ute107 fórum hozzászólásai

ute107 Elküldve: 2012-11-09 22:03 Motorolaj

Nem akarok beleugatni olyanba amihez semmi közöm és tudásom, csak egy tapasztalatot írok.

M47N commonrail 20d. Klubtársunk aki már nem sokáig a klubtársunk...véleményem szerint a motorolaj miatt. De már hiába váltana olajat a kocsijában sem bízik.

4 év: porlasztó, turbó csere, majd nyaralás közben (hosszú táv kb.1500 km) két dugórepedés+hajtókar törés-->motorcsere komplett.
16.000 km múlva nyaralás közben olajcsere után 1000 km-rel hajtókarcsapágy...hajtókartörés.
Az "új motor" megbízható forrásból érkezett garantáltan szervizes és 200.000 km alatt volt. Most megint új motor, de felteszem a kérdést! "Ki ülne még bele?"

Mindig szervizelte, és mindig az alább említett XY-tól és XY2-től beszerzett BMW 5w30 -at tette bele.

Én személy szerint nem bízok meg ezekben az olajakban, sőt már az ezidáig általam használt Castrolban sem. Olcsóbb néha a BMW és a Castrol olaj mint az Opel GM olaj.

Hamisítanak itt már mindent, biztos forrásból kell vásárolni, és inkább +600 ft/l, de ne kerüljön 100ezrekbe....


ute107 Elküldve: 2012-10-28 19:02 Mi lehet a baj?

Striker írta: Sziasztok!
1 hónapon belül már masodjára szívja le valami az aksimat úgy hogy reggel még semmi baja most meg már nem indul? Nem hinném hogy rajtafelejtettem valamit :S
Mi lehet a baj? :/
addig oké míg itthon csinálja (ill hát nem oké) ezt de ha valahol máshol lennék úgy már gebasz :S


Egy ismerősöm is így jár(t)... szar az akksid! VAgy valami eszi az áramot. De nézd meg a Bc-ben h. mennyi V van alapon, majd indításkor, majd indítás után...

ute107 Elküldve: 2012-10-18 21:58 Alufelni méretek

A Fl előti 320d-ra szerintetek felmegy a 6,5x15 et18-as felni a et 42-es helyett.

Ültetve van a kocsi. :-S Ugyebár 2 centiméter különbség van... számolgattam, osztottam szoroztam, de félek, hogy a matektudásomat megcáfolja az egyszerű fizika.
Vélemény?

ute107 Elküldve: 2012-10-11 20:55 Valaki segítsen

szotakdavid írta:
ute107 írta:
szotakdavid írta:
Vivaladiesel:füst csak az indúlásnál van egyébként normális kormol.Legalább megnyugtattál h nem adagoló hiba.

Ute107:igen az önindító nálam is hangos,de a relét én kimértem és elvileg jónak kell lennie ,de holnap hozok bele egyet és kipróbálom azzal.
A porlasztoknak van néha csattogós hangja.

Üdv Dávid


Dávid! Meg is válaszoltál mindent. Porlasztó ügybe van egy jó kontaktom. A relé cikkszáma változott, újabbra cseréld. A relé lehet, hogy elfáradt egy kicsit.





Újabra??mire gondolsz a mienknél elvileg egy bizti van meg egy relé plusz a 4 izzitógyertya,valahol olvastam h dde-hez hozzá tartozik a kieglszitő fütés is erről hallott már valaki??


Nekem Divinyi mester Gyenesdiáson ahhoz nyúlt először, és az önindítót mondta.
Ő mondta azt is, hogy az enyémben (2000.08 havi) még a régebbi relé volt. Hogy pontosan minek a reléje volt, hogy az indítózáshoz tartozott-e, vagy az izzításhoz azt nem tudom.
Izzítógyertyák még soha sem voltak cserélve a kocsimbam. Nem is tudom, hogy ki tudnám-e venni. A porlasztókkal is 2 hétig szenvedtünk.

ute107 Elküldve: 2012-10-11 19:15 Valaki segítsen

szotakdavid írta:
Vivaladiesel:füst csak az indúlásnál van egyébként normális kormol.Legalább megnyugtattál h nem adagoló hiba.

