Ez egy archivált weboldal! bővebben

autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 330d
Évjárat: 2007

státusz C5abi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. március 05. hétfő, 10:35


Sziasztok,

szeretnek vasarolni egy lehetoleg 2001 utani, 2005 elotti E46-ost!
Sajnos nem igazan talaltam megfelelot, emiatt gondoltam irok ide, hatha valaki pont eladna az altalam keresett BMW-jet, vagy tud valakirol, aki eladna.

Kriteriumok:
- 25i vagy 30i motor
- facelift (preferalt, de opcionalis)
- m-es futomu (preferalt, de opcionalis)
- m-es sportulesek
- m-es lokharitok
- napfenyteto
- kezi valto
- sedan kivitel (kiveve, ha a fent felsoroltak mindegyike teljesul)

Elore is koszonom!
//Csabi
u.i.: azert nem kulfoldrol hozok be, mert hitelre szeretnem megvenni.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. március 05. hétfő, 10:37

Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2012. február 28. kedd, 21:08


Ehhez mit szóltok? 320ci facelift

Igaz 325 vagy 328at szeretnék, de nem találok igazán nekem valót. Elvárásom az van bőven: coupe, combtámaszos ülésfűtéses ülés(ha lehet bőr), manuális váltó, 16:9navi, és M optika lenne a legjobb, de ilyen csak a csodaországba létezik...

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. február 27. hétfő, 10:52


Coyote írta:
szeda írta:
Coyote írta: Mi a véleményetek erről?

megmondom őszintén, ha megvenném, a négy felnit átdobnám az E46-ra, a többit meg rommá hajtanám amíg le nem jár a műszaki - aztán mehet a levesbe, bontóba, ahova akar.
Ennyi pénzt lehet, hogy megérne a móka... szerintetek?

Abból indultam ki, hogy a négy felni már alapból 100-150-et érne.


Tudok 600-ért egy e39 535i-t.Műszakis és elég jó állapotra. Szerintem azt élveznéd is.Az 520 vérszegény nagyon.Pont erre nem alkalmas.Ha érdekel írj és küldöm az elérhetőséget!



Azért a 600 elég erős lenne ideiglenes hobbira... a 300 is az, de ez még elmenne valahogy.
Mondjuk ha replika a felni (és alaposabb ránézés után tényleg az), akkor szopás az egész. A lóerők nem nagyon zavarnának amúgy, az 520-nak is kihajtottam volna a lelkét


Jó én értem csak az élvezeti értéke minimális.Nekem legalábbis nem sok.Akkor már 50.000-ért egy 1000-es kiskocsi.Kb annyit ér az egész.
Ez az 535 viszont autó.Szerkezetileg nagyon jó.én jártam vele rövid ideig.kéziváltós, igazi nagyfiú.Ja a fogyasztása szerintem jobb mint egy 520-nak taposva.vidéken 9 városban 14 volt a fogyasztásom.Szerintem ez nem durva.ja és a hang.na az az amit egy 520 soha nem fog tudni még segglyukkipufogóval sem.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. február 27. hétfő, 08:26


szeda írta:
Coyote írta: Mi a véleményetek erről?

megmondom őszintén, ha megvenném, a négy felnit átdobnám az E46-ra, a többit meg rommá hajtanám amíg le nem jár a műszaki - aztán mehet a levesbe, bontóba, ahova akar.
Ennyi pénzt lehet, hogy megérne a móka... szerintetek?

Abból indultam ki, hogy a négy felni már alapból 100-150-et érne.


Tudok 600-ért egy e39 535i-t.Műszakis és elég jó állapotra. Szerintem azt élveznéd is.Az 520 vérszegény nagyon.Pont erre nem alkalmas.Ha érdekel írj és küldöm az elérhetőséget!



