tomy1228 fórum hozzászólásai

tomy1228 Elküldve: 2015-01-16 15:00 M3 vásárlás

mgerihun írta: Üdv !

Nekem olyan kérdésem lenne, hogy tudtok-e tanácsot adni vásárlással kapcsolatban. A közeljövőben szeretnék venni egy BMW E92.est (2006-2012 coupe) de nem csak casual használatra. 2 kiszemelt van, az M3-as és a 335D. Fogyasztást tekintetében persze 335D, teljesítmény M3 de viszont egy ECU remappal, sport légszűrövel a 335D is az M3-as teljesítményét adja, sőt, papíron jobbnak is kell lennie. M3-hoz remappal adhatsz 30 lovat és kb ennyi nyomatékot, így kapsz egy kb 440-450HP-s 420nm-es gépet, míg ugyanez 335D-nél 285-ről 360-400HP és 700+nm -re nő, ami már alacsony fordulaton eltöri gerinced. Futomű ugyan az, automata váltó kormény fityegőkkel 335D-ben talán jobb is mint kézi az M3-ban. Akkor most mégis melyik éri meg jobban? Fogyasztás tekintetében Diesel elmegy 7,5-13 liter között, M3 9,5-20liter közötti tartományban mozog. Tényleg bármi értelmes hozzászólásnaks örülök, már egy ideje megy a mérlegelés. UK-ban élek, azonos évjárat (2008-2009) kb azonos árban mozog.


E92 túlságosan nem ismerem de én ha vennék akkor tutti m3,mégpedig azért mert az mégiscsak gyárilag össze van löve minden,gondolok itt a fútóműre,fék stb.... plusz ha hozzáadsz még egy két lovat még mindig nem kell kicserélned a fél autot hozzá.Ahogy mondtam nem nagyon ismerem a tipust de nem hinném hogy egy 335d m pakk alatt ua a futómű lenne mint egy m3 alatt.Még egy dolog a dizel ellen hogy ez a 35d motor mintha láncszakadós lenne,lehet hogy ez az évjárat már nem majd ha vki tudja kijavit de ha még hozzá tesszük azt a 150 lovacskát.....Én az m3 szavazok!!!!

tomy1228 Elküldve: 2014-11-27 14:07 Akkumulátor

csbalu írta: Sziasztok, itt a tél döglődik az akku.

Tapasztalatok kellenének, hogy mi az a legnagyobb akku ami befér az E46 touringba? Gyári most kiesett a pixisből az ára miatt sajnos, majd ha nagyfiú leszek talán 1x

Szívesen vennék egy 100A-est, mert most, hogy benne van a HK és a navi a kocsiban, lassan belekerül a filmnéző kütyüm is úgyhogy kell a teljesítmény.
Kérdés, hogy BEFÉR-e??

Előre is köszi!
Balu


Hy!
Nekem 3d ben 90A-es van és az még pont befér a lukon,pont most döglött be a gyári akksim 11 évet ment és Excidot vettem bele,amikor cseréltem gondolkodtam a 100A-es jászon de az már teheraksi.Nemcsak a nyilás mérete számít hanem alul van a tartó lemeze amire ráteszed az akkut és nem engedi csuszkálni,ha a 100Aes nem nagyobb méretben mint a 90Aes akkor szerintem befér,ha nagyobb akkor már azért necces!

tomy1228 Elküldve: 2014-11-18 11:42 Futómû és hibái

leroyclub írta:
jena307 írta: Sziasztok ma felemeltem a kocsit átnéztem a futóművet, nemrég vettem és hiába vittem rossz útra a kocsit csak nem jött ki semmi, viszont pár nap alatt azért éreztem hogy nem kerek.

Sok baj nincs, egy kutyacsont a két lengőkar szilent, ami kiszakadva nem volt de nagyon puhának tűnt, a stab rúd szilentek, meg a hardy a gatya.

Amit kérdeznék tőletek, milyen márkához érdemes ragaszkodni ha van ilyen, tudom hogy ez hasonló mint a vallás, de még is lehet letisztult kép róla.
A prémium szegmens alkatrészekben nem gond, mivel egyébként is autó javítással foglalkozom csak más márkával, így jó áron van minden.
A bárdinál a lamforder képviseli a legdrágább és talán legjobb színvonalat.
Most is lamforder kutyacsont van benne, de a többi része gyári logós.

