státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. március 23. vasárnap, 20:50


ronavolgyi írta:
ronavolgyi írta:
duend írta:
ronavolgyi írta: Sziasztok!Gábor vagyok.
van egy e60 530-om.
Következő a probléma:gázadáskor olyan szintem füstöl,hogy nem látom a mögöttem lévő autót.
Mi lehet a probléma?


Milyen színű a füst?


Fekete

folyamatos sebességnél is füstöl,mindig fekete a füstje,mintha nem kapna elég levegőt.




A szívó oldalon lehet hogy a nyomás nem elégséges, de lehet levegőszűrő is, vagy hibás injektorok... Szerintem ne késlekedj egy szervizlátogatással!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz ronavolgyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. március 23. vasárnap, 20:32


ronavolgyi írta:
duend írta:
ronavolgyi írta: Sziasztok!Gábor vagyok.
van egy e60 530-om.
Következő a probléma:gázadáskor olyan szintem füstöl,hogy nem látom a mögöttem lévő autót.
Mi lehet a probléma?


Milyen színű a füst?


Fekete

folyamatos sebességnél is füstöl,mindig fekete a füstje,mintha nem kapna elég levegőt.




autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz ronavolgyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. március 23. vasárnap, 20:28


duend írta:
ronavolgyi írta: Sziasztok!Gábor vagyok.
van egy e60 530-om.
Következő a probléma:gázadáskor olyan szintem füstöl,hogy nem látom a mögöttem lévő autót.
Mi lehet a probléma?


Milyen színű a füst?


Fekete

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. március 23. vasárnap, 20:25


ronavolgyi írta: Sziasztok!Gábor vagyok.
van egy e60 530-om.
Következő a probléma:gázadáskor olyan szintem füstöl,hogy nem látom a mögöttem lévő autót.
Mi lehet a probléma?


Milyen színű a füst?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz ronavolgyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. március 23. vasárnap, 20:18


Sziasztok!Gábor vagyok.
van egy e60 530-om.
Következő a probléma:gázadáskor olyan szintem füstöl,hogy nem látom a mögöttem lévő autót.
Mi lehet a probléma?


Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2014. március 23. vasárnap, 16:25


YELLOW írta:
Striker írta: Sziasztok 136 lovas e46 320D főtengelyt keresek, akinek van eladó vagy tud valakiről akinek van légyszi írjon már!
Előre is köszi !


no mi az, nem bírta a csipszet?


2 lesz benne !

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. március 23. vasárnap, 14:51


Striker írta: Sziasztok 136 lovas e46 320D főtengelyt keresek, akinek van eladó vagy tud valakiről akinek van légyszi írjon már!
Előre is köszi !


no mi az, nem bírta a csipszet?


Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2014. március 23. vasárnap, 14:33


Sziasztok 136 lovas e46 320D főtengelyt keresek, akinek van eladó vagy tud valakiről akinek van légyszi írjon már!
Előre is köszi !

drhecker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz drhecker

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. március 23. vasárnap, 10:52


Szervusztok.
Egy komoly problémával fordulok hozzátok, egy 320D 2001 es 136 lovas kombi kézi váltós szépségem van.
Minden jel arra utal, hogy motor problémám van.
Semmi hiba kód, (2000-3000 kiirja az EGR de törléssel elmegy jóóidőre)
Turbó csont száraz.

3-4 as fokozatban 2500-3000-es fordulatnál az autó megtorpan, pedál állása marad, sem hágó sem leejtő az autó csak tartsa a sebességet.
1-2-3 másodperc és újra nyomatékosan húz.
gyorsul 10-20 KM/órát és újra megtorpan. és igy egészen 200-ig vagy tovább

Az üzemanyag minőséget próbáltam, nem számít, szűrők cserélve vannak.
Kivéve a kartelgáz szűrő, de az ilyesmit nem befolyásol ahogy az értesültem.

Nagyon szépen megkérlek, segítsetek, városban ahol élek szakértelem 0
és ahány ember annyi tapasztalat csak kitudjuk deríteni mi lehet a gond.



gyurigyuri
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz gyurigyuri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. március 21. péntek, 06:59


gyurigyuri írta:
gyurigyuri írta:
Hondras írta:
ZoleeSRB írta:
Hondras írta:
ZoleeSRB írta:
gyurigyuri írta:
valter320d írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
M47D01 motorkód , 150Le! Múlt héten kaparintottam meg az autót. Szervízkönyv és óra szerint 165ezer Km.Aztán vagy-vagy....

