autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Hajdu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. október 16. csütörtök, 22:31


FeherElek írta: Sziasztok tudna nekem valaki segíteni abban hogy mi lehet a gond akkor ha egy 20d (m47 204 d1) motor nál azt a hibajelenséget tapasztaltam hogy néha megy a kocsi ahogy kell néha gondol egyet ( főleg ha padlózgatva van) és teljesen elgyengül illetve 120 130 körüli sebességnél nem akar jobban menni és teljesen leszabályoz akárhogy nyomom ott a vége.. majd ha leállítom és elindítom újra megy ahogy kell... a diagnosztika túl nagy turbónyomást mutatott a turbo nemrég lett felújítva, a vákum csövek is rendben vannak ... ha valaki tudna segíteni merre induljak el megköszönném!


Szia!!Valószinüleg túl tölt a turbód!Nekem ugyan ez volt a problémám turbó újítás után!A geometria cseréjé volt a megoldás mert szorult egy ponton!!Sztem a turbónál keresd a hibát!!Üdv.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. október 09. csütörtök, 02:19


sutius írta:
lela írta:
Esetleg tudnátok mondani Debrecen környékén valakit aki vágja a BMW-t, és becsületesen dolgozik.
Nem szeretem vinni a cuccaimat sem autó sem semmilyen műszaki cikk sehová mert senkiben nem bízok meg.Sajnos előfordul hogy muszáj, mert valamihez nem értek, vagy egyszerűen segítségre van szükségem.Többször belefutottam már "szakik"-ba. Sok a rossz tapasztalatom ilyen téren, ezért mindent magam szoktam javítani, egyrészt olcsóbb másrészt amit én csinálok azt tudom hogy lett megcsinálva.Munkám kapcsán is gépeket javítok elsősorban elektromos szempontból, úgyhogy nem nagyon lehet megvezetni.
Múlt hónapban pl a BMW szak szervizben volt az autó visszahíváson és sikerült a légzsákot úgy kicserélni hogy a burkolatot nem rakták vissza normálisan, ezért újra meg kellett bontani.Sajnos elég precíz vagyok ilyen szempontból.

Esetleg 1st AUTO, ha jól tudom Nyiregyháziak...





Nyíregyháza, debreceni úton keresd Nagy Miki-t! Gondolom megtudja oldani


sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2014. október 08. szerda, 15:21


lela írta:
Esetleg tudnátok mondani Debrecen környékén valakit aki vágja a BMW-t, és becsületesen dolgozik.
Nem szeretem vinni a cuccaimat sem autó sem semmilyen műszaki cikk sehová mert senkiben nem bízok meg.Sajnos előfordul hogy muszáj, mert valamihez nem értek, vagy egyszerűen segítségre van szükségem.Többször belefutottam már "szakik"-ba. Sok a rossz tapasztalatom ilyen téren, ezért mindent magam szoktam javítani, egyrészt olcsóbb másrészt amit én csinálok azt tudom hogy lett megcsinálva.Munkám kapcsán is gépeket javítok elsősorban elektromos szempontból, úgyhogy nem nagyon lehet megvezetni.
Múlt hónapban pl a BMW szak szervizben volt az autó visszahíváson és sikerült a légzsákot úgy kicserélni hogy a burkolatot nem rakták vissza normálisan, ezért újra meg kellett bontani.Sajnos elég precíz vagyok ilyen szempontból.

Esetleg 1st AUTO, ha jól tudom Nyiregyháziak...





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 08. szerda, 17:00

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. október 08. szerda, 09:51


lela írta:
hancurozo írta:
lela írta:
hancurozo írta:
Tano írta:
lela írta: A következő a problémám a minap megálltam a kocsival és még járt a motor alapjáraton amikor kiszálltam. A motorból kopogó, csattogó hangra lettem figyelmes ami hullámzóan néha hangosodik néha teljesen elhalkul.Azóta mentem vele vagy 50km-ert, és csak melegen jön ki hangosan, és csak alapjáraton. A kocsi teljesítményében semmi változást nem vettem észre, semmilyen lámpa nem világít)!
Melegen ilyen hangos: https://www.youtube.com/watch?v=Lu91dwDp01Y
Hidegen ilyen: https://www.youtube.com/watch?v=sfBhn_P5Oaw
Hidegen is lehet hallani de halkabban kopog.
Ha valakinek esetleg van ötlete ne tartsa magában.
Igazából egyik napról a másikra jött ki.
A nyáron takarítottam ki a szívósort(nincs ledugózva, jó állapotban volt.) EGR-t, szűrők olaj stb.


