Ez egy archivált weboldal! bővebben

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. február 06. hétfő, 16:53


BalaBMW írta: Sziasztok!

Először is gratulálok az oldalhoz! Nagyon sokat olvasgattam már és jó látni ezt az összetartó közösséget!

Szeretnénk lecserélni jelenlegi autónkat és egy családi autó vásárlásán gondolkodunk. A választott egy e46 320D lenne (persze a 330D lenne az igazi, de nem nagyon találunk olyat ami megfelelő lenne minden tekintetben - pl. ár ). A következők lennének a feltételek: 2004-2005-ös évjárat, vezetett szervízkönyv, xenon lámpa. Minden ami ezeken felül van az csak jó, de nem feltétel. Minél több extra van benne, annál jobb, de ezek a legfontosabb dolgok. Ezekhez azért ragaszkodom, mert évi 40.000 km-t megyek, így egy rendkívül megbízható autóra van szükségem.

A következő kérdéseim lennének, hátha tudtok valamit ezekről az autókról:

1) ezekről mi a véleményetek?
A link neve
A link neve
Bár ez 2003-as...

2) ezt az autót már nagyon régóta árulják. Szimpatikus, de ha ennyi idő alatt nem kelt el, akkor valami nem gömbölyű...
A link neve

3) ezekkel is szemeztem, de valahogy nem tudnak meggyőzni. Ti mit gondoltok?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-5412260
A link neve

Előre is köszönöm a válaszokat!


Szia!
A legutolsó kocsi amit linkeltél, 1 ismerősömé! Ha szeretnéd utánajárok...

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. február 06. hétfő, 16:37


gronholm írta: Ami nálam kikötés a belső szempontjából, hogy bőrös legyen, mert hallottam, hogy hosszú távon talán kicsit kényelmesebb, mint a szövet, meg persze szebb


ha már bőr, mindenképp világos legyen, nyáron nagyon tud sütni, szintén nyárra áldás a tetőablak.
(asszem ezen a ponton be is fejezem, gyakorlatilag a saját autómat ajánlgatom )

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. február 06. hétfő, 16:33


Sziasztok!

Először is gratulálok az oldalhoz! Nagyon sokat olvasgattam már és jó látni ezt az összetartó közösséget!

Szeretnénk lecserélni jelenlegi autónkat és egy családi autó vásárlásán gondolkodunk. A választott egy e46 320D lenne (persze a 330D lenne az igazi, de nem nagyon találunk olyat ami megfelelő lenne minden tekintetben - pl. ár ). A következők lennének a feltételek: 2004-2005-ös évjárat, vezetett szervízkönyv, xenon lámpa. Minden ami ezeken felül van az csak jó, de nem feltétel. Minél több extra van benne, annál jobb, de ezek a legfontosabb dolgok. Ezekhez azért ragaszkodom, mert évi 40.000 km-t megyek, így egy rendkívül megbízható autóra van szükségem.

A következő kérdéseim lennének, hátha tudtok valamit ezekről az autókról:

1) ezekről mi a véleményetek?
A link neve
A link neve
Bár ez 2003-as...

2) ezt az autót már nagyon régóta árulják. Szimpatikus, de ha ennyi idő alatt nem kelt el, akkor valami nem gömbölyű...
A link neve

3) ezekkel is szemeztem, de valahogy nem tudnak meggyőzni. Ti mit gondoltok?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-5412260
A link neve

Előre is köszönöm a válaszokat!


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. február 06. hétfő, 14:53


Pedig jó a 30i!
Voltam kint parkolóban hülyülni és fülig ért a szám mit ne mondjak!
A körforgó viszont tényleg gáz olyan téren, h ha elkezd a hátsókerék pörögni, abban az ütemben csúszik is lefele mert ugye lejt kifelé. Szóval Yellow így a téli időben ügyesen kell a körforgóban "drift"-elni.

gronholm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2005

státusz gronholm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2012. február 06. hétfő, 14:29


csatis1 írta:
Coyote írta:
jons írta:
Coyote írta:
K_Gergo írta:
gronholm írta: Hasonlóan gondolkozom mint motorválasztásban mint te! Szóval benzinem 318 vagy 320, de csakis benzinest, de kizárt a 330 mert a ami gazdasági helyzetben nem jó választás egy 3.0 bennyásba


szerintem minimum 320i 2.2 sorhat, mégiscsak 1400<kg+4személy+csomagok+klíma. a 3 lityis meg isten a nem m-esek között nekem, annyival nem eszik többet, mint amennyivel erősebb, városban van leginkább különbség, oda tényleg hülyeség. egyébként épp a gazdasági helyzetből kifolyólag nem is olyan drága, nem? no de nem térítek, kinek a pap, kinek a paplan.


