ute107 fórum hozzászólásai

ute107 Elküldve: 2013-09-17 22:22 Balesetek BMW-vel...

YELLOW írta:

http://feol.hu/galeria/halalos.../1631584/1



Az komoly... 20-al mehetett...

ute107 Elküldve: 2013-08-31 22:54 Fóliázás

Olvasva e régi topicot...jutott eszembe!

Ki tud jó áron normális elfogadható minőségű szál-húzott alumínium mintájú fóliát. Hát persze, hogy belső díszlécek fóliázásához.

Aki akar rendelhet velem közösen is... de honnan...?!!! Vaterás és racingbazaros csalóknak nem hiszek.

ute107 Elküldve: 2013-08-31 22:39 Mi lehet a baj?

hil írta:
hil írta: Sziasztok!
Ritkán kérdezek, most megtenném, hátha kapok választ. Az a jelenség, mostanában egyre gyakrabban, hogy indítás után leáll a motor és csak sokadik alkalomra indul be. Ha gázt adok és tartom a fordulatot 1000 környékén pár másodpercig, akkor viszont nem áll már le. Ezt reggel soha nem csinálja első indításkor, csak napközben, időnként. Ha indítás után akár fél percig ráadom a gyújtást (gondolván esetleg a tüzelő anyag szivattyúra), az sem segít. Továbbá ha ez a szivattyú lenne hibás, akkor nagyobb sebességnél is köhögne a motor, de nem teszi, rendesen megy.
Van-e valakinek ötlete erre? Ja és a diag semmi hibát nem olvas ki.
Előre is köszönöm az segítő válaszokat: hil


Sziasztok!
köszönöm a sok választ (alig tudtam elolvasni) és a rengeteg törődést....
hil



Hil!

Ne légy ilyen...hétvége van. Yellow meg nem tudja a választ.

Teljesen amatőrként, és dieselesként, az alapjárati motoroddal lehet hiba. Egyszer egy Opel-el jártam így, ott segített egy kis pucolgatás.

Próbálj meg szétnézni a motortérben, vákuumcsövek és kisebb csatlakozók környékén. Szerintem nem üzemanyag szivattyú probléma...

ute107 Elküldve: 2013-08-24 13:44 Társalgó

Robin68 írta:
kempelen írta:
anubisz írta:
Tano írta: Most már a korszerű benzinesek is szívhatják a fogukat: http://totalcar.hu/magazin/tec...4_tsi-nel/

80K alatt a mi dízeleinkben nincs ilyen lerakódás...

A mi benzineseink is közvetlen befecskendezésűek? E46 benzinesbe? esküszöm atom ilyen hibajelenséggel szívtam sokáig. Csak a hidegindítás utáni dúsítás fázisába, max 1 percig.
Most, hogy meg lett bontva a henger, azóta nem ír be kimaradást, de hidegen pár mp ig még mindig idegesen jár.
Gondolom nálunk másfajta a befecskendezés, nem értem ilyen pontosan hozzá


Nektek még a szelep elé fecskendez, így lemossa a karter által "visszaböfögött" cuccot, így nincs elméletben lerakódás...



Akkor ha jól értelmezem a kartergázzal visszakerült szmötyi a probléma forrása. Egyszer már volt itt téma és akkor a "jó magyar gányolálos" jelzőt is megkapta ez a kis okosság. Gondozást igényel az igaz, viszont cserébe rengeteg trutyit megfog.


Nekem ilyen miatt pár alkatrészt kellett cserélnem. Dieselem van és kipróbáltam. Nagyobb átmérőnek kell lenni mint a gyári csövezés és elég nagy tartály kell a szellőzés miatt. Sokan VW és társai akik tuningolgatnak...simán kivezetik az útra. Rossz megoldás, de úgy legalább tud "szellőzni a motor".
Diselnél a turbo is szív a kartelszűrőtől és szerintem ezt a mérnökök kiszámolták...hogy annak úgy kell lenni.

Nem kis pénzért szereztem be a tartályt anno és elég sok munka is volt bekötni, és 2 hónap múlva dobtam is ki. Felment az olajhőfok, vízhőfok. Szerintem ez csak versenykörülmények között kell, azokhoz a motorokhoz, amelyekhez valóban ajánlják.
Ha valakinek kell szóljon nyugodtan felkutatom a garázsban.

ute107 Elküldve: 2013-08-15 22:18 Ékszíj tárcsa

Robinson írta:

Az enyémben óra szerint cca 200-220.000 -nél adta meg magát a gyári tárcsa. Nyugodt szívvel rá merek tenni az óra állására 80.000km-t, az lehet a reális futása a kocsinak. Meyle lett rátéve 2 éve (így alakult na...) és ennyi. most 260-nál corteco, 10 év múlva leadom a drótot, hogy mennyire bírta a strapát


Beírtam a telefonomba az emlékeztetőt. Hívni foglak.

