

« előző12következő »