Ez egy archivált weboldal! bővebben

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 21:30


BMW_0902 írta: ez már az az autó amit megvettél?

Na akkor nem rejtegetem tovább.
Íme:
220.000km (ugye Berlini volt a drágaság)
ár: 1,6, de ezen nincs rajta a regadó...
(...)
ez a rohadásos, ez egy érdekes sztori volt. A képen nagyon szépnek nézett ki aztán helyben, azaz Gödöllőn a MOL kútnál ért a hidegzuhany. Ez nem BMW volt, hanem egy roncs!

Nem nem nem vettem azt meg. Kivártam... És egyelőre úgy tűnik, hogy nem volt hiába. Csak mint látszik (a blog képein) lesz vele meló.
Szóval igaz: megveszed és jobb esetben költesz még rá egy 200.000 min!


kép alapján elég szépnek tűnik a kasztni is, mit kell rá költened?



BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 21:26


ez már az az autó amit megvettél?
ha igen, akkor évjárat? km? ár?
elég csúnyácska, mikor megláttam, valahogy nem egyezett azzal, amiket írtál tapasztalatokat.
http://bmwe46.tumblr.com/post/...-megerteni
ha nem ez a nyertes, akkor a tiéd mutasd már be![/quote]

Na akkor nem rejtegetem tovább.
Íme:
220.000km (ugye Berlini volt a drágaság)
ár: 1,6, de ezen nincs rajta a regadó...
(...)
ez a rohadásos, ez egy érdekes sztori volt. A képen nagyon szépnek nézett ki aztán helyben, azaz Gödöllőn a MOL kútnál ért a hidegzuhany. Ez nem BMW volt, hanem egy roncs![/quote]

én már azt hittem azt vetted...

szerk.: közben már láttam a blog-odon, a két képet[/quote]


Nem nem nem vettem azt meg. Kivártam... És egyelőre úgy tűnik, hogy nem volt hiába. Csak mint látszik (a blog képein) lesz vele meló.
Szóval igaz: megveszed és jobb esetben költesz még rá egy 200.000 min!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 21:21


BMW_0902 írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
BMW_0902 írta:

Szervusz Savi!

Átérzem a helyzetedet. Én is nem rég vettem meg (remélem) életem bömbijét. 318i Touring és az 1995cc-s fajta. Én közel két éven (!) keresztül nézegettem, h melyiket is vegyem meg. Igen sokat megnéztem személyesen is. Hogy melyiknél mit tapasztaltam, ha érdekel olvasd el a mikroblogoldalamon: http://bmwe46.tumblr.com/page/2
Előzetesen jegyzem meg, nekem a nepperekkel csak rossz tapasztalatom, van DE VANNAK kivételek! Én a végén oda jutottam, h tuti, h németo-ból veszem meg, aztán lám-lám, mégiscsak kishazánkból került ki a járgány. (Igaz német volt, és végig vezették a szervízkönyvét.) Amúgy meg psze nem minden igaz amit én leírtam. Ez az én tapasztalatom 10+ autó után.
Láttam a legalját, és olyat is amit nem annak hirdettek, de közben az volt...

Szóval sok sikert, remélem tudtam segíteni.

Ja és ne feledd, amit én is a BMW fanaticson olvastam és megfogadtam: “Ne kapkodd el a vásárlást. Olyat válassz ami minden tekintetben megfelel az elvárásaidnak és amelyikbe ha beleülsz soha nem fog elkapni az az érzés, hogy “jobb lett volna talán várni még…”. Ha 318i-t szeretnél akkor várj még rá. Egy BMW-t nem azért vesz valaki, mert hirtelen egy kocsira van szüksége. A BMW egy életforma…”


végre én is elolvastam az élményeidet. volt egy-két dolog, amit nem igazán értettem, hogy aggódsz miatta.
pl. az egyik autónál, hogy L-es rendszám volt rajta, és ez is bosszantott, meg hogy a km.
nagyon sok autókereskedő új rendszámot rakat az autóra, aminek nem feltétélen az az oka, hogy import autóról van szó. eleve nagyon sokan, saját maguk cserélik le, mert nekik új kell. hogy ez miért jó ne kérdezd, de pl mondjuk egy 2002-es facelift-est 2005-ben érdemes volt lecserélni, mert a szomszédok, vagy ismerősök hihetták, hogy új autó, főleg ha állapotban olyan volt. magyarán a látszat miatt 3 évet csaltak és a szomszéd bosszankodhatott, hogy a másiknakmiből tellik új BMW-re. tudok ilyenről.