Ute107:igen az önindító nálam is hangos,de a relét én kimértem és elvileg jónak kell lennie ,de holnap hozok bele egyet és kipróbálom azzal.
A porlasztoknak van néha csattogós hangja.

Üdv Dávid


Dávid! Meg is válaszoltál mindent. Porlasztó ügybe van egy jó kontaktom. A relé cikkszáma változott, újabbra cseréld. A relé lehet, hogy elfáradt egy kicsit.



ute107 Elküldve: 2012-10-11 17:03 Valaki segítsen

vivaladiesel írta:
szotakdavid írta: Gondom a következő..Nehezen indul a kocsim,izzitógyertya cserélve izzitó relé kimérve.
Jelenség a következő gyújtás rá indit teker-teker beindúl fehér füst hátúl.Ha egymás után töbször ráadom a gyújtást utána könnyebben indúl mint ha csak egyszer adom rá.
Van valakinek valami ötlete??Lehet h az adagoló leejti a nyomást??
esetleg egr hűtő repedt valahol és vízet enged és ezért van a fehér füst??

Volt már valakinek ilyen

Üdv Dávid


A fehér füstöt okozhatja az olajhűtő repedés, hengerfejtömítés hiba rosszabb esetben deformálódott a hengerfej.

Ha az adagoló leejti a nyomást, azt meleg motornál csinálja. Tehát ha hidegen relatíve könnyen indul de meleg motornál sokáig teker akkor azt az adagoló okozza.



Nekem is ez van/volt...néha van. Izzítógyertyákat én még nem cseréltem. Divinyinél voltam ő egy relét cserélt a motorvezérlő mellett, mivel nekem állítólag a régi fajta volt még bent. Ezt követően kimondottan javult az indulás! De! Az önindító nálam véleményem szerint a bűnös, most majd teljes szervizre félre teszem a kocsit, önindító leszed és felújít. Sok áramot vesz fel és emiatt lehet a baj. Ez a probléma több esetben VW dieseleknél szokott előfordulni 300.000 km megtétele után.

Javaslom megnézni még a résolajcsöveket és a porlasztókat is.

Ja és a füst nem fehér... hanem "elégetlen" gázolaj. Mivel beporlaszt, de nem ég el rendesen. Állj oda a kipuffhoz és szagolj bele miközben valaki indít.
Ja és még lehet főtengengely v. vezérműtengely jeladó hiba is... ez amúgy jó lenne tudni melyik...

ute107 Elküldve: 2012-10-07 13:08 Mi lehet a baj?

BalaBMW írta:
sylcsi írta: Üdv minden bmw-snek, 320d vettem 120 le , ma reggel óta beindul megy alapjáraton, elkezd erölködni leáll. felpörgetni nem lehet. Help plíz!


2000-es évjáratú e46-ból 120 lovas??? :


Elszámolta....

ute107 Elküldve: 2012-10-06 21:54 Mi lehet a baj?

sylcsi írta: Üdv minden bmw-snek, 320d vettem 120 le , ma reggel óta beindul megy alapjáraton, elkezd erölködni leáll. felpörgetni nem lehet. Help plíz!


húújjúúújjj...

Ez csupa rossz! Jrtom tanácsát megfogadnám, és nem indítanám addig.

ute107 Elküldve: 2012-09-27 20:18 Centrálzár vezérlő, grundmodul

karesch írta: Nem tudtok valakit, aki vállal itthon Grundmodul javítást (a relék cseréjét)?

Én kísérleztem vele, vettem az ebay-en relét, egy ismerős aki elektronikával foglalkozik beforrasztotta, de nem lett tökéletes. A zárás rendben megy, de a nyitásnál csak a vezető oldali és a csomagtér ajtó nyitás megy a központi zárról, a többi csak kézzel.

A ki- és beforrasztás szerintem rendben ment, a nyák nem sérült, azt gyanítom, hogy az ebay.de-n vett egyik relével lehet gond (pedig 2011-es gyártási éve van).

Ha tudtok valaki itthon, lehetőleg nem túl messze Budapesttől, nagyon megköszönném. Ha nincs ilyesmi, megpróbálom az ebay.de-n hirdetett szolgáltatókat.