Azért a 600 elég erős lenne ideiglenes hobbira... a 300 is az, de ez még elmenne valahogy.
Mondjuk ha replika a felni (és alaposabb ránézés után tényleg az), akkor szopás az egész. A lóerők nem nagyon zavarnának amúgy, az 520-nak is kihajtottam volna a lelkét


szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. február 27. hétfő, 07:25


Coyote írta: Mi a véleményetek erről?

megmondom őszintén, ha megvenném, a négy felnit átdobnám az E46-ra, a többit meg rommá hajtanám amíg le nem jár a műszaki - aztán mehet a levesbe, bontóba, ahova akar.
Ennyi pénzt lehet, hogy megérne a móka... szerintetek?

Abból indultam ki, hogy a négy felni már alapból 100-150-et érne.


Tudok 600-ért egy e39 535i-t.Műszakis és elég jó állapotra. Szerintem azt élveznéd is.Az 520 vérszegény nagyon.Pont erre nem alkalmas.Ha érdekel írj és küldöm az elérhetőséget!



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. február 26. vasárnap, 22:04


Coyote írta:
Abból indultam ki, hogy a négy felni már alapból 100-150-et érne.


A terv nem rossz (lenne egy közútra is alkalmas játszós autód, bár az 520 nem egy fürge jószág ), csak az alapfeltevés az. A felni kb 40k-t ér valós áron. Ha jó a gumi esetleg 60-at. Állítólag a replika felnik (mármint utánzat, nem maga a márka) nagyon jók de én nem tennék fel egy ilyet se a kocsira.



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. február 26. vasárnap, 19:58


Ilyen kereket biztos találnál olcsóbban is. Meg szerintem tuti replika.

Coyote írta: Mi a véleményetek erről?

megmondom őszintén, ha megvenném, a négy felnit átdobnám az E46-ra, a többit meg rommá hajtanám amíg le nem jár a műszaki - aztán mehet a levesbe, bontóba, ahova akar.
Ennyi pénzt lehet, hogy megérne a móka... szerintetek?

Abból indultam ki, hogy a négy felni már alapból 100-150-et érne.





Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. február 26. vasárnap, 19:34


Mi a véleményetek erről?

megmondom őszintén, ha megvenném, a négy felnit átdobnám az E46-ra, a többit meg rommá hajtanám amíg le nem jár a műszaki - aztán mehet a levesbe, bontóba, ahova akar.
Ennyi pénzt lehet, hogy megérne a móka... szerintetek?

Abból indultam ki, hogy a négy felni már alapból 100-150-et érne.

státusz viktor4456

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 13:48


1995-ös 320i-t készülök venni, nagyon hozzáértőt keresek HELP


Sziasztok. Sokat olvasgattam itt, hogy mire hogy kell odafigyelni vásárlásnál, mégis szeretnék találni egy olyan budapesti nagyon hozzáértő személyt aki eljönne velem megnézni egy-két esetleg szemtelenül olcsó példányt is és megmondaná, hogy szerinte milyen hibái lehetnek kb mennyit kéne rákölteni. Természetesen megegyezés szerint honorálnám fáradozásait. Várom a hozzászólásokat esetleg privátban is, vagy ha tudtok ajánlani ilyen személyt vagy szervizt budapesten ahol korrekten bevizsgálnak kérlek írjatok.
Ezer hála: Viktor

státusz Stukker1987

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2012. február 23. csütörtök, 12:38


malag01 írta:
Stukker1987 írta:
lalada írta: nem könnyű a vásárlás mert az igazán jól szervizelt, megkímélt, becsületben tartott darabok nem a hahu/mobile lista elején vannak esetleg ezek közül olyan lehet neked jó akinek vmiért nagyon sürgős lett az eladás. szervizszámlák, papírok, bármi ami alapján nyomon követhető a kocsi előélete, az már jó. az ha vki pár hónapja vette, az nem..a beszélgetés során úgyis kiderül ha kamuzik az illető. menj el, nézd meg próbáld ki. nem kizárt hogy találsz itthon is jót,jó árban, vannak ám gondos tulajok, lsd ezt a fórumot

Stukker1987 írta: Üdv Srácok!