az én esetem: marhára nem néztem meg más BMW-t. sőt nem is akartam még akkor 2006-ban venni, más típusokat néztem. aztán amikor láttam, hogy akkori kiszemeltjeimhez képest ugyanolyan árban 1-2 évvel idősebb BMW-t is lehet venni, akkor nem volt kérdés.
hirdetések közül sokat megnéztem, de személyesen egyet sem. a legjobban egy pápai autó keltette fel a figyelmem. (ami van) magánszemély. a hírdetésben 57ezer km-rel volt feltéve. ekkor az autó 3-4 éves volt. mindegy nagy túrába vágtam és elmentem megnézni. az ára kb annyi volt, mint a többinek, tehát átlagos. 2002/6 havi gyártású volt. külsőre pl a bal első ajtó alsó sarka ki volt hajolva egy picit, mikor mutattam, azt mondta fel sem tűnt neki. tetőn horpadások, mintha nehezebb dolgott tettek volna rá. simán kicuppantható. azt láttam, hogy a bal oldala fényezve volt, átlagos munka.
később még a bal első torony hegesztéssel is foglalkoztam itt a fórumon, mert a pasztázás minősége nem olyan volt mint a többin. gondoltam utólag jól össze lehetett törve. igaz rétegvastagság mérő nem volt nálam, de az oldalán kívül, mindenhol eredeti a fényezés. eredeti lámpák vannak benne, dátum, minden stimmel. mikor megvettem nekem is kapásból összekarcolta valaki a farát. annyira nem vészes.
a lényeg, hogy az első tulaj egy magyar nő volt, vagyis az ő nevén volt. svájban dolgozott. olasz irományok voltak hozzá, ott is beszélnek úgy, de közben kiderült, hogy olaszból vitték át eladásra, fél évet szalonban állt. szinte csak akkor volt használva, amikor a tulaj hazajött vele, vannak szervíz számlák, bár nem teljesen tiszta. osztrákban szervizelták, eleve közel laktak a határhoz. 2004-ben lett honosítva, amikor is hazaköltözött. a második tulaj 2006 elején vette, alig hazsnálta egy évig, de km azért ment bele, hisz 15-20 km -re (x2 oda-vissza) lévő munkahelyére járt vele +kirándulgatni az országban. ez stimmelt is ahogy ő 38ezer km körül megvette. hozzám 61ezerrel került. a haverja mutatta meg az autót, mert ő dolgozott, de lementünk oda. közben mesélte, hogy az első tulaj nem is tudott az autó eladásáról, mert a férje szó nélkül adta el, még majdnem rendőrséget is hívni kellett, mert az előleg/foglaló ki volt fizetve és nem nyitottak ajtót. a második tulaj álítólag ház vásárlás miatt árulta. gondoltam magamban szép mese, se sok minden egyezett. én nem vittem sehova, egy szerelő aknára álltunk be, még kipróbálni is alig engedte, mondom azé ha megveszem, csak kipróbálnám.
én pofátlanul alkudtam. átvállatam tőle a részletet, igaz még egy +hónapot be is fizetett+ az eredetiség vizsgálatot és a hitel módosítási díjat. jó konstrukció volt, ezért mentem bele, a havi részlet állandó. persze kp-t is tokolni kellett. 1 millám volt kp-ban. telefonban is látatlanban 1,3-ban egyeztünk meg. ha hozzá adom a hitelt, már így is 300-at alkudtam. aztán még 300 lett. az a szöveg bejön, hogy ennyim van, látod nem ezért jöttem le 450 km-t, stb. így utólag nem bánom, pedig túl sokat még nem kellett rá költeni, komolyabb baja sem volt.
szóval első BMW, beleugrottam nem bántam meg. közben kiderült az órája nem volt tekergetve. az meg egy-két helyen látszott, hogy női tulaja is volt. az is lehet az oldalával is csinált valamit, lehet meghúzta egy picit. üvegek mindenhol eredetiek.
mondjuk amikor megvettem, január volt 2007. nyárra új gumikat kapott, szilentblokk lett kicserélve. következő 2008 tavaszán a féktárcsák betétek következtek, a régi is simán ment volna, de fő a biztonság. (ha kell valakinek a régi, akkor hazsnálható állapotban eladom ). még a régi gyári kipuff dobot is megkaptam hozzá, ami alig futott. mondjuk én túl sokat nem mentem vele, most járok sacc 88ezernél. eső alig látta nálam, garázsban alszik, ennek ellenére vannak zörejek, amit szakszerűtlen kárpit leszedésből adódnak, beletörve bolha. ablakfóliázás miatt.

szóval azért ki lehet fogni jó autót, nekem részben szerencsém volt, legalább egyszer az életben.


ez már az az autó amit megvettél?
ha igen, akkor évjárat? km? ár?
elég csúnyácska, mikor megláttam, valahogy nem egyezett azzal, amiket írtál tapasztalatokat.
http://bmwe46.tumblr.com/post/...-megerteni
ha nem ez a nyertes, akkor a tiéd mutasd már be!


Na akkor nem rejtegetem tovább.
Íme:
220.000km (ugye Berlini volt a drágaság)
ár: 1,6, de ezen nincs rajta a regadó...
(...)
ez a rohadásos, ez egy érdekes sztori volt. A képen nagyon szépnek nézett ki aztán helyben, azaz Gödöllőn a MOL kútnál ért a hidegzuhany. Ez nem BMW volt, hanem egy roncs!


én már azt hittem azt vetted...

szerk.: közben már láttam a blog-odon, a két képet

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 24. kedd, 21:21

BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 21:17


YELLOW írta:
YELLOW írta:
BMW_0902 írta:

Szervusz Savi!