Köszi


Veszprém nagyon messze van! Olcsón dolgoznak!
Profi műhely...

ute107 Elküldve: 2012-09-26 07:43 Centrálzár vezérlő, grundmodul

hil írta:

NEEEEEM, és NEEEE, higgyjetek, bízzatok bennem. Az a leírás az én esetemről készült, rajta a dátum, azóta nincs vele baj nekem. De lehet, hogy más egyedi eset is előfordulhat!!!!

atb volt talán, (ha jól emlékszem) aki vett egy használt zárat és berakta. Lehet, hogy az a zár sem volt jó, akkor jött a GM modulban a relé. Még az a kérdés, hogy abban jó relék lettek-e cserélve?? Erre nem kaptam választ. Én még nem vennék GM modult a helyében, mert lehet, hogy pénzkidobás lesz belőle.


Én vettem egy kib...ott zárat... Szóval van kettő, tudok kísérletezni, csak hát rá kellene szánnom magam. Jövő hét szabi, szóval talán nekilátok!

És még kell egy zárbetétet szereznem, ami az eddigi legnehezebb...

ute107 Elküldve: 2012-09-25 19:30 Centrálzár vezérlő, grundmodul

atb írta: szia hil!
a zárcserével kezdtem, az se segített, és az a gáz, h manuálisan sem nyitható, viszont amit kivettem zár, itt műxik kézzel... emilt átállítottam....

hil írta:
atb írta: kicseréltük, ugyan olyan szar, mint volt
a 2 db. relé szállítással(GLS) összesen 6.710,- .....
keresek modult, holnap kipróbálok egy másikat, h tényleg az krepált-e be


ute107 írta:
atb írta: tegnap megrendeltem, délelőtt itt is volt a relé délután csere
köszönet, aki belinkelte a SOS elektronic oldalát!


Azért írd meg a tapasztalatokat....

Neked mennyiért küldték le onnét?




Szia!
Jó relét cseréltél benne? Lehet, hogy nem is a GM modul a hibás, hanem a zárszerkezet. Kár, hogy titkolod a mail címedet, így legalább nem tudok küldeni segédletet a javításhoz, BOCS





Hil munkáját kell véghezvinni, és már jó is lesz. Más már nem lehet rossz. Nekem sincs még kész, nagy a pofám, de bízom Hil szakértelmében.



ute107 Elküldve: 2012-09-25 16:10 Centrálzár vezérlő, grundmodul

atb írta: tegnap megrendeltem, délelőtt itt is volt a relé délután csere
köszönet, aki belinkelte a SOS elektronic oldalát!


Azért írd meg a tapasztalatokat....

Neked mennyiért küldték le onnét?

ute107 Elküldve: 2012-09-21 21:25 Centrálzár vezérlő, grundmodul

atb írta: üdv mkinek! egyszer csak kívülről nem nyílt az ajtó, hmmm, kicsere komplett zár....most már belülről se nyílik ok,valószínű grundmodul (relé) csere...
kérdés: ha kiveszem a grundmodult, utána mit lép erre a zár? be lehet valahogy zárni majd, és kinyitni? (nincs kulcsos-zár az ajtókon)
Előre is köszi



NEm kell az akksit lekötni.

Manuálisan tudod nyitni a kulccsal a vezető oldali ajtót, a többi... nálad a maradék 1 db-ot pedig belülről tudod majd nyitni.

Olyan lesz mint a suzuki...

ute107 Elküldve: 2012-09-21 12:59 Társalgó

Nem személyeskedem, sem itt, sem privátban nem nevezem meg.

Csak bosszantott és le kellett írnom. Kb. olyan mintha megtisztelném őt, hogy nála vásárolok.
Nem függök tőle és kár hogy eddig őt hívtam, vannak segítőkészebb és olcsóbbak is.

ute107 Elküldve: 2012-09-21 12:17 Társalgó

Csalódtam ma egy nagy BMW-sben... Bontó... küld valamit, nem jó, kérek újat, csak ígéret van... és semmi, több hete. -x Ft.

A pénz nem is érdekel csak az eddigiekben mindig hozzá fordultam és soha sem alkudoztam, és még is ez van.

Érdekes a dolog, nem baj, szereztem magamnak új kontaktot.

Azért írom le, hogy mindenki tanuljon a hibámból. Csak is személyesen és lebeszélni a dolgot, mi van ha nem jó... :-S