szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. január 22. csütörtök, 02:10


lela írta:
Fort írta:
YELLOW írta:
Fort írta:
Köszönöm a gyors választ.Az olajat nem eszi az autó,nem hangosabb tőle a motor.Itthon az új olaj,ha bármi változás lenne lecserélem azonnal,de maximum 15.000-nél.Akkor kiderül hogy a következő csere is 15-nél vagy már 10.000-nél legyen.80%-ban főúton járok napi 100km-t,a légszűrő kivettem,tiszta.Tankolni csak kúton tankolok és negyed tank alá nem nagyon megy a mutató,így bízom benne hogy az üzemanyagszűrővel sem lesz gond ha 30.000-nél cserélem.

A másik dolog a klíma szíja lenne.Ebben a hidegebb párás időben kicsit nyekergett.A fórum olvasgatása után az ajánlott Contitech-et rendeltem,de a régit levettem mert idegesített a hangja.Ha 1-2 napot így járok vele, baj lehet belőle? Szokott ennek a feszítő görgője is nyekeregni vagy általában a szíj használódik el?Szíj levétele után megpörgettem,de úgy nem hallottam rendellenes hangot.

Harmadik dolog (Jó hogy ma eszembe jut minden hülyeség ) a porlasztó üzemanyagcsövek a motor tetején (vagy mi ennek a pontos neve) lennének.Kartergáz szűrő cseréjénél láttam hogy nagyon rossz állapotban vannak és ahogy megmozgattam az egyiket,el is repedt.A helyi autós boltban résolajcsőként árult vászonos gumicsövet kaptam csak.Ideiglenesen erre cseréltem ki mind a 4-et,de sürgősen lecserélném normális résolaj csövekre.Hol tudok ilyet rendelni és milyen minőséget,fajtát válasszak?



lehet csak akkor van a görgőnek hangja, ha feszül rajta a szíj. de szíj nélkül ne menjél, mert se vízpumpa, se szervod nem lesz. habár várjáá csak neked lehet van külön egy másik szíj is. akkor viszont nem gáz, ha az csak a klímára megy..


Igen két szíj van ez a rövidebb,a klímás.Ha nem a szíj okozza mást nem lesz egy tartalék belőle,de azért bízom benne hogy feszítőt nem kell most cserélnem.



Én nem használnám szíj nélkül, mert a főtengely ékszíjtárcsa akkor van jól kiegyensúlyozva ha rajta van.Ha csak az egyik van ráakasztva fél oldalól terheli csak.Le ne szakadjon az ékszíjtárcsád. Egyébként rá is van írva a szíjtárcsa szélére hogy ne használja szíj nélkül.


Akkor a gyàrilag klíma nélküli e46-ok mind gyàrtàdi hibàbasak?!

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 18:21


Fort írta:
YELLOW írta:
Fort írta:
Köszönöm a gyors választ.Az olajat nem eszi az autó,nem hangosabb tőle a motor.Itthon az új olaj,ha bármi változás lenne lecserélem azonnal,de maximum 15.000-nél.Akkor kiderül hogy a következő csere is 15-nél vagy már 10.000-nél legyen.80%-ban főúton járok napi 100km-t,a légszűrő kivettem,tiszta.Tankolni csak kúton tankolok és negyed tank alá nem nagyon megy a mutató,így bízom benne hogy az üzemanyagszűrővel sem lesz gond ha 30.000-nél cserélem.

A másik dolog a klíma szíja lenne.Ebben a hidegebb párás időben kicsit nyekergett.A fórum olvasgatása után az ajánlott Contitech-et rendeltem,de a régit levettem mert idegesített a hangja.Ha 1-2 napot így járok vele, baj lehet belőle? Szokott ennek a feszítő görgője is nyekeregni vagy általában a szíj használódik el?Szíj levétele után megpörgettem,de úgy nem hallottam rendellenes hangot.