Annyit szeretnék leszögezni: ha én benyásat vennék a 320D helyett, csakis 330i lenne.


Így is van. Ha sorhat akkor legyen értelme a 1,5x annyi alkatrésznek!



Pontosan. És lehet azzal is normál fogyasztást csinálni, de ha menni kell, akkor az szedi a papucsokat rendesen. Azon még a típusjelzést is rajta hagynám
Dízelből nem játszanék meg 4 hengeresnél nagyobbat, egyrészt felesleges, másrészt csak extra kockázat...


Ha váltanék D-ről, akkor én is 30i-re tenném a voksot. 28i-t már próbáltam, fülig ért a szám utána! A tulaja mondta, hogy a 30i még ennél is jobb és a fogyasztásól is Coyote-hoz hasonlóan nyilatkozott. 30i a tuti!


A LEE bayer szép lett Gratula hozzá, szép darab! A 330-al az a bajom, hogy pont átugorja azt a határt a biztosításban és az útadóban, hogy a nekem nem éri meg bevállalni. Összesen 600-700 000 Ft egy évre, ezért is érem be max 2.0, 2.2


csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2012. február 06. hétfő, 13:54


Coyote írta:
jons írta:
Coyote írta:
K_Gergo írta:
gronholm írta: Hasonlóan gondolkozom mint motorválasztásban mint te! Szóval benzinem 318 vagy 320, de csakis benzinest, de kizárt a 330 mert a ami gazdasági helyzetben nem jó választás egy 3.0 bennyásba


szerintem minimum 320i 2.2 sorhat, mégiscsak 1400<kg+4személy+csomagok+klíma. a 3 lityis meg isten a nem m-esek között nekem, annyival nem eszik többet, mint amennyivel erősebb, városban van leginkább különbség, oda tényleg hülyeség. egyébként épp a gazdasági helyzetből kifolyólag nem is olyan drága, nem? no de nem térítek, kinek a pap, kinek a paplan.


Annyit szeretnék leszögezni: ha én benyásat vennék a 320D helyett, csakis 330i lenne.


Így is van. Ha sorhat akkor legyen értelme a 1,5x annyi alkatrésznek!



Pontosan. És lehet azzal is normál fogyasztást csinálni, de ha menni kell, akkor az szedi a papucsokat rendesen. Azon még a típusjelzést is rajta hagynám
Dízelből nem játszanék meg 4 hengeresnél nagyobbat, egyrészt felesleges, másrészt csak extra kockázat...


Ha váltanék D-ről, akkor én is 30i-re tenném a voksot. 28i-t már próbáltam, fülig ért a szám utána! A tulaja mondta, hogy a 30i még ennél is jobb és a fogyasztásól is Coyote-hoz hasonlóan nyilatkozott. 30i a tuti!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. február 06. hétfő, 13:36


jons írta:
Coyote írta:
K_Gergo írta:
gronholm írta: Hasonlóan gondolkozom mint motorválasztásban mint te! Szóval benzinem 318 vagy 320, de csakis benzinest, de kizárt a 330 mert a ami gazdasági helyzetben nem jó választás egy 3.0 bennyásba


szerintem minimum 320i 2.2 sorhat, mégiscsak 1400<kg+4személy+csomagok+klíma. a 3 lityis meg isten a nem m-esek között nekem, annyival nem eszik többet, mint amennyivel erősebb, városban van leginkább különbség, oda tényleg hülyeség. egyébként épp a gazdasági helyzetből kifolyólag nem is olyan drága, nem? no de nem térítek, kinek a pap, kinek a paplan.


Annyit szeretnék leszögezni: ha én benyásat vennék a 320D helyett, csakis 330i lenne.


Így is van. Ha sorhat akkor legyen értelme a 1,5x annyi alkatrésznek!



Pontosan. És lehet azzal is normál fogyasztást csinálni, de ha menni kell, akkor az szedi a papucsokat rendesen. Azon még a típusjelzést is rajta hagynám
Dízelből nem játszanék meg 4 hengeresnél nagyobbat, egyrészt felesleges, másrészt csak extra kockázat...


