Ez egy archivált weboldal! bővebben

BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. január 25. szerda, 09:27



Szia! Blogod olvasása és autód képei láttán ne haragudj, de csalódtam. Rosszul mondták a szerelőid, nem kicsit: "a motort egy életen át nyögöd". Szerintem az autóban a legnagyobb érték a karosszéria, mert ha úgy adódik, motort akár 150K-ért vehetsz másikat. Amiket láttam rozsdafoltokat, nehéz lesz tartósan eltüntetni. Az meg, hogy a szervó tartály annyira hiányában volt a lének, nem gondos tulajra utal, mint ahogyan azok az állapotok a motortérben sem. És az a baj, ha ilyen a látszat, akkor mi van a felszín alatt?
Ne haragudj a fentiekért.

[/quote]

Hil-nek igaza van. Ha volt már olyan autód amin gond volt a kasztnival, akkor te is belátod (esetleg magadban reméled nem így van). Rozsdát véglegesen eltávolítani nehéz, ráadásul ahol már rozsdás ott sérült a galvanizált réteg (soha nem lesz tökéletes). Nekem is touring van, sok sok km-el, de a jobb oldali ajtó vizlehúzó gumiján kívül (ami nekem is fel van dagadva) rozsdamentes. Sem a motortérben, sem az alján, de még a kipufogón sincs rozsda (igaz nem sokat ment sózott úton) Mikor vettem, nem a km-t néztem az órában, hanem a kasztnit és az általános állapotot (beleértve a folyadékszinteket és minőségüket). A motort tudod cserélni, a kasztnit galvanizálni .

[/quote]

Az az érdekes igazán, hogy a kocsi nem kívül rohad! Az ajtóéleken, ajtók kereteinél szemernyi rozsda sincsen. Az alja nem rozsdás (ennek ellenére természetesen kap egy alvázvédelmet)
Ami a motorteret illeti, egyrészről azért ilyen gregyó, mert az olajsapka el volt törve, és az aki (rövid ideig hazánkban használta) észre sem vette, hogy el van törve a sapka. Na mi már úgy mentünk oda, hogy rögtön cseréltük. Azóta semmi folyás sem tapasztalható. (Látszik is, hogy a sapka nem az eredeti.)
Az alsó csövek rozsdája - akik megnézték - azok szerint lehetett valami csöpögés, vagy valami olyan folyadék, ami szépen megzabálta a csöveket. (Alulról ugye nem jöhetett a lé rá, mert ott egy műanyag "lemez" ami megvédi.)
A hátsó rozsdák - amik hangsúlyozom, csak a belső részen vannak - annyira nem vészesek. A teleszkópok tövei sincsenek kirohadva, csak felületi rozsda van rajtuk. Ezek - és a motortér mosása, majd a csövek festése - esetleg cseréje - a közeljövőben esedékes.
A kocsi egyébként egy német, pontosabban Berlini mérnöké volt, aki sűrűn parkolt fenyőfa alatt és van min. egy kislánya . (Még a lakcímét is tudom, mert az emelő mellett beleszorult egy névjegykártya a műanyag tartóba )
A motor végig BMW-nél lett szervizelve. Összes számla, még a pótkerék üzembe helyezési engedélye is megvan!
Amúgy pedig az a típus vagyok, hogy szeretem a nehézségekkel kezdeni. Az, hogy a kocsi szép, nem lelakott, sehol sem volt újrafényezve, stb. annyira nem érdekes Pontosabban igen, de azon nincs mit javítani.
A kocsinak össz-vissz ennyi hibája van, mint ami a képeken is látszik. És ez a jelenlegi állapot - mely még marad is egy jó ideig, mert időm nincs semmire sem. (Ja és a kocsi is áll szépen addig a garázsában.)

Végezetül: "ha ez áll veszprémi kollégánk esetében fél év múlva is, jól választott." - írta K_Gergo
Szerintem is puding próbája az evés. Majd, ha ezeket szépen kikezelem, és egy év múlva is az lesz a véleményem, hogy jó vétel volt, akkor nyertem.




hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. január 25. szerda, 09:04


hil írta:
BMW_0902 írta:
és amit megvettem: http://href.hu/x/gzlu




Szia! Blogod olvasása és autód képei láttán ne haragudj, de csalódtam. Rosszul mondták a szerelőid, nem kicsit: "a motort egy életen át nyögöd". Szerintem az autóban a legnagyobb érték a karosszéria, mert ha úgy adódik, motort akár 150K-ért vehetsz másikat. Amiket láttam rozsdafoltokat, nehéz lesz tartósan eltüntetni. Az meg, hogy a szervó tartály annyira hiányában volt a lének, nem gondos tulajra utal, mint ahogyan azok az állapotok a motortérben sem. És az a baj, ha ilyen a látszat, akkor mi van a felszín alatt?
Ne haragudj a fentiekért.



