Ez egy archivált weboldal! bővebben
szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2016-02-28 19:44 Motor-váltó

Nocsi20d írta:
Nocsi20d írta:
bendeguz írta:
szotakdavid írta:
Nocsi20d írta: Sziasztok.Egy kis segitséget szeretnék kérni.320d-m van 2000-s évjárat üzemanyag van elektronikailag a gép nem hoz rá semmi hibát nem akar indulni tekeri és ennyi valaki tud rá valami meg oldást?Előre is köszönöm.


Adagoló!!! Bontott vagy felújítás.


Tankszivattyú rendes nyomást csinál?


Köszönöm a segitséget


Valaki esetleg tudna segiteni e46 320d adagoló vezérlő elektronikára lenne szükségem a száma 0 281 001 827.Előre is köszi.


Hajdúböszörmény,Hódmezővásárhely. Küld el felújításra mert oka van annak h meghalt az elektronika!!!!

Nem véletlen írtam fentebb is a felújítást,láttam már pár vp44 adagolót!

szotakdavid Elküldve: 2016-02-27 19:55 Mi lehet a baj?

KGR írta: Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Adva van egy E46 325xi, automata.
Pár hónapja egy bizonyos fordulaton, terhelés mellett (tehát csak menet közben) elkezdett egy visító hangot kiadni. Most hoztam el szerelőtől, ahol feszítő görgőt cseréltek, mert keresztbe állt. Minden egyéb görgő, szíj 1 éve lett cserélve. A szerelő széttárta a kezét sajnos. Van ötletetek, hogy mi lehet ez a hang? 3000-es fordulatnál, adja ki. Csak melegen és csak gázadásra.

Ha bármi ötletetek van, szívesen fogadom.

Én egyértelműen elölről hallom, viszont a szerelő azt mondta, hogy osztómű illetve váltó irányában keresgélne tovább....


Viscot vegyétek le,menj vele úgy egy kört.

szotakdavid Elküldve: 2016-02-27 19:49 Motor-váltó

Nocsi20d írta: Sziasztok.Egy kis segitséget szeretnék kérni.320d-m van 2000-s évjárat üzemanyag van elektronikailag a gép nem hoz rá semmi hibát nem akar indulni tekeri és ennyi valaki tud rá valami meg oldást?Előre is köszönöm.


Adagoló!!! Bontott vagy felújítás.

szotakdavid Elküldve: 2016-02-12 03:42 izzítógyertya

kundof1 írta:
Zolika1980 írta:
Methos írta: Sziasztok,
Korábbi bejegyzésemet nem találom valamiért, ezért ide bedobnám újra::
2004 e46 150LE aut.
Hibatárolóban 4 hiba a 4 gyertya A link neve Kérlek nézzetek rá hozzáértők...!

Semmi más hiba nincs. Kitörlöm, utána azonnal visszadobja a hibát.

Eddig a vezérlőre gyanakszom, de nem dobja azt ki hibának

Tünetet nem érzékelek..vagy mit kéne észlelnem?


Szia. Lehet korábban már írták válasznak ezt. Nekem is csak gyertyákat hozta hibának (1-3). Cseréltük mind a négyet (ha már egyszer szétszedtük), majd megint hozta a gyertyahibát. Vettem új vezérlőt és csere. Ezután nem írt hibát a gyertyákra. A vezérlőre meg előtte sem, pedig az kuka volt.


Nekem is nemrég lett kicserélve mind a 4 gyertya, nem sokat mentem vele azóta és msot kiirta, h 11-3 oda van, de kiírta h a vezérlő se jó..



Vezérlő csere és jó lesz!

szotakdavid Elküldve: 2016-02-09 19:10 320d Motor

kundof1 írta:
sutius írta:
kundof1 írta: Sziasztok !

320d facelift, olyant produkált, h pályán mentem, és egyszer csak elment az erő, lekapcsolt a turbó,félreálltam és újraindítottam aztán jó volt egy darabig, aztán megint csinálta, egy jó párszor megcsinálta ezt, gondoltam, h le van ragadva mert sokat városozok és majd kitisztul, de csinálja még mindig, de már 3.000 fölött nem igen akar pörögni, meg nem megy már úgy mint eddig, turbó nyomás szelepre gyanakodom h az lehet a baja.
Valakinek volt már hasonló jelenség? Nem ér rá most a szerelőm sok a melója, csak addig kellene egy kis felvilágítás

Köszönöm előre is !

Nekem akkor volt ilyen mikor egy turbo cső el volt repedve és falsot szivott


De újraindítom és aztán jó volt neked is egy darabig? meg most már 3.000 felett nem nagyon akar pörögni...