Hardyból is lamfordert néztem.

Futóműnél a cél nem az hogy tartós legyen, hanem inkább hogy minél gyáriasabban viselkedjen.

Ja és még valami, nekem barmi nehéznek tűnik a kormányszervóm, legalább is a többi márkához képest, de nemhiszem hogy ez csak a 225ös gumiknak tudható be, szervó olajszent rendben, a kormánymű nem lóg és porszáraz.

Az első fékre hallottam mendemondát hogy csak gyárit, ez is igaz lehet e?, én nagyon sokat programozom a kocsiaim, és rendszerint nem bírják a tesztelést a fékek, majd ha oda kerül a sor, minőségben trw-ate-gyári az elképzelésem, csak nemtudom érdemes e spórolnom majd a gyári tárcsán betéten.



Szerintem a lemforder jó választás nekem is azt ajánlották. A szervó pedig ilyen az E46okba. Elvileg direkt, hogy sportosabbnak tünjön. Az első fékekről én is hallottam hogy csak gyári és lehet benne valami, mert az enyémben hullámos lett a tárcsa. Fékezéskor ráz a kormány. Még nem cseréltettem ki, de valószínű hogy nem gyári volt benne.


Nekem kb minden meyle elöl,hátul még a gyári,féktárcsából és betétböl gyárit vettem bele elöre,nincs is vele semmilyen problémám kb 1,5 éve van benne és ment 15e de alig kopott vmit!

tomy1228 Elküldve: 2014-10-11 10:50 330d motor

Frici29 írta: Sziasztok!
Inditaskor az olaj visszajelzo lampa sargan vilagit kb 15 masodpercig aztan elalszik nem minden inditaskor csinalja ezt,mi lehet a problema egyaltalan van e problema.Valamint azt hogy tudnam megnezni,hogy 184 vagy 204 lovas a 330d-m az evjarat 2003...
Koszi a valaszokat elore is



Alacsony olaj szint jelző sensorod szart be neked is,nem nagy gond következő olajcserénél cseréltesd ki!Azért nézz rá most is is hogy rendben van e az olajszint illetve amig ki nem cseréled ellenörizd gyakrabban!Nekem is ugyanez a problémám!
2003 akkor valószinű hogy a 204 lovas verzio de forgalmidba is benne van hogy hány kw(150 akkor 204 lovas)

tomy1228 Elküldve: 2014-10-08 13:47 Autóvásárlás

ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok, cserére adtam a fejem, amiken gondolkozom a megbízhatóság miatt e46... azonbelül nektek mi lenne a véleményetek? 330i 330d vagy 330xd. sedan vagy coupe még nem tudom. minden info érdekel tapasztalat, pro kontra


ha a legkevesebb rizikót akarod, akkor 30i manuális váltó. a többi más dolog, minden E46-nál meglévő dolog. és érdemesebb FL-est választani.
bár szerény véleményem az, hogy ha a jelenlegi autóval nincs nagy bajod, akkor kár egy koránt sem biztos alapokon állóra lecserélni. ugye a tiédet ismered, amit meg veszel, kitudja. főleg, hogy korban azért már mind időseknek mondható. szóval minél később veszel meg egy autót használtan a rizikó annál nagyobb. én is cserélnék szívesen, de nem igazán van gondom a mostanival, csak a nagyobb motor és az újabb kasztni miatt lehet nem szeretnék több millát kidobni. de ez csak az én véleményem.