Minden indítás után kell 10-12 másodperc kell neki mire kisímul a motor járása. Lehet melegen és reggeli hidegindítás is.Abban a 10-12 máspdpercben hangyányit ingadozik az alapjárat is. Meg nem áll, annyira nem vészes és minden indítás sikeres is...

Mikor emelkedőnek haladok pl: 3.ban 45Km/h-val és nem kapcsolok vissza hanem inkább rálépek, akkor finom ciripelés hallatszik a motortérből, de azért megy...

Nagyobb gázadásra, mondjuk 2000rpm-nél még rálépek, akkor rendes mennyiségű fekete füstöt hagyok ott...


Mi lehet ez? Injektor? EGR nem zár le? Turbó nem szállít eleget?

Az a baj hogy láma vagyok. De szívesen vennék értelmes tanácsokat.
Egyébként viszem kedden általános szervízre, de még azt sem tudom hogy mondjam el a "félelmemet" vagyis hogy mit tapasztalok.....





Hát igy elsőre az az elgondolás hogy,uj vagy felujjitott porlasztok vannak benne és nem lett felprogramozva IMA alapján,nem akarok hülyeséget mondani talán megválaszolja valaki hogy beindul e felprogramozás nélkül.Azt tudom ha visszateszik a porlasztókat ahonnan kivették akkor nem kell,csak ha cserélődik a sorrend.
Én a porlasztókra gondolok vagy befecskendezőkre mert ugye ez nagynyomásu



Értem! Hát kedden mindenképp rákérdezek a szerelőmnél.

Azt ő meg tudja nézni hogy fel lettek-e programozva az injektorok? És a számsort honnan fogja tudni megnézni így beépítve?

Egyébként most hogy naponta használom, egyre kevesebbet ír ki átlagfogyasztásra. Mikor átvettem 8 liter/100km írt. 400 Km megtétele után most 6,5l/100Km re csökkent.
Menni megy szépen. Igaz nem is bántom. Még ismerkedünk SZépen megy. Csak induláskor és az első hozzászólásomban említett helyzetekben akad kételyem.Lépni is lép csak idegesít hogy nincs-e valami komolyabb gondja?



semmi gond nincs az autóval nem kell megijedni ez egy dízel autó és néha füstöl.
tiéd még euro3 vákumos turbós teljesen normális a füstölés,valószínű a km állás nem annyi de azzal sem kell törődni ha egyben van az autó.
szóval no para
olajat meg szűrőket cserélj és góól.
isten hozott köztünk.


Saját tapasztalat alapján porlasztó lesz, nekem is ezt csinálta, (igaz én eladtam mielőtt a zsebbe kellett volna nyúlni), gázadásra ciripelt, és nagy füst padló gázon, az alapjárat viszont még jó volt. Havernak ugyanezen motorral szerelt kocsi nem füstölt, szóval nem biztos, hogy jó ez így. Ugye porlasztó hiba miatt hallottunk már lukas dugattyús motorról, ezért inkább jár utána alaposan!



szerintem azért ennyire nem kéne riogatni,használt autót vett biztosan nem újszerűek benne a porlasztók.azt h egy dízel gázadásra füstöl nem jelent semmit.én azt mondom nyomjad bele a km és meglátod,de persze nézzen rá egy szakértő.


Persze ebben az esetben nem biztos, hogy hatékony tud lenni a távdiagnosztika, de azért láttunk már egy két érdekes esetet, és inkább óvatos legyen a friss Bmw tulaj.
A füstölés témában pedig nem akarok vitát nyitni...



köszönöm a válaszokat

hát kedden biztos hogy rákérdezek a szerelőnél. remélem nem bagatelizálja el a dolgot...

ha porlasztó csere lenne, csak egyben a 4et vagy mehet csak a hibás?
és jó lehet egy felújított vagy csak a zsír új?

felprogramozás kérdésre valaki tudja a választ? ezekről a porlasztókrólhogy derül ki a kód? vagy hogy felprogramozták-e?
és az hogy hibás e valamelyik? poharazzák? vagy... ?

tudom idegesítő ez a sok kérdés....