Harmadik dolog (Jó hogy ma eszembe jut minden hülyeség ) a porlasztó üzemanyagcsövek a motor tetején (vagy mi ennek a pontos neve) lennének.Kartergáz szűrő cseréjénél láttam hogy nagyon rossz állapotban vannak és ahogy megmozgattam az egyiket,el is repedt.A helyi autós boltban résolajcsőként árult vászonos gumicsövet kaptam csak.Ideiglenesen erre cseréltem ki mind a 4-et,de sürgősen lecserélném normális résolaj csövekre.Hol tudok ilyet rendelni és milyen minőséget,fajtát válasszak?



lehet csak akkor van a görgőnek hangja, ha feszül rajta a szíj. de szíj nélkül ne menjél, mert se vízpumpa, se szervod nem lesz. habár várjáá csak neked lehet van külön egy másik szíj is. akkor viszont nem gáz, ha az csak a klímára megy..


Igen két szíj van ez a rövidebb,a klímás.Ha nem a szíj okozza mást nem lesz egy tartalék belőle,de azért bízom benne hogy feszítőt nem kell most cserélnem.



Én nem használnám szíj nélkül, mert a főtengely ékszíjtárcsa akkor van jól kiegyensúlyozva ha rajta van.Ha csak az egyik van ráakasztva fél oldalól terheli csak.Le ne szakadjon az ékszíjtárcsád. Egyébként rá is van írva a szíjtárcsa szélére hogy ne használja szíj nélkül.


Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 15:44


YELLOW írta:
Fort írta:
Köszönöm a gyors választ.Az olajat nem eszi az autó,nem hangosabb tőle a motor.Itthon az új olaj,ha bármi változás lenne lecserélem azonnal,de maximum 15.000-nél.Akkor kiderül hogy a következő csere is 15-nél vagy már 10.000-nél legyen.80%-ban főúton járok napi 100km-t,a légszűrő kivettem,tiszta.Tankolni csak kúton tankolok és negyed tank alá nem nagyon megy a mutató,így bízom benne hogy az üzemanyagszűrővel sem lesz gond ha 30.000-nél cserélem.

A másik dolog a klíma szíja lenne.Ebben a hidegebb párás időben kicsit nyekergett.A fórum olvasgatása után az ajánlott Contitech-et rendeltem,de a régit levettem mert idegesített a hangja.Ha 1-2 napot így járok vele, baj lehet belőle? Szokott ennek a feszítő görgője is nyekeregni vagy általában a szíj használódik el?Szíj levétele után megpörgettem,de úgy nem hallottam rendellenes hangot.

Harmadik dolog (Jó hogy ma eszembe jut minden hülyeség ) a porlasztó üzemanyagcsövek a motor tetején (vagy mi ennek a pontos neve) lennének.Kartergáz szűrő cseréjénél láttam hogy nagyon rossz állapotban vannak és ahogy megmozgattam az egyiket,el is repedt.A helyi autós boltban résolajcsőként árult vászonos gumicsövet kaptam csak.Ideiglenesen erre cseréltem ki mind a 4-et,de sürgősen lecserélném normális résolaj csövekre.Hol tudok ilyet rendelni és milyen minőséget,fajtát válasszak?



lehet csak akkor van a görgőnek hangja, ha feszül rajta a szíj. de szíj nélkül ne menjél, mert se vízpumpa, se szervod nem lesz. habár várjáá csak neked lehet van külön egy másik szíj is. akkor viszont nem gáz, ha az csak a klímára megy..


Igen két szíj van ez a rövidebb,a klímás.Ha nem a szíj okozza mást nem lesz egy tartalék belőle,de azért bízom benne hogy feszítőt nem kell most cserélnem.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 12:08


Fort írta:
Köszönöm a gyors választ.Az olajat nem eszi az autó,nem hangosabb tőle a motor.Itthon az új olaj,ha bármi változás lenne lecserélem azonnal,de maximum 15.000-nél.Akkor kiderül hogy a következő csere is 15-nél vagy már 10.000-nél legyen.80%-ban főúton járok napi 100km-t,a légszűrő kivettem,tiszta.Tankolni csak kúton tankolok és negyed tank alá nem nagyon megy a mutató,így bízom benne hogy az üzemanyagszűrővel sem lesz gond ha 30.000-nél cserélem.

A másik dolog a klíma szíja lenne.Ebben a hidegebb párás időben kicsit nyekergett.A fórum olvasgatása után az ajánlott Contitech-et rendeltem,de a régit levettem mert idegesített a hangja.Ha 1-2 napot így járok vele, baj lehet belőle? Szokott ennek a feszítő görgője is nyekeregni vagy általában a szíj használódik el?Szíj levétele után megpörgettem,de úgy nem hallottam rendellenes hangot.

