zoli900 fórum hozzászólásai

zoli900 Elküldve: 2013-05-17 19:37 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
zoli900 írta: Igen,erre gondoltam,csak nem tudok INPÁT letölteni sehonnan :/


Ne bénázzatok már ennyire, hogy egy sima kereséssel ennyit szenvedtek. Ez kb. egy percembe került. Mi lesz itt akkor mikor használni is kellene a progit:


dejez oroszul van....


Ja,jó lesz ezzel diagolni,de találtam egy németet,az jobb Már csak egy kábel kell




az oroszt a letöltő oldalra írtam
úgy érzem egy hónapra meglesz a diag téma a fórumon... nem baj hátha tanulok belőle még én is.

Amúgy az INPA WIN7-en is megy?

Ja,csak kellett volna ott is regisztrálni meg én nem igazán bízok ezekben az oldalakban ez meg egyszerűbb,van még mit tanulnom beismerem



zoli900 Elküldve: 2013-05-17 19:32 Turbó vezérlése beáthat?

YELLOW írta:
Tano írta: Nem ismétlem magam, értelmezd már amit leírtam...


nem fogja. jobban érdekli az, hogy az tuning/chipezés-e mint az, hogy esetleg rossz az autó...
ráadásul már megint párhuzamosan megy ugyanaz a téma, ezt tartsa nyomon valaki...


Éppen csak az,hogy tudni szeretném,hogy ez mi? Mi produkálja ezt a hibát?
Szerintem a diag majd megmondja

zoli900 Elküldve: 2013-05-17 19:28 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Tano írta:
zoli900 írta: Igen,erre gondoltam,csak nem tudok INPÁT letölteni sehonnan :/


Ne bénázzatok már ennyire, hogy egy sima kereséssel ennyit szenvedtek. Ez kb. egy percembe került. Mi lesz itt akkor mikor használni is kellene a progit:


dejez oroszul van....


Ja,jó lesz ezzel diagolni,de találtam egy németet,az jobb Már csak egy kábel kell


zoli900 Elküldve: 2013-05-17 19:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

És Ebay-ról hogy lehet rendelni,még nem rendeltem,mennyi a szállítási idő?

zoli900 Elküldve: 2013-05-17 17:42 Turbó vezérlése beáthat?

YELLOW írta:
Tano írta:
YELLOW írta: ha gyári turbo lett feltéve, akkor a nyomásnak ugyanannyinak kéne lennie, szerintem. vagy rossz műszerrel méritek vagy nem tudom.


Azért ez nem teljesen így van. A geometria mozgató rudazaton van állítási lehetőség. Szerintem neki ez nincs jó helyen, ezért magasabb a kelleténél a nyomás, amit észleleve a motorvezérlő visszaveszi a powert.


hát mondjuk jah, ha eltekergették...


Szevasztok!
Egy másik témában feltettem ezt a kérdést,de ott nem kaptam rá választ,lehet,hogy nálam is fel van tekerve (nem biztos) de pár szerelő azt mondta,hogy nagyobb a turbónyomás a gyárinál.
Nálam azok a tünetek,hogy amíg hideg az autó jól megy,bár ha elrúgom neki ott is kb. 5-6 mp és már nincs erő,letilt a turbó!
Lehet,hogy az esetleges nagyobb nyomás miatt letilt a computer?

zoli900 Elküldve: 2013-05-17 17:37 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

tbadzs írta:
Padre323i írta:
zoli900 írta:
Nekem OBD 2 szoftver van


Ezt hogy érted?



Általános OBD szoftverre gondol, nem típusspecifikus program. Pl.: OBDMaster, PCMscan, SCANtool, stb., ezekkel hibakódot tud olvasni/törölni és realtime diagnosztikát csinálni. Természetesen egy BMW tulajdonosnak sokkal-sokkal hasznosabb az INPA és társai.



Igen,erre gondoltam,csak nem tudok INPÁT letölteni sehonnan :/

zoli900 Elküldve: 2013-05-16 20:16 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
zoli900 írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
zoli900 írta: Akkor most nem tudom,mi van mer itt meg ez van: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...athat.html
Szotakdavid hozzászólása!
Lehet,hogy én tudom rosszul,ezért kérdezem most ezeket.
Köszönöm az eddigi válaszokat!


Olvasd el amit bemásolt Valter!!

"Ez (2,2-2,4) a légköri nyomással értendő. Csak azért, hogy ne keresse a hibát ha esetleg a szívócsonkon mér külső órával nyomást, és csak 1,2-1,4 bar-t fog mérni."


Én tudom,oda is irtam hogy a 1,5 bar az jó!


Értem,akkor a nyomás az gyári,vagy kicsit fel van húzva?


nyugodj meg, nincs tuningolva a gép


Akkor szotakdavid hozzászólása rossz? Képet is csatolt hozzá ami alátámasztja.
Több szerelő is azt mondja,hogy fel van húzva,mármint a turbó,nem chipről beszélnek.
Bocsánat,hogy kicsit akadékoskodó vagyok,de meg akarom tudni,hogy mi van az autóval,az érdekel a legjobban,hogy mért tilt le a turbó?

zoli900 Elküldve: 2013-05-16 19:33 Mi lehet a baj?

valter320d írta:
szotakdavid írta:
zoli900 írta: Akkor most nem tudom,mi van mer itt meg ez van: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...athat.html
Szotakdavid hozzászólása!
Lehet,hogy én tudom rosszul,ezért kérdezem most ezeket.
Köszönöm az eddigi válaszokat!


Olvasd el amit bemásolt Valter!!