Húha, ez elég durvának hangzik. Nekem valami forgó alkatrész egyenetlen járásának tűnik, én első körön az ékszíjtárcsa, szíjak és az érintett elemek felé indulnák el. De lehet valakinek lesz jobb ötlete ha már találkozott ilyennel.


Ezt élőben kellene hallani. Így hangszórón keresztül, lehet hidrotőke, de akár hajtókarcsapágy, vagy dugattyú csapszeg is. (ezek is csak feltételezések a meleg motorra alapozva, amikor az olajad már nem tud kellő távolságot tartani a már erősen megkopott 2 fém alkatrész között)


180ezer van az autóban ha tényleg ilyen baja(dugattyú csapszeg,hajtókarcsapágy) lenne akkor 100 hogy eladnám a bontóba, és soha többet nem lenne BMW-m.A km nem 100% de a belsejét és a külső állapotát figyelembe véve nem sokkal lehet benne több.
Hidrotőke meg ha jól tudom hidegen szokott kelepelni.
Ha beszívta volna a pillangószelepet akkor gondolom be sem indulna illetve nem menne.
Esetleg a a főtengely végén lévő ékszíjtárcsa gumiharangja van ki, akkor csinálhat ilyet? Bár gondolom az nem lenne összefüggésben a meleg vagy hideg motorral.



Évente max. 18e km kombival? A hidrotőke kerepelhet meleg motornál is.(cseréltem benzines e36-ban ilyen probléma miatt) És ha beszívta a "pillangót" attól még elindulhat, igaz kevesebb hengered fog működni.(attól függően, hogy mi károsodott) Akár lehet egy rossz porlasztócsúcs is. (ami nem megfelelő időben fecskendez be, bár nem sok köze lenne a meleg-hideg motorhoz) Vagy akár törött főtengely is. (akkor is jár a motor, sőt közlekedni is lehet vele, ha jó helyen törött el. pl. régi croma tdid-k) Nagyon sok minden adhat ilyen hangot. De hidd el, ez mind csak találgatás. Csak élőben lehet biztosat mondani rá. Vidd el szerelőhöz. (aki ért is hozzá)


Esetleg tudnátok mondani Debrecen környékén valakit aki vágja a BMW-t, és becsületesen dolgozik.
Nem szeretem vinni a cuccaimat sem autó sem semmilyen műszaki cikk sehová mert senkiben nem bízok meg.Sajnos előfordul hogy muszáj, mert valamihez nem értek, vagy egyszerűen segítségre van szükségem.Többször belefutottam már "szakik"-ba. Sok a rossz tapasztalatom ilyen téren, ezért mindent magam szoktam javítani, egyrészt olcsóbb másrészt amit én csinálok azt tudom hogy lett megcsinálva.Munkám kapcsán is gépeket javítok elsősorban elektromos szempontból, úgyhogy nem nagyon lehet megvezetni.
Múlt hónapban pl a BMW szak szervizben volt az autó visszahíváson és sikerült a légzsákot úgy kicserélni hogy a burkolatot nem rakták vissza normálisan, ezért újra meg kellett bontani.Sajnos elég precíz vagyok ilyen szempontból.


mintha én írtam volna sajnos már én sem bízom abban sem, akiben eddig bíztam.

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2014. október 08. szerda, 07:51


hancurozo írta:
lela írta:
hancurozo írta:
Tano írta:
lela írta: A következő a problémám a minap megálltam a kocsival és még járt a motor alapjáraton amikor kiszálltam. A motorból kopogó, csattogó hangra lettem figyelmes ami hullámzóan néha hangosodik néha teljesen elhalkul.Azóta mentem vele vagy 50km-ert, és csak melegen jön ki hangosan, és csak alapjáraton. A kocsi teljesítményében semmi változást nem vettem észre, semmilyen lámpa nem világít)!
Melegen ilyen hangos: https://www.youtube.com/watch?v=Lu91dwDp01Y
Hidegen ilyen: https://www.youtube.com/watch?v=sfBhn_P5Oaw
Hidegen is lehet hallani de halkabban kopog.
Ha valakinek esetleg van ötlete ne tartsa magában.
Igazából egyik napról a másikra jött ki.
A nyáron takarítottam ki a szívósort(nincs ledugózva, jó állapotban volt.) EGR-t, szűrők olaj stb.


