
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2012. február 07. kedd, 18:11
szeda írta: Ezt a dilemmát nekem több szervízben is megválaszolták. "A dízelekből élünk"
Nem volt eddig sok dízel autóm de egyik sem volt olcsóbb a benzinesnél.Amit megspóroltam mindig ráköltöttem.Ezen kívül "zörög-csörög" alapjáraton.Kultúrált járásnak semmi nyoma egy benzineshez képest.A dolog persze idézőjeles.Akinek csak ezeknél szarabb autója volt annak egy ilyen dízel maga a csoda.
Én tegnap a városi havas pánikos hangulatban 8.5 liter gázolajat fogyasztottam el.Autópályán tutira jó a dízel de a dízel automata dugóban egy decivel sem olcsóbb.
Az esély hogy kiélvezték a 200K fölötti motort a dízeleknél is esélyes hiszen a 20d úgy teljesít mint a 20i és hidd el előbb szétesik rajta valami mint benzines társán.
Ha valaki megnézi, a külföldön lévő 400e km-t futott autókat (e46), a belsőben minimális kopásnyomok láthatóak (kormány, váltó). A kettőstömegű lendkerék még gyári, a turbó szintén eredeti, a motor bontatlan. Az elgondolkodhat, hogy akkor mit kapott/futott az általa megvásárolt autó. Van off márkában is 500e km.t meghaladó futásteljesítés hiba nélkül (céges autó) úgy, hogy az autópiacon használt megkímélt Németországi autókat szidják és 150e km-nél porlasztót, turbót, stb. kellett felújítani. A meghibásodásoknál a nagy számok törvénye. Sok dieselt hoztak be az országba (többet mint benzinest) ezért magasabb a meghibásodás is. Nekem csak kopó alkatrészeket kellett cserélni, 5,6-5,9 az átlagfogyasztásom (nem kímélem, de nem városban és nem autópályán használom) jó a turbó, lendkerék (mind gyári), szépen indul, kultúráltan jár, nem hangos, pedig van benne km. Mondom ezt úgy, hogy volt benzinesem, dieselem is (több off márkából is).