"Ez (2,2-2,4) a légköri nyomással értendő. Csak azért, hogy ne keresse a hibát ha esetleg a szívócsonkon mér külső órával nyomást, és csak 1,2-1,4 bar-t fog mérni."


Én tudom,oda is irtam hogy a 1,5 bar az jó!


Értem,akkor a nyomás az gyári,vagy kicsit fel van húzva?

zoli900 Elküldve: 2013-05-15 22:12 Mi lehet a baj?

Akkor most nem tudom,mi van mer itt meg ez van: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...athat.html
Szotakdavid hozzászólása!
Lehet,hogy én tudom rosszul,ezért kérdezem most ezeket.
Köszönöm az eddigi válaszokat!

zoli900 Elküldve: 2013-05-15 21:26 Mi lehet a baj?

valter320d írta:
zoli900 írta:
BarG írta:
zoli900 írta: Szevasztok!
Most volt turbócsere az autóban és most nagyon megy mert fel is van emelve a nyomás 1.4-1.5-re,csak hidegen jól megy,de ahogy bemelegszik az autó,akkor vége,nincs erő,mintha letiltana a turbó,mert nincs turbónyomás.
Az előző turbónál az volt a gond (2 éves volt),hogy egyáltalán soha nem volt turbónyomás fél évig.
Most nagyon jól megy,de csak egy ideig,sajnos.


Akkor most próbáld meg a nymst visszavetetni a normál értékre, hátha az kitart melegen is!


Nekem azt mondták,hogy lehet,hogy a computert kéne átállítani,mert lehet,hogy ezért tiltja le,mert túl nagy nyomást észlel,először elmegyek hibakiolvasásra.


Most olvasgatok,nem sok az az 1,4-1,5 csőnél mérve órával!
amúgy max 2,2 bar!"abszolút nyomás"


BMW szaki mondta,hogy ez magas,meg itteni fórum tagok is,az nem tudom,hogy hol mérték!
Most olvasgatok az OBD témában,mert szoftverem már van csak kábel kell,majd azzal megnézzük,de ha nem mi,akkor majd a szerel,ezt biztos kidobja már!


zoli900 Elküldve: 2013-05-15 20:57 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Ropika írta:
zoli900 írta: http://aprod.hu/hirdetes/bmw-i...DDDhh.html
Ehhez kell még valami? Vagy rá a gépre az USB-t és az autóra mehet is fel?
Vagy kell hozzá még valami?
Az OBD 2 mennyire bonyolult,mit tud?





Pontosan ugyanez a kábelem van nekem is. Ez így tökéletes. Rá a gépre és mehet is. Amik még kellenek azok a szoftverek. Az lehet INPA v. DIS. Nekem DIS van, az többet tud mint az INPA csak körülményes felrakni. Vmware (virtuális gép kell hozzá), meg diaghead nevű program ami a diagnosztika fejet (ami ugyebár nekünk nincs) azt emulálja. Meg kell hozzá edibas stb.. Én nem magamnak csináltam. Használni tudom de felrakni sajnos nem. Talán a fórumtársak többet tudnak segíteni. Nekem INPA sincs, hiba kiolvasásra az is tökéletes csak programozni nem lehet vele, aki azt használ az tud neked benne talán segíteni. A lényeg hogy a kábelen meg a laptopon kívül más nem kell lennie,csak a szoftvereknek.


Köszönöm a gyors és kielégítő választ!
Nekem OBD 2 szoftver van,akkor ezt megveszem és kész?
Hol van ez a csatlakozó az autóban?
Mit kell még hozzá felrakni,amit mondtál nem igazán tudtam felfogni a programokat

zoli900 Elküldve: 2013-05-15 19:42 Mi lehet a baj?

BarG írta:
zoli900 írta: Szevasztok!
Most volt turbócsere az autóban és most nagyon megy mert fel is van emelve a nyomás 1.4-1.5-re,csak hidegen jól megy,de ahogy bemelegszik az autó,akkor vége,nincs erő,mintha letiltana a turbó,mert nincs turbónyomás.
Az előző turbónál az volt a gond (2 éves volt),hogy egyáltalán soha nem volt turbónyomás fél évig.
Most nagyon jól megy,de csak egy ideig,sajnos.


Akkor most próbáld meg a nymst visszavetetni a normál értékre, hátha az kitart melegen is!


Nekem azt mondták,hogy lehet,hogy a computert kéne átállítani,mert lehet,hogy ezért tiltja le,mert túl nagy nyomást észlel,először elmegyek hibakiolvasásra.

zoli900 Elküldve: 2013-05-15 17:50 Mi lehet a baj?

Szevasztok!
Most volt turbócsere az autóban és most nagyon megy mert fel is van emelve a nyomás 1.4-1.5-re,csak hidegen jól megy,de ahogy bemelegszik az autó,akkor vége,nincs erő,mintha letiltana a turbó,mert nincs turbónyomás.
Az előző turbónál az volt a gond (2 éves volt),hogy egyáltalán soha nem volt turbónyomás fél évig.
Most nagyon jól megy,de csak egy ideig,sajnos.

zoli900 Elküldve: 2013-05-15 17:05 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

http://aprod.hu/hirdetes/bmw-i...DDDhh.html
Ehhez kell még valami? Vagy rá a gépre az USB-t és az autóra mehet is fel?
Vagy kell hozzá még valami?
Az OBD 2 mennyire bonyolult,mit tud?


zoli900 Elküldve: 2013-05-14 20:31 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Szevasztok!
Az ncore-ra fel van töltve az OBD 2 program,ha veszek hozzá egy ilyen csatlakozót: http://www.autodiagnosztika.eu...kabel.html
Akkor tudom is állítani az autó elektronikáját,hibakódokat nézni stb..?

Üdv