státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 11:04


Hori írta: Egész jól szorakozok a topicon. Azt nem is értem hogy lehet pad nélkül chippelni ha valaki annyira komolynak mondja vagy hiszi magát akkor 1 padra ruházzon már be. de érdekelne mit mond a végén na akkor megirtam és most x lóerõ, ha megkérdezed honnan tudja akkor azt fogja mondani hogy mert õ mondta? ez igazán meggyözõ!!! A padon ugy tudom tényleg lehet állitani de ahhoz szét kell szedni az egészet most nem hinném hogy két mérés között szétbarmolnák a padot hogy na na én megmondtam. Live mapping valakinek mond valamit?


Mondj egy olyan motorsportot ahol merõpadon állítják az autót verseny elõtt?Akkor ezek mind komolytalanok?
Ha ismernéd a programot akkor tudnád,hogy az is tudja a teljesítmény változást mutatni.Sõt a volt teljesítményedet is megmondja x%-nyi tûrésél.
Én csak azt mondtam ha valaki elmegy ehhez a sráchoz többet kap mint egy chip tuning.Érdemes elõtte meghallgatni!
Azért annál többet foglalkoztam a dologgal,hogy ki a szimpatikus!
Merõpadhoz csak annyit áttétel vagy kerék átmerõ és már azt mutat amit akarok!És ha ismerném akkor még számtalan lehetõség az átbaszásra!
Szétszedni Marhaság!
Haverom gyorsulási versenyekre jár elég szép eredménnyel.
1,8TAudi Más dugattyú hajtókar és a gyári komputer helyet Valami USA-bol jött szerkezettel.Ez azt tudja,hogy menet közben megírja a progit és mehet.Nincs mérõpad!Kokány a srác.Szeretnék én is ilyen kokány lenni.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 09:17


Egész jól szorakozok a topicon. Azt nem is értem hogy lehet pad nélkül chippelni ha valaki annyira komolynak mondja vagy hiszi magát akkor 1 padra ruházzon már be. de érdekelne mit mond a végén na akkor megirtam és most x lóerõ, ha megkérdezed honnan tudja akkor azt fogja mondani hogy mert õ mondta? ez igazán meggyözõ!!! A padon ugy tudom tényleg lehet állitani de ahhoz szét kell szedni az egészet most nem hinném hogy két mérés között szétbarmolnák a padot hogy na na én megmondtam. Live mapping valakinek mond valamit?

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 09:09


MenyusBMW írta:
SoundkeY írta: Szerintem meg meressel es a gyakorlatban gyorsulasban IS latnod,erezned kell !
A ketto egyutt mukodjon !

Mit er a diagram, a szaraz adatok ha te nem erzed ill a valosag nem ezt mutatja az egeszrol !

2 eve futottam neki a temanak eloszor.....en mar lemerettem az autom es tuti ha raszanom magam a chippelesre megint lefogom DE elotte 2-3x tesztmenetet csinalok vkivel amit szinten osszevetek az eredmennyel......


Szal érzed, hogy tényleg tuning van az autóban. Olyan nincs, hogy padon van valóságban nincs, meg fordítva sem. Ez amatõr ovis duma. Elfelejtettem leírni, hogy minkeután lenyomtam a 330dvel a 335d-t elmentem leméretni németben a TÜV-nél a kocsit, hitelesített padon 297,5 LE-t mértek neki. Hoppáré! Az ATC-nál 292-et mértek, szóval minden rendben van itt.
Az Alfa dízeleket is profin csinálják, mert egy haverom 2.4 185lovas JTD Alfájátból is 250-et hozta ki. 3 éve hibátlanul használja õ is.

Szóval annyit mondok csak, hogy csodák csak a mesében vannak. Valki vagy tud, vagy nem. Azért az mindig újból és újból meglep, hogy valaki nem is próbált egy céget de fikázza ezerrel és okoskodik. Ennek mi értelme van?

Van egy JAVASLATOM! Fogjatok egy BMW-t gyári állapotban és csináltassatok egy tuningversenyt. Úgy, hogy elviszitek ugyanazt az autót 3-4 tunerhez és anélkül, hogy elmondanátok ki csinálta leteszteltetitek újságírókkal. Gyorsulás, füst, egyenletes húzás, fogyasztás. Ilyenre mé nem gondol senki????!!!!
Robinson autójával már csak 2 helyre kellene elmenniés akkor van 4 tapasztalat!


