ute107 fórum hozzászólásai

ute107 Elküldve: 2014-11-18 16:08 Futómû és hibái

leroyclub írta:
jena307 írta:

Ja és még valami, nekem barmi nehéznek tűnik a kormányszervóm, legalább is a többi márkához képest, de nemhiszem hogy ez csak a 225ös gumiknak tudható be, szervó olajszent rendben, a kormánymű nem lóg és porszáraz.





A szervó pedig ilyen az E46okba. Elvileg direkt, hogy sportosabbnak tünjön. Az első fékekről én is hallottam hogy csak gyári és lehet benne valami, mert az enyémben hullámos lett a tárcsa. Fékezéskor ráz a kormány. Még nem cseréltettem ki, de valószínű hogy nem gyári volt benne.


Nekem meg túl könnyű a szervóm. A többi e46-hoz képest, nekem jobban bejön a keményebb kormánymozgás...

ute107 Elküldve: 2014-11-14 21:06 Vonóhorog_

Powerliqid írta: Sziasztok!

Gyári levehető vonóhorgos a vasam.
Ugyebár 13 pólusú a gyári csati nem pedig 7 mint itt Magyarszkiba.
Vettem hozzá átalakítót....
Akármelyik futót csattintanám fel.... össze-vissza világít minden.
Nem a futókkal,nem az átalakítóval van gond,mert teszteltük másik autón.
Okostóni kölcsönzős azt mondta " Ez a kenvúsz miatt van! Ne hasznájja,mee letíthat a kocsi!"
Mondom, igaza lehet.... A viszont látásra!

Na szóval...... ha a világítást fel kapcsolom,akkor a jobbos index világít a városi helyett, irányjelzésnél villog a balos világítás is... más minden úgy működik,ahogy kell....
Haversrác kimérte és ő szerinte minden a helyére van kötve a gyári csatin.

Valakinek van valami jobb ötlete?


Én kikerültem a kenvúszt! Elvágtam a kábeleket és bekötöttem egy általad említett "magyarszki" csatlakozót.

ute107 Elküldve: 2014-11-12 21:59 320d Motor

szotakdavid írta:
Jooce27 írta: Üdv mindenkinek.A segítségeteket szeretném kérni BMW 320 d 136 lovas 2000-es évjárat és kombi.Menet közben elkezdett rángatni majd leállt.Előtte kivillant az ÁBS és a müszerfal közepén lévő sárga jel mely egy háromszög benne felkiáltó jel és egy körbefutó nyíl.A szervó szivattyú tartályából kinyomta az olajat.A gázolajpumpa mŰködik,a szűrő nincs eltömődve de nem lehet elinditani.Az öninditó tekeri de nem indul.Szerintetek mi lehet a baj,és hol keressem a hibát.


Adagoló


Kijavítanám barátomat. Az Adagoló szar... bontott 100e Ft-tól, felújítás 200e Ft-tól...


ute107 Elküldve: 2014-11-06 21:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Bor3sz írta: Üdv.

Így első nekifutásra segítséget kérnék a hozzáértőktől
Szeretnék diagkábelt venni,de nem vagyok benne biztos hogy egyáltalán jót nézek. Olvastam a FTDI csipes cikket is,és végképp megkavarodtam. Konkrétan ezt a 2 hirdetést néztem:
BMW INPA K+DCAN Diagnosztikai kábel + szoftver
BMW Diagnosztikai kábel, DIS INPA SSS NC


Teljesen bizonytalan vagyok,hogy melyiket is vegyem. Ha netán van valakinek alternatívája az kérem ne tartsa magában.
köszönöm szépen


Ezeket a kábeleket megkapod aliexpress.com-on. Én is onnét rendeltem, szerintem találsz 3-4000 Ft körül....

ute107 Elküldve: 2014-11-01 22:45 Ékszíj tárcsa

b_imi írta:
M47 204D1 136BHP



Köszönöm.

ute107 Elküldve: 2014-11-01 22:10 Ékszíj tárcsa

b_imi írta:
ute107 írta: Urak!

Kérdés a következő:
VKM93805 számú SKF főtengely ékszíjtárcsa melyik 20d-be való?! 136 v. 151 le?!
Esküszöm 2 órája bújom a netet és nem találok érdemit.

Igazából a kérdés az lenne, hogy melyik SKF számú jó a 136le-s motorhoz....

THX!


Visszakövetve M47 318d - 320d-vel egyezik meg:11232247565
Ha jó a netes leírás.

CONTITECH VD1030
GATES TVD1037
TRISCAN 8643 11003
SWAG 20 92 3949
INA 544 0069 10
CORTECO 21653131
BMW 11 23 2 247 565


Értem. De akkor az általam talált jó a 100kw-s motorhoz?! Mert sajna a kérdésemre nem válaszoltál...

ute107 Elküldve: 2014-11-01 21:48 Ékszíj tárcsa

Urak!

Kérdés a következő:
VKM93805 számú SKF főtengely ékszíjtárcsa melyik 20d-be való?! 136 v. 151 le?!
Esküszöm 2 órája bújom a netet és nem találok érdemit.

Igazából a kérdés az lenne, hogy melyik SKF számú jó a 136le-s motorhoz....