Átérzem a helyzetedet. Én is nem rég vettem meg (remélem) életem bömbijét. 318i Touring és az 1995cc-s fajta. Én közel két éven (!) keresztül nézegettem, h melyiket is vegyem meg. Igen sokat megnéztem személyesen is. Hogy melyiknél mit tapasztaltam, ha érdekel olvasd el a mikroblogoldalamon: http://bmwe46.tumblr.com/page/2
Előzetesen jegyzem meg, nekem a nepperekkel csak rossz tapasztalatom, van DE VANNAK kivételek! Én a végén oda jutottam, h tuti, h németo-ból veszem meg, aztán lám-lám, mégiscsak kishazánkból került ki a járgány. (Igaz német volt, és végig vezették a szervízkönyvét.) Amúgy meg psze nem minden igaz amit én leírtam. Ez az én tapasztalatom 10+ autó után.
Láttam a legalját, és olyat is amit nem annak hirdettek, de közben az volt...

Szóval sok sikert, remélem tudtam segíteni.

Ja és ne feledd, amit én is a BMW fanaticson olvastam és megfogadtam: “Ne kapkodd el a vásárlást. Olyat válassz ami minden tekintetben megfelel az elvárásaidnak és amelyikbe ha beleülsz soha nem fog elkapni az az érzés, hogy “jobb lett volna talán várni még…”. Ha 318i-t szeretnél akkor várj még rá. Egy BMW-t nem azért vesz valaki, mert hirtelen egy kocsira van szüksége. A BMW egy életforma…”


végre én is elolvastam az élményeidet. volt egy-két dolog, amit nem igazán értettem, hogy aggódsz miatta.
pl. az egyik autónál, hogy L-es rendszám volt rajta, és ez is bosszantott, meg hogy a km.
nagyon sok autókereskedő új rendszámot rakat az autóra, aminek nem feltétélen az az oka, hogy import autóról van szó. eleve nagyon sokan, saját maguk cserélik le, mert nekik új kell. hogy ez miért jó ne kérdezd, de pl mondjuk egy 2002-es facelift-est 2005-ben érdemes volt lecserélni, mert a szomszédok, vagy ismerősök hihetták, hogy új autó, főleg ha állapotban olyan volt. magyarán a látszat miatt 3 évet csaltak és a szomszéd bosszankodhatott, hogy a másiknakmiből tellik új BMW-re. tudok ilyenről.

az én esetem: marhára nem néztem meg más BMW-t. sőt nem is akartam még akkor 2006-ban venni, más típusokat néztem. aztán amikor láttam, hogy akkori kiszemeltjeimhez képest ugyanolyan árban 1-2 évvel idősebb BMW-t is lehet venni, akkor nem volt kérdés.
hirdetések közül sokat megnéztem, de személyesen egyet sem. a legjobban egy pápai autó keltette fel a figyelmem. (ami van) magánszemély. a hírdetésben 57ezer km-rel volt feltéve. ekkor az autó 3-4 éves volt. mindegy nagy túrába vágtam és elmentem megnézni. az ára kb annyi volt, mint a többinek, tehát átlagos. 2002/6 havi gyártású volt. külsőre pl a bal első ajtó alsó sarka ki volt hajolva egy picit, mikor mutattam, azt mondta fel sem tűnt neki. tetőn horpadások, mintha nehezebb dolgott tettek volna rá. simán kicuppantható. azt láttam, hogy a bal oldala fényezve volt, átlagos munka.
később még a bal első torony hegesztéssel is foglalkoztam itt a fórumon, mert a pasztázás minősége nem olyan volt mint a többin. gondoltam utólag jól össze lehetett törve. igaz rétegvastagság mérő nem volt nálam, de az oldalán kívül, mindenhol eredeti a fényezés. eredeti lámpák vannak benne, dátum, minden stimmel. mikor megvettem nekem is kapásból összekarcolta valaki a farát. annyira nem vészes.
a lényeg, hogy az első tulaj egy magyar nő volt, vagyis az ő nevén volt. svájban dolgozott. olasz irományok voltak hozzá, ott is beszélnek úgy, de közben kiderült, hogy olaszból vitték át eladásra, fél évet szalonban állt. szinte csak akkor volt használva, amikor a tulaj hazajött vele, vannak szervíz számlák, bár nem teljesen tiszta. osztrákban szervizelták, eleve közel laktak a határhoz. 2004-ben lett honosítva, amikor is hazaköltözött. a második tulaj 2006 elején vette, alig hazsnálta egy évig, de km azért ment bele, hisz 15-20 km -re (x2 oda-vissza) lévő munkahelyére járt vele +kirándulgatni az országban. ez stimmelt is ahogy ő 38ezer km körül megvette. hozzám 61ezerrel került. a haverja mutatta meg az autót, mert ő dolgozott, de lementünk oda. közben mesélte, hogy az első tulaj nem is tudott az autó eladásáról, mert a férje szó nélkül adta el, még majdnem rendőrséget is hívni kellett, mert az előleg/foglaló ki volt fizetve és nem nyitottak ajtót. a második tulaj álítólag ház vásárlás miatt árulta. gondoltam magamban szép mese, se sok minden egyezett. én nem vittem sehova, egy szerelő aknára álltunk be, még kipróbálni is alig engedte, mondom azé ha megveszem, csak kipróbálnám.
én pofátlanul alkudtam. átvállatam tőle a részletet, igaz még egy +hónapot be is fizetett+ az eredetiség vizsgálatot és a hitel módosítási díjat. jó konstrukció volt, ezért mentem bele, a havi részlet állandó. persze kp-t is tokolni kellett. 1 millám volt kp-ban. telefonban is látatlanban 1,3-ban egyeztünk meg. ha hozzá adom a hitelt, már így is 300-at alkudtam. aztán még 300 lett. az a szöveg bejön, hogy ennyim van, látod nem ezért jöttem le 450 km-t, stb. így utólag nem bánom, pedig túl sokat még nem kellett rá költeni, komolyabb baja sem volt.
szóval első BMW, beleugrottam nem bántam meg. közben kiderült az órája nem volt tekergetve. az meg egy-két helyen látszott, hogy női tulaja is volt. az is lehet az oldalával is csinált valamit, lehet meghúzta egy picit. üvegek mindenhol eredetiek.
mondjuk amikor megvettem, január volt 2007. nyárra új gumikat kapott, szilentblokk lett kicserélve. következő 2008 tavaszán a féktárcsák betétek következtek, a régi is simán ment volna, de fő a biztonság. (ha kell valakinek a régi, akkor hazsnálható állapotban eladom ). még a régi gyári kipuff dobot is megkaptam hozzá, ami alig futott. mondjuk én túl sokat nem mentem vele, most járok sacc 88ezernél. eső alig látta nálam, garázsban alszik, ennek ellenére vannak zörejek, amit szakszerűtlen kárpit leszedésből adódnak, beletörve bolha. ablakfóliázás miatt.