mindeképp nagyobb teljesítményűt szeretnék,dinamikusabbat. Hibátlan,semmi baja nincs, csak vágyom nagyobbra. Nincs tapasztalatom ezekkel kapcsban, h 30d vagy 30i szervíz


a 30i-vel annyi lesz, hogy eléggé sok olajat fog enni, főleg ha hajtva van. a 30d-nel meg a szokásos dolgok, mint minden dízelnél. oké, hogy dinamikusabb kell, de ha korábban 3-4 éve jobban ki lehett fogni megbízható, jó állapotú bömcit, azóta csak rizikósabb lett. én is agyaltam hidd el, még V8 E39-en is. de rájöttem, hogy nekem nem ér annyit a dinamikusság, hogy nagy valószínűséggel belenyúlok egy szarba. esetleg kintről lenne kicsivel több esélyem, de valószínű nagyobb futású lenne. tehát ha nagyobb motor kellene majd, akormindenképp fiatalabb is lesz az az autó. az E90/92 tetszik kívülről, belülről nem. az újabbra F32 (ha jól tudom) meg nem lenne lóvém sosem mármint amíg fiatal. E90-nél is hallani sok rosszat az új benyásokról, dízel kizárva, így mindig az van, hogy marad ez. kívül/belül szép, ahogy én hazsnálom dinamikusnak is mondható, ebebn az országban erősebb autóra amúgysem nagyon van szükség, főleg ilyen üzemanyagárak mellett.


30d-t nagyon dicsérte mindenki.... mindeképp németből lenne az autó, az e90-92nek a belseje nekem s etetszik, az e46nak nagyon ellett talva..... én is sokat gondolkodtam és még msot is.... 2,5 éve van nalam, olajcsereken kívül pár kopó alkatrész lett cserélve, bakok iylenek, azonkívül semmi baja


Ahogy irta Yellow a szokásos betegségei vannak,én eddig főtengely ékszíjtárcsát cseréltem és most a 6 db izzitógyertyát,a kopó dolgokat nem irnám le mert az ua mint a 20d-nél.A futómű bajai ennek is megvannak én jelenleg azzal szivok illetve amire én még figyelek az üzemanyag szűrő és a kartelgázszűrő cseréje csakis gyárira,ja meg csakis maxx motion tankolok.

tomy1228 Elküldve: 2014-08-22 16:41 330ci ajtókéder

Medvedisznoman írta:
krissz írta:
pneurob írta:
krissz írta:
tomy1228 írta:
BarG írta:
tomy1228 írta: Szevasztok!
Végigolvastam a topicot de látom senkinek nem sikerült tartósan megragasztani ezt a plüss csíkot az ajtókéderen.Elég rég volt már erről szó úgyh gondoltam megkérdezem hátha van vmi új infó erről hogy mivel is lehetne megragasztani?
Egy ötlet gondoltam benézek egy gumishoz és megkérdezem hogy ők ezeket a gombákat mivel javítják/ragasztják,ha azt megfogja talán ezt is megfogná!!?

üdv:Tomy


Csak annyi új info van, hogy már 7. éve tart a cserélt, új cikkszámos kéder.
Nincs más út, csak a csere.


Azért még probálkozok egy két ragasztással hátha sikerül vmi jót találni!




Nekem is lejött a plüss cucc a napokban, sikerült azóta valami tartós megoldást találni?


Lehet próbálkozni taknyolgatni, de sosem lesz jó, ki kell cserélni. Tudom, hogy 70e Ft körül van egy ilyen, de nincs más megoldás. Nem azért kell cserélni, mert megsérült, hanem mert el van öregedve.




Értem persze, csak egy éve lett cserélve, ennyi idő alatt nem öregedhet el.. Direkt kihangsúlyozta az eladó srác mikor megvettem a kocsit, hogy nem kis pénz volt. Számlám, blokkom semmim nincs és azért ez így elég idegesítő.


Lehet, hogy megvan a megfejtés! Ma megragasztottam ezzel és úgy fest, hogy jó lesz. Nem szeretném elkiabálni, ezért adok még neki egy hetet, addig ne rohanjatok az Obiba. Hamarosan beszámolok az eredményről.


Nekem is sikerült visszaragasztani tavaly nyaron,szoval ugy tünik hogy tartos mert eddig birta a hideget meleget meg mindent,egy a baj hogy nem emlékszem a pontos tipusra az biztos hogy Downcorning és szilikon alapu volt.

tomy1228 Elküldve: 2014-07-02 16:51 Futómû és hibái

horat írta:
YELLOW írta:
horat írta: Sziasztok!