Harmadik dolog (Jó hogy ma eszembe jut minden hülyeség ) a porlasztó üzemanyagcsövek a motor tetején (vagy mi ennek a pontos neve) lennének.Kartergáz szűrő cseréjénél láttam hogy nagyon rossz állapotban vannak és ahogy megmozgattam az egyiket,el is repedt.A helyi autós boltban résolajcsőként árult vászonos gumicsövet kaptam csak.Ideiglenesen erre cseréltem ki mind a 4-et,de sürgősen lecserélném normális résolaj csövekre.Hol tudok ilyet rendelni és milyen minőséget,fajtát válasszak?



lehet csak akkor van a görgőnek hangja, ha feszül rajta a szíj. de szíj nélkül ne menjél, mert se vízpumpa, se szervod nem lesz. habár várjáá csak neked lehet van külön egy másik szíj is. akkor viszont nem gáz, ha az csak a klímára megy..

Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 12:00


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
Fort írta: Olajcsere óta 11.000km-t mentem az autóval.BMW Longlife 5W-30 van benne.
Megrendeltem az új olajat és úgy gondoltam hogy 15.000km-nél cserélném.
Több helyen is olvastam a fórumon hogy 10.000km-ként jobb ha cserélve van a dízelnél.Akkor mi ebben a "hosszú periódus"? Lehet hogy ez már valahol ki lett tárgyalva,de nem találtam.A kérdés hogy 15.000-nél nem késő e még cserélni,vagy fő a biztonság és 10.000-nél cserélve legyen?A másik kérdésem a levegőszűrő és üzemanyag szűrő csereperiódusa.Milyen intervallumonként kell ezeket ennél a motornál cserélni?


az a bibi, hogy sok olaj, hiába longlife, már 10ezer alatt megrottyan. vannak amik elmennek 20ezret. dízelnél ez rizikósabb ezért célszerű cseréni.
levegőszűrőre 2 év / 40ezer km van írva, vagyis azt hiszem 2 inspekcióként. üzemanyagszűrőt is így szoktak, van, aki 20ezrenként.


A levegőszűrő csere szerintem nincs kötve km-hez, de lehet, hogy tévedek.


lehet, nekem régről ez maradt meg.
munkatársam off autójában, 1.9 dízel, 200ezernél cserélt üzemanyagszűrőt. új kora óta nála van. furcsa, hogy a szervízben sem cserélték. szétvágta fűrésszel, és azt mondta, hogy patyolat tiszta volt. a tankban lécő szűrő jól működik neki. mondom biztos amit meg kellett volna fogni bekerült a motorba de azt mondja, teljesen jó állípotban volt. érdekes ez is.


Nekem meg az maradt meg, hogy állapottól függően kell cserélni. Egyébként Magyarországon az a szokás, hogy minden olajcserénél légszűrőcsere is van. És indokolt is.


Köszönöm a gyors választ.Az olajat nem eszi az autó,nem hangosabb tőle a motor.Itthon az új olaj,ha bármi változás lenne lecserélem azonnal,de maximum 15.000-nél.Akkor kiderül hogy a következő csere is 15-nél vagy már 10.000-nél legyen.80%-ban főúton járok napi 100km-t,a légszűrő kivettem,tiszta.Tankolni csak kúton tankolok és negyed tank alá nem nagyon megy a mutató,így bízom benne hogy az üzemanyagszűrővel sem lesz gond ha 30.000-nél cserélem.

A másik dolog a klíma szíja lenne.Ebben a hidegebb párás időben kicsit nyekergett.A fórum olvasgatása után az ajánlott Contitech-et rendeltem,de a régit levettem mert idegesített a hangja.Ha 1-2 napot így járok vele, baj lehet belőle? Szokott ennek a feszítő görgője is nyekeregni vagy általában a szíj használódik el?Szíj levétele után megpörgettem,de úgy nem hallottam rendellenes hangot.