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. február 06. hétfő, 13:27


Coyote írta:
K_Gergo írta:
gronholm írta: Hasonlóan gondolkozom mint motorválasztásban mint te! Szóval benzinem 318 vagy 320, de csakis benzinest, de kizárt a 330 mert a ami gazdasági helyzetben nem jó választás egy 3.0 bennyásba


szerintem minimum 320i 2.2 sorhat, mégiscsak 1400<kg+4személy+csomagok+klíma. a 3 lityis meg isten a nem m-esek között nekem, annyival nem eszik többet, mint amennyivel erősebb, városban van leginkább különbség, oda tényleg hülyeség. egyébként épp a gazdasági helyzetből kifolyólag nem is olyan drága, nem? no de nem térítek, kinek a pap, kinek a paplan.


Annyit szeretnék leszögezni: ha én benyásat vennék a 320D helyett, csakis 330i lenne.


Így is van. Ha sorhat akkor legyen értelme a 1,5x annyi alkatrésznek!



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. február 06. hétfő, 13:23


K_Gergo írta:
gronholm írta: Hasonlóan gondolkozom mint motorválasztásban mint te! Szóval benzinem 318 vagy 320, de csakis benzinest, de kizárt a 330 mert a ami gazdasági helyzetben nem jó választás egy 3.0 bennyásba


szerintem minimum 320i 2.2 sorhat, mégiscsak 1400<kg+4személy+csomagok+klíma. a 3 lityis meg isten a nem m-esek között nekem, annyival nem eszik többet, mint amennyivel erősebb, városban van leginkább különbség, oda tényleg hülyeség. egyébként épp a gazdasági helyzetből kifolyólag nem is olyan drága, nem? no de nem térítek, kinek a pap, kinek a paplan.


Annyit szeretnék leszögezni: ha én benyásat vennék a 320D helyett, csakis 330i lenne.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. február 06. hétfő, 12:32


gronholm írta: Hasonlóan gondolkozom mint motorválasztásban mint te! Szóval benzinem 318 vagy 320, de csakis benzinest, de kizárt a 330 mert a ami gazdasági helyzetben nem jó választás egy 3.0 bennyásba


szerintem minimum 320i 2.2 sorhat, mégiscsak 1400<kg+4személy+csomagok+klíma. a 3 lityis meg isten a nem m-esek között nekem, annyival nem eszik többet, mint amennyivel erősebb, városban van leginkább különbség, oda tényleg hülyeség. egyébként épp a gazdasági helyzetből kifolyólag nem is olyan drága, nem? no de nem térítek, kinek a pap, kinek a paplan.

gronholm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2005

státusz gronholm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2012. február 06. hétfő, 12:11


BMW_0902 írta:
gronholm írta: Sziasztok,

BMW-s emberektől szeretnék segítséget kérni!Az lenne a problémám, hogy régi álmom egy E46 és most oda jutottam, hogy megveszem magamnak csak azt nem tudom, hogy milyen kivitelben. Elsősorban coupe-t nézegetek, a de célomat még nem mondtam, hogy mire fogom használni. Tervezek egy kis utat a nyáron olyan 7000-8000km-ről lenne szó oda-vissza és persze erre az alkalomra akarom a Bayert!Az én dilemmáim a következők: 4fő kupéban kicsit szűkös bár a csajok elférnek hátul vagy mégsem?Dízel amennyivel drágább annyival zsákbamacskább és nem biztos hogy fogyasztásban annyira kevesebb lenne, mivel 90% autópálya. Akinek kupéja van-volt kérem jelezze milyen a hely hátul hosszú távon!A másik a motor választás benzines terén!???318 vagy 320?????mi a különbség a fogyasztáson kívül és mire kell ügyelni mikor vásárolom?Odáig hogy olajszint meg víz a víz rendben addig megy De azon kívül mire legyek figyelmes, vannak e főbb E46 konstrukciós hibák. Ha valaki segít hozzájárul egy álom beteljesüléséhez. köszönöm.



Szervusz!

Kérdés:
Magyarországról vagy külföldről veszed-e?