szóval azért ki lehet fogni jó autót, nekem részben szerencsém volt, legalább egyszer az életben.


ez már az az autó amit megvettél?
ha igen, akkor évjárat? km? ár?
elég csúnyácska, mikor megláttam, valahogy nem egyezett azzal, amiket írtál tapasztalatokat.
http://bmwe46.tumblr.com/post/...-megerteni
ha nem ez a nyertes, akkor a tiéd mutasd már be!


Na akkor nem rejtegetem tovább.
Íme:
220.000km (ugye Berlini volt a drágaság)
ár: 1,6, de ezen nincs rajta a regadó...
(...)
ez a rohadásos, ez egy érdekes sztori volt. A képen nagyon szépnek nézett ki aztán helyben, azaz Gödöllőn a MOL kútnál ért a hidegzuhany. Ez nem BMW volt, hanem egy roncs!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 21:03


YELLOW írta:
BMW_0902 írta:

Szervusz Savi!

Átérzem a helyzetedet. Én is nem rég vettem meg (remélem) életem bömbijét. 318i Touring és az 1995cc-s fajta. Én közel két éven (!) keresztül nézegettem, h melyiket is vegyem meg. Igen sokat megnéztem személyesen is. Hogy melyiknél mit tapasztaltam, ha érdekel olvasd el a mikroblogoldalamon: http://bmwe46.tumblr.com/page/2
Előzetesen jegyzem meg, nekem a nepperekkel csak rossz tapasztalatom, van DE VANNAK kivételek! Én a végén oda jutottam, h tuti, h németo-ból veszem meg, aztán lám-lám, mégiscsak kishazánkból került ki a járgány. (Igaz német volt, és végig vezették a szervízkönyvét.) Amúgy meg psze nem minden igaz amit én leírtam. Ez az én tapasztalatom 10+ autó után.
Láttam a legalját, és olyat is amit nem annak hirdettek, de közben az volt...

Szóval sok sikert, remélem tudtam segíteni.

Ja és ne feledd, amit én is a BMW fanaticson olvastam és megfogadtam: “Ne kapkodd el a vásárlást. Olyat válassz ami minden tekintetben megfelel az elvárásaidnak és amelyikbe ha beleülsz soha nem fog elkapni az az érzés, hogy “jobb lett volna talán várni még…”. Ha 318i-t szeretnél akkor várj még rá. Egy BMW-t nem azért vesz valaki, mert hirtelen egy kocsira van szüksége. A BMW egy életforma…”


végre én is elolvastam az élményeidet. volt egy-két dolog, amit nem igazán értettem, hogy aggódsz miatta.
pl. az egyik autónál, hogy L-es rendszám volt rajta, és ez is bosszantott, meg hogy a km.
nagyon sok autókereskedő új rendszámot rakat az autóra, aminek nem feltétélen az az oka, hogy import autóról van szó. eleve nagyon sokan, saját maguk cserélik le, mert nekik új kell. hogy ez miért jó ne kérdezd, de pl mondjuk egy 2002-es facelift-est 2005-ben érdemes volt lecserélni, mert a szomszédok, vagy ismerősök hihetták, hogy új autó, főleg ha állapotban olyan volt. magyarán a látszat miatt 3 évet csaltak és a szomszéd bosszankodhatott, hogy a másiknakmiből tellik új BMW-re. tudok ilyenről.