Csináltass egy gyári diagot!

szotakdavid Elküldve: 2016-01-27 01:56 Fékjavítás

flenfer írta:
hil írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Hátsó féktárcsa mögötti porvédő lemez cseréjéhez le kell venni az agyat? Mert én úgy látom. Milyen méretű csillagfej kell az anya leszedéséhez, 32-es, vagy 34-es?

Szia!
Ez a művelet azért kissé árnyaltabb: le kell kötni a féltengelyt, ki kell venni a kerékcsapágyat oszt kész is. Elmondva nem sok, de irtózatos szívás! Én egyszer cseréltem magam hátsó kerék csapágyat (kertben, emelőn) akkora szívást életemben nem éltem át.
Viszont hallottam olyanról, hogy a régi porvédőt levágták, az újat felvágták és a helyén CO-val meghegesztették és jó is lett



Sajnos én ezt személyesen is láttam Laci...

Szia Dávid!
Gondolom hol láttad ezt, én csak hallottam. Nagyon kókler munka volt?


Én nem akarom összebarmolni. Csak nincs hozzá olyan szerszámom, amivel le tudom venni az anyát. Milyen méretű?


30-as,de még kell kerékcsapàgy szerelő készlet ,féltengelyt is ki kell venni,stabot lebuktatni,kipuf. Leengedni.

Laci! Mit mindjak? Nem volt szép na

szotakdavid Elküldve: 2016-01-26 19:12 Fékjavítás

hil írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Hátsó féktárcsa mögötti porvédő lemez cseréjéhez le kell venni az agyat? Mert én úgy látom. Milyen méretű csillagfej kell az anya leszedéséhez, 32-es, vagy 34-es?

Szia!
Ez a művelet azért kissé árnyaltabb: le kell kötni a féltengelyt, ki kell venni a kerékcsapágyat oszt kész is. Elmondva nem sok, de irtózatos szívás! Én egyszer cseréltem magam hátsó kerék csapágyat (kertben, emelőn) akkora szívást életemben nem éltem át.
Viszont hallottam olyanról, hogy a régi porvédőt levágták, az újat felvágták és a helyén CO-val meghegesztették és jó is lett



Sajnos én ezt személyesen is láttam Laci...

szotakdavid Elküldve: 2016-01-24 19:55 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

fegabor írta: Sziasztok!

Van egy 2005-ös évjáratú E60-as 525i-m.
A problémám, hogy sárgán világít a motorhiba jelző. Rádugtam kódolvasó számítógépre és a szoftver két hibakódot dobott ki:
2883. - keverék adaptáció a 2. hengersornál, szakadt
27C3. - ismeretlen hibakód

Töröltettem a két kódot, ezután eltűnt a motorhiba jelzés, de sajnos olyan 100km után visszajött. A motor teljesítménye nem változott. Mit jelent ez a két hiba?
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Előre is köszi! Gábor



Gyári géppel kéne kiolvasni.

Nyíregyen keresd meg Nagy Mikit.

szotakdavid Elküldve: 2016-01-24 11:51 Vanos

Pitykoo írta: Hali!
Láttam Bitu79 megosztott videóját!
A kérdésem az lenne, hogy a videó alapján nem tűnik túl bonyolult műveletnek a felújítás!
Mivel semmit nem értek hozzá ezért kérdezem, hogy tényleg nem az vagy el lehet azért rontani rendesen ill. olvastam valahol, hogy utána be kell állítani, de itt se láttam hogy állított volna rajta valamit!
Szóval mi a helyzet ezzel?! Merjen nekivágni az ember vagy inkább bízza hozzáértő szakihoz?! Ill. ha nekivág mire kell figyelni?!
Előre is köszi!

http://www.szerszamkell.hu/bgs...4_m56_7246

szotakdavid Elküldve: 2016-01-21 20:18 Megvegyem? Vegyek ilyet?

lantika írta:
kukoricatolvaj írta:
lantika írta:
kukoricatolvaj írta: Üdv.

A kérdés rém egyszerű: megvegyem?!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...or-9679524


Hät ezt bizony neked kell eldönteni. Itt maximum tipushibäkrol,gyenge pontokrol tudunk nyilatkozni. A döntes a kezedben. En tuti nem vennem meg,mert dizel pärti vagyok.


Én arra gondoltam, hogy a képek alapján láttok-e valami turpisságot. Több szem többet lát alapon. Így lehet megspórolom a terepszemlét. Én egy gyanús elemet fedeztem fel. A bal első ülés bal oldalán a bőr meg van repedve. Nem tudom az 144 ezer kilóméternél szokványos-e.