Én nem régen vettem egy 318i Touringot itthon, de német volt a gépezet. A hely benne fejedelmi. De hát ugye ez kombi , s nem úgy vettem ki, hogy ilyenre pályázol.
A face (=facelift) utáni 318i 1995cc annyi, (sőt 4-el több, mint) a face előtti 320i. (Az 1991cc volt.)
Newtonméterre a 318i 200, míg a face előtti 320i "csak" 190 volt. A face utáni 320i pedig annak ellenére, hogy 2171cc "csak" 210Nm. Ezek a számadatok, és csak benzinben. (Én eredendően nem akartam 316i-t venni, így erről nem nyilatkozom.)
És - noha mondom nincs meg rég óta - de BMW-t volt szerencsém vezetni már egyet kettőt (pl.: E36-osból 323i-t), és azokhoz képest egész jól megy a 318i-is. Nem egy száguldozó kocsi, de azért nem hagy cserben a kétezresbenzines, nem ilyen "miértnemmegymár pedigezbéemvé". Igaz nem sorhat, így a hang az elmarad... Ez nagy veszteség.

És végül, ami fontos: Vigyél magaddal szerelőt, pl.: aki tud hibakódot kiolvasni. Abból baj még nem volt sohasem...

Ezek az én tapasztalataim. Akiknek régebb óta van BMW-je azok biztosan még mást is hozzátesznek.

(Ja és a konklúzió lemaradt: a 318i sztem jó választás, bár a legjobb a 330Xi :biglol



Ezt elírtam vagyis nem neked szántam ezt a szövegrészt!Hipergyors internet hiba
Na akkor leírom újra ami elveszett!! Hasonlóan gondolkozom mint motorválasztásban mint te! Szóval benzinem 318 vagy 320, de csakis benzinest, de kizárt a 330 mert a ami gazdasági helyzetben nem jó választás egy 3.0 bennyásba Külföldi lesz a gép mert itt élek, szóval megpróbálok nem valami leharcoltba belenyúlni. A szerelős dolgot sokan mondják meg is fogom fogadni szerintem. Ha valami előjön a bayereden ami fontos lehet számomra várom szívesen. Vigyázz rá és balesetmentes vezetést hozzá. Üdv? Norbi

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 06. hétfő, 12:17

gronholm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2005

státusz gronholm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2012. február 06. hétfő, 12:00


BarG írta:
gronholm írta: Sziasztok,

BMW-s emberektől szeretnék segítséget kérni!Az lenne a problémám, hogy régi álmom egy E46 és most oda jutottam, hogy megveszem magamnak csak azt nem tudom, hogy milyen kivitelben. Elsősorban coupe-t nézegetek, a de célomat még nem mondtam, hogy mire fogom használni. Tervezek egy kis utat a nyáron olyan 7000-8000km-ről lenne szó oda-vissza és persze erre az alkalomra akarom a Bayert!Az én dilemmáim a következők: 4fő kupéban kicsit szűkös bár a csajok elférnek hátul vagy mégsem?Dízel amennyivel drágább annyival zsákbamacskább és nem biztos hogy fogyasztásban annyira kevesebb lenne, mivel 90% autópálya. Akinek kupéja van-volt kérem jelezze milyen a hely hátul hosszú távon!A másik a motor választás benzines terén!???318 vagy 320?????mi a különbség a fogyasztáson kívül és mire kell ügyelni mikor vásárolom?Odáig hogy olajszint meg víz a víz rendben addig megy De azon kívül mire legyek figyelmes, vannak e főbb E46 konstrukciós hibák. Ha valaki segít hozzájárul egy álom beteljesüléséhez. köszönöm.


Hátra hosszú távra csak az ellenségedet ültesd!

Motort úgy válassz, hogy viszel magaddal hozzáértőt, nehogy úgy járj mint egy kollega, aki vett egy 520d-t az E60 szériából. Kicsit fura hangja volt, de az eladó azt mondta, hogy ennek ilyennek kell lenni. Dehát kellett a nagynavi, meg a feleség ennek a belsejét lájkolta. Egy héttel a vásárlás után a szerelőnél megkapta a kicserélendő alkatrészek listáját: főtengely, összes csapágy, turbó, kéttömegű, kuplung, hét számjegyért. Az eladó pedig nem elérhető azóta.


Persze, ismerős a helyzet De most nem szeretnék úgy járni mint a kollegád, mert megpróbálok friss műszakisat venni ami persze manapság nem azt jelenti hogy meg is jelent műszakin a gép. A másik, hogy külföldi lesz, mert itt élek (IRL), szóval megpróbálom a lehető legjobb tudásom szerint felmérni a terepet vásárlás előtt. Csak hát itt még drágább a szervizköltség ha valami beszarik. Halvány tapasztalatom van autóvásárlás terén csak nem BMW téren, szóval ha nagyon gáz a helyzet remélhetőleg észreveszem.
Köszi a segítséget! ÜDV. Norbi


gronholm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2005

státusz gronholm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2012. február 06. hétfő, 11:50


