hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 16:32


Robinson írta:
ducati113 írta: Én 5éve csináltattam itt http://xtremetuning.hu/
Érdemes beszélni a sráccal és nagyon ajánlom mindenkinek!
Tud érdekes dolgokat mondani a chipélesrõl!
Érdekes módon õ nem forrasztgat,holott mondom 5 éve!
Sõt tanít is tuningolni.
Clio Porse kupában is Tuningolt.
Palikék is tudnának róla mesélni.
Én is körbe jártam a dolgot,voltam az ATC-nél is de mikor rátaláltam erre a Ricsi gyerekre hát igen.
Pesttõl nincs mesze és egy személyes találkozó után ha valaki az ATC-t választja behidalok.
Mikor megtuningolta éreztem a hatást,de mivel az elõzõ autóm az Olaszoknál chipeltem máshogy ment.
Ezért visszamentem és elmondtam,hogy milyen gáz pedál állásnál mit szeretnék, mert az elõzõ autóm ilyen volt.
Hát a próba után olyan volt a változás,mintha elõtte nem is lett volna semmi csinálva az autóval.
Még egyszer ez a mérés egy humbug
Mérõpadon mérek én 300Le is De amit én érzek és mérek az közelebb van a valósághoz.


5 éve chipelte a jelenlegi autódat? Csak mert ez 2003-as. Ha elolvastad volna a cikket, akkor feltûnt volna, hogy miért kellett az enyémet forrasztani, és az is eljutott volna az... azt is láttad volna, hogy azt írtam, erre igen elenyészõ számban van szükség.

A mérés miért is lenne humbug? Valóban úgy gondolod, hogy Te jobban megérzed a szarul beállított értékeket mint a pad?
Akkor Te nagyon komoly arc vagy, de mindenesetre én szeretném látni az eredményt, amit elõttem mérnek buherálás nélkül, és nem azt mondják, hogy "na mennyé egy kört mert g*ci jó lett", azt vagy tényleg jobb lett vagy nem. Tudod az ember pszichésen rohadt sokat el tud hinni.
Nem mellesleg az ATC-nél az új program feltöltése után elõbb kiküldenek egy körre, és csak utána mutatják meg a diagrammot...

Nem tudom, én már megjártam laptopdídzsével, és inkább az ATC kategória, mint a sarki laptophuszár..

sajnos cég és cég között van különbség.
nem ismerem egyik említett céget sem /nem tudom jók vagy nem/
de igen, vannak kicsiny országunkban olyan "tuning" guruk akik megveszik a csatlakozót + a cd-t amin van 1 elõre /motor állapottól és mindentõl független/ program és azt írják a régi helyére. a mérõpadokat /fõleg régebbi tipus/ pedig lehet piszkálni, hogy a megfelelõ értéket produkálja /amit a tulaj látni szeretne/
ezzel nem azt akarom mondani hogy a 2 említett cég ilyen, hanem azt hogy sajna vannak ilyenek is.

státusz B320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 16:27


Sziasztok!
Van egy kolegam es o az atc-hez vitte az osszes autojat.
Ma nem talalkoztunk de holnapra szerzek infot.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 16:19


ducati113 írta: Én 5éve csináltattam itt http://xtremetuning.hu/
Érdemes beszélni a sráccal és nagyon ajánlom mindenkinek!
Tud érdekes dolgokat mondani a chipélesrõl!
Érdekes módon õ nem forrasztgat,holott mondom 5 éve!
Sõt tanít is tuningolni.
Clio Porse kupában is Tuningolt.
Palikék is tudnának róla mesélni.
Én is körbe jártam a dolgot,voltam az ATC-nél is de mikor rátaláltam erre a Ricsi gyerekre hát igen.
Pesttõl nincs mesze és egy személyes találkozó után ha valaki az ATC-t választja behidalok.
Mikor megtuningolta éreztem a hatást,de mivel az elõzõ autóm az Olaszoknál chipeltem máshogy ment.
Ezért visszamentem és elmondtam,hogy milyen gáz pedál állásnál mit szeretnék, mert az elõzõ autóm ilyen volt.
Hát a próba után olyan volt a változás,mintha elõtte nem is lett volna semmi csinálva az autóval.
Még egyszer ez a mérés egy humbug
Mérõpadon mérek én 300Le is De amit én érzek és mérek az közelebb van a valósághoz.