Harmadik dolog (Jó hogy ma eszembe jut minden hülyeség ) a porlasztó üzemanyagcsövek a motor tetején (vagy mi ennek a pontos neve) lennének.Kartergáz szűrő cseréjénél láttam hogy nagyon rossz állapotban vannak és ahogy megmozgattam az egyiket,el is repedt.A helyi autós boltban résolajcsőként árult vászonos gumicsövet kaptam csak.Ideiglenesen erre cseréltem ki mind a 4-et,de sürgősen lecserélném normális résolaj csövekre.Hol tudok ilyet rendelni és milyen minőséget,fajtát válasszak?



toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 16:26


Akkor en kiraly vagyok hogy 5e kent cserelek legszurot?


amugy most jartam meg pestet oda visszamég voltt benne 200 de ilyen 13-170ig. Semmi jele semminek. Sot meg jobban is veszi a lapot most ..sokat hasznalom varosban es sajna keves ut van ami megengedi a hosszú kb 3e dordulatot igy csak néha tudom elnyomni neki hosszabban.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 14:51


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
Fort írta: Olajcsere óta 11.000km-t mentem az autóval.BMW Longlife 5W-30 van benne.
Megrendeltem az új olajat és úgy gondoltam hogy 15.000km-nél cserélném.
Több helyen is olvastam a fórumon hogy 10.000km-ként jobb ha cserélve van a dízelnél.Akkor mi ebben a "hosszú periódus"? Lehet hogy ez már valahol ki lett tárgyalva,de nem találtam.A kérdés hogy 15.000-nél nem késő e még cserélni,vagy fő a biztonság és 10.000-nél cserélve legyen?A másik kérdésem a levegőszűrő és üzemanyag szűrő csereperiódusa.Milyen intervallumonként kell ezeket ennél a motornál cserélni?


az a bibi, hogy sok olaj, hiába longlife, már 10ezer alatt megrottyan. vannak amik elmennek 20ezret. dízelnél ez rizikósabb ezért célszerű cseréni.
levegőszűrőre 2 év / 40ezer km van írva, vagyis azt hiszem 2 inspekcióként. üzemanyagszűrőt is így szoktak, van, aki 20ezrenként.


A levegőszűrő csere szerintem nincs kötve km-hez, de lehet, hogy tévedek.


lehet, nekem régről ez maradt meg.
munkatársam off autójában, 1.9 dízel, 200ezernél cserélt üzemanyagszűrőt. új kora óta nála van. furcsa, hogy a szervízben sem cserélték. szétvágta fűrésszel, és azt mondta, hogy patyolat tiszta volt. a tankban lécő szűrő jól működik neki. mondom biztos amit meg kellett volna fogni bekerült a motorba de azt mondja, teljesen jó állípotban volt. érdekes ez is.


Nekem meg az maradt meg, hogy állapottól függően kell cserélni. Egyébként Magyarországon az a szokás, hogy minden olajcserénél légszűrőcsere is van. És indokolt is.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 14:48


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
Fort írta: Olajcsere óta 11.000km-t mentem az autóval.BMW Longlife 5W-30 van benne.
Megrendeltem az új olajat és úgy gondoltam hogy 15.000km-nél cserélném.
Több helyen is olvastam a fórumon hogy 10.000km-ként jobb ha cserélve van a dízelnél.Akkor mi ebben a "hosszú periódus"? Lehet hogy ez már valahol ki lett tárgyalva,de nem találtam.A kérdés hogy 15.000-nél nem késő e még cserélni,vagy fő a biztonság és 10.000-nél cserélve legyen?A másik kérdésem a levegőszűrő és üzemanyag szűrő csereperiódusa.Milyen intervallumonként kell ezeket ennél a motornál cserélni?


az a bibi, hogy sok olaj, hiába longlife, már 10ezer alatt megrottyan. vannak amik elmennek 20ezret. dízelnél ez rizikósabb ezért célszerű cseréni.
levegőszűrőre 2 év / 40ezer km van írva, vagyis azt hiszem 2 inspekcióként. üzemanyagszűrőt is így szoktak, van, aki 20ezrenként.