Hát! Ma reggel is kb. ugyan az a helyzet.0 fokban indult szépen, de kellett 10mp. Mire azt mondom hogy kisímult a motor járása.
SZépen autókáztam a munkahelyre, egyszer kellett előznöm az utolsó 10 Km-ben, ott kicsit erőből odaléptem neki, a lapot vette szépen , de megint hallottam azt a ciripelő hangot
Alig várom hogy holnap legyen és a szerelőm mondjon rá valamit.
Amit még észre vettem, hogy erősen érezni ezt az édeskés "hegyilevegő" szagot a kipufogóból még alapjáraton is.
Tényleg! Részecskeszűrő van ebben már?




Üdv!

Na tegnap elvittem a vasat egy teljes ütemezett szervízre!
OLAJ+OLAJSZŰRŐ / LÉGSZŰRŐ / KARTERGÁZ SZŰRŐ / GÁZOLAJSZŰRŐ / VÁLTÓBAN + DIFIBEN OLAJELLENŐRZÉS / DIAGNOSZTIKA

Minden rendben ment! Kapott fincsi friss olajat és átnézték az autót. A Diagnosztika egyetlen hibát sem talált, nincs hibaüzenet se hibakód...

Viszont a fentebb említett problémára rákérdeztem " indítás utáni kisímulás és a ciripelés"
Úgy néz ki van egy kis szőr a rendszerben:
Azt mondja a szerelő, hogy egy hengerem indítózáskor nagyon könnyen átfordul. Olyan mintha abban nem lenne megfelelő a sűrítés.Mivel elindulás után pár másodperccel rendbe jön ő arra gyanakszik hogy valamelyik kipu szelepem nem zár tökéletesen. Ezt próbálta azzal is igazolni, hogy az EGR előtt levette a levegő csövet és mikor kinyit az EGR akkor belecsattogó hangot lehet hallani...ez nem túl jó hír mert ugyebár le kellene venni a hengerfejet a javításhoz....
A másik gond a ciripelés és füstölés. Ott az injektorokra gondol, mert a korrekciós értékek így alakulnak:
1.henger -0,4
2.henger 0
3.henger -0,49
4.henger + 3,0

AZt beszélgettük, hogy ha 2-est egy átlagos injektornak feltételezzük, akkor a két mínuszos jobbnak néz ki a +3-as viszont sokkal rosszabnak.
Ki kellene szedni őket és beméretni próbapadon....

Az a kérdés, hogy ha tényleg van ez a szelephiba és mondjuk pont a 4es hengeren akkor az okozhatja e hogy az ECU a 4-es hengerre rádob egy lapáttal.
Vagy épp nincs is szelephiba csak a 4es henger azért fordul át könnyen mert indítózáskor kevés gázolajat kap vagy nem jól porlasztva és nem fogja meg az önindítót....

Ki kellett volna venni a porlasztókat és kompressziót, végnyomást mérni de csak kötelező szervízre mentem. Én sem tudtam tovább maradni és a szakihoz is jözz a következő kuncsaft.
Egyébként az autó szép egyenletesen jár, veszi a lapot is, 6 körül eszik vegyesben (inkább picivel alatta)és más gondja igazán nincs. Se elektromos, se kasztni, se fék, se futómű....semmi.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. március 18. kedd, 22:34


[quote="harmas"]300kg nehezebb?? az már páncélkocsi 1800kg az A8 lehet
Az évjáratod alapján meg 110kW-os vagy, azért az szedheti a lábát. Egyébként ha a Passat PD-s, akkor lentebbről húzhat, és arról még semmi infód nincs, h csippelt-e az autó.
Azért neked mégis jobb: vesét tolsz magad előtt

lehet hogy a kg-k nem passzolnak azt nekem úgy mondta a srác akié volt hogy mennyi.ezt leszámítva mind két autót egyforma vezetési stílussal vezettem és így éreztem hogy jobban megy. csipp az lehetséges ő nem tudja volt e most vette.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. március 18. kedd, 22:25


MattM325 írta:
laszlo0918 írta:
MattM325 írta:
laszlo0918 írta: Köszi mindenkinek a hozzászólásokat kicsit le vagyok törve jobban megy kevesebbet eszik is.Próbáltam régebben egy 320 ast nem ment sokkal jobban csak picit de kevesebb km volt benne.