BMWs Üdvözlettel,

Menyus



és neked mennyibe került az ATC nél a chippelés?

státusz MenyusBMW

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 09:00


SoundkeY írta: Szerintem meg meressel es a gyakorlatban gyorsulasban IS latnod,erezned kell !
A ketto egyutt mukodjon !

Mit er a diagram, a szaraz adatok ha te nem erzed ill a valosag nem ezt mutatja az egeszrol !

2 eve futottam neki a temanak eloszor.....en mar lemerettem az autom es tuti ha raszanom magam a chippelesre megint lefogom DE elotte 2-3x tesztmenetet csinalok vkivel amit szinten osszevetek az eredmennyel......


Szal érzed, hogy tényleg tuning van az autóban. Olyan nincs, hogy padon van valóságban nincs, meg fordítva sem. Ez amatõr ovis duma. Elfelejtettem leírni, hogy minkeután lenyomtam a 330dvel a 335d-t elmentem leméretni németben a TÜV-nél a kocsit, hitelesített padon 297,5 LE-t mértek neki. Hoppáré! Az ATC-nál 292-et mértek, szóval minden rendben van itt.
Az Alfa dízeleket is profin csinálják, mert egy haverom 2.4 185lovas JTD Alfájátból is 250-et hozta ki. 3 éve hibátlanul használja õ is.

Szóval annyit mondok csak, hogy csodák csak a mesében vannak. Valki vagy tud, vagy nem. Azért az mindig újból és újból meglep, hogy valaki nem is próbált egy céget de fikázza ezerrel és okoskodik. Ennek mi értelme van?

Van egy JAVASLATOM! Fogjatok egy BMW-t gyári állapotban és csináltassatok egy tuningversenyt. Úgy, hogy elviszitek ugyanazt az autót 3-4 tunerhez és anélkül, hogy elmondanátok ki csinálta leteszteltetitek újságírókkal. Gyorsulás, füst, egyenletes húzás, fogyasztás. Ilyenre mé nem gondol senki????!!!!
Robinson autójával már csak 2 helyre kellene elmenniés akkor van 4 tapasztalat!


BMWs Üdvözlettel,

Menyus

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 07:57


Szerintem meg meressel es a gyakorlatban gyorsulasban IS latnod,erezned kell !
A ketto egyutt mukodjon !

Mit er a diagram, a szaraz adatok ha te nem erzed ill a valosag nem ezt mutatja az egeszrol !

2 eve futottam neki a temanak eloszor.....en mar lemerettem az autom es tuti ha raszanom magam a chippelesre megint lefogom DE elotte 2-3x tesztmenetet csinalok vkivel amit szinten osszevetek az eredmennyel......

státusz B320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 23:14


Sziasztok!
Megkerdeztem a kolegat!
Azt mondta,hogy a mult heten volt utoljara nalluk egy punto dizellel es brutalis lett(holnap raprobalok)de ez mar az 6. autoja amit atc-hez visz es nem volt meg panasz rajuk.Volt seat,toyota,citroen,fiat es a fianak is ket autoja az nem tudom milyen.
Azt is mondta,hogy egy idosebb ur volt a tulaj de most eladta a ceget es fiatalok csinaljak de meg o is ott van mert tolle tanultak a tuningolast es ha valami kerdesuk van akkor az oreg elmond mindent es megmutat.
Naggyabol ennyi de en decemberbe megyek hozzajuk es akkor leirom a sajat tapasztalatom.

státusz MenyusBMW

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 22:52


ducati113 írta: Én 5éve csináltattam itt http://xtremetuning.hu/
Érdemes beszélni a sráccal és nagyon ajánlom mindenkinek!
Tud érdekes dolgokat mondani a chipélesrõl!
Érdekes módon õ nem forrasztgat,holott mondom 5 éve!
Sõt tanít is tuningolni.
Clio Porse kupában is Tuningolt.
Palikék is tudnának róla mesélni.
Én is körbe jártam a dolgot,voltam az ATC-nél is de mikor rátaláltam erre a Ricsi gyerekre hát igen.
Pesttõl nincs mesze és egy személyes találkozó után ha valaki az ATC-t választja behidalok.
Mikor megtuningolta éreztem a hatást,de mivel az elõzõ autóm az Olaszoknál chipeltem máshogy ment.
Ezért visszamentem és elmondtam,hogy milyen gáz pedál állásnál mit szeretnék, mert az elõzõ autóm ilyen volt.
Hát a próba után olyan volt a változás,mintha elõtte nem is lett volna semmi csinálva az autóval.
Még egyszer ez a mérés egy humbug
Mérõpadon mérek én 300Le is De amit én érzek és mérek az közelebb
van a valósághoz.


