zoli900 fórum hozzászólásai

zoli900 Elküldve: 2013-08-12 20:31 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

mmike írta:
zoli900 írta:
Tano írta:
zoli900 írta: Szevasztok!
INPA-val lehet fordulatszámot állítani,vagy NCS-vel?
Ha igen,hol lehet és hogyan?

Üdv


Hi!
Pontosan milyen fordulatszámra gondolsz? Alapjáratira? Ha igen, akkor a DIS-ben biztos lehet, ezt már próbálgattam régen.
Szerintem az INPA-ban nem biztos, hogy megvan ez az opció, abban nincs benn minden állítgatással kapcsolatos dolog.
De a tool32-vel (ami szintén a programcsomag része) biztos meg lehet csinálni. Azt már had ne írjam le hogy, mert nem könnyen leírható folyamat, de lehet a neten van videó róla.
Üdv!


Igen,az alapjáratot szeretném állítani, akkor majd nézegetem a videókat!
Köszi a választ!


Üdv

Lehet, pont tegnap futottam be ebbe a menübe. Csak ha agyonütnek akkor se találom most.


Inpa-ba?

zoli900 Elküldve: 2013-08-12 19:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
zoli900 írta: Szevasztok!
Vettem INPA kábelt,feltelepítettem a Portoknál is 2-esre tettem,de mintha nem érzékelné az autót: se a Batterynál se az Ignitionnál nem ír fekete pontot csak egy kört!
Már mindent megpróbáltam,beindítottam az autót,gyújtásra tettem,de semmi!
Mi lehet a gond?


a COM1-et kell beállítani neki, célszerű. illetve kábeltől függően lehet alakítani kell. szedd szét a csatit, ha szétlehet. ha 8-as lábra van kötve a vezeték belül, akkor azt át kell tenni a hetesre, mondjuk egy rövid zárral egyszerűbb.


Most néztem,hogy szétszedhető,de speciális csavar van benne,most nincs ilyen csavarhúzóm,egyébként innen rendeltem: http://aprod.hu/hirdetes/bmw-i...DDDhh.html
Valahonnan llehet tudni,hogy kell-e alakítani,mielőtt szétszedem?

zoli900 Elküldve: 2013-08-12 15:56 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Szevasztok!
Vettem INPA kábelt,feltelepítettem a Portoknál is 2-esre tettem,de mintha nem érzékelné az autót: se a Batterynál se az Ignitionnál nem ír fekete pontot csak egy kört!
Már mindent megpróbáltam,beindítottam az autót,gyújtásra tettem,de semmi!
Mi lehet a gond?

zoli900 Elküldve: 2013-08-07 21:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
zoli900 írta: Szevasztok!
INPA-val lehet fordulatszámot állítani,vagy NCS-vel?
Ha igen,hol lehet és hogyan?

Üdv


Hi!
Pontosan milyen fordulatszámra gondolsz? Alapjáratira? Ha igen, akkor a DIS-ben biztos lehet, ezt már próbálgattam régen.
Szerintem az INPA-ban nem biztos, hogy megvan ez az opció, abban nincs benn minden állítgatással kapcsolatos dolog.
De a tool32-vel (ami szintén a programcsomag része) biztos meg lehet csinálni. Azt már had ne írjam le hogy, mert nem könnyen leírható folyamat, de lehet a neten van videó róla.
Üdv!


Igen,az alapjáratot szeretném állítani, akkor majd nézegetem a videókat!
Köszi a választ!


Üdv

zoli900 Elküldve: 2013-08-07 10:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Szevasztok!
INPA-val lehet fordulatszámot állítani,vagy NCS-vel?
Ha igen,hol lehet és hogyan?


Üdv

zoli900 Elküldve: 2013-08-05 16:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

bmw320d4 írta:
zoli900 írta:
De akkor az,hogy lehet,hogy 3 éve nem jó az olajnyomás és még bírja? De a mostani adaptáció törlés után,nem annyira csattog az autó,sokkal szebb hangja,van de majd holnap reggel kiderül mi a helyzet vele.