Te vak vagy, nem nézel videót?


Bocsi de nem értem mire gondolsz a videón? Hogy mennyire pörgeti a motort?


Ne haragudj, de nem hiszem el, hogy nem érted. Belinkeltem két videót, amin látszik a gyorsulás és az idő, ezt összevetheted BMW-s videókkal. Végül linkeltem tesztet is, amin feltüntetik az adatokat és a Passat lényegesen gyengébb, lassabb, nehezebb. Nekem volt 150 lovas dízelem, tudom miről van szó. Egyébként ezek relatív pörgős motorok,
vagy nem nyomod a gázt, vagy koszos a légszűrőd, egr, de valami nincs rendben. Sosem versenyeztem, nem az én műfajom de néha bántotta a szemem ha refiztek mögöttem.

Ui.: Esetleg ha csak a Passat vezetése után ültél be a tiédbe és úgy érezted gyengébbnek, akkor az azért van, mert a Vw lök egyet a 20d meg szinte egyenletesen húz.





Nem haragszom én. köszi hogy demonstráltad videóval dolgot még ha nem is értettem miről van szó elsőre.sajna nekem a próba út során az jött le hogy jobban megy mint az enyém.Légszűrő cserelve szívó sor egr ic takarítva tiszta minden.majd ha lesz időm lekapom telóval egy 0ról százra gyorsulásomat feldobom youtubra és megnézed hogy szerinted megy e úgy ahogy kell vagy nem.



MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 17. hétfő, 22:32


laszlo0918 írta:
MattM325 írta:
laszlo0918 írta: Köszi mindenkinek a hozzászólásokat kicsit le vagyok törve jobban megy kevesebbet eszik is.Próbáltam régebben egy 320 ast nem ment sokkal jobban csak picit de kevesebb km volt benne.


Te vak vagy, nem nézel videót?


Bocsi de nem értem mire gondolsz a videón? Hogy mennyire pörgeti a motort?


Ne haragudj, de nem hiszem el, hogy nem érted. Belinkeltem két videót, amin látszik a gyorsulás és az idő, ezt összevetheted BMW-s videókkal. Végül linkeltem tesztet is, amin feltüntetik az adatokat és a Passat lényegesen gyengébb, lassabb, nehezebb. Nekem volt 150 lovas dízelem, tudom miről van szó. Egyébként ezek relatív pörgős motorok,
vagy nem nyomod a gázt, vagy koszos a légszűrőd, egr, de valami nincs rendben. Sosem versenyeztem, nem az én műfajom de néha bántotta a szemem ha refiztek mögöttem.

Ui.: Esetleg ha csak a Passat vezetése után ültél be a tiédbe és úgy érezted gyengébbnek, akkor az azért van, mert a Vw lök egyet a 20d meg szinte egyenletesen húz.






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. március 17. hétfő, 22:35

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 17. hétfő, 21:38


laszlo0918 írta: Köszi mindenkinek a hozzászólásokat kicsit le vagyok törve jobban megy kevesebbet eszik is.Próbáltam régebben egy 320 ast nem ment sokkal jobban csak picit de kevesebb km volt benne.


A legjobb cimboramnak 2,0 PdTDI A3 Sportback-je van, es egyszer mentunk par gyorsulasos orultkodest, minden egyes alkalommal gyakorlatilag fej-fej mellett ment a ket auto.

Az A3 sztem konnyebb picivel a Passat-nal, de nalunk egal volt a papirforma. Ja, es ekkor meg nem volt 100e km az automban, semmi baja nem volt, huzott mint az alom...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. március 17. hétfő, 20:10


MattM325 írta:
laszlo0918 írta: Köszi mindenkinek a hozzászólásokat kicsit le vagyok törve jobban megy kevesebbet eszik is.Próbáltam régebben egy 320 ast nem ment sokkal jobban csak picit de kevesebb km volt benne.


Te vak vagy, nem nézel videót?


Bocsi de nem értem mire gondolsz a videón? Hogy mennyire pörgeti a motort?