Húha, ez elég durvának hangzik. Nekem valami forgó alkatrész egyenetlen járásának tűnik, én első körön az ékszíjtárcsa, szíjak és az érintett elemek felé indulnák el. De lehet valakinek lesz jobb ötlete ha már találkozott ilyennel.


Ezt élőben kellene hallani. Így hangszórón keresztül, lehet hidrotőke, de akár hajtókarcsapágy, vagy dugattyú csapszeg is. (ezek is csak feltételezések a meleg motorra alapozva, amikor az olajad már nem tud kellő távolságot tartani a már erősen megkopott 2 fém alkatrész között)


180ezer van az autóban ha tényleg ilyen baja(dugattyú csapszeg,hajtókarcsapágy) lenne akkor 100 hogy eladnám a bontóba, és soha többet nem lenne BMW-m.A km nem 100% de a belsejét és a külső állapotát figyelembe véve nem sokkal lehet benne több.
Hidrotőke meg ha jól tudom hidegen szokott kelepelni.
Ha beszívta volna a pillangószelepet akkor gondolom be sem indulna illetve nem menne.
Esetleg a a főtengely végén lévő ékszíjtárcsa gumiharangja van ki, akkor csinálhat ilyet? Bár gondolom az nem lenne összefüggésben a meleg vagy hideg motorral.



Évente max. 18e km kombival? A hidrotőke kerepelhet meleg motornál is.(cseréltem benzines e36-ban ilyen probléma miatt) És ha beszívta a "pillangót" attól még elindulhat, igaz kevesebb hengered fog működni.(attól függően, hogy mi károsodott) Akár lehet egy rossz porlasztócsúcs is. (ami nem megfelelő időben fecskendez be, bár nem sok köze lenne a meleg-hideg motorhoz) Vagy akár törött főtengely is. (akkor is jár a motor, sőt közlekedni is lehet vele, ha jó helyen törött el. pl. régi croma tdid-k) Nagyon sok minden adhat ilyen hangot. De hidd el, ez mind csak találgatás. Csak élőben lehet biztosat mondani rá. Vidd el szerelőhöz. (aki ért is hozzá)


Esetleg tudnátok mondani Debrecen környékén valakit aki vágja a BMW-t, és becsületesen dolgozik.
Nem szeretem vinni a cuccaimat sem autó sem semmilyen műszaki cikk sehová mert senkiben nem bízok meg.Sajnos előfordul hogy muszáj, mert valamihez nem értek, vagy egyszerűen segítségre van szükségem.Többször belefutottam már "szakik"-ba. Sok a rossz tapasztalatom ilyen téren, ezért mindent magam szoktam javítani, egyrészt olcsóbb másrészt amit én csinálok azt tudom hogy lett megcsinálva.Munkám kapcsán is gépeket javítok elsősorban elektromos szempontból, úgyhogy nem nagyon lehet megvezetni.
Múlt hónapban pl a BMW szak szervizben volt az autó visszahíváson és sikerült a légzsákot úgy kicserélni hogy a burkolatot nem rakták vissza normálisan, ezért újra meg kellett bontani.Sajnos elég precíz vagyok ilyen szempontból.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. október 07. kedd, 19:20


lela írta:
hancurozo írta:
Tano írta:
lela írta: A következő a problémám a minap megálltam a kocsival és még járt a motor alapjáraton amikor kiszálltam. A motorból kopogó, csattogó hangra lettem figyelmes ami hullámzóan néha hangosodik néha teljesen elhalkul.Azóta mentem vele vagy 50km-ert, és csak melegen jön ki hangosan, és csak alapjáraton. A kocsi teljesítményében semmi változást nem vettem észre, semmilyen lámpa nem világít)!
Melegen ilyen hangos: https://www.youtube.com/watch?v=Lu91dwDp01Y
Hidegen ilyen: https://www.youtube.com/watch?v=sfBhn_P5Oaw
Hidegen is lehet hallani de halkabban kopog.
Ha valakinek esetleg van ötlete ne tartsa magában.
Igazából egyik napról a másikra jött ki.
A nyáron takarítottam ki a szívósort(nincs ledugózva, jó állapotban volt.) EGR-t, szűrők olaj stb.