Ezekben a motorokban még jófajta lánc van, azért bírja. A vezérműház oldalát már biztos kikezdte.

Cseréld minél hamarabb a szűrőházat és/vagy a láncfeszítőt, nehogy elszakadjon.


Ja,az jó kis galibát okozna...ma volt szervíízbe és eddig sem ment a az EGR szelep a vákum miatt,de azt mondják,hogy ez a turbóval van összefüggésbe és ez lehet az egyik ok,amiért nem megy,de mondtak még párat...ezeket megnézzük,de a hibakiolvasó kiírt egy jó pár hibát,valamit a befecskendezésnél is,de arról nem mondtak semmit.
Aztán eljöttünk a szerelőtől és mondták ott is,hogy fura ahngja van,kiderült ,hogy teljesen kettévált a rezgéscsillapító utáni rész.....elvileg valamelyik szerelő nem tette vissza a tartókat,ezért tört el...

zoli900 Elküldve: 2013-08-04 22:57 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

bmw320d4 írta:
zoli900 írta:
bmw320d4 írta:
zoli900 írta:

Hát nem olcsó a cucc,de már így is csattognak a hidrotőkék indításkor!
De egy adaptáció törlés miatt nem értem,hogy lehet újabb hangja az autónak-talán volt benne egy olyan hibaüzenet,hogy valamit letiltott,na mindegy holnap megy megint szervízbe autó,hogy rájöjjenek,miért megy el a teljesítmény,ha kiderült megírom!
Köszi a gyors válaszokat!



A lánc zörög, nem a hidrotőkék csattognak.


Hmmm. ezt jó tudni,de ennyitől nem lesz baja,nem?


DE LEHET BAJA. Azért zörög a lánc, mert a feszítő nem kap olajnyomást. Képzeld el, hogy mit össze vergődik az ott amíg eljut odáig az olaj.



De akkor az,hogy lehet,hogy 3 éve nem jó az olajnyomás és még bírja? De a mostani adaptáció törlés után,nem annyira csattog az autó,sokkal szebb hangja,van de majd holnap reggel kiderül mi a helyzet vele.

zoli900 Elküldve: 2013-08-04 18:49 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

bmw320d4 írta:
zoli900 írta:

Hát nem olcsó a cucc,de már így is csattognak a hidrotőkék indításkor!
De egy adaptáció törlés miatt nem értem,hogy lehet újabb hangja az autónak-talán volt benne egy olyan hibaüzenet,hogy valamit letiltott,na mindegy holnap megy megint szervízbe autó,hogy rájöjjenek,miért megy el a teljesítmény,ha kiderült megírom!
Köszi a gyors válaszokat!



A lánc zörög, nem a hidrotőkék csattognak.


Hmmm. ezt jó tudni,de ennyitől nem lesz baja,nem?

zoli900 Elküldve: 2013-08-04 17:11 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
zoli900 írta: Ma érzékeltem még olyat,hogy a kipufogóval lehet van valami,de így az autónak adaptáció törlés után szebb,újabb hangja van és a turbónak is szebb hangja van-remélem így marad!
Az olajszűrő háznak mennyi kb. az új ára?


Bontottat nem érdemes venni. Újonnan pedig 73 körül. De kell még a tömítés is, de az már aprópénz.