Szerintetek okozhatja a kormánymű valamilyen hibája, hogy a rossz utakról sok visszajelzés - főleg csavargatás, elhúzás - jön vissza a kormányra? A futóműben minden szilent és gömbfej új, nem lóg semmi, mégis a rossz utakon borzalmasan rángatja a kormányt az út, a nyomvályúk is húzzák ide-oda, pedig a kerék csak 15ös, gyári ET, gyári szélesség.

Az utolsó ötletem most, hogy a kormánymű nem az igazi, bár hangja nincs és nem is lóg.
Mi lehet ez még?
köszi


akár okozhatja, de hát ilyenek az útjaink. ha rossz a kormánymű, azt egy normális futóműves, meg tudja mondani. ha jó úton nincs vele baj, kanyarban sem, akkor nem valószínű, hogy szar lenne.


Jó úton semmi gondja, de más autókhoz viszonyítva sokkal munkásabb a rossz út, párszor rendesen kapaszkodnom kell. Aztán a fene tudja, lehet másnak is ilyen ez



Pont mint az enyém,ugyanez bajom annyi hogy én már a kormánymű felújításon is túl vok.Még Dáviddal is kipróbáltattam és neki se tetszett mondta hogy centiroztassam a kerekeket aztán megint egy fútómű állítás és legvégén a toronycsapágy cseréje ha addig semmi sem segített.Most szerelőmnél leadtam remélem szeptemberig kideríti mert addig mostmár el nem hozom amíg nem tökéletes!!

tomy1228 Elküldve: 2014-06-09 19:44 Szívócsonk-pillangószelep

BMWE8330D írta: Sziasztok!Szeretném én is ledugózni a BMW X3 3.0d szívósoromat!Az ebayen nézegettem hozzá szettet,de van 32mm-s és 33 mm-s dugó is.(Gondolom a 6 hengeresbe nem a 22-s megy)Szerintetek a 32 vagy a 33 mm-s jó?(Mivel még nem szedtem szét nem tudtam megmérni, ha egyáltalán számít az 1mm átmérő különbség és csak egyszer szeretném szétszedni de már dugóznám is)Ha le lesz dugózva fog hibakódot dobni a computer?A válaszotok előre is köszönöm!


Nekem 330cd-van tavaly csináltam meg igaz én a csavarozós megoldást választottam mivel nem tudtam én se melyik méretű dugót rendeljem,de nekem a kisebb volt benne 22mm-es

tomy1228 Elküldve: 2014-05-28 15:58 Mi lehet a baj?

imre8 írta:
tomy1228 írta:
imre8 írta: Üdv!
Ismét hozzátok fordulok segítségért. E46 320i 2,2 benzin, automata.
A vátója szépen váltogat gyorsul is ha kell.
A gondom az lenne vele, kikapcsolom a DSC-ét, hogy megtudjam csúsztatni egy kicsit, a kerék meg kapar,de a motor már torpan is meg-fele, olyan mint mikor nem kapcsolom ki DSC-t, télen a havon is ugyan ez a helyzet, ott figyeltem fel rá először hogy nem úgy reagál úgy ahogy kéne.

Ha valaki találkozott már ilyen esettel az tudna egy kicsit segíteni hogy mért csinálhatja ezt.

Ja meg kora tavaszon olyan kérdéssel fordultam hozzátok hogy a 320i (e46 2,2 benzin) pöcröfre indult de le is állt azonnal. Majd 4-ik indításra tartotta meg fordulatát. Utána csak tovább romlott a helyzet nem csak hogy, nehezen indult hidegen de még hófehér füstöt is lökött az első indításnál. Mikor meg olyan kedve volt akkor alapjáraton is be hebegett és elkezdett füstölni de fordulaton semmi.

Na a hiba okozója a vákumszelep volt (A membrán átszakadt). (Bmw-től rendelve 16 000 és száz-forint az ára) Olyan vákum volt a motorba, hogy járó motornál az olajbeöntő sapkát szinte nem is lehetett le emelni.
Kicserélése óta megszűnt minden gond.


Kérdés az hogy biztos hogy teljesen kiiktattad mert ugye ha csak megnyomod kb 1s-ra akkor megjön egy kis sárga lámpád de még vmilyen szinten vigyáz az elektronik rád,ahoz hogy teljesen kikapcsold hosszan kell nyomnod a dsc és két sárga lámpa fog megjönni(kézifék meg még vmi)


Köszönöm a segítséget.