A levegőszűrő csere szerintem nincs kötve km-hez, de lehet, hogy tévedek.


lehet, nekem régről ez maradt meg.
munkatársam off autójában, 1.9 dízel, 200ezernél cserélt üzemanyagszűrőt. új kora óta nála van. furcsa, hogy a szervízben sem cserélték. szétvágta fűrésszel, és azt mondta, hogy patyolat tiszta volt. a tankban lécő szűrő jól működik neki. mondom biztos amit meg kellett volna fogni bekerült a motorba de azt mondja, teljesen jó állípotban volt. érdekes ez is.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 14:41


YELLOW írta:
Fort írta: Olajcsere óta 11.000km-t mentem az autóval.BMW Longlife 5W-30 van benne.
Megrendeltem az új olajat és úgy gondoltam hogy 15.000km-nél cserélném.
Több helyen is olvastam a fórumon hogy 10.000km-ként jobb ha cserélve van a dízelnél.Akkor mi ebben a "hosszú periódus"? Lehet hogy ez már valahol ki lett tárgyalva,de nem találtam.A kérdés hogy 15.000-nél nem késő e még cserélni,vagy fő a biztonság és 10.000-nél cserélve legyen?A másik kérdésem a levegőszűrő és üzemanyag szűrő csereperiódusa.Milyen intervallumonként kell ezeket ennél a motornál cserélni?


az a bibi, hogy sok olaj, hiába longlife, már 10ezer alatt megrottyan. vannak amik elmennek 20ezret. dízelnél ez rizikósabb ezért célszerű cseréni.
levegőszűrőre 2 év / 40ezer km van írva, vagyis azt hiszem 2 inspekcióként. üzemanyagszűrőt is így szoktak, van, aki 20ezrenként.


A levegőszűrő csere szerintem nincs kötve km-hez, de lehet, hogy tévedek.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 13:20


Fort írta: Olajcsere óta 11.000km-t mentem az autóval.BMW Longlife 5W-30 van benne.
Megrendeltem az új olajat és úgy gondoltam hogy 15.000km-nél cserélném.
Több helyen is olvastam a fórumon hogy 10.000km-ként jobb ha cserélve van a dízelnél.Akkor mi ebben a "hosszú periódus"? Lehet hogy ez már valahol ki lett tárgyalva,de nem találtam.A kérdés hogy 15.000-nél nem késő e még cserélni,vagy fő a biztonság és 10.000-nél cserélve legyen?A másik kérdésem a levegőszűrő és üzemanyag szűrő csereperiódusa.Milyen intervallumonként kell ezeket ennél a motornál cserélni?


az a bibi, hogy sok olaj, hiába longlife, már 10ezer alatt megrottyan. vannak amik elmennek 20ezret. dízelnél ez rizikósabb ezért célszerű cseréni.
levegőszűrőre 2 év / 40ezer km van írva, vagyis azt hiszem 2 inspekcióként. üzemanyagszűrőt is így szoktak, van, aki 20ezrenként.

Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 13:03


Olajcsere óta 11.000km-t mentem az autóval.BMW Longlife 5W-30 van benne.
Megrendeltem az új olajat és úgy gondoltam hogy 15.000km-nél cserélném.
Több helyen is olvastam a fórumon hogy 10.000km-ként jobb ha cserélve van a dízelnél.Akkor mi ebben a "hosszú periódus"? Lehet hogy ez már valahol ki lett tárgyalva,de nem találtam.A kérdés hogy 15.000-nél nem késő e még cserélni,vagy fő a biztonság és 10.000-nél cserélve legyen?A másik kérdésem a levegőszűrő és üzemanyag szűrő csereperiódusa.Milyen intervallumonként kell ezeket ennél a motornál cserélni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 09:06


toki24 írta: Hali.

problemam h elment az erő a kocsiból es turbo futty sem volt.. sokaig padlozgattam minden de semmi.a fogyi mero felment 20ig meg ahogy kell de a fordulatot is lassan vette a kocsi mint egy rossz szivo D.
Nos felidegeltem magam szivtam egy cigit...utanna raprobaltam megint beindit majd megjavult na mondom most adok neki ) egy jo kor utan garazsba bealltam jarattam kicsit a turbo végett. . Majd leallitottam mozor se jart mar semmj de a motor térből erdekes fura hang jott mint mikor a godzillaba megjott godzilla kajak xd foggalmam sincs h.mi lehetetz mint valami szivattyu vagyvpassz de nem fémes hang.