Szasztok. Szeretnémveletek megosztani tapasztalataimat.

Németben élek és dolgozok még tavaszig. A mostani a negyedik autóm, amit az ATC tuningolt.
Volt két TDI Passatom, utána végre egy BMW egy 320d most meg egy 330d-m van. 2,5 éve vettem fél évesen, 23000km-el. Azóta 170000 km-t tekertem bele (napom nagy részét csak utazok), aminek a fele 220-as utazó tempó.
A vmax óra szerint egynesúton 260!!! Olajat semmit nem eszik. Tuning óta 1 literrel kevesebbet fogyaszt. Sirály az autó, még a Steinbauerboxos
335d-t is lenyomtam vele!!! A tuningot egyébként az orrom elõtt készítette az ATCs ember, teháttutinemkapott cucc! Kiolvasta csatin keresztül a programot és midenféle számomra fura görbéket állítgatott, majd visszaírta. MINDEN tartományban durván jobban megy azóta
és a vmax korlát is kikerült.
Tavasszal jön a 335d Coupe, az is ATC tuningos lesz! Soha máshova nem mennék!
Mellesleg aki BMWPoweres, az tudja, hogy volt nemrég Dynoday direkt egy semleges Subaru mûhelyben, ahol a dízel BMWknél
az ATC tuning volt a legjobb.

Ami feltünt az Xtreme Tuningnál.

"Nem én nem fikázok senkit, de mivel nem telik mérõpadra (sem) megideologizálom, hogy az mé nem kell"
http://xtremetuning.hu/index.php?sid=diagram
aztán meg egy linkkel arréb beírok Utcai és X-treme lóerõket
http://xtremetuning.hu/index.php?sid=xtreme

Szánalom. Egy haverom nála akart tuningoltatni egy új Suzuki Swiftet (egy tömegautó bakker) és még ahoz sem volt eszköze.
Szóltam a srácnak, aki aztán az ATC-tõl megkapta a Suzuki tuningot.
Szóval tavasszal jövök haza, bárkivel kiállok gyorsulni 5,8 körül vagyok 100-on!

BMWs üdvözlettel Menyus.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 22:19


Sziasztok!
Eddig csak olvastam az elõzményeket,de a következõ gondolatok jöttek elõ nekem: a listákból látható, hogy nem egy tipusra vannak specializálódva, hanem szinte minden autót képesek chippelni. Ez már eléggé rémisztõ számomra. Aztán a programírás (házilag), a gyártók nagyon komoly háttérrel rendelkeznek, egy tuning mûhely vajon hol lehet ehhez képest? Aztán a testreszabott tuning: komoly mérések (nem fékpad csupán) szükségesek hozzá, ezzel a problémával hogyan kûzdenek meg? Nekem az a véleményem, hogy csinálnak valamit, mindegyik fényezi magát, de biztosan nem sokan tudják, hogy mit és miért tettek, a megrendelõt elvakítják (esetleg) mindenféle mérési eredménnyel, ami lehet, hogy nem is igaz, az autó jobban megy és ennyi. Nem csodálkoznék, ha kiderülne, mindenki ugyanazt a progit adja el, csak más körítéssel megy a vakítás.
hil

csak egy pl: láttam a mérõlapon a motor (nem tengelyen) telj görbéjét. Ezt hogyan, ha nem vették ki a motort a karosszériából. Ez azért gondolkodásra ad okot.....

A számok türelmesek

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 21:36


YELLOW írta: én ezt látom a hírdetésekbõl, de mindjárt elolvasom a hírekben a Chip-es írásod

hát igen itt mindenki okos, csak én vagyok hülye... fõleg te szerinted (5x120 )
én ezt látom, errõl nyilatkozok, ha meg lehülyézel mást, akkor mond el a te verziód, mert azt persze sosem teszed!
mondjuk benyásat nem is éri meg, dízelt meg talán, ha nem pereg szét idõ elõtt

Robinson írta:
YELLOW írta: a probléma ezzel az, hogy sok ilyen itthoni céget néztem, és érdekes módon mindenhol, ugyanazokat a növekedési értékeket találtam, mind LE mind Nm-nél, tehát az én véleményem az, hogy bármit is írnak ("saját szakembereink írják a programot...") az csak reklámszöveg, mert még az is azonos, szóval egy és ugyanazt a a chip progit kínálja mindenki, amit beszereztek valami külföldi cégtõl... az árakban meg 5ezer diffiket szoktam látni...