Húha, ez elég durvának hangzik. Nekem valami forgó alkatrész egyenetlen járásának tűnik, én első körön az ékszíjtárcsa, szíjak és az érintett elemek felé indulnák el. De lehet valakinek lesz jobb ötlete ha már találkozott ilyennel.


Ezt élőben kellene hallani. Így hangszórón keresztül, lehet hidrotőke, de akár hajtókarcsapágy, vagy dugattyú csapszeg is. (ezek is csak feltételezések a meleg motorra alapozva, amikor az olajad már nem tud kellő távolságot tartani a már erősen megkopott 2 fém alkatrész között)


180ezer van az autóban ha tényleg ilyen baja(dugattyú csapszeg,hajtókarcsapágy) lenne akkor 100 hogy eladnám a bontóba, és soha többet nem lenne BMW-m.A km nem 100% de a belsejét és a külső állapotát figyelembe véve nem sokkal lehet benne több.
Hidrotőke meg ha jól tudom hidegen szokott kelepelni.
Ha beszívta volna a pillangószelepet akkor gondolom be sem indulna illetve nem menne.
Esetleg a a főtengely végén lévő ékszíjtárcsa gumiharangja van ki, akkor csinálhat ilyet? Bár gondolom az nem lenne összefüggésben a meleg vagy hideg motorral.



Évente max. 18e km kombival? A hidrotőke kerepelhet meleg motornál is.(cseréltem benzines e36-ban ilyen probléma miatt) És ha beszívta a "pillangót" attól még elindulhat, igaz kevesebb hengered fog működni.(attól függően, hogy mi károsodott) Akár lehet egy rossz porlasztócsúcs is. (ami nem megfelelő időben fecskendez be, bár nem sok köze lenne a meleg-hideg motorhoz) Vagy akár törött főtengely is. (akkor is jár a motor, sőt közlekedni is lehet vele, ha jó helyen törött el. pl. régi croma tdid-k) Nagyon sok minden adhat ilyen hangot. De hidd el, ez mind csak találgatás. Csak élőben lehet biztosat mondani rá. Vidd el szerelőhöz. (aki ért is hozzá)

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2014. október 07. kedd, 08:19


hancurozo írta:
Tano írta:
lela írta: A következő a problémám a minap megálltam a kocsival és még járt a motor alapjáraton amikor kiszálltam. A motorból kopogó, csattogó hangra lettem figyelmes ami hullámzóan néha hangosodik néha teljesen elhalkul.Azóta mentem vele vagy 50km-ert, és csak melegen jön ki hangosan, és csak alapjáraton. A kocsi teljesítményében semmi változást nem vettem észre, semmilyen lámpa nem világít)!
Melegen ilyen hangos: https://www.youtube.com/watch?v=Lu91dwDp01Y
Hidegen ilyen: https://www.youtube.com/watch?v=sfBhn_P5Oaw
Hidegen is lehet hallani de halkabban kopog.
Ha valakinek esetleg van ötlete ne tartsa magában.
Igazából egyik napról a másikra jött ki.
A nyáron takarítottam ki a szívósort(nincs ledugózva, jó állapotban volt.) EGR-t, szűrők olaj stb.


Húha, ez elég durvának hangzik. Nekem valami forgó alkatrész egyenetlen járásának tűnik, én első körön az ékszíjtárcsa, szíjak és az érintett elemek felé indulnák el. De lehet valakinek lesz jobb ötlete ha már találkozott ilyennel.