THX!

ute107 Elküldve: 2014-10-29 21:19 kézifék állítás

Pocses írta:
Anno a bal hátsómnál csapágycsere volt alapból, ezért hívtam szerelőm, hogy vegyek jobb hátsóra is, mondta nemszükséges simán cseréli csapágycsere nélkül.



Hogyan??? Sogór kocsijáról mindkettő oldalon lerohadtak, nincs ez miatt kéziféke.


Sőt ez a k..va lemez is 7000ft/db, mellé kell még minden kézifék apróság mert összetörtek...

ute107 Elküldve: 2014-10-27 21:58 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:

A fizikai gép lényegében mindegy, ha a kábel drivere jó (usb esetén). Soros portnál nincs ilyen móka. Ami lényeges az a virtuális gépekben van beállítva. De a leírásban benne van a szükséges minimális beállítás.


Értem.
Nekem van két kábelem. Egyikkel működött az INPA Xp-s gépen. Most egyik kábelt sem tudom használni a Win7-es rendszer alatt. Szóval most ebben látok megoldást, ha nem elmegyek valakihez aki feltelepíti...

ute107 Elküldve: 2014-10-27 21:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

ute107 Elküldve: 2014-10-23 22:51 Egr szelep

bmw320d4 írta:
Gabor320D írta:
ute107 írta: Valaki járt már úgy hogy ha az EGR rendesen be van kötve lefullad a 20d?!

Ha lehúzom róla a vákuumcsövet akkor szépen jár a motor...visszadugom 3-10 mp-en belül a motor elkezd remegni és lefullad.

Vákumvezérlőt cseréltem, a hiba ugyan az, EGR szelep cserélve, hiba ugyan az.

Semmi más tüntet nem veszek észre. Most lehúzott vákuumcsövel tudom csak használni az autót.
Hibakód nincs, kivéve az előtöltés -2,1 meleg motornál. INPÁVAL mérve....


nálam ugyanez a helyzet, ha van valakinek valami ötlete azt szívesen venném


Lehet, hogy nem kellett volna levakolt AGR-el járni, akkor nem történt volna meg ez.


Már megtörtént... nem tudok mit csinálni.

ute107 Elküldve: 2014-10-22 21:40 Egr szelep

Tano írta:

Meg kellene nézni diaggal, hogy milyen kivezérlést kap és valójában mennyire van nyitva. Lehet a szabályzó vákumszelep rossz, és túlságosan nyitva van a szelep, sok a visszavezetett kipuffgáz és kevés a beszívott friss levegő. Talán így tudom elképzelni hogy lefulladhat a motor:


Megyek valamikor Szotak Dávidhoz, mivel én nem tudom feltelepíteni azt a rohadt INPA-t...

Vákumvezérlőt már felcseréltem a turbóéval, változás... talán mentem 1 km-t ....

Annyit tudok, hogy az előtöltésem nagyon szar. -2 jelenleg meleg motornál.

Majd Dávid megszakérti...ha odaérek hozzá...

ute107 Elküldve: 2014-10-22 19:29 Egr szelep

Tano írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

egy kis segítséget szeretnék kérni!

EGR hibaüzenetem van, jelenleg le van kötve mert akkor nem indul az autó. Ezen felül milyen hibajelenséget produkálhat egy 320d ha rossz az egr? Értem úgy hogy beremeg a kipufogógáz miatt vagy ilyesmi. köszönöm


???nem indul ha be van kötve az EGR? WTF
Ha ki van kötve, akkor azon kívül hogy hibaüzenetet kapsz nem lesz más jelenség, mivel ez csak annyit csinál hogy a kipuffgázt vezeti vissza a szívóoldalra. Ha nincs bekötve akkor csak több a kipuffgáz, környezetvédelmileg nem olyan előnyös, illetve az égési körülmények mások. De ez nem látom hogyan befolyásolná az autó beindulását. Nálad valami mással lesz gebasz.


Nálam ha rajt a vákuumcső és nincs ledugózva, akkor indítás után lefullad. Jó esetben 400 métert tudok menni.

Fogalmam sincs mi lehet.... Szerintem nem csak az EGR-el lesz a baj, sem nálad sem nálam.

ute107 Elküldve: 2014-10-06 11:33 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

szotakdavid írta:
Szeptember 15.-óta aktív ez a rendszer,nem csak sebességet mér.Mindent rögzít index gyorshajtás záróvonal stb stb...


Túl sok infót tudsz...az aktív szót én nem emelném ki.

Ja és rendszámfelismerős is...

ute107 Elküldve: 2014-09-15 21:12 Lökhárító

YELLOW írta:

és arra nem gondoltál, hogy akitől vetted ő coupe-ként árulta az amúgy sedan lököst?

szerk.: egyébként nézd meg a cikkszámokat a realoem, vagy a bmwfans oldalon az M-es lökös cikkszáma sedan és touring esetében megegyezik, a coupe-jé más.


Coupe-ról lett leszedve. Nekem ez már a második. Saját kezemmel szedtem le.

Ja és a fékhűtőkkel kellett kicsit játszani. Sőt még a coupe fékhűtőket el is adtam róla... tuti hogy coupe a lökös.