vsop14 fórum hozzászólásai

vsop14 Elküldve: 2015-11-22 13:36 Autóvásárlás

Bitu79 írta: egy találat van még:

A link neve

Azt ennyi...

De ez képeken is eléggé lelakott...

Épp ezért nem tudok dönteni.

Talán 320 d-ket találnék még,de az nem sok előrelépés lenne ugye menetdinamikában...

A link neve

A link neve


Vagy érezném a különbséget?




hát, ha menetdinamika alatt azt érted, hogy 200nál, ha odalépsz, akkor még megy-e akkor valóban nem lesz sok a különbség
azért a 20d-ben egy kicsit több nyomaték van, szóval érezhető lenne a különbség

vsop14 Elküldve: 2015-11-22 13:33 Autóvásárlás

Bitu79 írta: A link neve

Erre a kocsira még mennyi költség jönne rá,mire hozzámkerülne Németből?

Az autó árára még rászámolhatok úgy 500 000-et kábé ugye?

Igy talán tudnék feljebb lépni.De még így is elég para megválni a 100 %-os kocsimtól...
Tanácsot azért adhatnátok,hogy merjem e eladni...




MAX. 250e a papírozás



vsop14 Elküldve: 2015-11-22 13:27 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.


szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.


Nincs kinálat az igazán jókból...
Roncsderbikből akad azért elég sok,másfél körül.
Amik jó állapotúak,azoknak meg tényleg ennyi az ára,amit írtam.
A mai napig modern autónak számít az e46,és én simán kiperkálnék ennyit érte,ha valóban karbantartott autóról lenne szó.

Én inkább megtartottam a 316-ost,pedig lenne rá vevő 1.9 misiért.
De ennyiből nem találok normális e46-ost minimum 2500 lökettérfogattal,és benyásban...
ezt be kellett látnom sajnos.

A nagy álmom egy m3-as lenne e46-osban persze. De annyi pénzem még akkor sem lenne,ha eladnám a garázsomat is...mert azok úgy 5 misitől kezdődnek.



te hol nézed ezeket az árakat?
Már 4 és 5 milla közt is lehet kapni e46 M3-mat. Persze nem azt mondom, hogy az tuti jó, de egyet sem mentem el megnézni közülük, szóval még jó is lehet.

E46 325i-ből nagyon gyér a piac szerintem, de 2,5öt akkor sem ér szerintem. Vagy ha igen, akkor behozom EZT vagy EZT, beregisztrálom, még egy kicsit költök is rájuk, nekem megáll 2-be és eladom nektek 2,5-ért
Ha van lehetőség én biztos, hogy németben gondolkodnék, mert olcsóbban kaphatsz jót (persze ott is sok a szar). Most ezt a 2 autót csak 3 perc kereséssel találtam és ígéretesebbnek tűnik, mint a hasonló árú hahu-s darabok...
Egyébként 25i-ből kevés limót találtam a mobile.de-n. Viszont nagyon sok coupé és kombi van...


5000 euro az ugye 1500000 ft plusz még erre rájönnek a különböző költségek,így az autó lesz ugy 1800000-1900000 ft,mire behoztad.Költesz ezután erre -arra,mert úgysem hibátlan a kocsi,és máris ott van a 2.5 misi...
Én olyan autókra gondoltam,amikben max 150 000 km van.
318i-ket néztem 2003-as évjárattól és max 150 000 km-rel,törésmenteseket.Hát alig volt kínálat.De ilyenek talán megállnak 2 misiből összesen talán.Ebben benne van a lepapírozás és az alap dolgok rendbetétele(kopó alkatrészek cseréje+olajcsere).
Nem olyan egyszerű ez.És még ebbe bele kell számolni az utazás költségeit is...
A lényeg,hogy kevés kilóméteres,fiatal(legalább 2003-as) e46-osokat nem nagyon találni 4000 euro körül,max 318i-ket...