Hil-nek igaza van. Ha volt már olyan autód amin gond volt a kasztnival, akkor te is belátod (esetleg magadban reméled nem így van). Rozsdát véglegesen eltávolítani nehéz, ráadásul ahol már rozsdás ott sérült a galvanizált réteg (soha nem lesz tökéletes). Nekem is touring van, sok sok km-el, de a jobb oldali ajtó vizlehúzó gumiján kívül (ami nekem is fel van dagadva) rozsdamentes. Sem a motortérben, sem az alján, de még a kipufogón sincs rozsda (igaz nem sokat ment sózott úton) Mikor vettem, nem a km-t néztem az órában, hanem a kasztnit és az általános állapotot (beleértve a folyadékszinteket és minőségüket). A motort tudod cserélni, a kasztnit galvanizálni .



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 25. szerda, 09:05

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 25. szerda, 06:28


BMW_0902 írta:
b_imi írta:
BMW_0902 írta:

és amit megvettem: http://href.hu/x/gzlu



Elkezdtem olvasni amit írtál, de ezeket a képeket látva be is fejeztem. Valahogy ellentmondásos az egész. Elméletileg felkészültnek tűntél a vadászatra, de csak elméletileg, mert lábon lőtted magad.


"mert lábon lőtted magad"

(még mielőtt megköveztek hozzátenném, hogy ezekkel
1. legnagyobb részt tisztában voltam a vételnél
2. és élőben másként fest a helyzet,
3. végezetül: én is el voltam kókadva az elején, de aztán egy hozzáértő látta, és mondta: "...ne a felszínt nézd, azt a hülye is látja! Ami belül van, az számít. Ezt maholnap kikezeled, de a motort egy életen keresztül nyögöd!")





Szia! Blogod olvasása és autód képei láttán ne haragudj, de csalódtam. Rosszul mondták a szerelőid, nem kicsit: "a motort egy életen át nyögöd". Szerintem az autóban a legnagyobb érték a karosszéria, mert ha úgy adódik, motort akár 150K-ért vehetsz másikat. Amiket láttam rozsdafoltokat, nehéz lesz tartósan eltüntetni. Az meg, hogy a szervó tartály annyira hiányában volt a lének, nem gondos tulajra utal, mint ahogyan azok az állapotok a motortérben sem. És az a baj, ha ilyen a látszat, akkor mi van a felszín alatt?
Ne haragudj a fentiekért.



K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. január 25. szerda, 00:11


Anubisz megírta már a frankót nemtom melyik topikban: igazából fél év, jópár ezer km kell, mire megtudod milyen autót vettél voltaképp. bármennyire felkészült vagy (ill. annak hiszed magad, mert erről olvasol hónapokig), ha nem ebben a körben mozogsz, a használtautó vásárlás szerencsejáték. persze sok hülyeségtől megkímélheted magad, de egy ponton túl már bele kell kanalazni a pudingba. vannak kivételek, mint pl Kasza Imi, sok év márka és típusspecifikus tapasztalatával, meg nepperek, autószerelők, de a többség bízzon Istenben és tartsa szárazon a puskaport.
szerintem ezért kell olyan autót venni, amit szeretsz, és nem b@sz az ideg, ha költeni kell rá, mert áll a bré ha ránézel, hallod a hangját, érzed az illatát. ha ez áll veszprémi kollégánk esetében fél év múlva is, jól választott.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 23:27


BMW_0902 írta:
b_imi írta:
BMW_0902 írta:

és amit megvettem: http://href.hu/x/gzlu



Elkezdtem olvasni amit írtál, de ezeket a képeket látva be is fejeztem. Valahogy ellentmondásos az egész. Elméletileg felkészültnek tűntél a vadászatra, de csak elméletileg, mert lábon lőtted magad.


"mert lábon lőtted magad"

(még mielőtt megköveztek hozzátenném, hogy ezekkel
1. legnagyobb részt tisztában voltam a vételnél
2. és élőben másként fest a helyzet,
3. végezetül: én is el voltam kókadva az elején, de aztán egy hozzáértő látta, és mondta: "...ne a felszínt nézd, azt a hülye is látja! Ami belül van, az számít. Ezt maholnap kikezeled, de a motort egy életen keresztül nyögöd!")