az én esetem: marhára nem néztem meg más BMW-t. sőt nem is akartam még akkor 2006-ban venni, más típusokat néztem. aztán amikor láttam, hogy akkori kiszemeltjeimhez képest ugyanolyan árban 1-2 évvel idősebb BMW-t is lehet venni, akkor nem volt kérdés.
hirdetések közül sokat megnéztem, de személyesen egyet sem. a legjobban egy pápai autó keltette fel a figyelmem. (ami van) magánszemély. a hírdetésben 57ezer km-rel volt feltéve. ekkor az autó 3-4 éves volt. mindegy nagy túrába vágtam és elmentem megnézni. az ára kb annyi volt, mint a többinek, tehát átlagos. 2002/6 havi gyártású volt. külsőre pl a bal első ajtó alsó sarka ki volt hajolva egy picit, mikor mutattam, azt mondta fel sem tűnt neki. tetőn horpadások, mintha nehezebb dolgott tettek volna rá. simán kicuppantható. azt láttam, hogy a bal oldala fényezve volt, átlagos munka.
később még a bal első torony hegesztéssel is foglalkoztam itt a fórumon, mert a pasztázás minősége nem olyan volt mint a többin. gondoltam utólag jól össze lehetett törve. igaz rétegvastagság mérő nem volt nálam, de az oldalán kívül, mindenhol eredeti a fényezés. eredeti lámpák vannak benne, dátum, minden stimmel. mikor megvettem nekem is kapásból összekarcolta valaki a farát. annyira nem vészes.
a lényeg, hogy az első tulaj egy magyar nő volt, vagyis az ő nevén volt. svájban dolgozott. olasz irományok voltak hozzá, ott is beszélnek úgy, de közben kiderült, hogy olaszból vitték át eladásra, fél évet szalonban állt. szinte csak akkor volt használva, amikor a tulaj hazajött vele, vannak szervíz számlák, bár nem teljesen tiszta. osztrákban szervizelták, eleve közel laktak a határhoz. 2004-ben lett honosítva, amikor is hazaköltözött. a második tulaj 2006 elején vette, alig hazsnálta egy évig, de km azért ment bele, hisz 15-20 km -re (x2 oda-vissza) lévő munkahelyére járt vele +kirándulgatni az országban. ez stimmelt is ahogy ő 38ezer km körül megvette. hozzám 61ezerrel került. a haverja mutatta meg az autót, mert ő dolgozott, de lementünk oda. közben mesélte, hogy az első tulaj nem is tudott az autó eladásáról, mert a férje szó nélkül adta el, még majdnem rendőrséget is hívni kellett, mert az előleg/foglaló ki volt fizetve és nem nyitottak ajtót. a második tulaj álítólag ház vásárlás miatt árulta. gondoltam magamban szép mese, se sok minden egyezett. én nem vittem sehova, egy szerelő aknára álltunk be, még kipróbálni is alig engedte, mondom azé ha megveszem, csak kipróbálnám.
én pofátlanul alkudtam. átvállatam tőle a részletet, igaz még egy +hónapot be is fizetett+ az eredetiség vizsgálatot és a hitel módosítási díjat. jó konstrukció volt, ezért mentem bele, a havi részlet állandó. persze kp-t is tokolni kellett. 1 millám volt kp-ban. telefonban is látatlanban 1,3-ban egyeztünk meg. ha hozzá adom a hitelt, már így is 300-at alkudtam. aztán még 300 lett. az a szöveg bejön, hogy ennyim van, látod nem ezért jöttem le 450 km-t, stb. így utólag nem bánom, pedig túl sokat még nem kellett rá költeni, komolyabb baja sem volt.
szóval első BMW, beleugrottam nem bántam meg. közben kiderült az órája nem volt tekergetve. az meg egy-két helyen látszott, hogy női tulaja is volt. az is lehet az oldalával is csinált valamit, lehet meghúzta egy picit. üvegek mindenhol eredetiek.
mondjuk amikor megvettem, január volt 2007. nyárra új gumikat kapott, szilentblokk lett kicserélve. következő 2008 tavaszán a féktárcsák betétek következtek, a régi is simán ment volna, de fő a biztonság. (ha kell valakinek a régi, akkor hazsnálható állapotban eladom ). még a régi gyári kipuff dobot is megkaptam hozzá, ami alig futott. mondjuk én túl sokat nem mentem vele, most járok sacc 88ezernél. eső alig látta nálam, garázsban alszik, ennek ellenére vannak zörejek, amit szakszerűtlen kárpit leszedésből adódnak, beletörve bolha. ablakfóliázás miatt.

szóval azért ki lehet fogni jó autót, nekem részben szerencsém volt, legalább egyszer az életben.


ez már az az autó amit megvettél?
ha igen, akkor évjárat? km? ár?
elég csúnyácska, mikor megláttam, valahogy nem egyezett azzal, amiket írtál tapasztalatokat.
http://bmwe46.tumblr.com/post/...-megerteni
ha nem ez a nyertes, akkor a tiéd mutasd már be!

BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 20:52


lalada írta: húh elég kemény ez az ajtó. hányas évjárat?
gyorsan megnéztem az enyémet szerencsére nincs semmi rajta.. kopp kopp

BMW_0902 írta:
hil írta: Sziasztok!
Bizony én is több autót megnéztem, mire vettem is. Nálam 1.8i volt a cél, de néztem 320i-t is. Sokszor potyára mentem messzire, pedig telefonon többször is beszéltem az eladóval az autóról, mert hát értetlen vagyok. Volt olyan is, hogy az átbaszás már majdnem tetlegességig fajult, erről korábban már írtam. Aztán tettem fel ellenhirdetést.
Azt nem értem és felfogni sem tudom, hogy az eladó a portékájáról miért nem ír le, mond el mindent becsülettel, tisztességgel, csak, hogy ne rabolják egymás idejét, meg ne kelljen a vevőnek esetleg sokat utazni hiába? Mit gondol az az eladó, hogy fényezi a hirdetésben az autóját, a vevő elmegy megnézni, talál egy zúzdába való hulladékot és akkor majd meg fogja venni csak azért mert ott van már??? Vajon mi járhat a fejében, mire alapozza ezt a feltételezést? Fel nem tudom fogni. Viszont, ha lenne lehetőség arra, hogy a hoppon maradt vevő kártérítést követelhetne, akkor bizonyosan változna a felállás. Gyári újszerű állapotú 320i-t megnéztem, lógott a sárvédője (tulaj mondta, most cseréltek téli gumit és rosszul tették be az emelőt??). Klíma darabjai a csomitartóban voltak, sérülésmentes autón 1000 nem elírás ezer mikron festéket mértem több helyen, benéztem a motortérbe, láttam a földet, minden borítás hiányzott belőle, stb és ez még mindig az újszerű 320i.


Én ugyanígy jártam egy 318i-vel. Édes Jó Istenem, amit ott a gödöllői tsávó össze nem hazudozott. Eszméletlen volt. Képen, mintha most jött volna a szalonból, aztán amikor élőben megláttad. Es war ein große Katastrophe.







Nincs probléma akkor, ha odafigyelsz, h az ajtó alján a lyuk lyuk is maradjon. Klasszikusan akkor történik ilyen, ha az ajtó alján a lyuk eltömődik, és a víz szépen becsorog és bent is marad. Vagyis nem mert egyszer csak kirohad az alja...

Amúgy a rohadás is durva, meg az, h így akarta eladni...


kabec
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kabec

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2012. január 23. hétfő, 20:54


Coyote írta:
kabec írta: Aki esetleg tegnap kedvet kapott az RTL jóvoltálból...

http://suchen.mobile.de/fahrze...eNumber=30


Csodaszép. Gyerekkoromban volt egy ilyenem, ismeri más is? Nem tudom mi lett vele, sajnos. Arra emlékszem, hogy kemény műanyag volt, de imádtam, beleültettem a játékkatonámat. Az egyetlen vágyam az volt, hogy bárcsak antennás lenne, nem vezetékes...


Ez hogy kerül 10e-be? :o a márkát itt is meg kell fizetni, vagy mi?


Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2012. január 23. hétfő, 20:24


kabec írta: Aki esetleg tegnap kedvet kapott az RTL jóvoltálból...

http://suchen.mobile.de/fahrze...res=EXPORT〈=de&pageNumber=30


Hitelezni lehet,10% önerővel?



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. január 23. hétfő, 19:03


kabec írta: Aki esetleg tegnap kedvet kapott az RTL jóvoltálból...

http://suchen.mobile.de/fahrze...eNumber=30


Csodaszép. Gyerekkoromban volt egy ilyenem, ismeri más is? Nem tudom mi lett vele, sajnos. Arra emlékszem, hogy kemény műanyag volt, de imádtam, beleültettem a játékkatonámat. Az egyetlen vágyam az volt, hogy bárcsak antennás lenne, nem vezetékes...

kabec
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kabec

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2012. január 23. hétfő, 17:51


Aki esetleg tegnap kedvet kapott az RTL jóvoltálból...

http://suchen.mobile.de/fahrze...eNumber=30

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. január 23. hétfő, 15:28


húh elég kemény ez az ajtó. hányas évjárat?
gyorsan megnéztem az enyémet szerencsére nincs semmi rajta.. kopp kopp

BMW_0902 írta:
hil írta: Sziasztok!
Bizony én is több autót megnéztem, mire vettem is. Nálam 1.8i volt a cél, de néztem 320i-t is. Sokszor potyára mentem messzire, pedig telefonon többször is beszéltem az eladóval az autóról, mert hát értetlen vagyok. Volt olyan is, hogy az átbaszás már majdnem tetlegességig fajult, erről korábban már írtam. Aztán tettem fel ellenhirdetést.
Azt nem értem és felfogni sem tudom, hogy az eladó a portékájáról miért nem ír le, mond el mindent becsülettel, tisztességgel, csak, hogy ne rabolják egymás idejét, meg ne kelljen a vevőnek esetleg sokat utazni hiába? Mit gondol az az eladó, hogy fényezi a hirdetésben az autóját, a vevő elmegy megnézni, talál egy zúzdába való hulladékot és akkor majd meg fogja venni csak azért mert ott van már??? Vajon mi járhat a fejében, mire alapozza ezt a feltételezést? Fel nem tudom fogni. Viszont, ha lenne lehetőség arra, hogy a hoppon maradt vevő kártérítést követelhetne, akkor bizonyosan változna a felállás. Gyári újszerű állapotú 320i-t megnéztem, lógott a sárvédője (tulaj mondta, most cseréltek téli gumit és rosszul tették be az emelőt??). Klíma darabjai a csomitartóban voltak, sérülésmentes autón 1000 nem elírás ezer mikron festéket mértem több helyen, benéztem a motortérbe, láttam a földet, minden borítás hiányzott belőle, stb és ez még mindig az újszerű 320i.