Kérdésem végtelenül egyszerű lesz olyan tapasztalt embereknek mint ti

3,3millió körül szeretnék 320d vagy 318d-t(2006 környéke),mivel régi álmom egy ilyen autó.(nagyon jó lenne GPS-es)

Arra irányulna a kérdés,hogy a fenti feltételekkel lehet-e olyan autót találni kis hazánkban,ami valószínűleg nem fog cserbenhagyni az úton??
Tudom,hogy a keret szűkös a feltétel pedig használtautó esetében elég merész,de jó lenne egy ilyet kifogni.

A történetemhez hozzátartozik,hogy kb fél éve vásároltam autót ugyanebben az árkategóriában,de a szűkös kínálat miatt(pontosabban egyik sem volt teljesen megbízható forrásból) végülis nem a BMW mellett döntöttem.






Arra például mit tudtok mondani,ha aránylag sok km-es autót vesz az ember(200-220e),de azon bizonyítottan turbó és kuplung csere illetve nagyszervíz volt végezve?
Ez mégsem annyira buktató gyanús mintha "elvileg" kevés km-es,de maximum olajcserés a jármű nem!?

Korom ellenére egyébként aránylag sok használtautót vettem már és azok a sablonok eddig igaznak bizonyultak,hogy kormány,pedál,ülés ellenőrzés. Ezen kívül motorhang,olajsár keresés és persze számlák. És a legfontosabb eddigi tapasztalatok közül: Az EMBERt kell megnézni aki el szeretné adni...



Ha nem sürgős a vásárlás, akkor szerintem érdemes inkább várni, és tenni még a kerethez egy kicsit. Én is E90-et (320D,318D 2007-08-as évjárat) keresek már egy jó ideje, és folyamatosan böngészem a hírdetéseket. Nagyon kevés a valóban jó állapotú,nagyon megkímélt autó, de azért lehet találni. Eddig 3 autóról maradtam le, mert nem tudtam megoldani, hogy azonnal menjek megnézni , ezek mind első tulajos, szervízkönyves, számlás, törésmentes autók voltak. Mivel az új 3-as értékesítése már megkezdődött, remélem valamivel több E90-est fognak hírdetni.


Itt a probléma valóban a kerettel van nálam szerintem. Ismerősöm is keresett,de még 4milla környékén sem talált "megbízható",jólfelszerelt darabot.

Sokkal többet rászánni viszont azért nem szeretnék,mert a jelenlegi autómnál nem kínál sokkal többet az említett 320d vagy 318d. Itt csak annyi van a storyban,hogy nagyon tetszik belül a BMW és a menettuladonságai is tetszetősek. Illetve bízom benne,hogy a megbízhatósága is rendben lenne.

(OFF: Egyébként mostani autóm: Alfa 159 1.9Jtdm 150LE 2007 Districtive (GPS,telefon,parking szenzor)-150.000km /OFF)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 23. csütörtök, 12:39

státusz malag01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. február 23. csütörtök, 11:55


Stukker1987 írta:
lalada írta: nem könnyű a vásárlás mert az igazán jól szervizelt, megkímélt, becsületben tartott darabok nem a hahu/mobile lista elején vannak esetleg ezek közül olyan lehet neked jó akinek vmiért nagyon sürgős lett az eladás. szervizszámlák, papírok, bármi ami alapján nyomon követhető a kocsi előélete, az már jó. az ha vki pár hónapja vette, az nem..a beszélgetés során úgyis kiderül ha kamuzik az illető. menj el, nézd meg próbáld ki. nem kizárt hogy találsz itthon is jót,jó árban, vannak ám gondos tulajok, lsd ezt a fórumot

Stukker1987 írta: Üdv Srácok!