Elkezdtem olvasni a lendületes írásod, és azt vártam, hogy valami parádés gépet vettél a végén. Kicsit csalódtam...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 22:42


YELLOW írta:
b_imi írta:
BMW_0902 írta:

és amit megvettem: http://href.hu/x/gzlu



Elkezdtem olvasni amit írtál, de ezeket a képeket látva be is fejeztem. Valahogy ellentmondásos az egész. Elméletileg felkészültnek tűntél a vadászatra, de csak elméletileg, mert lábon lőtted magad.


pont erre gondoltam, jól megfogalmaztad. csak én műveletlen paraszt vagyok az ilyenek megfogalmazására


egyébként én is így szoktam lenni. általában megfontolt vagyok, 100x körberágok dolgokat és mindig ebbe bukok bele. mindig sikerül úgy belenyúlnom, hogy megszívom. hiába az elővigyázatosság. jó mondjuk ezt Ő látta, hogy hol rohad meg ilyenek, ő tudja mire van szüksége. csak sokszor kár sokáig emészteni magát az embernek. én nem vettem volna meg. de ez én vagyok

BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 22:34


b_imi írta:
BMW_0902 írta:

és amit megvettem: http://href.hu/x/gzlu



Elkezdtem olvasni amit írtál, de ezeket a képeket látva be is fejeztem. Valahogy ellentmondásos az egész. Elméletileg felkészültnek tűntél a vadászatra, de csak elméletileg, mert lábon lőtted magad.


"mert lábon lőtted magad"

(még mielőtt megköveztek hozzátenném, hogy ezekkel
1. legnagyobb részt tisztában voltam a vételnél
2. és élőben másként fest a helyzet,
3. végezetül: én is el voltam kókadva az elején, de aztán egy hozzáértő látta, és mondta: "...ne a felszínt nézd, azt a hülye is látja! Ami belül van, az számít. Ezt maholnap kikezeled, de a motort egy életen keresztül nyögöd!")





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 24. kedd, 22:43


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 22:33


b_imi írta:
BMW_0902 írta:

és amit megvettem: http://href.hu/x/gzlu



Elkezdtem olvasni amit írtál, de ezeket a képeket látva be is fejeztem. Valahogy ellentmondásos az egész. Elméletileg felkészültnek tűntél a vadászatra, de csak elméletileg, mert lábon lőtted magad.


pont erre gondoltam, jól megfogalmaztad. csak én műveletlen paraszt vagyok az ilyenek megfogalmazására

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 22:30


BMW_0902 írta:

és amit megvettem: http://href.hu/x/gzlu



Elkezdtem olvasni amit írtál, de ezeket a képeket látva be is fejeztem. Valahogy ellentmondásos az egész. Elméletileg felkészültnek tűntél a vadászatra, de csak elméletileg, mert lábon lőtted magad.

BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 22:25


RePTaiL írta:
BMW_0902 írta:
YELLOW írta: azt mondod, hogy a BMW-s kollégák szerint nem gáz a motortér, jó igaz az enyémben nincs 220ezer km vagy mennyi, de azé nah, én tutti nem vettem volna meg, már csak a csomiajtó rohadásai miatt sem. és erre te azt mondod, megérte várni rá... hát izlések és... csak a műanyag van áttörölve azé nekem szép tiszta alu színe van...



Ez nagyon szép(en néz ki)!

Nekem ez jött be. (Mármint, hogy kombi, meg nem lelakott. Jó a motor belülről nem szép elismerem. De nem fogtok ráismerni egy 3 hónap múlva! Csak lenne időm rá! )
A hátsó ajtónál a rohadás is megfelelően ki lesz kezelve hamarosan.


Szerintem 100 autóból 2nek ha tiszta a motortere, enyém se az, mivel használom, ezáltal nem is lehet tiszta! Nem is ez alapján vettem meg az autót Ez nem mérvadó egy autóvásárlásnál szerintem! Egy koszos motorteret is pikk pakk ki lehet nyalni újszerűre! A rohadással kapcsolatban nekem is vannak kicsi fenntartásaim, de ha normálisan meg van csinálva akkor utána még egyszer előjönni nem fog!


Igen, amúgy egyetértek RePTaiL-lal. => nem tiszta motortér volt nálam a mérvadó. Hanem a semennyi hibakód, a jó futómű, a törésmentesség, az abszolúte nem lelakott belső tér + vezetett szervízkönyv, biztos előélet.
(Amúgy az a bejegyzés az összes javítandó "hibát" ömlesztve tartalmazza. A hátsó ajtó rohadása nem vészes, csak idegesítő. És természetesen megfelelően meg lesz gyógyítva - minden idő kérdése...)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 22:24


RePTaiL írta:
BMW_0902 írta:
YELLOW írta: azt mondod, hogy a BMW-s kollégák szerint nem gáz a motortér, jó igaz az enyémben nincs 220ezer km vagy mennyi, de azé nah, én tutti nem vettem volna meg, már csak a csomiajtó rohadásai miatt sem. és erre te azt mondod, megérte várni rá... hát izlések és... csak a műanyag van áttörölve azé nekem szép tiszta alu színe van...