Ezt élőben kellene hallani. Így hangszórón keresztül, lehet hidrotőke, de akár hajtókarcsapágy, vagy dugattyú csapszeg is. (ezek is csak feltételezések a meleg motorra alapozva, amikor az olajad már nem tud kellő távolságot tartani a már erősen megkopott 2 fém alkatrész között)


180ezer van az autóban ha tényleg ilyen baja(dugattyú csapszeg,hajtókarcsapágy) lenne akkor 100 hogy eladnám a bontóba, és soha többet nem lenne BMW-m.A km nem 100% de a belsejét és a külső állapotát figyelembe véve nem sokkal lehet benne több.
Hidrotőke meg ha jól tudom hidegen szokott kelepelni.
Ha beszívta volna a pillangószelepet akkor gondolom be sem indulna illetve nem menne.
Esetleg a a főtengely végén lévő ékszíjtárcsa gumiharangja van ki, akkor csinálhat ilyet? Bár gondolom az nem lenne összefüggésben a meleg vagy hideg motorral.



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. október 07. kedd, 07:26


mwbfso írta: Sziasztok!Nekem olyan gondom van,hogy.hazafele 1 előzés közbe 1rántás után leállt a motor,
Azóta nem indul! 320d 2001-es ! Üzemanyagot nyom a csucsoknál,de nem indul!


Adagoló

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. október 06. hétfő, 19:22


Tano írta:
lela írta: A következő a problémám a minap megálltam a kocsival és még járt a motor alapjáraton amikor kiszálltam. A motorból kopogó, csattogó hangra lettem figyelmes ami hullámzóan néha hangosodik néha teljesen elhalkul.Azóta mentem vele vagy 50km-ert, és csak melegen jön ki hangosan, és csak alapjáraton. A kocsi teljesítményében semmi változást nem vettem észre, semmilyen lámpa nem világít)!
Melegen ilyen hangos: https://www.youtube.com/watch?v=Lu91dwDp01Y
Hidegen ilyen: https://www.youtube.com/watch?v=sfBhn_P5Oaw
Hidegen is lehet hallani de halkabban kopog.
Ha valakinek esetleg van ötlete ne tartsa magában.
Igazából egyik napról a másikra jött ki.
A nyáron takarítottam ki a szívósort(nincs ledugózva, jó állapotban volt.) EGR-t, szűrők olaj stb.


Húha, ez elég durvának hangzik. Nekem valami forgó alkatrész egyenetlen járásának tűnik, én első körön az ékszíjtárcsa, szíjak és az érintett elemek felé indulnák el. De lehet valakinek lesz jobb ötlete ha már találkozott ilyennel.


Ezt élőben kellene hallani. Így hangszórón keresztül, lehet hidrotőke, de akár hajtókarcsapágy, vagy dugattyú csapszeg is. (ezek is csak feltételezések a meleg motorra alapozva, amikor az olajad már nem tud kellő távolságot tartani a már erősen megkopott 2 fém alkatrész között)


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. október 06. hétfő, 18:51


lela írta: A következő a problémám a minap megálltam a kocsival és még járt a motor alapjáraton amikor kiszálltam. A motorból kopogó, csattogó hangra lettem figyelmes ami hullámzóan néha hangosodik néha teljesen elhalkul.Azóta mentem vele vagy 50km-ert, és csak melegen jön ki hangosan, és csak alapjáraton. A kocsi teljesítményében semmi változást nem vettem észre, semmilyen lámpa nem világít)!
Melegen ilyen hangos: https://www.youtube.com/watch?v=Lu91dwDp01Y
Hidegen ilyen: https://www.youtube.com/watch?v=sfBhn_P5Oaw
Hidegen is lehet hallani de halkabban kopog.
Ha valakinek esetleg van ötlete ne tartsa magában.
Igazából egyik napról a másikra jött ki.
A nyáron takarítottam ki a szívósort(nincs ledugózva, jó állapotban volt.) EGR-t, szűrők olaj stb.


Húha, ez elég durvának hangzik. Nekem valami forgó alkatrész egyenetlen járásának tűnik, én első körön az ékszíjtárcsa, szíjak és az érintett elemek felé indulnák el. De lehet valakinek lesz jobb ötlete ha már találkozott ilyennel.