Kérdésem végtelenül egyszerű lesz olyan tapasztalt embereknek mint ti

3,3millió körül szeretnék 320d vagy 318d-t(2006 környéke),mivel régi álmom egy ilyen autó.(nagyon jó lenne GPS-es)

Arra irányulna a kérdés,hogy a fenti feltételekkel lehet-e olyan autót találni kis hazánkban,ami valószínűleg nem fog cserbenhagyni az úton??
Tudom,hogy a keret szűkös a feltétel pedig használtautó esetében elég merész,de jó lenne egy ilyet kifogni.

A történetemhez hozzátartozik,hogy kb fél éve vásároltam autót ugyanebben az árkategóriában,de a szűkös kínálat miatt(pontosabban egyik sem volt teljesen megbízható forrásból) végülis nem a BMW mellett döntöttem.






Arra például mit tudtok mondani,ha aránylag sok km-es autót vesz az ember(200-220e),de azon bizonyítottan turbó és kuplung csere illetve nagyszervíz volt végezve?
Ez mégsem annyira buktató gyanús mintha "elvileg" kevés km-es,de maximum olajcserés a jármű nem!?

Korom ellenére egyébként aránylag sok használtautót vettem már és azok a sablonok eddig igaznak bizonyultak,hogy kormány,pedál,ülés ellenőrzés. Ezen kívül motorhang,olajsár keresés és persze számlák. És a legfontosabb eddigi tapasztalatok közül: Az EMBERt kell megnézni aki el szeretné adni...



Ha nem sürgős a vásárlás, akkor szerintem érdemes inkább várni, és tenni még a kerethez egy kicsit. Én is E90-et (320D,318D 2007-08-as évjárat) keresek már egy jó ideje, és folyamatosan böngészem a hírdetéseket. Nagyon kevés a valóban jó állapotú,nagyon megkímélt autó, de azért lehet találni. Eddig 3 autóról maradtam le, mert nem tudtam megoldani, hogy azonnal menjek megnézni , ezek mind első tulajos, szervízkönyves, számlás, törésmentes autók voltak. Mivel az új 3-as értékesítése már megkezdődött, remélem valamivel több E90-est fognak hírdetni.

státusz Stukker1987

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2012. február 22. szerda, 11:40


lalada írta: nem könnyű a vásárlás mert az igazán jól szervizelt, megkímélt, becsületben tartott darabok nem a hahu/mobile lista elején vannak esetleg ezek közül olyan lehet neked jó akinek vmiért nagyon sürgős lett az eladás. szervizszámlák, papírok, bármi ami alapján nyomon követhető a kocsi előélete, az már jó. az ha vki pár hónapja vette, az nem..a beszélgetés során úgyis kiderül ha kamuzik az illető. menj el, nézd meg próbáld ki. nem kizárt hogy találsz itthon is jót,jó árban, vannak ám gondos tulajok, lsd ezt a fórumot

Stukker1987 írta: Üdv Srácok!

Kérdésem végtelenül egyszerű lesz olyan tapasztalt embereknek mint ti

3,3millió körül szeretnék 320d vagy 318d-t(2006 környéke),mivel régi álmom egy ilyen autó.(nagyon jó lenne GPS-es)

Arra irányulna a kérdés,hogy a fenti feltételekkel lehet-e olyan autót találni kis hazánkban,ami valószínűleg nem fog cserbenhagyni az úton??
Tudom,hogy a keret szűkös a feltétel pedig használtautó esetében elég merész,de jó lenne egy ilyet kifogni.

A történetemhez hozzátartozik,hogy kb fél éve vásároltam autót ugyanebben az árkategóriában,de a szűkös kínálat miatt(pontosabban egyik sem volt teljesen megbízható forrásból) végülis nem a BMW mellett döntöttem.






Arra például mit tudtok mondani,ha aránylag sok km-es autót vesz az ember(200-220e),de azon bizonyítottan turbó és kuplung csere illetve nagyszervíz volt végezve?
Ez mégsem annyira buktató gyanús mintha "elvileg" kevés km-es,de maximum olajcserés a jármű nem!?