Ilyen 200 000 plusz km-t futottak tök nem érdekelnek...


na, hát a kilométert azt pontosan oda állítják, ahová Te azt szeretnéd + még hamisítanak hozzá neked egy szervizkönyvet is.....
Tizenéves autók 150 kilométerrel nem mondom, hogy nincs ilyen, de a többsége nem ilyen.
Aki a kilométerórának hisz és nem az állapotnak, az megérdemili. 240ezerrel vettem a mostani kocsimat. Az ülése sokkal kevésbé viseletes, mint az itthon 150-180 ezerrel árult autóknak. A legtöbb autó, amit kint megvesznek 200.000+ kilométerrel (a futottak még szarok kategóriája nálad), azokat eladják 150.000 kilométerrel itthon.
Nem akarok vitatkozni, de Te tip-top autót keresel, ami a keresett kategóriának a 98%-ára nem igaz. De Te legalább tudod, hogy ezt meg kell fizetni és nem bagóért akarod megvenni. Ezzel nincs gond. Ha ilyen nagy igényeid vannak, akkor valóban lehet, hogy csak 2,5 milláért találsz e46-ot. Viszont a kérdező nem azt mondta, hogy neki full patika 100.000km-es példány kellene.

vsop14 Elküldve: 2015-11-22 10:52 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.


szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.


Nincs kinálat az igazán jókból...
Roncsderbikből akad azért elég sok,másfél körül.
Amik jó állapotúak,azoknak meg tényleg ennyi az ára,amit írtam.
A mai napig modern autónak számít az e46,és én simán kiperkálnék ennyit érte,ha valóban karbantartott autóról lenne szó.

Én inkább megtartottam a 316-ost,pedig lenne rá vevő 1.9 misiért.
De ennyiből nem találok normális e46-ost minimum 2500 lökettérfogattal,és benyásban...
ezt be kellett látnom sajnos.

A nagy álmom egy m3-as lenne e46-osban persze. De annyi pénzem még akkor sem lenne,ha eladnám a garázsomat is...mert azok úgy 5 misitől kezdődnek.



te hol nézed ezeket az árakat?
Már 4 és 5 milla közt is lehet kapni e46 M3-mat. Persze nem azt mondom, hogy az tuti jó, de egyet sem mentem el megnézni közülük, szóval még jó is lehet.

E46 325i-ből nagyon gyér a piac szerintem, de 2,5öt akkor sem ér szerintem. Vagy ha igen, akkor behozom EZT vagy EZT, beregisztrálom, még egy kicsit költök is rájuk, nekem megáll 2-be és eladom nektek 2,5-ért
Ha van lehetőség én biztos, hogy németben gondolkodnék, mert olcsóbban kaphatsz jót (persze ott is sok a szar). Most ezt a 2 autót csak 3 perc kereséssel találtam és ígéretesebbnek tűnik, mint a hasonló árú hahu-s darabok...
Egyébként 25i-ből kevés limót találtam a mobile.de-n. Viszont nagyon sok coupé és kombi van...

vsop14 Elküldve: 2015-11-21 13:01 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.


szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.

vsop14 Elküldve: 2015-11-21 11:12 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.


mindenképp FL-es. kevésbbé kiszakadós a hátsó bölcső, elvileg orvosolva van. mégis csak újabb forma, javított dolgok.
én 25i-t venném.
viszont a 23i gazdaságosabb adózási szempontokból, biztosítás ügyileg. és kisebb pénzből lehet belőle 25i-t csinálni, a blokk ugyanaz. szívósorcsere és egykis programozás ha minden igaz és máris 25i-d van, ami papíron 23i. bár hivatalosan is 2,5 literes, de a teljesítmény miatt olcsóbbak a biztosítások és egyebek.


tehát veszel egy 23i-t, mert arra olcsóbb a bizti (néhány ezer Ft lehet a diffi), majd ráköltesz egy valag pénzt, hogy erősebb legyen
Érdekes logika!

vsop14 Elküldve: 2015-11-19 10:25 Kormánymű összekötő gömbfej

Andika írta: szia Mindenki!
BMW E36:
van valakinek egy videója vagy képei arról hogyan kell leszedni a kormánymű összekötő gömbfejet???
Elméletben megy a dolog csak gyakorlatban nem vagyok biztos + össze van teljesen rohadva (rozsdásodva ) és még véletlenül sem mozdul meg csodaszerek használata után sem indul meg a menet.Ötlet????????????????