Ez nagyon szép(en néz ki)!

Nekem ez jött be. (Mármint, hogy kombi, meg nem lelakott. Jó a motor belülről nem szép elismerem. De nem fogtok ráismerni egy 3 hónap múlva! Csak lenne időm rá! )
A hátsó ajtónál a rohadás is megfelelően ki lesz kezelve hamarosan.


Szerintem 100 autóból 2nek ha tiszta a motortere, enyém se az, mivel használom, ezáltal nem is lehet tiszta! Nem is ez alapján vettem meg az autót Ez nem mérvadó egy autóvásárlásnál szerintem! Egy koszos motorteret is pikk pakk ki lehet nyalni újszerűre! A rohadással kapcsolatban nekem is vannak kicsi fenntartásaim, de ha normálisan meg van csinálva akkor utána még egyszer előjönni nem fog!


jó a műanyagok vonzák a port nekem is, szegény Mikinél is szégyeltem magam, hogy retkesen odaviszem...
persze értem én, átlag ember nem puceválja a motorteret...

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 22:17


BMW_0902 írta:
YELLOW írta: azt mondod, hogy a BMW-s kollégák szerint nem gáz a motortér, jó igaz az enyémben nincs 220ezer km vagy mennyi, de azé nah, én tutti nem vettem volna meg, már csak a csomiajtó rohadásai miatt sem. és erre te azt mondod, megérte várni rá... hát izlések és... csak a műanyag van áttörölve azé nekem szép tiszta alu színe van...



Ez nagyon szép(en néz ki)!

Nekem ez jött be. (Mármint, hogy kombi, meg nem lelakott. Jó a motor belülről nem szép elismerem. De nem fogtok ráismerni egy 3 hónap múlva! Csak lenne időm rá! )
A hátsó ajtónál a rohadás is megfelelően ki lesz kezelve hamarosan.


Szerintem 100 autóból 2nek ha tiszta a motortere, enyém se az, mivel használom, ezáltal nem is lehet tiszta! Nem is ez alapján vettem meg az autót Ez nem mérvadó egy autóvásárlásnál szerintem! Egy koszos motorteret is pikk pakk ki lehet nyalni újszerűre! A rohadással kapcsolatban nekem is vannak kicsi fenntartásaim, de ha normálisan meg van csinálva akkor utána még egyszer előjönni nem fog!

BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 22:11


YELLOW írta: azt mondod, hogy a BMW-s kollégák szerint nem gáz a motortér, jó igaz az enyémben nincs 220ezer km vagy mennyi, de azé nah, én tutti nem vettem volna meg, már csak a csomiajtó rohadásai miatt sem. és erre te azt mondod, megérte várni rá... hát izlések és... csak a műanyag van áttörölve azé nekem szép tiszta alu színe van...



Ez nagyon szép(en néz ki)!

Nekem ez jött be. (Mármint, hogy kombi, meg nem lelakott. Jó a motor belülről nem szép elismerem. De nem fogtok ráismerni egy 3 hónap múlva! Csak lenne időm rá! )
A hátsó ajtónál a rohadás is megfelelően ki lesz kezelve hamarosan.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 22:09


BMW_0902 írta:
Kösz Yellow!

Autóvásárlási folyamat fizikai szakaszából blogbejegyzéseim:
I. rész: http://href.hu/x/gzlq
II. rész: http://href.hu/x/gzlr
III. rész: http://href.hu/x/gzls
IV. rész: http://href.hu/x/gzlt
és amit megvettem: http://href.hu/x/gzlu
Summázat: igen, mondtam, hogy Magyaro-ról nem veszünk autót, meg neppertől sem, lehetőleg német o.-ból, de ez volt a kivétel


én ezt mind értem, én is erről beszélek... mind1... feladom. nem érted mit akarok mondani, de már késő van, nekem meg holnap meló. majd lesz valami.... max semmi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 22:06


azt mondod, hogy a BMW-s kollégák szerint nem gáz a motortér, jó igaz az enyémben nincs 220ezer km vagy mennyi, de azé nah, én tutti nem vettem volna meg, már csak a csomiajtó rohadásai miatt sem. és erre te azt mondod, megérte várni rá... hát izlések és... csak a műanyag van áttörölve azé nekem szép tiszta alu színe van...