Akkor ezek szerint én nem kapcsoltam ki, mert egyszer nyomtam rá röviden.

Ha áthúzom manuálisra automatából, akkor mindenképpen elvált mielőtt letiltana a fordulat? Vagy ennek is van valami trükkje.

Igen elvált mindenféleképpen mielött pirosba kerülne,akkor is ha manualba van!

tomy1228 Elküldve: 2014-05-28 13:43 Mi lehet a baj?

imre8 írta: Üdv!
Ismét hozzátok fordulok segítségért. E46 320i 2,2 benzin, automata.
A vátója szépen váltogat gyorsul is ha kell.
A gondom az lenne vele, kikapcsolom a DSC-ét, hogy megtudjam csúsztatni egy kicsit, a kerék meg kapar,de a motor már torpan is meg-fele, olyan mint mikor nem kapcsolom ki DSC-t, télen a havon is ugyan ez a helyzet, ott figyeltem fel rá először hogy nem úgy reagál úgy ahogy kéne.

Ha valaki találkozott már ilyen esettel az tudna egy kicsit segíteni hogy mért csinálhatja ezt.

Ja meg kora tavaszon olyan kérdéssel fordultam hozzátok hogy a 320i (e46 2,2 benzin) pöcröfre indult de le is állt azonnal. Majd 4-ik indításra tartotta meg fordulatát. Utána csak tovább romlott a helyzet nem csak hogy, nehezen indult hidegen de még hófehér füstöt is lökött az első indításnál. Mikor meg olyan kedve volt akkor alapjáraton is be hebegett és elkezdett füstölni de fordulaton semmi.

Na a hiba okozója a vákumszelep volt (A membrán átszakadt). (Bmw-től rendelve 16 000 és száz-forint az ára) Olyan vákum volt a motorba, hogy járó motornál az olajbeöntő sapkát szinte nem is lehetett le emelni.
Kicserélése óta megszűnt minden gond.


Kérdés az hogy biztos hogy teljesen kiiktattad mert ugye ha csak megnyomod kb 1s-ra akkor megjön egy kis sárga lámpád de még vmilyen szinten vigyáz az elektronik rád,ahoz hogy teljesen kikapcsold hosszan kell nyomnod a dsc és két sárga lámpa fog megjönni(kézifék meg még vmi)

tomy1228 Elküldve: 2014-05-28 13:20 Futómû és hibái

hil írta:
jlaci74 írta:

Nézd meg a gumi oldalfalán a terhelési indexét, minél nagyobb a szám annál terhelhetőbb és annál keményebb, érezhető komfortváltozást okoz a gyári előírástól való eltérés...
( én kipróbálnám picit kisebb nyomással ... )



Szia!
Az új gumi: Dunlop Bluresponze 205/55/16 91V, a régi Michelin pilot 1 volt, a terhelési indexet nem tudom, mert nem volt érdemes elhoznom.
Lehet, hogy 2,2-re kéne fújni a 2,3 helyett? De az új az úthibákat borzasztó módon kihozza.
hil


Nekem is michelin pilot sport volt fent és annak tényleg elég puha volt az oldala még csodálkoztam is amikor leszedte a gumis,most bridgestone potenza van fent ennek sokkal sokkal keményebb az oldalfala!

tomy1228 Elküldve: 2014-05-27 21:35 Futómû és hibái

hil írta: Sziasztok!
Most vettem az autóra új gumikat (Dunlop), a régiek kissé öregek voltak már. Az új gumi ugyanaz a méretű mint a ledobott Michelin volt, azonos nyomásra fújta (2,3 elöl, hátul) és azt veszem észre, hogy az úthibák sokkal jobban szólnak, (nagyobbat dörren/csattan az autó). Vajon mitől lehet ez???

hil


Lehet hogy régi nem volt defektürő amit meg most vettél az az és sokkal keményebb az oldalfala,ezért lehet hogy átmész egy 20 forintoson és azt is megérzed!

