ute107 Elküldve: 2012-11-09 22:03 Motorolaj
M47N commonrail 20d. Klubtársunk aki már nem sokáig a klubtársunk...véleményem szerint a motorolaj miatt. De már hiába váltana olajat a kocsijában sem bízik.
4 év: porlasztó, turbó csere, majd nyaralás közben (hosszú táv kb.1500 km) két dugórepedés+hajtókar törés-->motorcsere komplett.
16.000 km múlva nyaralás közben olajcsere után 1000 km-rel hajtókarcsapágy...hajtókartörés.
Az "új motor" megbízható forrásból érkezett garantáltan szervizes és 200.000 km alatt volt. Most megint új motor, de felteszem a kérdést! "Ki ülne még bele?"
Mindig szervizelte, és mindig az alább említett XY-tól és XY2-től beszerzett BMW 5w30 -at tette bele.
Én személy szerint nem bízok meg ezekben az olajakban, sőt már az ezidáig általam használt Castrolban sem. Olcsóbb néha a BMW és a Castrol olaj mint az Opel GM olaj.
Hamisítanak itt már mindent, biztos forrásból kell vásárolni, és inkább +600 ft/l, de ne kerüljön 100ezrekbe....