ezt én is megszívtam. A futóműves nem tudta beállítani miatta a futóművet. Elmentem egy műhelybe, ahol van lánghegesztő és mondtam, hogy melegítség meg lánggal, amígy meg nem mozdul Aztán vissza a futóműveshez

vsop14 Elküldve: 2015-11-17 21:27 Mi lehet a baj?

asbi írta:
asbi írta:
Tano írta:

Az első az a klímakompresszor lesz, a jobb oldalon azt hajtja ékszíj.
Az IC csőben valamennyi olaj természetes, mert a kartergáz azon keresztül kerül vissza a szívócsőbe. A turbó előtti bemenő csőszakaszon van visszavezetve a szívóágba.
Viszont ez nem akkora mennyiség, hogy látványos olajfogyasztást eredményezzen, mert az olajba bekerülő üzemanyag simán fedezi.


Köszi! Akkor valószínűleg a turbó a bűnös ott fölötte? Azt vágom, hogy egy kis olaj nem para rajta, csak azt nem, hogy mennyi az a kicsi.. Mennyire aggódjak miatta?


Szerk.: Most reggel megnéztem, 10 perccel a leállítás után maxot mutat az olajszint, nem éreztem gázolaj szagot rajta. Olyan nagy mértékben nem zabálhatja a cumót..



Na egy 200km városi használat után észrevettem, hogy megint füstöl az autó. Kihúzattam, így a nagyja elmúlt, padlógáznál látni minimálisat, de csak ha mögöttem jön valaki és megvilágítja a fényszórója. Létezik hogy turbó, úgy hogy gyakorlatilag fullos az olajszint? Vagy ez a kicsi füst kell ?

kell, hát


vsop14 Elküldve: 2015-11-17 16:33 Nem tudom mi a baja az autómnak

Bcsaba írta: Hello. Segítségre lenne szükségem. E46 316i. Gázadásra rángat az auto. Olyan érzés, mintha az egyik henger nem működne. Változó, hogy 2000-2500-as fordulatig csinálja, dé nincs benne semmi erő. Utána, pedig ugyan ugy húz, ahogy kell. Ez a probléma mar fenn áll egy ideje. Ki lett cserélve mind a 4 gyertya, utána 2 hétig, minden tökéletesen működött. Majd par napja megint elkezdte csinálni. Fordult kar elő valakivel hasonló gond? Talán a gyujto trafikos szarakodik? Varom a tippeket!


nem szív falsot?

vsop14 Elküldve: 2015-11-17 12:59 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

mrsla írta: Sziasztok!
2005.03-as BMW 730D-m /prefacelift/ van dvd navival. Amit letöltöttem nem kóser. Tud valaki segíteni , hogy melyiket szedjem le? 2x-sen írtam dl dvd-re egy 3 lemezes cuccot. De nem megy.
thx


szerintem te a businesst töltötted le, pedig neked a HIGH verzió kellene

vsop14 Elküldve: 2015-11-16 22:37 Fûtés - Klíma

ianBMW írta:
higany írta: Sziasztok!
Kérdésem lenne E36 tulajokhoz! Vagy olyanokhoz, akik tudják a választ.
Szóval azt vettem észre, hogy ha gyújtást adok, akkor valami kattog a motortérben ismétlődően 5-10mp-enként, nem mértem pontosan, és nem hagyja abba. Megnéztem, a fűtéscsap kattog és baromira felforrósodik. Normális ez? Nem vettem észre fűtésben rendellenességet, bár nem is nagyon próbálgattam, nem használom igazából az autót, de majd megnézem, hogy működik-e jól a hűtés/fűtés.
E36 328 klímával


Szia!
Nekem is dettó ez van legalább egy hónapja. Nem rés volt vízpumpa csere, ami darabokban jött ki. Lehet odakeveredett a fűtéscsaphoz valami törmelék és nem zár le? De láttam képeken hogy a tömítés ha tönkremegy a csapban akkor kifordulnak és darabokban jönnek ki...Eddig nem szántam rá időt hogy kibontsam, mert nem volt rá sok órám hogy szereljek. Azt megtettem hogy lekötöttem és úgy mentem vele....rohadt meleg volt a radiátor így sugárzott a lábamra és a kezemre a boxon keresztül...Bemértem gyújtáson van rajta feszültség, mind kettőn. És feszültséget ráadva a csapokra működnek, kattannak.