tomy1228 Elküldve: 2014-05-26 20:47 Futómû és hibái

szicsu írta:
tomy1228 írta:
andree írta:
tomy1228 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
tomy1228 írta:
YELLOW írta:
tomy1228 írta: Sziasztok!
2004 330cd olyan problémám lenne hogy nem tud megmaradni az úton,mint ahogy vki írta "traktort vezetnék" nagyon elvisz a nyomvályú szinte kikapja a kezemből a kormányt és ha nem tartom akkor hipp hopp a szembejövő sávban találom magam.Egy halom alaktrész már ki lett cserélve (lengőkar,lengőkar hátsó szilent,stab pálca,lengéscsillapító,kormánymű le lett szedve és fell lett újítva minden egyes gumi vacka kicserélve,mindezek után futómű beállítva).Fútóművesnél feltették rázópadra is és mostmár nem találnak semmit,toronycsapágy van még ami nem lett cserélve de ne kopog nem zörög az eleje csak nem lehet vele normálisan közlekedni.Ha vkinek esetleg van vmi ötlete szívesen veszem!

üdv:Tomy


végülis, jó hogy a széles gumi miatt kicseréltetetd az egész futóművet


Ezt nem a széles gumi okozza,van egy másik kocsink is 320ci ugyanilyen méretű felnikkel gumikkal és az tökéletsen megy az is picit elhúz de ne igy mint az enyém!Már az a vicc hogy párom is észrevette hogy vmi nem fasza,vezette a hungárián és mondta hogy ezzel nem lehet egyenesen menni,az ővével ilyen probléma nincsen,ég és föld a két autó!


jó nem tudom milyen. de nyomvájús úton, azért egy 10km után nekem is bedurran a karom. viszont sima úton, fékezve is, olyan egyenes futása van, hogy hihetetlen 225-ös gumival elől. a téli 195-tel meg sokkal másabb, szinte semmi.
ha lejt az út, pl körforgó, amerre lejt, arról ellent kell tartani.
az a baj, hogy mindent kicseréltetek. aminek köze lehetne hozzá. a toronycsapágy nem csinál ilyet. egyébként a gumi mintája is számít, bár (mivel nem tudom a mértéket a húzásról) nem annyira, de ugye egy jobban tapadó gumi is jobban viszi a kormányt.
egyébként hátsó futómű is okozhat ilyen érdekességet, hogy táncoltatja az elejét. legalábbis emlékszem valaki írt már erről.


Egy korrekt futóműbeállítás sokat segíthet.


Futóműbeállítás megvolt,ha jó úton megyek nincs is vele gond szépen egynesen megy!



Szia,
Egy kocsiban nem csak elől van futómű, nézzétek át a hátulját is. Olyan dolgokra képes hogy el se hinnéd.
Üdv.


Szevasztok!
Még mindig küzdök a fenti problémámmal,ma elmentem és feltették padra a kocsit,megállapították hogy a balos hátsó lengéscsillapító 52% illetve jobb hátul már nem emlékszem hogy mi is de egy nagyon picit lóg,de még bőven tűrésen belül.Elejét is átnézettem ott egy a tavaly cserélt lengőkar trapéz gömbfeje lóg!Szerintetek ez okozhatja az hogy kicsit rosszabb úton rángatja a kormányt illetve a többi fent említett problémát?

Az enyém ugyan ezt csinálja 205/55-16-os gumival!!!
Futóműben nem találtunk semmit ami lógna,futómű belőve...
Sima úton tökéletes,de a nyomvályú össze-vissza elviszi.
És mi kicseréltük a hátsó gátlókat,és rugókat is.