K_Gergo írta:
gronholm írta: Sziasztok,

BMW-s emberektől szeretnék segítséget kérni!Az lenne a problémám, hogy régi álmom egy E46 és most oda jutottam, hogy megveszem magamnak csak azt nem tudom, hogy milyen kivitelben. Elsősorban coupe-t nézegetek, a de célomat még nem mondtam, hogy mire fogom használni. Tervezek egy kis utat a nyáron olyan 7000-8000km-ről lenne szó oda-vissza és persze erre az alkalomra akarom a Bayert!Az én dilemmáim a következők: 4fő kupéban kicsit szűkös bár a csajok elférnek hátul vagy mégsem?Dízel amennyivel drágább annyival zsákbamacskább és nem biztos hogy fogyasztásban annyira kevesebb lenne, mivel 90% autópálya. Akinek kupéja van-volt kérem jelezze milyen a hely hátul hosszú távon!A másik a motor választás benzines terén!???318 vagy 320?????mi a különbség a fogyasztáson kívül és mire kell ügyelni mikor vásárolom?Odáig hogy olajszint meg víz a víz rendben addig megy De azon kívül mire legyek figyelmes, vannak e főbb E46 konstrukciós hibák. Ha valaki segít hozzájárul egy álom beteljesüléséhez. köszönöm.


tipikus kupé hülyeség a gumikéderek elfáradása-leválása, azon csak a csere segít, és min. 65e 1 db. meg kell nézni, hogy nyitáskor lehúzza-e az elektronika legalább fél centit az üveget, hogy az kibújjon ill. csukáskor rendesen visszakerüljön a helyére, mert az ablakemelő mechanika kopását lehet ugyan állítással kompenzálni, de a holtjátékkal nem számol az elektronika, adott fordulatot teker, aztán az vagy elég, vagy nem. helykínálat tekintetében a tetőablak nem biztos, hogy jó elöl 185 centi felett (attól függ mennyire fekvősen vezetsz), hátul csajoknak (170-175 cm) megfelel, de normál méretű férfiembernek az tényleg kevés hosszú távon megfelelő fejtér híján. a csomagtér mondjuk meglepően nagy. én mindenképp benzinest vennék újra (nálam 8.5 az átlagfogy. 90% országúton), abból is sorhatost. a jellemző hibák...a legfiatalabb e46 is 7 éves, keress inkább egy jó szerelőt, aki átnézi, kiolvassa, kipróbálja, azt nem pótolja egy 50 oldalas útmutató se szerintem. esetleg első megnézéskor segíthet valaki, akinek volt már sokáig e46 a segge alatt, de ehhez egyrészt nem ártana tudni hol laksz (profilod beállítása), másrészt a szerelőt nem pótolja, csak kiszűri a nyilvánvalóan fos jelölteket.



Köszönöm válaszod segítettél is, ugyanis ezzel a gumikéder dologgal nem is számoltam. Az biztos ha csekkolom a gépet 10szer ki-be fogom nyitogatni az ajtót és ellenőrizni az üveg mozgását és a kéderek állapotát. Ír rendszámos lesz az autó mert itt élek, szóval itt nem sok segítséget tudok kérni, meg hát az ír autók kicsit zsákbamacskák, mert itt a jó állapotú autóról más a vélemény nem úgy mint otthon. Szóval nagyon ki kell nyitnom a szemem, mielőtt bevállalok 1et, meg persze előveszem a halvány autószerelői tudásom! 4en tervezünk egy Írország-Magyarország-Horvátország utat a nyáron és ezért érdekelt a helykínálat. Engem a hátsó hely érdekelt nagyon de mostmár megnyugodtam a 2 csaj elfog férni hátul mert ketten nem tesznek ki 100 kilót Én meg biztos elférek elöl mert volt már fele ekkora autóm is)) Ami nálam kikötés a belső szempontjából, hogy bőrös legyen, mert hallottam, hogy hosszú távon talán kicsit kényelmesebb, mint a szövet, meg persze szebb Tényleg köszönöm a segítségedet és ha eszedbe jut még valami érdekes és fontos dolog szívesen várom tőled!Üdv. Norbi