Már meg se lepõdöm rajta, hogy megint hülye vagy..


Minden mechanikai szerkezetet biztonsági tartalékokkal terveznek, nagyjából ez a 20% az, amit még minden csipes kockázat nélkülinek tart. Vannak akik e fölé mennek, de arra nem vállalnak garanciákat.
Alapvetõen kétféle csipelés megy. Az egyik a saját programírás, amikor a csipes a kreativitását, tapasztalatait összegezve ír valamit - ebben jelentõs kockázatok vannak, mert ez nagyon szaktudás függõ. Nekem kb 8 éve volt nagyon rossz tapasztalatom az ATC-vel, mert rendesen elcsesztek egy 1,9TDI tuningot, az autó vadiúj volt, a tuning elõtt problémamentes, majd a tuning visszacsinálása után újra jó, tehát nem lehet azzal takarózni, hogy valami rejtett hiba volt.
A másik csipelési forma, ha külföldi nagytapasztalatú cégtõl veszik/küldik a progit, ez kevésbé lesz az autóra szabva, de a nagyobb tapasztalat/példányszám miatt lehet biztonságosabb. A külföldi cégek is hasonló árakon, hasonló teljesítmény növekedésekkel dolgoznak, mert ha többet kínálnának, exponenciálisan növekednének a kockázatok. Bizonyos autók bizonyos alkatrészei szériában is széthullanak, hátmég az emelt teljesítménytõl.

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 20:18


hancurozo írta:
Zolee írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta: egyetértek, szerintem benyásat nem is érdemes, annyit nem ér mint írtam, az a pár LE és Nm... engem csak az érdekelne, hogy valójában mit tud ahogy van, mert nekem többnek érzõdik mint ami a forgalmiban van

Zolee írta: Az N40B16 mocit állítólag nem lehet és/vagy nem érdemes tuningolni - mondjuk abszolút felesleges is lenne, mert így is ku.va erõs -
de ha mégis lehetne, elég egyértelmû a válasz h a 2 cég közül melyikhez vinném: XTreme

amit eddig láttam mérést, a bmw + 1 olasz márka mindíg erõsebb volt a forgalmiban beírtnál /nem tuningolt motorral/

Lehet h tekintettel vannak a MO-i viszonyokra (telj. adó stb.) és így akarják kímélni a pénztárcánkat

inkább német teljesítmény biztosítás
+a presztizsnyereség mikor a 2 egyformán erõs autó közül a BMW a gyorsabb, a jobb stb

inkább német teljesítmény biztosítás
+a presztizsnyereség mikor a 2 egyformán erõs autó közül a BMW a gyorsabb, a jobb stb - ez egyértelmû h így van !
Viszont eltértünk a témától és le leszünk cseszve

státusz E46_M3

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 19:02


Robinson írta:
ducati113 írta: Én 5éve csináltattam itt http://xtremetuning.hu/
Érdemes beszélni a sráccal és nagyon ajánlom mindenkinek!
Tud érdekes dolgokat mondani a chipélesrõl!
Érdekes módon õ nem forrasztgat,holott mondom 5 éve!
Sõt tanít is tuningolni.
Clio Porse kupában is Tuningolt.
Palikék is tudnának róla mesélni.
Én is körbe jártam a dolgot,voltam az ATC-nél is de mikor rátaláltam erre a Ricsi gyerekre hát igen.
Pesttõl nincs mesze és egy személyes találkozó után ha valaki az ATC-t választja behidalok.
Mikor megtuningolta éreztem a hatást,de mivel az elõzõ autóm az Olaszoknál chipeltem máshogy ment.
Ezért visszamentem és elmondtam,hogy milyen gáz pedál állásnál mit szeretnék, mert az elõzõ autóm ilyen volt.
Hát a próba után olyan volt a változás,mintha elõtte nem is lett volna semmi csinálva az autóval.
Még egyszer ez a mérés egy humbug
Mérõpadon mérek én 300Le is De amit én érzek és mérek az közelebb van a valósághoz.


5 éve chipelte a jelenlegi autódat? Csak mert ez 2003-as. Ha elolvastad volna a cikket, akkor feltûnt volna, hogy miért kellett az enyémet forrasztani, és az is eljutott volna az... azt is láttad volna, hogy azt írtam, erre igen elenyészõ számban van szükség.

