kory05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz kory05

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2013. január 29. kedd, 23:52


Svero írta:
anubisz írta:
Svero írta: Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.


jó sokan aláírták,1100 an, gondolhatod menyire szarnak a fejünkre majd minyá 10 éves kocsikba fognak motorgenerálokat csinálni, ezt senki nem gondolja komolyan.


Suzuki is kicserélte az első lengéscsillapítót az összes Swift-ben, ingyen... még a 15 évesekben is.



Van egy haverom akinek 10évnél idősebb swiftje van és neki is cserélték ingyen és bérmentve a legközelebbi suzuki szalonba! és az csak egy suzuki...

Svero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz Svero

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. január 29. kedd, 23:48


anubisz írta:
Svero írta: Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.


jó sokan aláírták,1100 an, gondolhatod menyire szarnak a fejünkre majd minyá 10 éves kocsikba fognak motorgenerálokat csinálni, ezt senki nem gondolja komolyan.


Suzuki is kicserélte az első lengéscsillapítót az összes Swift-ben, ingyen... még a 15 évesekben is.



zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. január 29. kedd, 23:23


anubisz írta:
Svero írta: Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.


jó sokan aláírták,1100 an, gondolhatod menyire szarnak a fejünkre majd minyá 10 éves kocsikba fognak motorgenerálokat csinálni, ezt senki nem gondolja komolyan.


Ez a n47-es motorok a 177 le-s motorok?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 29. kedd, 23:11


Svero írta: Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.


jó sokan aláírták,1100 an, gondolhatod menyire szarnak a fejünkre majd minyá 10 éves kocsikba fognak motorgenerálokat csinálni, ezt senki nem gondolja komolyan.

Svero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz Svero

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. január 29. kedd, 23:07


Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 28. hétfő, 18:41


konkrétan így van, csak átnyúlik a másik lapra.


ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. január 28. hétfő, 14:51


Tano írta:
ZoleeSRB írta: Hát én ezt úgy értelmezem h a multi viscosty nem igényel karbantártást,kézi váltósba használják...


Az a közbeékelődött (valószínű a másolás miatt) "Maintenenace" kifejezés megtévesztett. Azzal együtt nem értelmes a mondat, nélküle teljesen korrekt.



Igen az nélkül ok,azért nem értettem...




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 28. hétfő, 18:48


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. január 28. hétfő, 13:18


ZoleeSRB írta: Hát én ezt úgy értelmezem h a multi viscosty nem igényel karbantártást,kézi váltósba használják...


Az a közbeékelődött (valószínű a másolás miatt) "Maintenenace" kifejezés megtévesztett. Azzal együtt nem értelmes a mondat, nélküle teljesen korrekt.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 27. vasárnap, 22:27


YELLOW írta:
ute107 írta:
Tano írta:
anubisz írta: ez mi a franc, most olvasom.
CAUTION!
Multi-viscosity engine oils should not be
Maintenance
used in the manual transmission. Use of
such an oil could shorten the service life
of the transmission.

Multi viszkozitású olaj tönkreteszi a manuális váltót? Valami ilyesmi, nem?


A több viszkozitási indexű motorolajat említi. Nem mindegy az az egy szó. De hát ki az a hülye, aki motorolajat akarna rakni a váltóba?



Honda Civic váltójába 10w40-es motorolaj kell...


annak ott egy kisebb rásegító motor, azé 160 lovas a VTi


Az egy jó kis motor!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17592

Elküldve: 2013. január 27. vasárnap, 22:19


ute107 írta:
Tano írta:
anubisz írta: ez mi a franc, most olvasom.
CAUTION!
Multi-viscosity engine oils should not be
Maintenance
used in the manual transmission. Use of
such an oil could shorten the service life
of the transmission.

Multi viszkozitású olaj tönkreteszi a manuális váltót? Valami ilyesmi, nem?


A több viszkozitási indexű motorolajat említi. Nem mindegy az az egy szó. De hát ki az a hülye, aki motorolajat akarna rakni a váltóba?



Honda Civic váltójába 10w40-es motorolaj kell...


annak ott egy kisebb rásegító motor, azé 160 lovas a VTi

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. január 27. vasárnap, 22:18


Tano írta:
anubisz írta: ez mi a franc, most olvasom.
CAUTION!
Multi-viscosity engine oils should not be
Maintenance
used in the manual transmission. Use of
such an oil could shorten the service life
of the transmission.

Multi viszkozitású olaj tönkreteszi a manuális váltót? Valami ilyesmi, nem?


A több viszkozitási indexű motorolajat említi. Nem mindegy az az egy szó. De hát ki az a hülye, aki motorolajat akarna rakni a váltóba?



Honda Civic váltójába 10w40-es motorolaj kell...

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. január 27. vasárnap, 22:08


anubisz írta:
Tano írta:
anubisz írta: ez mi a franc, most olvasom.
CAUTION!
Multi-viscosity engine oils should not be
Maintenance
used in the manual transmission. Use of
such an oil could shorten the service life
of the transmission.

Multi viszkozitású olaj tönkreteszi a manuális váltót? Valami ilyesmi, nem?


A több viszkozitási indexű motorolajat említi. Nem mindegy az az egy szó. De hát ki az a hülye, aki motorolajat akarna rakni a váltóba?



ja értem, én nem értettem normálisan. Bár gondolom nem ok nélkül írták, biztos volt már rá példa.


Hát én ezt úgy értelmezem h a multi viscosty nem igényel karbantártást,kézi váltósba használják...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 27. vasárnap, 22:03


Tano írta:
anubisz írta: ez mi a franc, most olvasom.
CAUTION!
Multi-viscosity engine oils should not be
Maintenance
used in the manual transmission. Use of
such an oil could shorten the service life
of the transmission.

Multi viszkozitású olaj tönkreteszi a manuális váltót? Valami ilyesmi, nem?


A több viszkozitási indexű motorolajat említi. Nem mindegy az az egy szó. De hát ki az a hülye, aki motorolajat akarna rakni a váltóba?



ja értem, én nem értettem normálisan. Bár gondolom nem ok nélkül írták, biztos volt már rá példa.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. január 27. vasárnap, 21:57


anubisz írta: ez mi a franc, most olvasom.
CAUTION!
Multi-viscosity engine oils should not be
Maintenance
used in the manual transmission. Use of
such an oil could shorten the service life
of the transmission.

Multi viszkozitású olaj tönkreteszi a manuális váltót? Valami ilyesmi, nem?


A több viszkozitási indexű motorolajat említi. Nem mindegy az az egy szó. De hát ki az a hülye, aki motorolajat akarna rakni a váltóba?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 27. vasárnap, 22:00

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 27. vasárnap, 21:25


ez mi a franc, most olvasom.
CAUTION!
Multi-viscosity engine oils should not be
Maintenance
used in the manual transmission. Use of
such an oil could shorten the service life
of the transmission.

Multi viszkozitású olaj tönkreteszi a manuális váltót? Valami ilyesmi, nem?