K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. február 03. péntek, 20:58


gronholm írta: Sziasztok,

BMW-s emberektől szeretnék segítséget kérni!Az lenne a problémám, hogy régi álmom egy E46 és most oda jutottam, hogy megveszem magamnak csak azt nem tudom, hogy milyen kivitelben. Elsősorban coupe-t nézegetek, a de célomat még nem mondtam, hogy mire fogom használni. Tervezek egy kis utat a nyáron olyan 7000-8000km-ről lenne szó oda-vissza és persze erre az alkalomra akarom a Bayert!Az én dilemmáim a következők: 4fő kupéban kicsit szűkös bár a csajok elférnek hátul vagy mégsem?Dízel amennyivel drágább annyival zsákbamacskább és nem biztos hogy fogyasztásban annyira kevesebb lenne, mivel 90% autópálya. Akinek kupéja van-volt kérem jelezze milyen a hely hátul hosszú távon!A másik a motor választás benzines terén!???318 vagy 320?????mi a különbség a fogyasztáson kívül és mire kell ügyelni mikor vásárolom?Odáig hogy olajszint meg víz a víz rendben addig megy De azon kívül mire legyek figyelmes, vannak e főbb E46 konstrukciós hibák. Ha valaki segít hozzájárul egy álom beteljesüléséhez. köszönöm.


tipikus kupé hülyeség a gumikéderek elfáradása-leválása, azon csak a csere segít, és min. 65e 1 db. meg kell nézni, hogy nyitáskor lehúzza-e az elektronika legalább fél centit az üveget, hogy az kibújjon ill. csukáskor rendesen visszakerüljön a helyére, mert az ablakemelő mechanika kopását lehet ugyan állítással kompenzálni, de a holtjátékkal nem számol az elektronika, adott fordulatot teker, aztán az vagy elég, vagy nem. helykínálat tekintetében a tetőablak nem biztos, hogy jó elöl 185 centi felett (attól függ mennyire fekvősen vezetsz), hátul csajoknak (170-175 cm) megfelel, de normál méretű férfiembernek az tényleg kevés hosszú távon megfelelő fejtér híján. a csomagtér mondjuk meglepően nagy. én mindenképp benzinest vennék újra (nálam 8.5 az átlagfogy. 90% országúton), abból is sorhatost. a jellemző hibák...a legfiatalabb e46 is 7 éves, keress inkább egy jó szerelőt, aki átnézi, kiolvassa, kipróbálja, azt nem pótolja egy 50 oldalas útmutató se szerintem. esetleg első megnézéskor segíthet valaki, akinek volt már sokáig e46 a segge alatt, de ehhez egyrészt nem ártana tudni hol laksz (profilod beállítása), másrészt a szerelőt nem pótolja, csak kiszűri a nyilvánvalóan fos jelölteket.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. február 03. péntek, 17:38


gronholm írta: Sziasztok,

BMW-s emberektől szeretnék segítséget kérni!Az lenne a problémám, hogy régi álmom egy E46 és most oda jutottam, hogy megveszem magamnak csak azt nem tudom, hogy milyen kivitelben. Elsősorban coupe-t nézegetek, a de célomat még nem mondtam, hogy mire fogom használni. Tervezek egy kis utat a nyáron olyan 7000-8000km-ről lenne szó oda-vissza és persze erre az alkalomra akarom a Bayert!Az én dilemmáim a következők: 4fő kupéban kicsit szűkös bár a csajok elférnek hátul vagy mégsem?Dízel amennyivel drágább annyival zsákbamacskább és nem biztos hogy fogyasztásban annyira kevesebb lenne, mivel 90% autópálya. Akinek kupéja van-volt kérem jelezze milyen a hely hátul hosszú távon!A másik a motor választás benzines terén!???318 vagy 320?????mi a különbség a fogyasztáson kívül és mire kell ügyelni mikor vásárolom?Odáig hogy olajszint meg víz a víz rendben addig megy De azon kívül mire legyek figyelmes, vannak e főbb E46 konstrukciós hibák. Ha valaki segít hozzájárul egy álom beteljesüléséhez. köszönöm.


Hátra hosszú távra csak az ellenségedet ültesd!

Motort úgy válassz, hogy viszel magaddal hozzáértőt, nehogy úgy járj mint egy kollega, aki vett egy 520d-t az E60 szériából. Kicsit fura hangja volt, de az eladó azt mondta, hogy ennek ilyennek kell lenni. Dehát kellett a nagynavi, meg a feleség ennek a belsejét lájkolta. Egy héttel a vásárlás után a szerelőnél megkapta a kicserélendő alkatrészek listáját: főtengely, összes csapágy, turbó, kéttömegű, kuplung, hét számjegyért. Az eladó pedig nem elérhető azóta.