5 éve chipelte a jelenlegi autódat? Csak mert ez 2003-as. Ha elolvastad volna a cikket, akkor feltûnt volna, hogy miért kellett az enyémet forrasztani, és az is eljutott volna az... azt is láttad volna, hogy azt írtam, erre igen elenyészõ számban van szükség.

A mérés miért is lenne humbug? Valóban úgy gondolod, hogy Te jobban megérzed a szarul beállított értékeket mint a pad?
Akkor Te nagyon komoly arc vagy, de mindenesetre én szeretném látni az eredményt, amit elõttem mérnek buherálás nélkül, és nem azt mondják, hogy "na mennyé egy kört mert g*ci jó lett", azt vagy tényleg jobb lett vagy nem. Tudod az ember pszichésen rohadt sokat el tud hinni.
Nem mellesleg az ATC-nél az új program feltöltése után elõbb kiküldenek egy körre, és csak utána mutatják meg a diagrammot...

Nem tudom, én már megjártam laptopdídzsével, és inkább az ATC kategória, mint a sarki laptophuszár..

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 16:03


Én 5éve csináltattam itt http://xtremetuning.hu/
Érdemes beszélni a sráccal és nagyon ajánlom mindenkinek!
Tud érdekes dolgokat mondani a chipélesrõl!
Érdekes módon õ nem forrasztgat,holott mondom 5 éve!
Sõt tanít is tuningolni.
Clio Porse kupában is Tuningolt.
Palikék is tudnának róla mesélni.
Én is körbe jártam a dolgot,voltam az ATC-nél is de mikor rátaláltam erre a Ricsi gyerekre hát igen.
Pesttõl nincs mesze és egy személyes találkozó után ha valaki az ATC-t választja behidalok.
Mikor megtuningolta éreztem a hatást,de mivel az elõzõ autóm az Olaszoknál chipeltem máshogy ment.
Ezért visszamentem és elmondtam,hogy milyen gáz pedál állásnál mit szeretnék, mert az elõzõ autóm ilyen volt.
Hát a próba után olyan volt a változás,mintha elõtte nem is lett volna semmi csinálva az autóval.
Még egyszer ez a mérés egy humbug
Mérõpadon mérek én 300Le is De amit én érzek és mérek az közelebb van a valósághoz.

státusz Kristof77

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 13:55


1-2 gondolatot, ha megengedtek.

Elõször is léteznek idehaza és külföldön is jó és kókler tunerek.
Ahogyan van ez orvosokkal, ügyvédekkel stb is.

Továbbá a megadott elérhetõ többlet-értékek mint kötelezõ elõírás kezdenek el terjengeni a neten, aztán azok is kiteszik ugyanaezen értékeket honlapjukra akik még a gyári teljesítményt sem képesek lemérni. Tudnillik nincsen 2 egyforma autó!

Az ATC-nél azért vannak tól-ig értékek megadva a táblázatoknál, mivel hozott anyagtól és igényektõl függõen lehet elvégezni a módosításokat.
Lehet csinálni +8-10LE-t is egy 320d-re, ha valaki ennyivel beéri. Bármikor kipróbálahtó ez.

státusz E46_M3

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 13:51


Robinson írta:
E46_M3 írta:
Robinson írta:
E46_M3 írta: Azt irtad cikkedbe,h azota mar ujabbat kapott ATC-tol. Lehet tudni hany lovas lett igy?


Azt még nem kaptam meg, majd csak jövõhéten, de ha megvan írok


HA cikk lesz linkeld be please! Thx

Fogyasztasban van valtozas, de csakis a szintiszta igazat!?


Jelenleg -3 deci. Komolyan!


De ez meg a kezdeti lelkesedeses- taposos adat ,aztan lehet lesz meg kevesebb is ?!

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 13:36


E46_M3 írta:
Robinson írta:
E46_M3 írta: Azt irtad cikkedbe,h azota mar ujabbat kapott ATC-tol. Lehet tudni hany lovas lett igy?


Azt még nem kaptam meg, majd csak jövõhéten, de ha megvan írok


HA cikk lesz linkeld be please! Thx

Fogyasztasban van valtozas, de csakis a szintiszta igazat!?


Jelenleg -3 deci. Komolyan!


státusz E46_M3

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 13:23


Robinson írta:
E46_M3 írta: Azt irtad cikkedbe,h azota mar ujabbat kapott ATC-tol. Lehet tudni hany lovas lett igy?