Korom ellenére egyébként aránylag sok használtautót vettem már és azok a sablonok eddig igaznak bizonyultak,hogy kormány,pedál,ülés ellenőrzés. Ezen kívül motorhang,olajsár keresés és persze számlák. És a legfontosabb eddigi tapasztalatok közül: Az EMBERt kell megnézni aki el szeretné adni...



lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. február 22. szerda, 11:29


nem könnyű a vásárlás mert az igazán jól szervizelt, megkímélt, becsületben tartott darabok nem a hahu/mobile lista elején vannak esetleg ezek közül olyan lehet neked jó akinek vmiért nagyon sürgős lett az eladás. szervizszámlák, papírok, bármi ami alapján nyomon követhető a kocsi előélete, az már jó. az ha vki pár hónapja vette, az nem..a beszélgetés során úgyis kiderül ha kamuzik az illető. menj el, nézd meg próbáld ki. nem kizárt hogy találsz itthon is jót,jó árban, vannak ám gondos tulajok, lsd ezt a fórumot

Stukker1987 írta: Üdv Srácok!

Kérdésem végtelenül egyszerű lesz olyan tapasztalt embereknek mint ti

3,3millió körül szeretnék 320d vagy 318d-t(2006 környéke),mivel régi álmom egy ilyen autó.(nagyon jó lenne GPS-es)

Arra irányulna a kérdés,hogy a fenti feltételekkel lehet-e olyan autót találni kis hazánkban,ami valószínűleg nem fog cserbenhagyni az úton??
Tudom,hogy a keret szűkös a feltétel pedig használtautó esetében elég merész,de jó lenne egy ilyet kifogni.

A történetemhez hozzátartozik,hogy kb fél éve vásároltam autót ugyanebben az árkategóriában,de a szűkös kínálat miatt(pontosabban egyik sem volt teljesen megbízható forrásból) végülis nem a BMW mellett döntöttem.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 22. szerda, 11:30

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. február 22. szerda, 11:01


Stukker1987 írta: Üdv Srácok!

Kérdésem végtelenül egyszerű lesz olyan tapasztalt embereknek mint ti

3,3millió körül szeretnék 320d vagy 318d-t(2006 környéke),mivel régi álmom egy ilyen autó.(nagyon jó lenne GPS-es)

Arra irányulna a kérdés,hogy a fenti feltételekkel lehet-e olyan autót találni kis hazánkban,ami valószínűleg nem fog cserbenhagyni az úton??
Tudom,hogy a keret szűkös a feltétel pedig használtautó esetében elég merész,de jó lenne egy ilyet kifogni.

A történetemhez hozzátartozik,hogy kb fél éve vásároltam autót ugyanebben az árkategóriában,de a szűkös kínálat miatt(pontosabban egyik sem volt teljesen megbízható forrásból) végülis nem a BMW mellett döntöttem.


Az ilyenkorú dízel autóknál nagyon könnyen előfordulhatnak drága szervizköltségek a vásárlás után, úgyhogy ezzel érdemes számolnod némi félretett pénzzel.

státusz Stukker1987

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2012. február 22. szerda, 10:25


Üdv Srácok!

Kérdésem végtelenül egyszerű lesz olyan tapasztalt embereknek mint ti

3,3millió körül szeretnék 320d vagy 318d-t(2006 környéke),mivel régi álmom egy ilyen autó.(nagyon jó lenne GPS-es)

Arra irányulna a kérdés,hogy a fenti feltételekkel lehet-e olyan autót találni kis hazánkban,ami valószínűleg nem fog cserbenhagyni az úton??
Tudom,hogy a keret szűkös a feltétel pedig használtautó esetében elég merész,de jó lenne egy ilyet kifogni.

A történetemhez hozzátartozik,hogy kb fél éve vásároltam autót ugyanebben az árkategóriában,de a szűkös kínálat miatt(pontosabban egyik sem volt teljesen megbízható forrásból) végülis nem a BMW mellett döntöttem.