Én mióta megvettem a kocsim 200e km-t beletettem. Még jó...de most hogy írjátok kezdek aggódni. Ja és nem 0 km-sen vettem.

ute107 Elküldve: 2013-08-13 00:56 Ékszíj tárcsa

Robinson írta: Amúgy nem az első eset, 2 éve lett felrakva a Meyle, ennyit bírt Most megy fel a Corteco Nagy Miki és a H&R autó ajánlásával


Hallottam róla, Dávid mondta. Többször már nem kell cserélni!

ute107 Elküldve: 2013-08-12 22:39 Társalgó

szotakdavid írta:

Nem részesedést kapok hanem porlasztó kiszedőt kapok egy Baráttól


Ha jól viselkedsz gyártatok is neked egyet... de tudod mostantól nincs cigi!

ute107 Elküldve: 2013-08-12 22:36 Ékszíj tárcsa

Robinson írta: Így néz ki egy gagyi szíjtárcsa, mikor megadja magát:



Így meg egy 8-as fúrófej, ha olyan szíjtárcsa lelazításánál használod stiftnek, ami rá van rohadva:



Emellett egy 8-as imbusz és egy 8-as stihl torx bánta a csatát.



Robinson! Ez nem a Szoták fúrófeje... neki vannak ilyen gagyik?!




Sajnálom a kocsid...de fel a fejjel mindenkinél eljön ez is.

ute107 Elküldve: 2013-08-09 21:51 Társalgó

szotakdavid írta:

Febit rakjatok fel belőle


Mi van te a Febinél dolgozol?! Vagy csak részesedést kapsz...

Az lett beszerelve...

ute107 Elküldve: 2013-08-09 18:32 Társalgó

Tibor írta: Üdv. Olyan kérdésem lenne,E46 (2001) automata váltos,mikor eléri a 90-100km/h sebességet,kocsi könnyen fut,hátsó ülés alól rezonancia jön fel,de gáz adásra s elvételre elmarad,majd magasabbb sebességnél (140km/h) szintén elöjön,de gáz elvételre vagy gyorsitásra ujra elmarad.kardán hátsó részét(hossszút) cseréltem.semmi lógást-silent kifacsarodást difinél nem látni. lehet a kis kardán felfüggesztés okozhatja,esetleg silent?


Kardán felfüggesztő, 100 %-ban mondom, hogy az a baj. Nálam és haverom automata 20d-nél is ez volt a probléma. 2 db van ilyenből. Amennyiben érdekel jó áron, írj rám priviben.

ute107 Elküldve: 2013-08-08 17:59 Porlasztó

BarG írta:

Kérj kölcsön egy kevés km-es katalizátort és szereltesd fel, majd szaglássz.


BarG megmondta a választ. De szerintem elég neki egy tisztítás.



ute107 Elküldve: 2013-07-12 13:48 Társalgó

Azt a 10 embert nagyon megverhetik majd, főleg ott Japánban!

BMW M5 Nigthawk

ute107 Elküldve: 2013-07-08 00:52 Társalgó

valter320d írta:
A hátsók szinte ugyanazok az elsőknél van ,vagy lehet különbség.
A 6cyl motor nehezebb ezáltal nagyobb súly lengését kell csillapítania(gondolom)nekem igy ész szerü! A 6 biztos jobb!

De ott is függvénye annak milyen lengéscsillapítóval van szerelve!Ahogy ute kolléga mondta!


A 6-os rövidebb 2 cm-rel...amúgy lesz..rom ma a lengéscsillapítókat! APA lettem! ))

ute107 Elküldve: 2013-07-06 23:34 Társalgó

Amíg a 60-70 mm ültetésem mellett a normál stabpálca volt bent, addig 6 havonta cserélgetnem kellett. Amióta rövidebb, azóta 2 éve nem cseréltem. Akkor ez csak puszta véletlen?!

Amúgy nem érdekel ki hogy rakja össze a saját autóját, nekem így jött be és a véleményem írtam le.

ute107 Elküldve: 2013-07-06 23:06 Társalgó

YELLOW írta:
nem kell rövidebb stab, nagyobb ültetésnél... én már értem miért. vannak gátlók amihez rövidebb kell, de csak azért, mert a gátlón a felfogatási pont lentebb van. nincs köze az ültetéshez.


Nem megmagyarázni akarom, de a 4 és 6 hengeres gátlók között ugyan ott van a felfogatási pont, csak a teló szára rövidebb.

Ahogy mész lejjebb úgy fordul kifelé a stabilizátor... szerintem és sokak szerint.