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2014. október 06. hétfő, 18:03


A következő a problémám a minap megálltam a kocsival és még járt a motor alapjáraton amikor kiszálltam. A motorból kopogó, csattogó hangra lettem figyelmes ami hullámzóan néha hangosodik néha teljesen elhalkul.Azóta mentem vele vagy 50km-ert, és csak melegen jön ki hangosan, és csak alapjáraton. A kocsi teljesítményében semmi változást nem vettem észre, semmilyen lámpa nem világít)!
Melegen ilyen hangos: https://www.youtube.com/watch?v=Lu91dwDp01Y
Hidegen ilyen: https://www.youtube.com/watch?v=sfBhn_P5Oaw
Hidegen is lehet hallani de halkabban kopog.
Ha valakinek esetleg van ötlete ne tartsa magában.
Igazából egyik napról a másikra jött ki.
A nyáron takarítottam ki a szívósort(nincs ledugózva, jó állapotban volt.) EGR-t, szűrők olaj stb.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz FeherElek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. október 05. vasárnap, 17:54


Sziasztok tudna nekem valaki segíteni abban hogy mi lehet a gond akkor ha egy 20d (m47 204 d1) motor nál azt a hibajelenséget tapasztaltam hogy néha megy a kocsi ahogy kell néha gondol egyet ( főleg ha padlózgatva van) és teljesen elgyengül illetve 120 130 körüli sebességnél nem akar jobban menni és teljesen leszabályoz akárhogy nyomom ott a vége.. majd ha leállítom és elindítom újra megy ahogy kell... a diagnosztika túl nagy turbónyomást mutatott a turbo nemrég lett felújítva, a vákum csövek is rendben vannak ... ha valaki tudna segíteni merre induljak el megköszönném!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz mwbfso

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. augusztus 27. szerda, 10:00


Sziasztok!Nekem olyan gondom van,hogy.hazafele 1 előzés közbe 1rántás után leállt a motor,
Azóta nem indul! 320d 2001-es ! Üzemanyagot nyom a csucsoknál,de nem indul!


toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. augusztus 21. csütörtök, 20:34


rece65 írta:
toki24 írta:
rece65 írta:
toki24 írta:
rece65 írta: Üdv!

Hol tudom megnézni hogy hol szabályoz le a motor,1-6. sebességi fokozatokban?
Ma másodikban előztem és megtorpant sz autó és nem tudom hogy ez gond-e vagy természetes,kb.60-70-nél lehetett(nem néztem az órát)de meglepő volt hogy hirtelen "megállt" az autó.Utána vissza soroltam és később simán előztem igaz 3.-ban mert addigra márt gyorsult a forgalom is...


ÜDv!

Ha jol emlékszek akkor 60-70 körül van pont ahol 2-be leforogja magát végig


Köszi!

És a többi fokozatban mikor?
Nincs egy táblázat erre?





3. -120 km\h de a kézikönyvbe benne vannak ezek az adatok. neked nincs meg ?

"Hol tudom megnézni hogy hol szabályoz le a motor,1-6. sebességi fokozatokban?"
Ezért tettem fel ezt a kérdést mert nem tudtam hogy benne van!:lolnincs meg de majd letöltöm)
Köszi a segítséget..



Ha holnapig nem derül ki szólj és megnézem a könybe.. de adsz egy emailt áttudom küldeni pdf-be a kezelésit is.. köszia segítséget ...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. augusztus 21. csütörtök, 17:10


toki24 írta:
rece65 írta:
toki24 írta:
rece65 írta: Üdv!

Hol tudom megnézni hogy hol szabályoz le a motor,1-6. sebességi fokozatokban?
Ma másodikban előztem és megtorpant sz autó és nem tudom hogy ez gond-e vagy természetes,kb.60-70-nél lehetett(nem néztem az órát)de meglepő volt hogy hirtelen "megállt" az autó.Utána vissza soroltam és később simán előztem igaz 3.-ban mert addigra márt gyorsult a forgalom is...


ÜDv!

Ha jol emlékszek akkor 60-70 körül van pont ahol 2-be leforogja magát végig


Köszi!

És a többi fokozatban mikor?
Nincs egy táblázat erre?





3. -120 km\h de a kézikönyvbe benne vannak ezek az adatok. neked nincs meg ?

"Hol tudom megnézni hogy hol szabályoz le a motor,1-6. sebességi fokozatokban?"
Ezért tettem fel ezt a kérdést mert nem tudtam hogy benne van!:lolnincs meg de majd letöltöm)
Köszi a segítséget..