Én ugyanígy jártam egy 318i-vel. Édes Jó Istenem, amit ott a gödöllői tsávó össze nem hazudozott. Eszméletlen volt. Képen, mintha most jött volna a szalonból, aztán amikor élőben megláttad. Es war ein große Katastrophe.







YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. január 23. hétfő, 14:21


BMW_0902 írta:

Szervusz Savi!

Átérzem a helyzetedet. Én is nem rég vettem meg (remélem) életem bömbijét. 318i Touring és az 1995cc-s fajta. Én közel két éven (!) keresztül nézegettem, h melyiket is vegyem meg. Igen sokat megnéztem személyesen is. Hogy melyiknél mit tapasztaltam, ha érdekel olvasd el a mikroblogoldalamon: http://bmwe46.tumblr.com/page/2
Előzetesen jegyzem meg, nekem a nepperekkel csak rossz tapasztalatom, van DE VANNAK kivételek! Én a végén oda jutottam, h tuti, h németo-ból veszem meg, aztán lám-lám, mégiscsak kishazánkból került ki a járgány. (Igaz német volt, és végig vezették a szervízkönyvét.) Amúgy meg psze nem minden igaz amit én leírtam. Ez az én tapasztalatom 10+ autó után.
Láttam a legalját, és olyat is amit nem annak hirdettek, de közben az volt...

Szóval sok sikert, remélem tudtam segíteni.

Ja és ne feledd, amit én is a BMW fanaticson olvastam és megfogadtam: “Ne kapkodd el a vásárlást. Olyat válassz ami minden tekintetben megfelel az elvárásaidnak és amelyikbe ha beleülsz soha nem fog elkapni az az érzés, hogy “jobb lett volna talán várni még…”. Ha 318i-t szeretnél akkor várj még rá. Egy BMW-t nem azért vesz valaki, mert hirtelen egy kocsira van szüksége. A BMW egy életforma…”


végre én is elolvastam az élményeidet. volt egy-két dolog, amit nem igazán értettem, hogy aggódsz miatta.
pl. az egyik autónál, hogy L-es rendszám volt rajta, és ez is bosszantott, meg hogy a km.
nagyon sok autókereskedő új rendszámot rakat az autóra, aminek nem feltétélen az az oka, hogy import autóról van szó. eleve nagyon sokan, saját maguk cserélik le, mert nekik új kell. hogy ez miért jó ne kérdezd, de pl mondjuk egy 2002-es facelift-est 2005-ben érdemes volt lecserélni, mert a szomszédok, vagy ismerősök hihetták, hogy új autó, főleg ha állapotban olyan volt. magyarán a látszat miatt 3 évet csaltak és a szomszéd bosszankodhatott, hogy a másiknakmiből tellik új BMW-re. tudok ilyenről.