Engem már nem is a nyomvályú idegesít hanem ez a kormányrángatás kisebb nagyobb gödörre, mióta megcsináltam a legegyszerűbb dolgot felfújtam a kereket már nem megy annyira a nyomvályú után,rohadt defektűrős gumin egyáltalán nem venni észre még azt sem ha 1 alatt van a nyomás

tomy1228 Elküldve: 2014-05-26 19:07 Futómû és hibái

andree írta:
tomy1228 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
tomy1228 írta:
YELLOW írta:
tomy1228 írta: Sziasztok!
2004 330cd olyan problémám lenne hogy nem tud megmaradni az úton,mint ahogy vki írta "traktort vezetnék" nagyon elvisz a nyomvályú szinte kikapja a kezemből a kormányt és ha nem tartom akkor hipp hopp a szembejövő sávban találom magam.Egy halom alaktrész már ki lett cserélve (lengőkar,lengőkar hátsó szilent,stab pálca,lengéscsillapító,kormánymű le lett szedve és fell lett újítva minden egyes gumi vacka kicserélve,mindezek után futómű beállítva).Fútóművesnél feltették rázópadra is és mostmár nem találnak semmit,toronycsapágy van még ami nem lett cserélve de ne kopog nem zörög az eleje csak nem lehet vele normálisan közlekedni.Ha vkinek esetleg van vmi ötlete szívesen veszem!

üdv:Tomy


végülis, jó hogy a széles gumi miatt kicseréltetetd az egész futóművet


Ezt nem a széles gumi okozza,van egy másik kocsink is 320ci ugyanilyen méretű felnikkel gumikkal és az tökéletsen megy az is picit elhúz de ne igy mint az enyém!Már az a vicc hogy párom is észrevette hogy vmi nem fasza,vezette a hungárián és mondta hogy ezzel nem lehet egyenesen menni,az ővével ilyen probléma nincsen,ég és föld a két autó!


jó nem tudom milyen. de nyomvájús úton, azért egy 10km után nekem is bedurran a karom. viszont sima úton, fékezve is, olyan egyenes futása van, hogy hihetetlen 225-ös gumival elől. a téli 195-tel meg sokkal másabb, szinte semmi.
ha lejt az út, pl körforgó, amerre lejt, arról ellent kell tartani.
az a baj, hogy mindent kicseréltetek. aminek köze lehetne hozzá. a toronycsapágy nem csinál ilyet. egyébként a gumi mintája is számít, bár (mivel nem tudom a mértéket a húzásról) nem annyira, de ugye egy jobban tapadó gumi is jobban viszi a kormányt.
egyébként hátsó futómű is okozhat ilyen érdekességet, hogy táncoltatja az elejét. legalábbis emlékszem valaki írt már erről.


Egy korrekt futóműbeállítás sokat segíthet.


Futóműbeállítás megvolt,ha jó úton megyek nincs is vele gond szépen egynesen megy!



Szia,
Egy kocsiban nem csak elől van futómű, nézzétek át a hátulját is. Olyan dolgokra képes hogy el se hinnéd.
Üdv.


Szevasztok!
Még mindig küzdök a fenti problémámmal,ma elmentem és feltették padra a kocsit,megállapították hogy a balos hátsó lengéscsillapító 52% illetve jobb hátul már nem emlékszem hogy mi is de egy nagyon picit lóg,de még bőven tűrésen belül.Elejét is átnézettem ott egy a tavaly cserélt lengőkar trapéz gömbfeje lóg!Szerintetek ez okozhatja az hogy kicsit rosszabb úton rángatja a kormányt illetve a többi fent említett problémát?

tomy1228 Elküldve: 2014-05-23 16:29 Autóvásárlás

krissz írta:
Szebii írta: Benzin sor6 kezi valtoval nagyon nem tudsz befurodni 30d kevesebbet fogyaszt, kis huzassal korbeautozol vele egy 30i-t, viszont sokkal tobb hibalehetoseg a dizel miatt. 30i tobbet fogyaszt, nagyobb hangelmeny, kisebb kockazat. Nagyjabol ennyi, viszont ha nem koltottel volna ennyi penzt a rizsre mar a 35i-k kozt nezelodhetnel


Én gondolkoztam 30d-ben, még jó, hogy lebeszéltek hamar róla. Végül egy 20i-t vettem 170lóval, nekem tökéletesen elég, és az a sor6 hang, mindenért kárpótol! A rakétáról bmw-re váltást nem értem, mi történt?


Kár hogy lebeszéltek róla mert nem egy rossz motor ,eddig nekem a főtengely ékszíjtárcsával gyült meg a bajom már ami a dizel motorhoz köthető és azért ennek sincs rossz hangja,igaz nem egy benzines 6 hengres de kárpótol a nyomaték.