A mérés miért is lenne humbug? Valóban úgy gondolod, hogy Te jobban megérzed a szarul beállított értékeket mint a pad?
Akkor Te nagyon komoly arc vagy, de mindenesetre én szeretném látni az eredményt, amit elõttem mérnek buherálás nélkül, és nem azt mondják, hogy "na mennyé egy kört mert g*ci jó lett", azt vagy tényleg jobb lett vagy nem. Tudod az ember pszichésen rohadt sokat el tud hinni.
Nem mellesleg az ATC-nél az új program feltöltése után elõbb kiküldenek egy körre, és csak utána mutatják meg a diagrammot...

Nem tudom, én már megjártam laptopdídzsével, és inkább az ATC kategória, mint a sarki laptophuszár..


Miert is kuldik ki 1 korre elotte,hogy addig atszerkeszhessek a diagrammot! CSak vicc!!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 19:00


ducati113 írta: Én 5éve csináltattam itt http://xtremetuning.hu/
Érdemes beszélni a sráccal és nagyon ajánlom mindenkinek!
Tud érdekes dolgokat mondani a chipélesrõl!
Érdekes módon õ nem forrasztgat,holott mondom 5 éve!
Sõt tanít is tuningolni.
Clio Porse kupában is Tuningolt.
Palikék is tudnának róla mesélni.
Én is körbe jártam a dolgot,voltam az ATC-nél is de mikor rátaláltam erre a Ricsi gyerekre hát igen.
Pesttõl nincs mesze és egy személyes találkozó után ha valaki az ATC-t választja behidalok.
Mikor megtuningolta éreztem a hatást,de mivel az elõzõ autóm az Olaszoknál chipeltem máshogy ment.
Ezért visszamentem és elmondtam,hogy milyen gáz pedál állásnál mit szeretnék, mert az elõzõ autóm ilyen volt.
Hát a próba után olyan volt a változás,mintha elõtte nem is lett volna semmi csinálva az autóval.
Még egyszer ez a mérés egy humbug
Mérõpadon mérek én 300Le is De amit én érzek és mérek az közelebb van a valósághoz.


Nekem is ezt a céget ajánlotta a haverom

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 18:07


hancurozo írta:
ducati113 írta: hancurozo

Mint mondtam kérésemre testre szabta a motort.
Elõttem!
Láttam az eprom tartalmát diagramban és mutatta,hogy min állít.

én elhiszem.
amit írtam az nem a 2 említett cégrõl írtam /nem is írhatok róluk mert nem ismerem õket/
a lényeg, hogy mindenki oda vigye az autóját akiben megbízik.
vannak olyan cégek akik az "ügyfél" mellett állítják be a programot és ha érdekli elmondja min mennyit és miért állít.

bocsánat ha félreérthetõen fogalmaztam. nem akartam senkit megsérteni.


Nem hiszem, hogy bárkit is megsértettél volna. A Te általad leírtak szvsz teljesen okésak.

ducati irományával az a baj, hogy: "amit én mondok az a jó, az atc meg szar" persze, mindenkinek a saját gyere a legszebb, de a másikét szerintem nem kell leokádni akkor sem. bár ducatinak van egy saját stílusa ezt tudjuk.. hogy a múltból idézzek: kicsit darabos :]

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 17:24


ducati113 írta: hancurozo

Mint mondtam kérésemre testre szabta a motort.
Elõttem!
Láttam az eprom tartalmát diagramban és mutatta,hogy min állít.

én elhiszem.
amit írtam az nem a 2 említett cégrõl írtam /nem is írhatok róluk mert nem ismerem õket/
a lényeg, hogy mindenki oda vigye az autóját akiben megbízik.
vannak olyan cégek akik az "ügyfél" mellett állítják be a programot és ha érdekli elmondja min mennyit és miért állít.

bocsánat ha félreérthetõen fogalmaztam. nem akartam senkit megsérteni.

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 17:00


Robinson

Ha annyira körbejártad volna a dolgot akkor tudnád,hogy EDC 16
Ja,hogy mi az?A forrasztásra!Mindegy,hogy régi vagy új.
De ha EDC15 és forr akkor még kokányabbak mint gondoltam.
Más talán jobban körbejárta a dolgot,azok megértik.
A mai világba ezek még forrasztgatnak
Látszik menyire fejlõdnek a korral,erre sem tudnak beruházni.
De mivel én vagyok a nagy arc, így ráhagyom mindenkire,hogy hova viszi.
Te meg méregesd az autódat és örüljél,hogy milyen erõs lett az a diagram.
Ha máshova elvinnéd és lemérnék akkor elhiszem,hogy annyi az annyi.
De itt Magyar szép hazánkban

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2009. november 06. péntek, 17:19