a fűtéscsap kattogása teljesen normális dolog, mivel úgy szabályozza a hőmérsékletet, hogy folyamatosan nyitogatja. Próbáljátok ki, hogy teljesen letekeritek a hőmérséklet szabályozót és máris nem fog kattogni. Nem kell megijedni, ez így normális.

vsop14 Elküldve: 2015-11-16 12:46 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
gyurigyuri írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
nickname írta:
gyurigyuri írta: Üdv!

A kérdésem az lenne, hogy mi szükségeltetik ill. milyen buktatói vannak ha "nagy fék"szettet akarok feltenni az autómra!?!

E46 320D 150LE facelift, 16"alu és lemezfelnik

Lenne lehetőségem egy teljes "nagy fék" szett megvásárlására!
325 és 320 tárcsák, féknyergek, munkahengerek, betétek, kézifék.....
nagyon szép a szett, amit kérnek érte azt szerintem megérné, csak
nem tudom hogy pl: a 16-os felniben elfér-e
porvédő lemezeket kell-e cserélni, stb.

ha van infótok azt megköszönném!


GYGY


A gyári fék miben szenved hiányt ?


Én is ezt akartam kérdezni, tényleg azért cserélsz mert "nagyon szép a szett"?
Az E46 gyári féke nagyon jó, 320D-vel meg gondolom nem akarsz pályázni...


mondjuk egy 19-es felni alá már lehetne, hogy jobban mutasson. de a kisebb fékkel, egy 17-es felni is nagyobbnak tűnik optikailag. más esetben sok értelme nincs, bőven jó a gyári fék. pl E36-nál nem is nagyon volt ilyne jellegű téma, egy méretesek voltak, M3 kivételével. és ott is elég volt.



Neeeemm! Abszolut meg vagyok én is elégedve a fékekkel!
Nem vagánykodásból vagy eltúlzott tunyingból akartam cserélni!
A mostani tárcsák a végüket járják, így februárban biztos nem viszem el a műszakira!
Egy városbéli ismerősöm hozott be egy oldalt, hátul törött 330d-t bontásra, szerintem nem sokkal a karambol előtt cserélhették a féket rajta!
Ő "bagóért" oda adná a teljes fékszettet!
Csak ezért kérdeztem!
Az aggályom az hogy befér-e a 16" alá!?



mint ahogy írták a 30d fékszettje nem fér el. 17"-os felnik kellenek.

biztos ez? csak mert az 530d-n nekem is nagyfék van, de a 16-os kerék elfér (15 már nem)


igen. az E39 is az a széria ha jól tudom, ahol nem nagyon volt tárcsa méret variálás. hiába FL-es a tiéd, de egy 96-os modellről van szó. mondjuk lehet a FL előttti 30d E46-nál kisebb fék van. ezt most nem tudom.


E39 30d-ből volt a 184LE-s, ami kisfékes és volt a 193LE-s, ami nagyfékes és csak 16-os felni meg rá minimum. Megnéztem, cikkszám alapján nem ugyanaz az e46 és az e39 fékje, úgyhogy passzolom a kérdést.

vsop14 Elküldve: 2015-11-16 12:13 váltó

Bandi78 írta: Halihó!

Az automatánál normális, ha az autó áll, kulcs kint, gép lezárva és a P fokozatjelző kislámpa világít? Folyamatosan, ha 1 hónapig, akkor 1 hónapig.
Kéziféket javítani kell, alig fog, ezért hagyom P-ben.

Köszi a válaszokat!