Hát nem olcsó a cucc,de már így is csattognak a hidrotőkék indításkor!
De egy adaptáció törlés miatt nem értem,hogy lehet újabb hangja az autónak-talán volt benne egy olyan hibaüzenet,hogy valamit letiltott,na mindegy holnap megy megint szervízbe autó,hogy rájöjjenek,miért megy el a teljesítmény,ha kiderült megírom!
Köszi a gyors válaszokat!

zoli900 Elküldve: 2013-08-04 15:20 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
zoli900 írta: Szevasztok!
A napokba elvittük egy diagnosztikára az autót,jó sok hiba volt,elvileg azért mert le volt húzva az akksi és ettől bedob egy csomó hibakódot.
A hiba okára nem jöttek rá,hogy miért nem megy rendesen az autó,de most,hogy kitörölték a hibakódokat az autónak teljesen más hangja lett a turbó eddig is nagyon fütyült,de most még jobban!Indításkor sem csattog-sajnos az olajnyomás 4-5 mp-s hiánya nálam is fennáll.
Mitől lett az egész autó más?

Üdv


Szerintem a megváltozott hang lehet az adaptáció törlődése miatt is. Ha újratanulja, akkor visszajöhet a régi hangja.
Az olajlámpa késői elalvására orvosság az olajszűrőház cseréje. Ezt másképp nem lehet megoldani.


Ma érzékeltem még olyat,hogy a kipufogóval lehet van valami,de így az autónak adaptáció törlés után szebb,újabb hangja van és a turbónak is szebb hangja van-remélem így marad!
Az olajszűrő háznak mennyi kb. az új ára?

zoli900 Elküldve: 2013-08-04 11:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Szevasztok!
A napokba elvittük egy diagnosztikára az autót,jó sok hiba volt,elvileg azért mert le volt húzva az akksi és ettől bedob egy csomó hibakódot.
A hiba okára nem jöttek rá,hogy miért nem megy rendesen az autó,de most,hogy kitörölték a hibakódokat az autónak teljesen más hangja lett a turbó eddig is nagyon fütyült,de most még jobban!Indításkor sem csattog-sajnos az olajnyomás 4-5 mp-s hiánya nálam is fennáll.
Mitől lett az egész autó más?

Üdv

zoli900 Elküldve: 2013-06-24 09:41 Turbo

adam23 írta:
BarG írta:
adam23 írta:
szotakdavid írta:
adam23 írta: sziasztok itt új emberke lennék és van 1 kis problémánk
egy 02es e46 320d van és elvittük szerelőhöz és kivette a porlasztókat az izzitókat és szívósort cserélt meg szelepdekni tömítést és össze rakva nincs turbó nyomásunk olyan a kocsi mint egy szívó dízel mi lehet a baja??


Mértetek turbo nyomást??Kifújni nem fúj ki sehol??


nem fúj ki sehol se de eddig tökéletes volt.. nem mértünk de a turbó csőbe az érzékelő mindig egy forma értéket mutat.


Hozzányúlás előtt jó volt - hozzányúlás után szar --> a szerelő valamit nem jól rakott össze. Pl a vákuumvezérlő bekötése, vagy a vákuumcsövek elértek, széthasadtak, stb...



jólvan megnézzük holnap addig is köszönöm!! ha nem az lenne a baj mi lehet még hol próbálkozzunk?


Én is csak azt tudom mondani,amit a többiek,nálunk pl. az volt a gond,hogy az EGR-nél a vákumcső rá volt rakva és le kellett szedni,hogy menjen az autó,szerintünk az ott lévő nyomás converter a hibás,de szerintem neked nem ez a hibád,de érdemes ránézni erre is!

zoli900 Elküldve: 2013-06-19 23:46 Mi lehet a baj?