Azt még nem kaptam meg, majd csak jövõhéten, de ha megvan írok


HA cikk lesz linkeld be please! Thx

Fogyasztasban van valtozas, de csakis a szintiszta igazat!?

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 13:12


E46_M3 írta: Azt irtad cikkedbe,h azota mar ujabbat kapott ATC-tol. Lehet tudni hany lovas lett igy?


Azt még nem kaptam meg, majd csak jövõhéten, de ha megvan írok

státusz E46_M3

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 13:08


Robinson írta:
YELLOW írta: én ezt látom a hírdetésekbõl, de mindjárt elolvasom a hírekben a Chip-es írásod

hát igen itt mindenki okos, csak én vagyok hülye... fõleg te szerinted (5x120 )
én ezt látom, errõl nyilatkozok, ha meg lehülyézel mást, akkor mond el a te verziód, mert azt persze sosem teszed!
mondjuk benyásat nem is éri meg, dízelt meg talán, ha nem pereg szét idõ elõtt


Szerintem eddig mindig megindokoltam miért hülyézlek le. Az 5x120 dolgon lovagolhatsz, max magadat szórakoztatod vele

Azon nem gondolkodtál el, hogy valószínûleg azért hasonlóak az értékek, mert ezeket lehet kihozni biztonságosan azonos autókból?
Bár az autók azonosak, a paramétereik nem, ezért nem is lehet mindegyikre egy sablon progit rakni. Van olyan, hogy elmész egy tuning céghez,
õk leolvassák a progidat, majd kiküldik külföldre, és visszakapják az optimalizált verziót, de ez sem egyenlõ azzal, hogy sablon progit kapsz. Ebben az esetben is egyedi az eredmény.
Az a baj, hogy nem gondolkodsz mielõtt leírsz valamit. Ja, ha már lovaglás a dolgokon: Nem úgy van ám az, hogy a filmek mindig valós alapokon nyugszanak...
A szétpereg idõ elõtt... ha elkezded gyalázni a kocsit, mert "hú, most meg van chipelve, tolom neki ha kell ha nem mint az õrült", akkor ja, szétpereg. Az autód élettartama rajtad múlik. Nem azt mondom, hogy a chip nem rövidíti ezt az idõt, de ez olyan szinten minimális, hogy valszeg már nem is lesz meg a kocsid, mikor megtörténik. Na persze, ha normálisan van megírva a progi is.

Természetesen lehet olyan chipeshez menni, aki úgy írja meg mint nekem az elõzõt. Azóta az ATC-tõl írtak nekem:

Idézet: még valamit elfelejtettem tegnap este. A kuplungod nagyon-nagy valószínûséggel soha nem csúszott, hanem amikor egy program-módosításban felbomlik az egyensúly (rosszul van megcsinálva), akkor elõfordulhat, hogy 1-2 zóna elengedné a motort, de a kontrollzónák visszafogják, ha nincsenek azok is jól belõve. Ilyenkor az a jelenség, hogy hirtelen felbõg a motor és gyorsan vissza is szabályoz utána magától. Volt már ilyen autóhosz szeencsém, tényleg nagyon hasonlít arra mint amikor csûszik a kuplung. Aztán annál az autónál is csak programhiba volt.



Azt irtad cikkedbe,h azota mar ujabbat kapott ATC-tol. Lehet tudni hany lovas lett igy?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 13:00


Kristof77 írta: Ráadásul a box nem veszik ki a végsebességkorlátot, ami szinte minden BMW-ben benne van a 116d-tõl a 325/330d-ig. Persze vannak olyan boxok is, amik alig vagy szinte semmit nem hoznak, azok nyogodtan használhatók.


A végsebességkorlátot nem a motorvezérlõ epromjának átírásával kell módosítani (eltüntetni), hanem gyári eszközökkel programozható a mûszerfalban 2 perc alatt.