Biztos vagy benne, hogy mindig világít?
Lezárás után biztosan világít egy ideig, meg nyitás után is. De amikor reggel mész a kocsihoz és még nem nyomod meg a nyitás gombot, akkor is világít?
Ezt a második dolgot nem is értem. A P fokozat erre való, abban kell parkoljon a kocsi. Addig nem is tudod kivenni a kulcsot.

vsop14 Elküldve: 2015-11-16 12:06 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
gyurigyuri írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
nickname írta:
gyurigyuri írta: Üdv!

A kérdésem az lenne, hogy mi szükségeltetik ill. milyen buktatói vannak ha "nagy fék"szettet akarok feltenni az autómra!?!

E46 320D 150LE facelift, 16"alu és lemezfelnik

Lenne lehetőségem egy teljes "nagy fék" szett megvásárlására!
325 és 320 tárcsák, féknyergek, munkahengerek, betétek, kézifék.....
nagyon szép a szett, amit kérnek érte azt szerintem megérné, csak
nem tudom hogy pl: a 16-os felniben elfér-e
porvédő lemezeket kell-e cserélni, stb.

ha van infótok azt megköszönném!


GYGY


A gyári fék miben szenved hiányt ?


Én is ezt akartam kérdezni, tényleg azért cserélsz mert "nagyon szép a szett"?
Az E46 gyári féke nagyon jó, 320D-vel meg gondolom nem akarsz pályázni...


mondjuk egy 19-es felni alá már lehetne, hogy jobban mutasson. de a kisebb fékkel, egy 17-es felni is nagyobbnak tűnik optikailag. más esetben sok értelme nincs, bőven jó a gyári fék. pl E36-nál nem is nagyon volt ilyne jellegű téma, egy méretesek voltak, M3 kivételével. és ott is elég volt.



Neeeemm! Abszolut meg vagyok én is elégedve a fékekkel!
Nem vagánykodásból vagy eltúlzott tunyingból akartam cserélni!
A mostani tárcsák a végüket járják, így februárban biztos nem viszem el a műszakira!
Egy városbéli ismerősöm hozott be egy oldalt, hátul törött 330d-t bontásra, szerintem nem sokkal a karambol előtt cserélhették a féket rajta!
Ő "bagóért" oda adná a teljes fékszettet!
Csak ezért kérdeztem!
Az aggályom az hogy befér-e a 16" alá!?



mint ahogy írták a 30d fékszettje nem fér el. 17"-os felnik kellenek.

biztos ez? csak mert az 530d-n nekem is nagyfék van, de a 16-os kerék elfér (15 már nem)

vsop14 Elküldve: 2015-11-16 12:05 Magyar nyelvû leírás?

hil írta:
vsop14 írta:
passz, én a helyedben keresnék valami BMW-re szakosodott szervizt. Nem egy nagy kaland ezeknek a diagnosztikája, már otthon is megoldható, nem túl sok pénzből. Itt a honlapon van egy ilyen menüpont, hogy szerviz értékelések, ott találsz Szombathelyit is és jót írnak róla. Ott próbálkoznék. Nem gondolnám, hogy egy diagnoszitka, hibakód olvasás 5-8ezer Ft-nál többe kerülne, de még lehet, hogy sokat is mondok.




Szia Andika!
Lehet, rosszul láttam, vagy rosszul emlékszem, de az e46 műszer egységben mintha nem lenne izzó. Véleményem szerint az ABS hibajelző is Led. Azt pedig nem lehet kitekerni, csak úgy lehet eltüntetni, hogy fölé teszel egy pl. karton lapot, amin nem tud átvilágítani. Azt érdekesnek tartom, hogy a hibajelzés világít, de az ABS működik, hogyan próbáltad? Írtad, hogy cseréltek már korábban ABS áramkör, a régit a csomagtartóban találtad. Lehet, hogy az "új" is hibás, az oldalon van a javítási leírásom, elég sokkal találkoztam, aminek az volt a baja. Diag mindenképpen jó lenne!
Szerintem, de erre ne vegyél mérget, a vizsgán kibukik, ha nem működik az ABS.
bye:hil
ui: erre a könyvben tuti nem kaptál volna választ.





De neki e36-ja van és abban izzó van az abs visszajelzőnél.

Az, hogy világít az ABS és működik, valóban elég furcsa. Sőt. Szerintem nem is lehetséges.