ötlet?


csak a felforrósodott fémek hangja, ahogy hűl vissza.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. január 16. péntek, 22:29


Hali.

problemam h elment az erő a kocsiból es turbo futty sem volt.. sokaig padlozgattam minden de semmi.a fogyi mero felment 20ig meg ahogy kell de a fordulatot is lassan vette a kocsi mint egy rossz szivo D.
Nos felidegeltem magam szivtam egy cigit...utanna raprobaltam megint beindit majd megjavult na mondom most adok neki ) egy jo kor utan garazsba bealltam jarattam kicsit a turbo végett. . Majd leallitottam mozor se jart mar semmj de a motor térből erdekes fura hang jott mint mikor a godzillaba megjott godzilla kajak xd foggalmam sincs h.mi lehetetz mint valami szivattyu vagyvpassz de nem fémes hang.

ötlet?

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. január 10. szombat, 12:05


YELLOW írta: benyás tessék
annyit beszéltünk, a fogyi mérő önálló életre keléséről, hogy tegnap nekem is megkergült. már tapasztaltam ilyet régen is.
úgy kezdte, hogy ahogy indítottam, kicsit jobban felpörgött a moci, mintha nyomtam volna egy kis gázt. előtte semmi baja nem volt. egy kb 1 órával korábban, igaz kb 5km-t mentem vele.
alig adtam a gáz a mutató csak kúszott fel, nem követve a gáz reakciót és lágyan. ha odatapostam, akkor kifeküdt ugye. motorféknél normálisan nullán feküdt. viszont kinyomott kuplunggal, ha gurultam, akkor szépen ment fel, majd teljes megállás után lassan vissza leesett. elmentem egy másik üzletbe, mondom újraindítás után biztos jó lesz. nem lett jó. pedig nyomkodtam a gázt meg ilyenek. aztán kiraktam asszonypajtást, és odaküldtem neki, persze DSC ki, nedves aszfalt. stb. és jó lett.
én arra gondolok, mivel elég párás volt kint a levegő, talán emiatt a légtömegmérő szenzorjára rátapadt a pára és megzavarta a mérést. bár úgy tudom azon van valami fűtés is, szóval nem kéne neki párásodni. (levegő hőfokot mér rajta asszem) viszont idén lesz légszűrő csere, lehet már annak a jele, hogy a szűrő nem fogja meg a párát rendesen. csak találgatok nem tudom.
szóval csak azért írtam le, mert nálam a megkergetés rendbehozta, de lehet csak akkor melegedett át az egész motor.


Nabaz. Terjesztem a kórt


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. január 10. szombat, 11:56


benyás tessék
annyit beszéltünk, a fogyi mérő önálló életre keléséről, hogy tegnap nekem is megkergült. már tapasztaltam ilyet régen is.
úgy kezdte, hogy ahogy indítottam, kicsit jobban felpörgött a moci, mintha nyomtam volna egy kis gázt. előtte semmi baja nem volt. egy kb 1 órával korábban, igaz kb 5km-t mentem vele.
alig adtam a gáz a mutató csak kúszott fel, nem követve a gáz reakciót és lágyan. ha odatapostam, akkor kifeküdt ugye. motorféknél normálisan nullán feküdt. viszont kinyomott kuplunggal, ha gurultam, akkor szépen ment fel, majd teljes megállás után lassan vissza leesett. elmentem egy másik üzletbe, mondom újraindítás után biztos jó lesz. nem lett jó. pedig nyomkodtam a gázt meg ilyenek. aztán kiraktam asszonypajtást, és odaküldtem neki, persze DSC ki, nedves aszfalt. stb. és jó lett.
én arra gondolok, mivel elég párás volt kint a levegő, talán emiatt a légtömegmérő szenzorjára rátapadt a pára és megzavarta a mérést. bár úgy tudom azon van valami fűtés is, szóval nem kéne neki párásodni. (levegő hőfokot mér rajta asszem) viszont idén lesz légszűrő csere, lehet már annak a jele, hogy a szűrő nem fogja meg a párát rendesen. csak találgatok nem tudom.
szóval csak azért írtam le, mert nálam a megkergetés rendbehozta, de lehet csak akkor melegedett át az egész motor.