az én esetem: marhára nem néztem meg más BMW-t. sőt nem is akartam még akkor 2006-ban venni, más típusokat néztem. aztán amikor láttam, hogy akkori kiszemeltjeimhez képest ugyanolyan árban 1-2 évvel idősebb BMW-t is lehet venni, akkor nem volt kérdés.
hirdetések közül sokat megnéztem, de személyesen egyet sem. a legjobban egy pápai autó keltette fel a figyelmem. (ami van) magánszemély. a hírdetésben 57ezer km-rel volt feltéve. ekkor az autó 3-4 éves volt. mindegy nagy túrába vágtam és elmentem megnézni. az ára kb annyi volt, mint a többinek, tehát átlagos. 2002/6 havi gyártású volt. külsőre pl a bal első ajtó alsó sarka ki volt hajolva egy picit, mikor mutattam, azt mondta fel sem tűnt neki. tetőn horpadások, mintha nehezebb dolgott tettek volna rá. simán kicuppantható. azt láttam, hogy a bal oldala fényezve volt, átlagos munka.
később még a bal első torony hegesztéssel is foglalkoztam itt a fórumon, mert a pasztázás minősége nem olyan volt mint a többin. gondoltam utólag jól össze lehetett törve. igaz rétegvastagság mérő nem volt nálam, de az oldalán kívül, mindenhol eredeti a fényezés. eredeti lámpák vannak benne, dátum, minden stimmel. mikor megvettem nekem is kapásból összekarcolta valaki a farát. annyira nem vészes.
a lényeg, hogy az első tulaj egy magyar nő volt, vagyis az ő nevén volt. svájban dolgozott. olasz irományok voltak hozzá, ott is beszélnek úgy, de közben kiderült, hogy olaszból vitték át eladásra, fél évet szalonban állt. szinte csak akkor volt használva, amikor a tulaj hazajött vele, vannak szervíz számlák, bár nem teljesen tiszta. osztrákban szervizelták, eleve közel laktak a határhoz. 2004-ben lett honosítva, amikor is hazaköltözött. a második tulaj 2006 elején vette, alig hazsnálta egy évig, de km azért ment bele, hisz 15-20 km -re (x2 oda-vissza) lévő munkahelyére járt vele +kirándulgatni az országban. ez stimmelt is ahogy ő 38ezer km körül megvette. hozzám 61ezerrel került. a haverja mutatta meg az autót, mert ő dolgozott, de lementünk oda. közben mesélte, hogy az első tulaj nem is tudott az autó eladásáról, mert a férje szó nélkül adta el, még majdnem rendőrséget is hívni kellett, mert az előleg/foglaló ki volt fizetve és nem nyitottak ajtót. a második tulaj álítólag ház vásárlás miatt árulta. gondoltam magamban szép mese, se sok minden egyezett. én nem vittem sehova, egy szerelő aknára álltunk be, még kipróbálni is alig engedte, mondom azé ha megveszem, csak kipróbálnám.
én pofátlanul alkudtam. átvállatam tőle a részletet, igaz még egy +hónapot be is fizetett+ az eredetiség vizsgálatot és a hitel módosítási díjat. jó konstrukció volt, ezért mentem bele, a havi részlet állandó. persze kp-t is tokolni kellett. 1 millám volt kp-ban. telefonban is látatlanban 1,3-ban egyeztünk meg. ha hozzá adom a hitelt, már így is 300-at alkudtam. aztán még 300 lett. az a szöveg bejön, hogy ennyim van, látod nem ezért jöttem le 450 km-t, stb. így utólag nem bánom, pedig túl sokat még nem kellett rá költeni, komolyabb baja sem volt.
szóval első BMW, beleugrottam nem bántam meg. közben kiderült az órája nem volt tekergetve. az meg egy-két helyen látszott, hogy női tulaja is volt. az is lehet az oldalával is csinált valamit, lehet meghúzta egy picit. üvegek mindenhol eredetiek.
mondjuk amikor megvettem, január volt 2007. nyárra új gumikat kapott, szilentblokk lett kicserélve. következő 2008 tavaszán a féktárcsák betétek következtek, a régi is simán ment volna, de fő a biztonság. (ha kell valakinek a régi, akkor hazsnálható állapotban eladom ). még a régi gyári kipuff dobot is megkaptam hozzá, ami alig futott. mondjuk én túl sokat nem mentem vele, most járok sacc 88ezernél. eső alig látta nálam, garázsban alszik, ennek ellenére vannak zörejek, amit szakszerűtlen kárpit leszedésből adódnak, beletörve bolha. ablakfóliázás miatt.

szóval azért ki lehet fogni jó autót, nekem részben szerencsém volt, legalább egyszer az életben.

BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 22:47


hil írta: Sziasztok!
Bizony én is több autót megnéztem, mire vettem is. Nálam 1.8i volt a cél, de néztem 320i-t is. Sokszor potyára mentem messzire, pedig telefonon többször is beszéltem az eladóval az autóról, mert hát értetlen vagyok. Volt olyan is, hogy az átbaszás már majdnem tetlegességig fajult, erről korábban már írtam. Aztán tettem fel ellenhirdetést.
Azt nem értem és felfogni sem tudom, hogy az eladó a portékájáról miért nem ír le, mond el mindent becsülettel, tisztességgel, csak, hogy ne rabolják egymás idejét, meg ne kelljen a vevőnek esetleg sokat utazni hiába? Mit gondol az az eladó, hogy fényezi a hirdetésben az autóját, a vevő elmegy megnézni, talál egy zúzdába való hulladékot és akkor majd meg fogja venni csak azért mert ott van már??? Vajon mi járhat a fejében, mire alapozza ezt a feltételezést? Fel nem tudom fogni. Viszont, ha lenne lehetőség arra, hogy a hoppon maradt vevő kártérítést követelhetne, akkor bizonyosan változna a felállás. Gyári újszerű állapotú 320i-t megnéztem, lógott a sárvédője (tulaj mondta, most cseréltek téli gumit és rosszul tették be az emelőt??). Klíma darabjai a csomitartóban voltak, sérülésmentes autón 1000 nem elírás ezer mikron festéket mértem több helyen, benéztem a motortérbe, láttam a földet, minden borítás hiányzott belőle, stb és ez még mindig az újszerű 320i.


Én ugyanígy jártam egy 318i-vel. Édes Jó Istenem, amit ott a gödöllői tsávó össze nem hazudozott. Eszméletlen volt. Képen, mintha most jött volna a szalonból, aztán amikor élőben megláttad. Es war ein große Katastrophe.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 21. szombat, 22:48

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 22:05


OK,köszi,majd olvasgatok

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 22:01


jokerface írta:

B@aszki,hogy mik vannak
Merre irtál a tapasztalatokról még hil? Kezdek ideges lenni. Tényleg ennyire átverik az embert. Vagyis szeretnék átverni?!



Szia!
Szerintem kb két éve lehetett, és talán ebben a topikban