A kepek nem mindig mondanak sokat. En 10 evesen 151000-el vettem az enyemet.


Személyes jó barátom a Kereskedő. Csak ajánlani tudom,Hil kocsija is innen van.
120i-ben láncot kell cserélni,egyébként jó kocsi.

szotakdavid Elküldve: 2016-01-21 20:11 Tempomat - utólag?

lantika írta:
wiq írta:
lantika írta:
wiq írta:
lantika írta:
wiq írta: Kedves Márkatársak!

Olyan kérdésem lenne, hogy adott egy 1998.10. havi 320i (150 le). Szeretnék bele multikormányt és ezzel együtt tempomatot.
Az újabb modelleknél tudomásom szerint elektromos a gázpedál, itt úgy tudom, hogy még bovdenes.

A tempomat beépítése nálam hogyan kivitelezhető és kb. mennyiért?

Kormányt és ahhoz való átvezetőt hol tudnék venni? Illetve mire lenne szükségem?

Köszi


Biztos,hogy bowdenes? Ugy tudom,hogy csak az 1.6-os volt bowdenes. Kell egy multikormäny,meg egy käbelszett. Nemet video ,angol video


Szia!

Azt hogyan tudom kinyomozni h. bovdenes v. elektromos -e a fojtószelep?

Köszi


Meg kell nezni,vagy motorkod alapjän megkeresni a neten. 6 hengeresed van?


Szia!

Igen 6 hengeres. Forgalmi szerint 206s4 a motorkód... VIN szerint: M52/TU

Köszi


Abba szerintem mennie kell.


Bowdenes.

szotakdavid Elküldve: 2016-01-15 01:42 Beázás!!!

Bitu79 írta:
szotakdavid írta:
asbi írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
kzste írta:

Ha már itt az ajtókárpit alatt vízcseppeket látsz, az bejut az utastérbe is.. :/


Nem feltetlenül. Van 1 gumikeret a kasznin is. Ha leveszed a kärpitot,akkor ragaszd vissza rendesen azt a szürke szivacs valamit.


Még egy dolog okozhatja,hogy picit befolyik a víz.Az ajtókárpit műanyag patetjain vannak ilyen kis Tömítő gyűrűk.Szeretnek leesni,mikor leszedi az ember az ajtókárpitot.Alig lehet észrevenni,ha elveszik.Ha az elveszik,akkor onnan is be tud folyni a víz az ajtókárpit mögé.Nálam nagy mosásnál egy kevés befolyik ez miatt.Minimális mennyiség.De belülre nem jut be mondjuk.Csak látom,hogy az ajtókárpit mögül csöpög egy kevés víz ki.Múltkor csináltam meg a párazárót.Egy két patentnek meg nem volt ilyen gyűrűje.Onnan szivárog be a víz most!Majd tavasszal veszek patentokat,amikről elveszett a kis tömítő gyűrű.Ezeket a kis vackokat ha jól látom nem is lehet külön kapni.

51418224768 a patent cikkszáma.
Ezeken van ilyen kis gumiszerű alátét is.
Ezt a kis gumigyűrűt(vagy szivacsból van) viszont nem lehet külön venni,csak patental együtt.




Szerencsém van, mert be az utastérbe valóban nem jut. Tegnap volt egy elég nagy zuhé, de belül csontszáraz minden. Viszont a küszöbön a díszléc vizes volt, tényleg megfogja a gumikéder szerencsére. De mielőtt nagyobb baj lesz ezt meg kell csinálni, megyek haza jövő héten, akkor szétkapjuk. Sünit amúgy is kell cserélnem valószínűleg, akkor már benne leszünk a szerelésben..

Köszi Bitu a tippet! Nézem, hogy van Schmiedmannál is dögivel, de ott a képen nem látszik a gumitömítés.
Azt tudja valaki, hogy hány ilyen patent fogja a kárpitot? Nem tudom, hogy volt-e már megbontva az ajtóm, lehet előzetesen be kéne szerezni pár patentot, ha az a probléma, mert a vízmennyiség alapján nem biztos, hogy a párazáró réteg a rossz.


A külső díszléc patentjain van ilyen zöld szigetelő gumi. A kàrpit patentokon semmi nincs.

Hibàzott a google!?


Butaságot irsz.van rajtuk tömítőgyűrű,pont azért,hogy ne ázzon be onnét!
Ha a párazáró rendesen a helyére van nyomkodva,akkor csak onnét juthat be kevés víz a kárpit mőgé,ha véletlen úgy lett visszatéve az ajtókárpit,hogy lesett a patentról a tömítőgyűrű.