Az meg, hogy egy fix módosított tartalmat töltenek fel egy adott motortipusra, teljesen zsákbamacska dolog, mivel csak a 136 lovasra 12 szoftver létezik, (3 különbözõ HW tipusra, 3 teljesítmény és EU besorolásra, és 2 féle váltóra) amibõl az utolsót 2003.10 hóban küldött ki a gyár.
Ebben az ATC tényleg jó, szemben a laptopos csávóval.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 12:41


nah (H-val) elolvastam a cikket!
mint írtam én az olvasottak alapján ítéltem, a chipes cégekrõl! mivel nem voltam ilyen helyen, nem olvastam olyan leírást, mint amit te írtál, így csak saját gondolataimra tudok támaszkodni, ami lehet valótlan, de én úgy gondolom, ami szerintem nem azt jelenti, hogy a másik hülye!
így elolvasva az írást, lehet máshol is így csinálják, ami jó, hála írásodnak én is nagyobb betekintést kaptam a chipes témába, de valahogy a végét reklámszagúnak érzem! nem a mért teljesítménybe kételkedem, hanem abba, hogy esetleg másnak is hgasonlóan dolgoznak-e? nem rágalmazás, hisz nem tudhatom, de mivel te itt fõmuffti vagy, így téged kell "megvenni" és akkor a csapat is meg van véve! nekem ez jön le! ezzel nem azt akarom mondani, hogy ez így is van, csupán feltételezés, de sok helyen legyen bármilyen dolog bevezetése, azt elõbb felfutattják valahogy, ingyen termék, ami persze kiváló, csak a többi nem, amiért mondjuk pénzt is kérnek, pl sok nájk termék, amikor beviszik egy kosárcsapathoz, és az edzõ kap egy kiváló minõségû cipõt, amirõl véleményt mond és a csapattagok belemennek, saját költségen vásárolnak, majd egy hónapot nem bír a csuka (ez valós eset)!
Reméljük az ATC nem ilyen!!! de sajnos ilyen világban élünk...

Robinson írta:
YELLOW írta: én ezt látom a hírdetésekbõl, de mindjárt elolvasom a hírekben a Chip-es írásod

hát igen itt mindenki okos, csak én vagyok hülye... fõleg te szerinted (5x120 )
én ezt látom, errõl nyilatkozok, ha meg lehülyézel mást, akkor mond el a te verziód, mert azt persze sosem teszed!
mondjuk benyásat nem is éri meg, dízelt meg talán, ha nem pereg szét idõ elõtt


Szerintem eddig mindig megindokoltam miért hülyézlek le. Az 5x120 dolgon lovagolhatsz, max magadat szórakoztatod vele

Azon nem gondolkodtál el, hogy valószínûleg azért hasonlóak az értékek, mert ezeket lehet kihozni biztonságosan azonos autókból?
Bár az autók azonosak, a paramétereik nem, ezért nem is lehet mindegyikre egy sablon progit rakni. Van olyan, hogy elmész egy tuning céghez,
õk leolvassák a progidat, majd kiküldik külföldre, és visszakapják az optimalizált verziót, de ez sem egyenlõ azzal, hogy sablon progit kapsz. Ebben az esetben is egyedi az eredmény.
Az a baj, hogy nem gondolkodsz mielõtt leírsz valamit. Ja, ha már lovaglás a dolgokon: Nem úgy van ám az, hogy a filmek mindig valós alapokon nyugszanak...
A szétpereg idõ elõtt... ha elkezded gyalázni a kocsit, mert "hú, most meg van chipelve, tolom neki ha kell ha nem mint az õrült", akkor ja, szétpereg. Az autód élettartama rajtad múlik. Nem azt mondom, hogy a chip nem rövidíti ezt az idõt, de ez olyan szinten minimális, hogy valszeg már nem is lesz meg a kocsid, mikor megtörténik. Na persze, ha normálisan van megírva a progi is.

Természetesen lehet olyan chipeshez menni, aki úgy írja meg mint nekem az elõzõt. Azóta az ATC-tõl írtak nekem:

Idézet: még valamit elfelejtettem tegnap este. A kuplungod nagyon-nagy valószínûséggel soha nem csúszott, hanem amikor egy program-módosításban felbomlik az egyensúly (rosszul van megcsinálva), akkor elõfordulhat, hogy 1-2 zóna elengedné a motort, de a kontrollzónák visszafogják, ha nincsenek azok is jól belõve. Ilyenkor az a jelenség, hogy hirtelen felbõg a motor és gyorsan vissza is szabályoz utána magától. Volt már ilyen autóhosz szeencsém, tényleg nagyon hasonlít arra mint amikor csûszik a kuplung. Aztán annál az autónál is csak programhiba volt.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz rad2