valter320d írta:
zoli900 írta:
valter320d írta:
zoli900 írta: Szevasztok!
Probléma a következő: Most cseréltünk 2 hónapja turbót (már az előtt se ment mert le volt tapadva) most pedig azt produkálja,hogy megyek vele tempósan,de max. gyorsulást sosem tud csinálni,és egy idő után elmegy belőle az szinte teljesen erő de a turbót még hallom fütyülni.
Ilyenkor leállítom,2 mp-t várok beindítom és jól megy az autó kb. fél percig.
Esetleg koszos légszűrő,kartergázszűrő,vagy lambda-szonda okozhatja-e ezt a problémát?
Az EGR-ről le van húzva a vákum cső,ez is érdekes mert ha visszadugom már is nincs turbónyomás,ha meg lehúzom meg jön nyomás.
Néztem,ahogy éreztem nincs vákum a csőben,de a turbó pedig kap vákumot-ha jól tudom ezek egy csövön mennek,csak az EGR előtt még van egy nyomás converter.
Kicsit hosszúra sikerült,de kíváncsi vagyok mi lehet a hiba,mert már nagyon idegesítő,hogy valamikor előzök és elmegy az erő,szerintem az EGR nélkül nem megy át a Taxi műszakin.


alacsony fordulaton is hallod a turbót fütyülni?


Igen,alacsony fordulaton is fütyül,persze nem annyira mint magas fordulaton

légtömegmérő?


Igen erre is gondoltam,de a napokba cseréljük a kartergázszűrőt,az lehet probléma?
A légszűrő az szerintem olajos,mivel kiszakadt a rezgéscsillapító és felnyomja a kormot,akkor lehet nem kap jó adatot a légtömegmérő,nem?

zoli900 Elküldve: 2013-06-19 23:33 Mi lehet a baj?

valter320d írta:
zoli900 írta: Szevasztok!
Probléma a következő: Most cseréltünk 2 hónapja turbót (már az előtt se ment mert le volt tapadva) most pedig azt produkálja,hogy megyek vele tempósan,de max. gyorsulást sosem tud csinálni,és egy idő után elmegy belőle az szinte teljesen erő de a turbót még hallom fütyülni.
Ilyenkor leállítom,2 mp-t várok beindítom és jól megy az autó kb. fél percig.
Esetleg koszos légszűrő,kartergázszűrő,vagy lambda-szonda okozhatja-e ezt a problémát?
Az EGR-ről le van húzva a vákum cső,ez is érdekes mert ha visszadugom már is nincs turbónyomás,ha meg lehúzom meg jön nyomás.
Néztem,ahogy éreztem nincs vákum a csőben,de a turbó pedig kap vákumot-ha jól tudom ezek egy csövön mennek,csak az EGR előtt még van egy nyomás converter.
Kicsit hosszúra sikerült,de kíváncsi vagyok mi lehet a hiba,mert már nagyon idegesítő,hogy valamikor előzök és elmegy az erő,szerintem az EGR nélkül nem megy át a Taxi műszakin.


alacsony fordulaton is hallod a turbót fütyülni?


Igen,alacsony fordulaton is fütyül,persze nem annyira mint magas fordulaton

zoli900 Elküldve: 2013-06-19 23:25 Mi lehet a baj?

Szevasztok!
Probléma a következő: Most cseréltünk 2 hónapja turbót (már az előtt se ment mert le volt tapadva) most pedig azt produkálja,hogy megyek vele tempósan,de max. gyorsulást sosem tud csinálni,és egy idő után elmegy belőle az szinte teljesen erő de a turbót még hallom fütyülni.
Ilyenkor leállítom,2 mp-t várok beindítom és jól megy az autó kb. fél percig.
Esetleg koszos légszűrő,kartergázszűrő,vagy lambda-szonda okozhatja-e ezt a problémát?
Az EGR-ről le van húzva a vákum cső,ez is érdekes mert ha visszadugom már is nincs turbónyomás,ha meg lehúzom meg jön nyomás.
Néztem,ahogy éreztem nincs vákum a csőben,de a turbó pedig kap vákumot-ha jól tudom ezek egy csövön mennek,csak az EGR előtt még van egy nyomás converter.
Kicsit hosszúra sikerült,de kíváncsi vagyok mi lehet a hiba,mert már nagyon idegesítő,hogy valamikor előzök és elmegy az erő,szerintem az EGR nélkül nem megy át a Taxi műszakin.