Igazad van!

Inkàbb kitöröltem a hajnali kommentemet...

szotakdavid Elküldve: 2016-01-14 06:56 Beázás!!!

asbi írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
kzste írta:

Ha már itt az ajtókárpit alatt vízcseppeket látsz, az bejut az utastérbe is.. :/


Nem feltetlenül. Van 1 gumikeret a kasznin is. Ha leveszed a kärpitot,akkor ragaszd vissza rendesen azt a szürke szivacs valamit.


Még egy dolog okozhatja,hogy picit befolyik a víz.Az ajtókárpit műanyag patetjain vannak ilyen kis Tömítő gyűrűk.Szeretnek leesni,mikor leszedi az ember az ajtókárpitot.Alig lehet észrevenni,ha elveszik.Ha az elveszik,akkor onnan is be tud folyni a víz az ajtókárpit mögé.Nálam nagy mosásnál egy kevés befolyik ez miatt.Minimális mennyiség.De belülre nem jut be mondjuk.Csak látom,hogy az ajtókárpit mögül csöpög egy kevés víz ki.Múltkor csináltam meg a párazárót.Egy két patentnek meg nem volt ilyen gyűrűje.Onnan szivárog be a víz most!Majd tavasszal veszek patentokat,amikről elveszett a kis tömítő gyűrű.Ezeket a kis vackokat ha jól látom nem is lehet külön kapni.

51418224768 a patent cikkszáma.
Ezeken van ilyen kis gumiszerű alátét is.
Ezt a kis gumigyűrűt(vagy szivacsból van) viszont nem lehet külön venni,csak patental együtt.




Szerencsém van, mert be az utastérbe valóban nem jut. Tegnap volt egy elég nagy zuhé, de belül csontszáraz minden. Viszont a küszöbön a díszléc vizes volt, tényleg megfogja a gumikéder szerencsére. De mielőtt nagyobb baj lesz ezt meg kell csinálni, megyek haza jövő héten, akkor szétkapjuk. Sünit amúgy is kell cserélnem valószínűleg, akkor már benne leszünk a szerelésben..

Köszi Bitu a tippet! Nézem, hogy van Schmiedmannál is dögivel, de ott a képen nem látszik a gumitömítés.
Azt tudja valaki, hogy hány ilyen patent fogja a kárpitot? Nem tudom, hogy volt-e már megbontva az ajtóm, lehet előzetesen be kéne szerezni pár patentot, ha az a probléma, mert a vízmennyiség alapján nem biztos, hogy a párazáró réteg a rossz.


A külső díszléc patentjain van ilyen zöld szigetelő gumi. A kàrpit patentokon semmi nincs.

Hibàzott a google!?

szotakdavid Elküldve: 2016-01-14 02:20 váltó

szabigti írta: Sziasztok!330ci re szeretnék faceliftes 6 os váltót feltenni!fel fog menni rá?azt tudom hogy a lendkereket mindenképp cserélni kell mert az enyémnek lukas a közebe a nyelestengely csapágy a főtegely végében van viszont a 6os váltóhoz való más mert ott abban van a csapágy így a nyelestengely is rövidebb!van más amiben eltér esetleg vagy fel megy rá?köszönöm!


Kuplung,lendkerék,kardàn,difi és kell rà egy màsik szoft hogy a tempomat rendesen működjön.

szotakdavid Elküldve: 2016-01-14 02:14 Tempomat - utólag?

lantika írta:
Vadasz69 írta:
lantika írta:
Vadasz69 írta: Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék,hogy e90-be lehet-e utólag
tempomatot rakni,ha igen akkor kb mennyibe kerülne?

Előre is köszönöm a segítséget.



Lehet.
2 evvel ezelött ismerösömnek 120000 ft-ert raktäk be hivatalos BMW szervizben.


Köszönöm.
Ennél akkor ezek szerint plusz kar kerül be,nem lehet ugyan úgy kormány gombokra rakni mint az e46-nál?



Hät ugy nem megy. Bontott cuccokkal meg lehet olcson oldani. De E90-be nem jo az E91-es alkatresze. Csak E90,E92,E93,illetve a 6-hengeres nem jo 4 hengeresbe,illetve forditva. Az esöszenzorra is figyelni kell. Vagy egy ilyen kell neked:



vagy csak egy külön kar amit bele kell tenni a mostaniba. Es persze uj burkolat kell,mert +1 kar az +1 lyuk.


Kell egy màsik Kombi,kapcsoló,modul és programozàs.