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 12:33


Robinson írta: http://www.bmw3er.hu/modules.p...mp;thold=0


Az a 2db, 50Ft-os PLCC foglalat nem egy életbiztosítás. Sok emberkét megszivatott már, mi egyáltalán nem használjuk. (Nem tuning, hanem RTV, PC, stb)
Ja, a 136 lovast is lehet K vonalon programozni, talán rossz protokollal próbálkoztak (csak kwp2000 jó) vagy az AIF-be már 13 van írva.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 12:27


YELLOW írta: én ezt látom a hírdetésekbõl, de mindjárt elolvasom a hírekben a Chip-es írásod

hát igen itt mindenki okos, csak én vagyok hülye... fõleg te szerinted (5x120 )
én ezt látom, errõl nyilatkozok, ha meg lehülyézel mást, akkor mond el a te verziód, mert azt persze sosem teszed!
mondjuk benyásat nem is éri meg, dízelt meg talán, ha nem pereg szét idõ elõtt


Szerintem eddig mindig megindokoltam miért hülyézlek le. Az 5x120 dolgon lovagolhatsz, max magadat szórakoztatod vele

Azon nem gondolkodtál el, hogy valószínûleg azért hasonlóak az értékek, mert ezeket lehet kihozni biztonságosan azonos autókból?
Bár az autók azonosak, a paramétereik nem, ezért nem is lehet mindegyikre egy sablon progit rakni. Van olyan, hogy elmész egy tuning céghez,
õk leolvassák a progidat, majd kiküldik külföldre, és visszakapják az optimalizált verziót, de ez sem egyenlõ azzal, hogy sablon progit kapsz. Ebben az esetben is egyedi az eredmény.
Az a baj, hogy nem gondolkodsz mielõtt leírsz valamit. Ja, ha már lovaglás a dolgokon: Nem úgy van ám az, hogy a filmek mindig valós alapokon nyugszanak...
A szétpereg idõ elõtt... ha elkezded gyalázni a kocsit, mert "hú, most meg van chipelve, tolom neki ha kell ha nem mint az õrült", akkor ja, szétpereg. Az autód élettartama rajtad múlik. Nem azt mondom, hogy a chip nem rövidíti ezt az idõt, de ez olyan szinten minimális, hogy valszeg már nem is lesz meg a kocsid, mikor megtörténik. Na persze, ha normálisan van megírva a progi is.

Természetesen lehet olyan chipeshez menni, aki úgy írja meg mint nekem az elõzõt. Azóta az ATC-tõl írtak nekem:

Idézet: még valamit elfelejtettem tegnap este. A kuplungod nagyon-nagy valószínûséggel soha nem csúszott, hanem amikor egy program-módosításban felbomlik az egyensúly (rosszul van megcsinálva), akkor elõfordulhat, hogy 1-2 zóna elengedné a motort, de a kontrollzónák visszafogják, ha nincsenek azok is jól belõve. Ilyenkor az a jelenség, hogy hirtelen felbõg a motor és gyorsan vissza is szabályoz utána magától. Volt már ilyen autóhosz szeencsém, tényleg nagyon hasonlít arra mint amikor csûszik a kuplung. Aztán annál az autónál is csak programhiba volt.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 12:15


én ezt látom a hírdetésekbõl, de mindjárt elolvasom a hírekben a Chip-es írásod

hát igen itt mindenki okos, csak én vagyok hülye... fõleg te szerinted (5x120 )
én ezt látom, errõl nyilatkozok, ha meg lehülyézel mást, akkor mond el a te verziód, mert azt persze sosem teszed!
mondjuk benyásat nem is éri meg, dízelt meg talán, ha nem pereg szét idõ elõtt

Robinson írta:
YELLOW írta: a probléma ezzel az, hogy sok ilyen itthoni céget néztem, és érdekes módon mindenhol, ugyanazokat a növekedési értékeket találtam, mind LE mind Nm-nél, tehát az én véleményem az, hogy bármit is írnak ("saját szakembereink írják a programot...") az csak reklámszöveg, mert még az is azonos, szóval egy és ugyanazt a a chip progit kínálja mindenki, amit beszereztek valami külföldi cégtõl... az árakban meg 5ezer diffiket szoktam látni...


Már meg se lepõdöm rajta, hogy megint hülye vagy..